diumenge, 28 de febrer de 2016

Desconnexió mental (en sentit ampli)

Des de fa una temporada, els dies de feina tinc per costum fer el cafè de després de dinar davant de l'ordinador. Dino amb els companys i després pujo a prendre el cafè mentre miro blogs, o tafanejo la xarxa. Aquest moment de desconnexió de vegades es veu interromput perquè algú em ve a demanar alguna cosa, és clar. Però fa unes setmanes també es veu interromput per dues visites que vénen a rebre la sessió diària de mastegots, animalades i absurditats.

Vaig descobrir un compte de twitter que recull tota mena de desgràcies provocades per gent amb molt poca perspectiva, i poca traça. Caigudes ben ximples, salts mortals que surten malament, col·lisions de vehicles... Alguns semblen completament buscats, que penses 'no podies preveure que passaria això, carallot?', però d'altres són producte de la mala sort, de la física o de la inèrcia. Són vídeos o GIFs (imatges en moviment) que de vegades esgarrifen i tot, però quan en mires uns quants no pots parar de riure.

El cas és que dos companys em van trobar un dia mirant-ho (primer un i el segon ja ens va descobrir a l'altre i a mi), i s'han afegit a aquesta sessió diària. Ja vénen a l'hora que saben que jo he acabat de dinar per veure les actualitzacions del dia plegats. I què voleu que us digui, no és una activitat gaire intel·lectual, ni de gran profunditat filosòfica. Però ens fem un tip de riure amb les bogeries que fa la gent. Desconnectem de les responsabilitats per després tornar-hi i acabar bé el dia. Però els que semblen desconnectar de la realitat són els animalots dels vídeos que mirem. En part té relació amb el tema de l'altre dia, gravar-se fent el burro, però almenys aquests atempten majoritàriament només contra ells mateixos.

Per si algú hi té interès, passar una estona rient sense més de les desgràcies alienes, podeu seguir aquest compte, no cal ni que tingueu compte propi: The Darwin Awards

14 comentaris:

  1. Ostres! Els he anat a veure... I em fan patir més que no pas riure... Sóc un cas!
    Us els deixo per vosaltres, jovent!!!

    ResponElimina
  2. M'he entretingut una bona estona veient tots aquests disbarats que fa aquesta penya. O els falta un bull o no tenen gota de sentit comú.
    Com a mínim que es posin casc!!

    ResponElimina
  3. No va malament, dedicar un moment a deixar-nos anar i més si en aquest instant el nostre únic objectiu sigui riure. Sobretot si tendim a passar-ho tot pel filtre de la raó.
    En relació a aquestes persones que fan aquests vídeos, podem acudir a la dita: "Estem gent per a tot"

    ResponElimina
  4. Sempre és necessari tenir quelcom que ens faci desconnectar en certs moments, i si pots riure una mica, millor.

    Gràcies per l'enllaç !

    ResponElimina
  5. Es bo que la gent tingui imaginació a l'hora de matar-se, ja està molt vist això de tirar-se al metro, a part que es molest pels seus usuaris.

    ResponElimina
  6. aniré a fer un cop d'ull sempre hi ha alguna cosa a aprendre en aquests vídeos que de vegades fan mal només de veure

    ResponElimina
  7. És bo poder anar fent desconnexions al llarg del dia per rendir després amb més ganes.
    Hi faré un cop d'ull, però a mi no em van massa aquests vídeos. Sóc massa patidora i em fa mal veure aquestes coses.

    ResponElimina
  8. Està bé poder dedicar una estona diària als sanadors efectes del riure, precisament quan cada vegada costa més trobar motius per fer-ho... Trobo que tens sort de poder mirar tot això des de l'empresa; a la meva feina tenim prohibit entrar a internet, i els informàtics ho controlen tot, tot, tot...

    ResponElimina
  9. Sí, ja coneixia aquest compte. És força heavy.

    ResponElimina
  10. Alguna vegada n'he vist algun i em semblen una bona ximpleria...Tot i que si us serveix per desconnectar i fer-vos un bon tip de riure, ja tenen una utilitat!!!
    Bon vespre, XeXu.

    ResponElimina
  11. hehehe molt bons! la veritat és que et poses a veure gif's xorres i se't passa el temps sense adonar-te'n !! i a mi em fan riure també, encara que alguns no fan gràcia... però et fan riure!
    Gràcies per compartir moments de "distensió", que vénen molt bé de tan en tan!
    (A mi el gif's que més m'agrada és el de Woody Allen tocant el violoncel a una banda de música, l'has vist?) ( http://i.imgur.com/KoJDmbk.gif )

    ResponElimina
  12. Calla, calla, hi ha hagut dies que m'hi he acabat mig pixant de riure i amb els llagrimots galtes avall!
    L'estupidesa humana no té límits!

    ResponElimina
  13. Alguns em fan riure, i molt. Però d'altres, la veritat, em fan patir. El que està clar és que hi ha molta gent que li falta un bull. Si s'estan buscar trencar-se el cap!...o l'entrecuix.

    ResponElimina
  14. Ja veig que a pocs de vosaltres us fan tanta gràcia com a mi, era esperable. Però que sapigueu que l'activitat després de dinar continua, seguim trobant-nos per mirar les actualitzacions del dia. Una manera com una altra de passar una estona i fer caliu. Moltes gràcies a tots els que heu comentat.

    Carme, és cert que a banda de riure, també ens surt alguna exclamació de dolor de tant en tant, i és que se'n foten cada una... et diria que fan patir, però és que alguns són tan carallots que estan demanat a crits el que es busquen. A sant de què t'exposes d'aquesta manera?

    Xavier, és addictiu, eh? En realitat és això, acabes pensant que estan sonats, però en alguns casos ja poden posar-se les proteccions que vulguin, que acabaran rebent igual. L'única protecció viable, com dius tu, seria el sentit comú, però d'aquest no en tenen gens ni mica.

    Alfonso, aquest és l'objectiu, passar una bona estona. Un dia vaig ensopegar amb un vídeo d'aquests i vaig anar a mirar el compte. Vaig estar una bona estona mirant-ne i no parava de riure, em vaig adonar que això seria una bona teràpia. Pobra gent que rep per totes bandes, però la veritat és que m'ho fan passar bé. Almenys el seu 'sacrifici' ja ha tingut alguna utilitat.

    Carquinyol, riure és sempre la millor teràpia. I per ximple que sigui, està bé compartir alguna coseta amb els companys.

    Pons, ben cert, cal innovar en tots els aspectes de la vida, i matar-se de les maneres clàssiques ja cansa. Aquesta gent són molt imaginatius. Segur que tu ja coneixies el compte.

    Sr. Gasull, el millor ensenyament que pots obtenir d'aquests vídeos és què no has de fer amb la teva vida. La pots cagar molt, però si no imites cap dels eixelebrats que hi surten tens moltes més possibilitats de sobreviure.

    Jomateixa, si ets patidora, em sembla que no en miraràs gaires. A mi em fan riure molt, però és cert que molts d'ells per força han de prendre mal, i no és que me n'alegri de la desgràcia aliena, però sentint-ho molt, fa riure...

    Galionar, a la feina també tenim algunes coses vetades, però menys de les que haurien de ser clarament. Ja compto que l'informàtic que tenim ho controla tot, però bé, vull creure que mentre faci la meva feina no es queixaran massa. El dia que em vulguin fer fora, però, tenen bons motius per fer-ho. Què hi farem. He de dir que no ens atabalen gaire amb aquestes coses, tenim força flexibilitat, per això jo sóc dels que no es queixa de la sort que té a la feina.

    Sergi, alguns són realment forts. I d'altres deuen ser vídeos falsos, perquè no pot ser. De vegades especifica que la persona en qüestió va sobreviure (em pregunto com ho deuen saber...), amb això està tot dit.

    M.Roser, no vas gens errada, és una grandíssima estupidesa, una ximpleria molt gran. Però sí, passem una bona estona, i això està bé. Tot el que faci riure sol estar bé per desconnectar.

    Ada, sort que he trobat algú tan friki com jo, ja m'estava preocupant! Sí sí, et passa l'estona que ni te n'adones, i m'agrada la frase que has dit, no fan gràcia, perquè alguns són bèsties, però fan riure sense remei. A més, és una cosa que va en escalada. Els primers potser no fan gràcia, però a la que comences a riure, ja no hi ha manera de parar. Graciós aquest del Woody Allen, crec que ja l'havia vist, però en tot cas segur que no seria el meu preferit. N'hi ha tants!

    Elur, així coneixes el compte? Ja veig que tenim un 'sentit de l'humor' semblant! Sens dubte, l'estupidesa humana no té límits. I entre els humans, els russos s'emporten la palma!

    Glòria, amb aquest apunt final acredites que te n'has mirat uns quants, hahaha! Si alguns et fan riure ja està bé. Està claríssim que els que surten en els vídeos no hi acaben de tocar, però bé, ja dic, almenys serveix perquè nosaltres passem una bona estona.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.