dilluns, 7 de setembre de 2015

Possessió

Ja són dues les persones que em diuen que tenen problemes amb el meu blog, i jo també els he experimentat. Aparentment, si s'accedeix al Bona Nit a través d'un mòbil o tauleta, i es fa per la versió web, no per l'aplicació de dispositius d'aquesta mena, salta una publicitat que fa desaparèixer el blog i n'impossibilita la lectura. Passa sempre i no hi ha manera d'aturar-ho, algun esperit maligne ha posseït el Bona Nit. He de dir que no tinc ni idea de per què passa, i podria haver estat tota la vida sense descobrir-ho si aquestes ànimes caritatives no m'ho haguessin explicat. He mirat de trobar la solució a la xarxa, però no me n'he sortit. Sembla que podria ser per algun trasto dels que tinc penjats a la barra lateral que funciona malament, però ja n'he tret un parell i segueix igual. Si alguna persona de bona voluntat té alguna idea per eliminar-la, li agrairé molt i molt. Si almenys em paguessin alguna cosa per la publicitat... però ni això.

24 comentaris:

  1. Hola Xexu, jo acabo d'entrar a la versió web des del Safari de l'iPhone i no m'ha saltat res, però ja provaré més i et comento.

    ResponElimina
  2. Doncs en el meu cas, connectat-me des d'un mòbil Android, si que apareix quan et connectes en versió web aquesta publicitat de que parles que t'impedeix seguir navegant amb normalitat.

    També tens raó que, generalment, els "culpables" d'aquestes coses són els gadgets que tenim a la barra lateral. Més concretament, alguns comptadors de visites, però veig que ja no en tens cap així que no sé com ajudar-te. Faig una mica de recerca a veure si Mr. Google ens ajuda a treure'n l'aigua clara.

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. L'únic que et puc dir sense por a equivocar-me és que, si abans amb la Camacho no passava, deu ser cosa de l'Albiol.

    ResponElimina
  5. Ara mateix, des de la tablet et llegeixo perfectament... Quan fa dies que no hi havia manera... Quines coses!!!

    ResponElimina
  6. No cal que et digui quin és el meu consell, oi? jijijiji

    PD: Des del mòbil android amb chrome i des de la tablet no tinc cap problema.

    ResponElimina
  7. A mi també em passava amb el meu blog, i després vaig descobrir que si entrava per un altre navegador, desapareixia la publicitat... no sé què vaig fer per a que tornara a funcionar, però normalment, si passa això i entres des del motxilla o un altre diferent, es soluciona.

    ResponElimina
  8. Com jo sempre et miro des de l'ordinador no m'hi havia fixat, però ara vaig a provar-ho i també provaré d'entrar al meu, que potser també passa i no m'ho ha dit cap ànima caritativa...

    ResponElimina
  9. Jo un cop vaig haver d'esborrar tots els gadgets, no recordo què va passar, però la solució era aquesta.

    ResponElimina
  10. Sóc dels afortunats que ho veiem bé, sense problemes,

    ResponElimina
  11. Aquest matí amb android/chrome/vista clàssica m'han sortit anuncis d'aquests de "tiene un virus en su movil". Ho he intentat més tard i no em deixava posar la vista clàssica, quan clicava tornava a saltar a la vista mòbil. Ho he tornat a provar ara mateix i em tornen a sortir els punyeteros anuncis que no em deixen accedir al blog. Per defecte els navegadors android tenen les finestres emergents bloquejades, potser al canviar a vista clàssica necessites quelcom més, com l'adblock. No sé, imagino.
    Et manca el clàssic amic informàtic. Fixa't algun objectiu del departament d'informàtica de la teva feina, el convides de tant en tant a un cafè, li fas alguna promesa electoral senzilla que els sedueixi (wifi gratuita més àmplia a tot el poble), parleu del senyor dels anells (això et serà fàcil em sembla) i al sopars d'empresa t'hi poses prou a prop per defensar-lo puntualment quan l'acusin de friki. I nen, ja el tindràs a la butxaca per preguntar-li el que vulguis.

    ResponElimina
  12. Doncs des del mòbil android no m'apareix la possessió infernal aquesta... em sembla bona idea, la de l'amic informàtic!

    ResponElimina
  13. Hola a mi em passava sovint quan anava al blog de la Carme hi apareixia una publicitat d'una casa d'apostes i em desapareixia el blog , vaig avisar la Carme ..però per si de ca al navegador firefox le que faig servir li vaig afegir adblok plus que serveix per bloquejar publicitat indesitjada ....a mi de moment com que no utilitzo per navegar altra eina que no sigui el portàtil de moment no m`hi trobat amb el problema que dius

    ResponElimina
  14. Jo també et veig bé ( vull dir el blog), al de la Carme també de vegades em saltaven anuncis, però els eliminava i podia seguir llegint el blog...Jo no et puc pas ajudar i aquests dies no tinc "becari" per preguntar-li...
    A veure si es soluciona aviat.
    Bon vespre.

    ResponElimina
  15. doncs jo encara aquest matí hi he entrat des de android i sense problemes.....això va com va. Jo crec que és twitter que ens saboteja

    ResponElimina
  16. Jo només faig servir l'ordinador i amb el teu blog, que recordi, no m'ha sortit mai pàgina de propaganda, amb altres sí, però si els eliminava em deixaven continuar amb el bloc.
    Misteris de la xarxa.

    ResponElimina
  17. Jo als blogs sempre hi accedeixo amb l'ordinador. No he tingut mai cap problema amb el BONA NIT...
    Espero que ho puguis solucionar. Sento no poder-te ajudar, XeXu.

    ResponElimina
  18. A mi també em passa.
    Per l'ordinador no tinc cap mena de problema, em deixa accedir sense problemes.
    Però amb la tauleta android impossible entrar al teu blog.
    No sé que passa...

    ResponElimina
  19. A mi em funciona, tan des de l'ordinador, com des de la tauleta, com des del mòbil. A veure si tens sort i ho trobes.

    ResponElimina
  20. A mi avui mateix encara em passa això de ser "invadit" per un "nosequè" quan provo d'obrir el Bona Nit des d'alguna cosa que no sigui un ordinador.
    Em pensava que era culpa de la meva reconeguda habilitat amb les màquines per això no havia dit res abans, ara em sap greu no haver plorat des del primer dia!

    ResponElimina
  21. Pensava que això de possessió anava de la quarta profecia o potser d'algun partit polític... Des de mòbil, portàtil o PC no tinc problemes amb el teu bloc.

    ResponElimina
  22. A mi no em passa, ni des de PC (aquí tinc un bloquejador d'aquestes coses que expliques) ni des de mòbil-Android...Aixxx la tecnologia :-S
    M'ha fet gràcia el títol del post...., m'ha recordat Mi tesoro... :-D

    ResponElimina
  23. Ah... però... no us connecteu tots des d'un ordinador de sobretaula, amb la seva magnífica pantalla, el teclat, tan pràctic, on pots escriure còmodament amb tots els dits, etc.?

    Doncs... no sé... jo em connecto des del meu PC i no tinc cap problema :-DDDD

    ResponElimina
  24. La veritat és que no he tret massa cosa en clar de tot plegat, sembla que la majoria experimenta el mateix que jo quan mira la versió web del blog a través d'un dispositiu android, però ningú no em sap dir massa bé per què. Pot ser cosa del navegador, o d'algun gadget de la barra lateral, però ja en vaig eliminar un parell i segueix passant. Per contra, hi ha qui sembla que no li passa. Bé, en tot cas, us agraeixo molt les respostes, i us demanaria que si algú descobreix la solució, ni que sigui per casualitat, me la feu arribar. Serveixi el post almenys per explicar que jo no tinc res a veure amb aquesta publicitat que salta, no l'he triada pas, i només us puc dir que em sap greu i que si us ve de gust llegir el blog, que mireu d'accedir-hi d'una altra manera. Gràcies novament, i a veure si me n'acabo sortint!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.