dijous, 10 de desembre de 2015

Regulador ambiental

Dia 2721, 7:23 del matí.

A falta de notícies més importants, segueixo investigant sobre les propietats de la zona de supervisió, per fer-ne una bona descripció. He de dir que hi fa un fred de mil dimonis, és evident que aquests humans no tenen els seus habitatges ben condicionats. Almenys els meus subjectes d'estudi. Per això darrerament estic estudiant una estranya màquina amb làmines que sembla ser un regulador ambiental. Com que em resulta realment intrigant, no em moc del seu costat, aquest estudi em portarà molt temps... De vegades emet calor i de vegades no. Però jo no perdo la meva posició de vigilància. Per si de cas...


18 comentaris:

  1. Els gats són els adoradors de l'escalfor.
    Tenen el seu déu que és el solet d'hiven.
    El seu altar: la llar de foc.
    I un patró i una patrona: santa Estufa i sant Radiador.

    ResponElimina
  2. Apa que no la sap llarga, aquest gat!!! Ell per si de cas, ben a la vora del radiador...
    Ben fet que fa, no?

    Tampoc té gran cosa millor a fer... O a mi m'ho sembla, que no hi entenc res jo de gats. Què fan els gats, exactament, tot el sant dia? Em sembla que en Xavier ja m'apunta la resposta. Adorar els seus deus i els seus patrons. Ah! Són molt religiosos els gats, ja ho entenc... :D

    ResponElimina
  3. I que no aprengui a fer servir el regulador ambiental!

    La foto sembla com si estigués empresonat, però qualsevol a̶m̶o̶ servent de gats sap que a un gat no se'l pot engarjolar, perquè si volen podrien escapar-se fins i tot de Guantànamo.

    ResponElimina
  4. Es cosa meva o aquest "regulador ambiental" té molta pols?

    ResponElimina
  5. segur que no el tens acorralat? segurament ho acabarà solucionant perquè veig que s'hi fixa molt.

    ResponElimina
  6. Camarada,
    Per què no proves de saltar i posar-te al damunt? la sensació d'escalforeta és..... mmmmmiau! s'hi està tan bé!!!!!

    Jo ja no puc pujar als de ca meu. Estan recolzats a la paret i bé, la panxa,.... ja m'entens....

    prova-ho!

    puck

    ResponElimina
  7. Els meus viuen enganxats als radiadors, això quan el gran no dorm directament a sobre... ja poc cremar ja que ell ni ho nota!

    ResponElimina
  8. El més curiós del cas és que quan el radiador està encès, el radiador escalfa el gat. Però quan està apagat, és el gat qui escalfa el radiador.

    ResponElimina
  9. Vigila'ls bé, Gatonot bonic, aquests humans fan coses molt estranyes. T'ho diu una humana reconvertida a una cosa rara.

    ResponElimina
  10. Aquesta mixeta( o mixet) la sap molt llarga...Ha descobert que enlloc estarà tan calentó com aquí, això ho té clar!
    Bon vespre, XeXu.

    ResponElimina
  11. És un animal, Blog, un ésser viu. Quan està despert és quan emet calor i quan dorm -hiberna per hores- és quan està fred.

    A vegades fa com uns sorollets estranys, que és quan ha menjat alguna cosa i ho està paint. S'alimenta de pols i de petits insectes, aranyetes i peixets de plata... res, bitxos domèstics, no pateixis...

    En general és un ésser molt avorrit. Si jo fos tu no perdria massa temps estudiant-lo. Mira si pots aprendre d'alguna forma a obrir la porta d'algun armari on guardin mantes i te'n baixes una, t'emboliques allí dins... i a viure!!

    ResponElimina
  12. Al Pons li dona per fixar-se en la pols del radiador, ja veus! Jo m'he fixat en els llibres que reposen a la biblioteca, quins totxos de ciències naturals (zoologia, bioquímica, la celula....) Deus ser un cau de sabiduria! La mirada desafiant del gat, calent o no, també m'ha impressionat.

    ResponElimina
  13. Ara mateix també el tinc al costat del radiador. Primer es fan els valents amb el fred i després són els primers de posar-s'hi al costat. Que en saben...^^

    ResponElimina
  14. Ben fet, Blog! Estudia a fons aquesta màquina de làmines, així estaràs distret i calentó.
    Ah, has quedat molt interessant a la foto!

    ResponElimina
  15. Ha quedat una foto guapa, guapa :D
    És molt espavilat el Blog, ja sap bé on s'ha d'arrimar, ja.

    ResponElimina
  16. Moltes gràcies a totes i tots pels comentaris. Ja veig que heu captat la ironia de voler estudiar aquesta bèstia estranya que li dóna escalforeta. Sempre mira de tenir-la a prop, menys quan té gana, que es passeja d'un cantó a l'altre demanant a un i alta, a veure si cola. Per cert, els llibres de darrere són els meus de la carrera, fa molts anys que no els obro! I responent a la Carme, no, els gats no tenen gaire cosa millor a fer, almenys un gat casolà com aquest, que no surt mai de casa.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.