dimecres, 27 de gener de 2016

La llum al final del túnel

La flaire a cafè acabat de fer la va aixecar del llit. Una mirada de complicitat, l'espurneig en els seus ulls, unes pessigolles trapelles i un petó carregat de tendresa. Com una rubinada, un calfred li va recórrer l'ànima quan les seves mans li acaronaven la cara. Estava contenta de l'estima que compartien amb tota llibertat, sense complexes, i pensant-hi, l'alegria que sentia es va convertir en il·lusió. En rebre la seva abraçada va absorbir l'escalf del seu cos esprimatxat i per uns instants es va sentir en pau. Amb ella mateixa, amb el món. I pensar com havia patit, en com cobejava sentir-se així! Se li va escapar una rialla que no va voler explicar. Només va xiuxiuejar-li a l'orella un t'estimo. Aquell festeig l'emocionava, la il·lusionava i l'espantava a parts iguals. Fins ara en la Clara només hi havia vist una amiga


Aquesta és la meva participació en la proposta d'aniversari de la Carme, en la que he aconseguit encabir 22 de les paraules de la seva llista (comptant el títol), si no m'he descomptat. Espero que us agradi.

18 comentaris:

  1. Tendre, tendre ... molt tendre!
    Un text d'aquells que m'agraden.

    Bona nit XeXu.

    ResponElimina
  2. Han entrat molt bé les paraules, molt naturals. I a més amb un text molt romàntic.

    ResponElimina
  3. Molt aconseguit, a mi també m'ha agradat molt i haver-hi encabit més de 20 paraules és de nota.

    ResponElimina
  4. De nota, com diu en Mc! Excel·lent!! Més de 20 paraules encaixades amb molta fluïdesa,.,

    Un text molt bonic i que ja saps de sobres que és dels que m,agraden a mi. Romàntic i tendre.
    M'enduc l'enllaç cap a casa.

    Moltes gràcies, XeXu, per doble regal...

    ResponElimina
  5. T'ha quedat molt emotiu. Fantàstic.
    i a més hi has posat moltes paraules!

    ResponElimina
  6. L'amor sempre és amor, no importa el receptor...
    Bonvespre, XeXu.

    ResponElimina
  7. Molt bé! has enquibit moltes paraules d'una manera molt "natural". Amb cirereta final.

    ResponElimina
  8. un visca per tu....molt ben trenat, jo no he sigut capaç de treure res amb cara i ulls d'aquestes paraules tant senzilles algunes i tant complexes altres.

    ResponElimina
  9. Molt bé XeXu. I has encaixat un munt de paraules, totes en el lloc adequat, donant sentit a un text ple de tendresa i amor.

    ResponElimina
  10. Uau! Què bonic! Què tendre! M'agafen ganes d'abraçar al món, just avui que no tinc ningú a casa!
    Felicitats!

    ResponElimina
  11. Ooooh!!! què bonic! molt bona participació!!!

    ResponElimina
  12. Ei, m'alegro que us hagi agradat! Hi havia moltes paraules que em semblava que lligaven fàcilment amb una temàtica, i alguna altra també s'hi ha pogut encabir finalment. Al final li he donat una petita volta de cargol, perquè si no no seria jo, però ha quedat un text molt nyonyo igualment, oi? Hehehe. Gràcies a tots per comentar!

    ResponElimina
  13. Tu dius que és nyonyo, a mi m'ha agradat, serà que sóc molt nyonya? ;)

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.