dijous, 12 de març de 2015

Gatkus

Dia 2448, 7:08 del matí.

Un dia més, he de lamentar l'absència de novetats interessants en la meva guaita. Passo els informes puntualment, però darrerament no puc aportar cap dada rellevant sobre el meu subjecte d'estudi, ni la subjecte número 2, que a més cada cop passen menys hores a la zona que vigilo, de manera que els dies es fan llargs a l'espera de la seva arribada. Vaja, que m'avorreixo una mica. Aprofito per recordar que encara espero l'arribada de reforços de la base, ni que sigui un recluta acabat de sortir de l'acadèmia, però hores d'ara ja no tinc esperança que me n'enviïn un. Afortunadament, també fa temps que no patim cap crisi com les anteriorment reportades, això em consola.

Com que disposo de temps, segueixo incrementant la meva producció literària, i a falta d'altres informacions rellevants, avui he decidit compartir amb vostès els meus darrers haikús. Total, si no no els llegeix ningú. Espero que siguin del seu gust.

Terra inhòspita,
éssers insignificants.
Enyor de casa.

Primavera,
floretes i ocellets.
Mort per tots ells.

Humans pudents
ximples i carallots,
queda poc temps.

Amb urpes i dents
esquartero el subjecte.
Somnis feliços.

Bones intencions,
palpo amb molta cura
els òrgans interns.

Amb parsimònia,
el rellotge fa via
cap el seu final.


 

24 comentaris:

  1. L'etiqueta que has posat .....l'has ben clavada. Ara el segon haikú és gatuno total

    ResponElimina
  2. Tens un gat amb instints assassins a casa teva, XeXu... Que ho sàpigues.

    Per molt que ho digui en forma d haikús, les seves intencions són clares... Jo de tu vigilaria molt. I jo de mi, mai a la vida tindré cap gat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahahaha, CARME, jo anava a fer el mateix... Avisar-lo!!! D'alguna forma ha de llegir això immediatament... aquest gat considera un somni feliç "esquarterar-lo"!!

      Elimina
  3. No s'ho esperen,
    em preparo les ungles.
    Butaca nova.

    ResponElimina
  4. Definitivament necessites un company perquè aquestes esperes no es facin tan llargues. Manyaga'ls una mica, a veure si així et comprenen i te'n porten un. Bona sort, petit!

    ResponElimina
  5. Hauràs de deixar fer més posts a en Blog, així estarà més distret les hores que esta sol i nosaltres podrem compartir els pensaments que amaguen el seu caparró, pelut i sedós.
    Els gatkus és una varietat interessant del haiku i en hi ha alguns de genials. Brutal el segon i intim al cinquè. Un poeta el teu gat,

    ResponElimina
  6. XEXU,,, vigila, el teu gat et vol matar. Crec que t'ho hem de dir. Saber la veritat potser t'entristirà, però et salvarà la vida.
    Tu sabràs el què has de fer...

    ResponElimina
  7. Ara no sé si és millor buscar-me un gat o un becari perquè col·labore en el blog...

    ResponElimina
  8. M'han agradat molt, divertits i punyents. No crec que sigui un assassí, realment. Crec que tot això li provoca el règim a que el sotmet el XeXu ;D
    El del Xavier Pujol també ha estat divertit.

    ResponElimina
  9. No soc amant de la poesia ni dels haikus però aquests estan bé, en especial el de la primavera.

    PD: Sempre et dic el mateix, però fer una mica d’exercici no et vindria malament, més perseguir ocellets i menys haikus.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Home, això és un cop baix... mira que agradar-te just el de la primavera...

      Elimina
  10. El de la primavera és el millor, està claríssim xD

    ResponElimina
  11. Genials, els haikus. Òbviament, fets per un gat, d'això no hi ha dubte... Sé que les meues gates, si volgueren, en podrien fer; però crec que simplement plantejar-s'hi ja els fa massa peresa...

    (has provat quin efecte li fa la música aquella per a gats? les meues es van excitar moltíssim: van moure un poc una de les orelles...)

    ResponElimina
  12. Ostres, li hauràs de demanar al gat que t'ensenyi a fer poemes, ell en sap molt!!

    ResponElimina
  13. Quin gat més preciós i està a l'aguait de tot el què passa...Doncs si s'avorreix li podries obrir un blog per ell solet...
    Caram amb els haikús felins, m'han deixat parada del poc que s'estima els humans! Ja el tractes bé i li fas moixaines? És que sinó corres el perill de que un dia et salti a la jugular!!!
    Bon vespre, XeXu.

    ResponElimina
  14. Està una mica asalvatjat, en blog, crec que està demanant a crits, a gatkus, que li feu més cas homeeeeee. Bons contrastos poemils!

    ResponElimina
  15. genial el teu gat fa haikus .....i diga-li que que són bons !

    ResponElimina
  16. Doncs a mi el que m'ha agradat més és el dels òrgans interns! No en tinc ni idea de haikus, ni de la mètrica, ni de res, però aquests estan prou bé. Blog!

    ResponElimina
  17. Quin post més enginyós! i quin gat més habilidós, he fet un rodolí :-)

    ResponElimina
  18. La meva Lila és tota ella poesia, però al haikús encara no hi ha arribat. Veig que la teva en té un màster, no només en poesia, també en filosofia. Potser li prova l'avorriment.

    ResponElimina
  19. Li he preguntat a en Blog si volia contestar els comentaris del post, ja que va fer la gràcia de penjar-lo, però diu que passa, que ara té gana, així que us faré un comentari general, perquè no sé massa bé per on va el tema. En Blog, té per costum posar-se a mirar per la finestra de l'habitació de l'ordinador, si la persiana està pujada, els matins a primera hora. Sempre m'ha semblat que està passant informes telepàticament allà on els envia, que no sé on és. També em sembla que són moments que se sent sol i enyorat d'allà on ve, i com que és un erudit a la seva terra, es dedica a composar haikus. Ara he vist la mena de haikus que composa, i no em deixen massa tranquil, no, però bé, esperem que només siguin llicències poètiques que es pren, i no intencions reals. De moment el deixo fer, i si vol seguir composant, no li penso impedir, mentre no posi en pràctica les composicions. M'alegra (i em preocupa) que us hagin agradat, moltes gràcies pels comentaris que heu fet. Ell us ho agrairia també, però ara mateix només pensa en la seva segona dosi de pinso diària, i no està per massa orgues...

    ResponElimina
  20. ostres i jo que em pensava que el meu gat estava com un llum d'oli... ja veig que no es l'únic!

    ResponElimina
  21. Hehehe, pensaments gatuns tipo Garfield... el meu gat també pensa igual,segur... , i m'encanta el gaikú de la primavera, tan romàntic... Fes més d'aquests Xexu, els claves!

    ResponElimina
  22. Miau!
    ets tant, tant... em deixes sense paraules. Ep, aquests reforços.... acolliries un gat de set anys llepafils com jo? sé que prefereixes una gateta xò t'asseguro que sóc ben net. He perdut fins i tot el sofà!
    puck

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.