dilluns, 18 de maig de 2015

Relats conjunts, El viatger


En Sam estava confós, no servia ell per prendre decisions. L'acabava d'enterrar, que poc s'ho pensava quan havien sortit del poble aquell matí que el viatge acabaria tan ràpid. Bé, per ell potser no havia acabat, però on aniria sense el seu amo i amic? No tenia pas fusta d'heroi, ell! Si ni tan sols havien aconseguit sortir de la Comarca, com esperaven haver arribat a Mordor? Cert que en Frodo era una mica figa-flor, però se suposava que tenia una missió, i en Gandalf confiava en ell. I ara ja no hi era, havia menjat unes baies silvestres i res, a terra fulminat. Ni un sol elf havien tingut temps de trobar-se, no n'hi havia cap tan a prop de casa. I ara que feia, tornava enrere? Quina mena de cançó cantarien d'ells? Una de no massa èpica, temia. Però sobretot... què faria ara ell amb aquell refotut anell?


El meu relat conjunt del mes és un petit homenatge a El senyor dels Anells, perquè el primer que vaig pensar en veure la imatge és en un hobbit...

22 comentaris:

  1. Un bon homenatge, doncs. T'ha quedat molt bé. Impactant i contundent.
    Un aplaudiment!!!!

    ResponElimina
  2. Ens hem quedat sense cançó èpica, sense una trilogia de més de 1000 pàgines i sense tres pel·lícules de 3 hores i escaig cadascuna per culpa d'unes maleïdes baies?
    Tot i així. molt ben trobat, És ben original i m'ha sorprès, felicitats!!

    ResponElimina
  3. No sap què fer amb l'anell? Que el regali a aquella noia que li agrada. Potser li diu que sí!

    ResponElimina
  4. jo d'ell enterraria l'anell amb el seu amic, que encara es trobarà amb més problemes si se'l posa a la butxaca

    ResponElimina
  5. Si no fós perquè sóc un autèntic profà en el tema del Senyor dels Anells, et diria que la història promet molt. I no sé si dir-te que fas venir ganes d'agafar aquells totxos et podria sevir com a afalac convincent… Si més no, el premi a l'originalitat sí que te l'endús!

    ResponElimina
  6. Reconec que sóc un ignorant en aquestes històries de elfs, hobbits i la resta. Dic com en Jaume, la història promet molt però, jo no he entés un borrall.

    ResponElimina
  7. S'ha mort en Frodo per unes baies? Doncs,... no sé què ha de fer el pobre Sam però jo marxaria d'on és que sembla molt inhòspit. I que s'ho rumii amb el coixí.
    Felicitats pel relat.

    ResponElimina
  8. Un bon embolic, pobre Sam. Jo tornaria, pel camí ja s'empescarà alguna cosa. Em sap greu pel Frodo, em queia bé.
    Molt imaginatiu, XeXu!

    ResponElimina
  9. A en Sam li falta amor propi i confiança. Ell és l'autèntic heroi del senyor dels anells! Amb ell de protagonista, amb una sola peli haguessin fet prou. Que hi posi un parell de coll*** i tiri endavant.

    Molt bo Xexu, feia falta que algú es carregués en Frodo!

    ResponElimina
  10. Doncs potser l'anell que sempre el porti posat, així quan se'l miri pensarà en el seu amic i mai l'oblidarà...
    Molt de compte amb les baies, no tot el què el bosc ens dóna és bo!
    Bon vespre, XeXu.

    ResponElimina
  11. Molt bona l'adaptació, però hauries trencat la saga... o no, potser sí que al final seria un heroi.
    "El gat no treu les urpes fins que les necessita".

    ResponElimina
  12. Bona proposta. ^^ Doncs a primera vista m'ha recordat en un dels paisatges de Jane Eyre.

    ResponElimina
  13. l'anell l'ha de llençar a la primera bassa que trobi i oblidar-se de que existeix.
    Un molt bon homenantge

    ResponElimina
  14. Jo li diria que sigui agosarat i que s'atreveixi a posar-se l'anell i així poder seguir el viatge.

    Bon relat.

    ResponElimina
  15. caram, caram, caram!!!
    En Sam és un autèntic heroi!!! segur que sabrà què fer. Baies????? ais,... segur que és cosa d'en Gollum!

    ResponElimina
  16. Si us dic la veritat, en Frodo sempre m'ha semblat un fluix, el veritable heroi és en Sam! Per això m'he permès aquest cop carregar-me'l, total, es passa mitja història ferit, inconscient, o patint per l'anell. Segur que en Sam se n'hauria sortit millor. Moltes gràcies pels comentaris que heu deixat.

    ResponElimina
  17. Arribo tard? A mi també m'ha agradat. I sí: Frodo és un fluix!

    ResponElimina
  18. Realment el protagonista és Sam... surt de la comarca i si no és per ell l'anell no acaba al fons del foc de Mordor. Estic d'acord amb tu que en Sam se n'hauria sortit millor. L'únic que he trobat a faltar és el munt de paelles i cassoles carregades a l'esquena. Ah, potser et fa gràcia: http://acontratorrent.blogspot.com.es/2012/02/la-hobbitown-del-baix-montseny.html

    ResponElimina
  19. Segur que no hi llançarà l'anell, ganes de complicar-se la vida.

    ResponElimina
  20. En Sam mai hauria menjat les baies tòxiques... D'acord amb alguns de vosaltres, és l'autèntic heroi.

    ResponElimina
  21. En els moments dolents és quan un descobreix la seva força i, qui sap, potser també l'anell l'ajudi. ;)

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.