dilluns, 27 de juliol de 2015

No m'ho tingueu en compte

Tenia pensat posar el blog de vacances la setmana vinent, però em sembla que aquest cop el blog descansarà més que jo, que encara em queden uns dies de feina molt intensa, i unes activitats paral·leles encara més intenses. L'esgotament mental fa que tampoc em vingui res al cap per escriure (això, o que se m'han fregit les neurones de tanta calor), així que millor deixar reposar el Bona Nit una mica i a mitjans d'agost reprendre'l amb moltes ganes. És allò que no m'agrada fer i que la majoria d'estius he evitat, però crec que ara em cal. El que sí que faré serà passar per les vostres cases, però el Bona Nit és massa exigent. Marxaré també uns dies fora, ja en parlarem a la tornada! Sigueu bons i no m'ho tingueu en compte.

33 comentaris:

  1. Doncs apa, a descansar una mica, que et sentarà bé. Ens veiem d'aquí uns dies! A passar-s'ho bé!

    ResponElimina
  2. Doncs bones vacances. A reposar, s'ha dit!

    ResponElimina
  3. Hi ha vegades que cal aturar-se per tornar a emprendre el camí amb més ganes,així que gaudeix d'aquest dies de descans i quan el Bona nit es torni a posar en marxa segur que ens hi trobarem, com sempre.

    I, si em permets un apunt un pèl més egoista, m'alegra que ens diguis que malgrat l'aturada i les vacances aniràs passant pels nostres blogs. Justament per aquesta primera quinzena d'agost (ha tocat així) tinc muntada una moguda al Xarel-10 i em sabria greu que tu no hi fossis.

    ResponElimina
  4. Doncs... Això... Bones vacances al blog i a tu... Que descansis...

    ResponElimina
  5. Quina poca serietat! Com vols fidelitzar els lectors si a la mínima els abandones un munt de dies? Jo si que t'ho tinc en compte.

    ResponElimina
  6. Doncs res, a descansar per tornar amb forces renovades. Bones vacances!

    ResponElimina
  7. Gaudeix del descans i torna quan et vagi bé amb les piles ben carregades.

    ResponElimina
  8. Doncs a descansar i a passar-s'ho bé, XeXu.
    Fins a la tornada!

    ResponElimina
  9. Doncs li direm bona nit al blog i bon estiu al XeXu.

    ResponElimina
  10. apali! a descansar, la crisi blocaire es cura amb unes bones vacances, i si no, tal dia farà un any. A passar-ho bé.

    ResponElimina
  11. Descansa bona cosa, ací estarem a la tornada. Bon estiu i bones vacances!

    ResponElimina
  12. Bon descans, bon viatge i bona tornada!
    Bora nit i tapa't (si fa fresca...)

    ResponElimina
  13. Ara seriosament: em sembla perfecte que desconnectis... que descansis!

    ResponElimina
  14. Que tinguis uns bons dies de descans, si pot ser fresquets com els d'ara però amb una mica més de sol...Arriba un moment que l'has de deixar reposar el blog, perquè també va bé que el magí faci vacances...
    Que et vagi tot molt bé, XeXu.

    ResponElimina
  15. Bones vacances blocaires Xexu! Al final faràs aquell viatge que et feia tanta il·lusió? Descansa i gaudeix d'aquest temps de relax!

    ResponElimina
  16. almenys que descansi el XeXu del blog ja que l'altre alter ego farà molta feina ....no no t'ho tindrem en compte, només faltaria .... pren- te les coses amb calma, si pots ....estarem per aquí esperant

    ResponElimina
  17. No pateixis que no t'ho tindrem en compte... La calor que fa és tan fastigosa i repulsiva que estar assegut davant l'ordinador, a casa, és gairebé mortal...
    A més, dius que a mitjans d'agost tornes? Però si no ens deixes descansar! :-DD

    ResponElimina
  18. el bloc és com el sexe....quan es pot i ve de gust. BONES VACANCES!!!!!

    ResponElimina
  19. Bones vacances, el blog pot esperar.

    ResponElimina
  20. descansar és sagrat, XeXu: bones vacances! :)

    ResponElimina
  21. Ja saps que aquest mes els moviments minven molt.
    Que vagi bé la pausa i a la tornada, aquí estarem!
    Bones Vacances! i no t'oblidis d'enviar-me fotos ;D

    ResponElimina
  22. Nosaltres no t'ho tenim en compte, tu tampoc t'ho tinguis :)

    ResponElimina
  23. Que sigui un bon descans, XeXu, i tornis amb nova energia pel blog i pel setembre, que la necessitarem.
    M'ha encantat El Saramago del recull del Zurich. El desig desesperat d'esborrar el temps i tornar al passat, per altra banda impossible, està molt ben expressat.

    ResponElimina
  24. Passa-ho molt bé!! desconnecta i gaudeix moltíssim. Un descans sempre va bé.

    ResponElimina
  25. Des del descans et desitjo un bon relax! ;)

    ResponElimina
  26. Moltíssimes gràcies a tots els que em vau desitjar un bon descans. He estat fora aquests dies, tot i que he anat seguint els vostres blogs. El fet de no tenir les obligacions habituals m'ha permès descansar i estic més fresc. Reprenc l'activitat al blog i espero seguir escrivint mentre les obligacions m'ho permetin, aquí seguim!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.