dimarts, 27 de gener de 2015

Ens coneixem? - Resultats

Som-hi amb els resultats del joc d'endevinar blogaires. Tots els textos eren de fa uns quants anys, posts publicats en el blog corresponent que ara us enllaço amb el nom del seu autor o autora:

1. Pons
2. rits
4. XeXu

Sí, em vaig posar a mi mateix per veure si em reconeixíeu, i ja que jo no jugava, almenys tenir una mica d'informació sobre el meu estil. La veritat és que no gaires us heu animat a intentar-ho, no sé si per manca d'interès o per desconeixement dels estils. Si no m'he descomptat, 14 heu donat algun nom o us heu declarat incapaços de reconèixer cap fragment, més un que va fer trampes i diu que no participa, és clar!

Més que els encerts que heu fet cadascú, trobo més interessant quantes vegades s'ha encertat cada fragment. De 14 participants hem tingut:

Pons 5 encerts
rits 8 encerts
Sílvia 1 encert
XeXu 2 encerts
Joan Gasull 8 encerts

Per tant, podem concloure que els estils d'en Pons, la rits o en Gasull són prou fàcils de reconèixer, tot i que reconec que pels altres dos no sé si he triat fragments del tot representatius. A destacar que els participants dels quals havia triat un fragment han estat capaços de reconèixer-se. Francament, jo no sé si seria capaç de reconèixer el meu si me'l posessin així, tinc seriosos dubtes.

I finalment, si voleu un resum dels encerts que heu tingut cadascú, diré que hem tingut una guanyadora destacada que és la Carme, amb 4 encerts. Amb 3 encerts tenim en McAbeu, en Pons i la Gemma Sara, amb 2 el Sr. Gasull, l'Assumpta, la Jomateixa i la Pati di fusa, amb 1 en Jo rai!, la Mireia i la Loreto, i amb 0 encerts la Consol, la maria i l'Elfreelang.

Moltes gràcies als que heu participat, de veritat, m'ha agradat molt seguir els vostres comentaris. A mi em semblava un joc molt interessant i si voleu el podem tornar a fer alguna altra vegada. Tot el que sigui jugar amb blogs i blogaires a mi m'encanta.

@@@@@@@@@@

Me'n vaig uns dies fora, manteniu-me la paradeta endreçada i no publiqueu massa que després tinc molta feina. Ens llegim la setmana que ve.

22 comentaris:

  1. Ehhh, protesto, jo he tingut 3 encerts (una mica dubitatius, això sí), el pons, la rits i el Joan... ha estat divertit! Que vagi molt bé allà on vagis i no pensis en nosaltres, tu sí que ens coneixes bé!

    ResponElimina
  2. Ooooooohhhhh!!! N'he encertat més que en Mc i que en pons!

    XeXu, aquest text que has triat teu, ni sabent -ho el puc reconèixer i dir "ai, sí!!!" No, no et reconec gens...

    El del pons era fàcil per les iaies que es colen...
    El de la rits vaig dubtar entre ella i un parell més de blocaires, però finalment la vaig encertar.

    La Sílvia em va costar una mica de decidir i en Joan Gasull, no dubtava, però no se m'acudia, finalment, quan em va venir al cap, el vaig veure claríssim...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Només m'has encertat tu! hehe Tens mèrit, ara li deia al Xexu que ni jo mateixa em reconeixia ;)

      Felicitats, Xexu, per aquesta idea!

      Elimina
  3. Homeeee! Aquí estic jo queixant-me!...

    a) Amb 3 encerts no pots posar en PONS i amb 2 encerts no pots posar en GASULL, que s'encerten a sí mateixos... els encerts de fragment propi no valen!! No tenen cap mèrit. Si arribes a posar un fragment meu jo també l'hagués reconegut.

    b) I per posar un fragment teu, no tenies res antic ni menys representatiu de la teva forma d'escriure? Molt malament...

    Efectivament, tal com pensava, un dels fragments no el podia pas encertar perquè és un blog que no segueixo, que és el de la Sílvia... així doncs, sobre Quatre que podia encertar n'encerto dos, però... com els encerto? Els donc per segurs! Ho afirmo! M'hi jugo el prestigi blogaire!... Per tant: SÓC LA CAMPIONAAAA!! :-DDDD

    ResponElimina
  4. Com vaig dir al meu comentari del post anterior, en JOAN GASULL va ser el primer que vaig identificar pel seu estil característic i en PONS també, en aquest cas, per "les àvies que es colen" que com ell mateix diu era un "tema" que ja havia repetit fa poc al "Roda el món...".
    Els altres els vaig dir més aviat per eliminació, i aquí hi va jugar molt el fet que actualment el meu ventall de blogaires seguits s'ha tornat més limitat perquè el meu temps davant l'ordinador ha disminuït força. Ha estat un bon exercici i força divertit jugar-hi.

    Passa-t'ho molt bé i fins la tornada.

    ResponElimina
  5. La veritat és que jo realment només tenia clar en Gasull. El Pons el vaig encertar de casualitat i no vaig ni intentar identificar-te, per què em pensava que a tu no t'hi hauries posat. Trampa!
    ;D
    Divertit, si que es pot repetir.

    ResponElimina
  6. Sóc dels que no ha participat, però he llegit tots 5 post i comprovo que vaig tenir un encert: el de no participar perquè no n'hauria encertat cap.
    Xexu, vas fer una bona tria. Hi ha nivell.
    Dóno fe que creix el moniato en remull,
    tal com l'explica en Gasull.
    (I perdó pel rodolí)
    Bon viatge.
    En la teva absència no farem bondat.

    ResponElimina
  7. Primer de tot felicitar a Carme, McAbeu i Gemma Sara pel gran nombre d'encerts, realment no era fàcil. Jo tinc 3 encerts però no tinc tan mèrit perquè a diferència d'ells jo tenia un escrit meu per allà al mig que ja em donava un punt només començar.

    Efectivament el teu escrit era molt poc representatiu del teu estil. I el de la Sílvia tampoc massa, jo em pensava que només escrivia contes!

    PD: Marxes just quan el meu blog compleix està d'aniversari!

    PD2: Quina copa més maca que tens a la barra lateral! xD

    ResponElimina
  8. Ostres, em quedo parada, no ho he fet del tot malament. :)

    Bona pausa, XeXu!

    ResponElimina
  9. Ostres XeXu, no vaig veure el post endevinalla, em sap greu, no sé si els hauria encertat o no, ara ja no té gràcia...M'empipa quan el senyor Blogger fa de les seves!
    Bon vespre.

    ResponElimina
  10. Home, doncs millor del que em pensava. Que vagin bé les vacances!!!

    ResponElimina
  11. Arribar tan tard és una mica estrany. I més quan t'han posat dins del joc..... A més, resulta que vuit persones han endivinat que el post era meu. Quina vergonya i quin honor alhora!

    En tot cas, enhorabona als guanyadors i a tots!!!! Son tan xulos els jocs.

    No puc dir si encertaria. Crec que no. Sempre he estat molt dolenta en aquests jocs. Però els textos que has triat son tots molt macos. Especialment el de la Sílvia. Recordo haver-lo llegit. Però crec que no hauria sabut que era d'ella.

    Altra cosa ha estat llegir-me. És una sensació molt estranya. I més quan és un text de fa tant de temps. He hagut de pensar força en tots els motius que em van portar a escriure'l. Vida, en el fons. Vida, per sort. I que compartim.

    Passa-ho molt bé i explica'ns-ho a la tornada!!!

    ResponElimina
  12. Jo tampoc vaig participar perquè en vaig fer una llegida i no sabia per on navegava. Darrerament no estic massa inspirada, ja ho saps!
    Una altra vegada serà.
    Au, a passar-ho bé, que prou falta ens fa!

    ResponElimina
  13. Jo no vaig participar perquè, sincerament, em vaig veure incapaç d'esbrinar els autors dels textos que ens proposaves. Com veus no va ser falta d'interès, m'hauria agradat dir la meva, però es que no sabia que dir ... :(

    ResponElimina
  14. Ostres a partir d'ara no podré deixar escrits enlloc, després d'aquesta prova veig que l'anonimat no està fet per mi. Feliç de que així sigui.
    Bones vacances.......

    ResponElimina
  15. Fa temps que no comento aquí, però no vol pas dir que no et llegeixi... Només que ho faig en moments una miqueta inoportuns per a comentar, com ara a la feina (quan m'avorreixo massa) o al metro. I bé, fora d'aquí, darrerament, tinc tan poc temps que bfff... Però com sempre m'encanten les teves reflexions i la teva manera d'expressar-te ;)

    ResponElimina
  16. Jo no he volgut participar perquè no tenia gaire sentit doncs us conec de fa ben poc i no n'hagués encertat cap... D'aquí un parell d'anys, si segueixo bellugant-me per aquí, prometo participar. Que vagi molt bé per terres hel·lenes...

    ResponElimina
  17. el joc era i és molt interessant , jo és que malgrat llegir-vos de fan uns quants temps no gosava a dir , és força difícil encertar fins i tot jo també diria que si fos jo mateixa tindria serioses dificultats per reconèixer els meus escrits sobretot si són de fa temps , quan tornis ja et trobaràs tots els comentaris .....fins aviat i espero que hagi estat profitós el viatge!

    ResponElimina
  18. Ja torno a ser per aquí i recupero tots els comentaris per donar-vos resposta. Retorno a l’activitat normal del blog, gràcies a tots els que veu participar al joc i als que heu comentat aquest balanç de resultats.

    Gemma Sara, perdona, tens raó, ja ho he rectificat. El que no he mirat és si vaig apuntar el teu encert per en Pons, però tant és, amb 8 que reconegueu el seu estil ja n’hi ha prou, que si no es creix. Gràcies pels desitjos, sí que pensaré en vosaltres i en el que m’haureu guardat per quan torni...

    Carme, tota una campiona! Veient la teva resposta, amb aquella seguretat, em vaig quedar de pedra i tot. En Mac raona la seva resposta molt bé, però tu pim pam. Realment, la teva omnipresència s’ha de notar, ens coneixes a tots molt bé. Ja veig que no vaig triar massa bé el meu fragment. La veritat és que em va venir un post al cap i el vaig anar a buscar per posar-lo, un post amb foto. Però un cop allà, no em va agradar, però en canvi el post anterior sí, i vaig triar aquell. Jo sí que penso que tenia alguns trets meus, però ja veig que no els més característics. Tota la resta, amb més o menys dubtes, la vas clavar. T’haurem de posar més a prova, però de moment et felicito perquè ho has fet molt bé.

    Sílvia, el teu fragment crec que era el més difícil, el teu i el meu. Em va sorprendre molt quan la Carme va dir el teu nom amb tanta determinació, tot i que no va encertar el meu, però també sóc sincer si dic que ni jo mateix sé si me l’hauria encertat.

    Assumpta, ja sé que comptar els encerts dels seus mateixos fragments és una mica així, però llavors van amb desavantatge. I ja et dic, jo no sé si m’hagués reconegut a mi mateix, per això els dono mèrit. Potser els seus fragments eren dels facilets, això sí. Ah, i si no segueixes a la Sílvia, l’hauries de seguir, escriu molt i molt bé. I jo què, mira que no reconèixer-me!! ‘L’escriptura no se’m fa desconeguda...’ ja et daré jo! Doncs per no reconèixer-me a mi, res de campiona, la Carme et guanya de golejada! És cert que els que encertes ho fas amb molta autoritat però... només són 2!!

    McAbeu, probablement en Gasull era el més fàcil, i potser amb en Pons es podia dubtar, però trobo que això de les velles és prou característic, tot i que no ho vaig fer pensant en el post del Roda, senzillament vaig trobar aquest fragment i em va agradar. No volia fer servir cap on esmentés la seva grandesa perquè llavors sí que hauria estat fàcil. Vas tenir molta vista també pensant que un dels fragments podia ser meu, molt ben pensat. No sé si és perquè em coneixes molt, o perquè res no impedia que un tros fos meu, i per tant no se’m podia obviar. Això de llegir tants enigmes i evitar que t’enganxin... Jo trobo que ho has fet molt bé, per més que diguis que actualment has reduït el ventall. A més, no tenia cap dubte que ho faries bé, naturalment.

    Jomateixa, això d’encertar-ho per casualitat no crec que sigui just. Alguna cosa et va fer pensar en en Pons, potser no ho tenies clar, però el nom et va venir al cap, i ja és alguna cosa. Un bon indicatiu. Ei, les escasses normes no deien res que jo no pogués sortir entre els fragments, mira en Mac, ell ho va tenir claríssim que podia ser així!

    Xavier, ja entenc que era difícil encertar gaire si no es coneix el personal des de fa tant temps, però es podia provar, home. Pel que dius, no en tenies cap clar, però això també ajuda a conèixer millor la gent de per aquí. En Gasull és un home savi, sobretot si parlem de moniatos. Ara que ja estic per aquí miraré de recuperar el temps perdut i veurem si heu fet bondat o no.

    Pons, jo no subestimaria l’encert en el teu propi fragment. Potser sí que el teu tros no era difícil, i que era més fàcil de reconèixer que els altres, però ja veus que tant la Sílvia com jo no tenim gens clar que hauríem encertat els nostres propis fragments, que eren menys característics, i tu mateix has vist que eren difícils. Continua a baix

    ResponElimina
  19. A mi me’l poses així sense avisar i no tinc clar que m’hauria reconegut. Mira, podries fer tu d’aquí a una temporada un post com aquest i fer-nos jugar.
    No et queixaràs que em vaig connectar des d’Atenes per poder-te felicitar l’aniversari, i a sobre vas i em tractes malament. Això és enveja pura. I de la copa ves-te’n acomiadant, l’he tinguda aquests dies perquè no la veia, ara que torno a tenir el blog davant té els dies comptats.

    Pati, al contrari, jo diria que ho has fet fantàsticament bé tenint en compte que realment no et mous per massa blogs diferents, però els que coneixes els has encertat!

    M.Roser, blogger fa una mica el ximple darrerament, o potser els actualitzadors, no sé. L’altre dia em va costar déu i ajuda que aparegués el meu darrer post en el blog de llibres, però en principi aquest va aparèixer correctament. Llàstima que no el veiessis, però ja hi tornarem a jugar una altra vegada, i no hi haurà excusa!

    Loreto, en vas encertar un, estic segur que hauries pogut fer-ho millor!

    rits, esperava que arribessis a temps per poder jugar, però vaig deixar pocs dies perquè marxava fora i no em podia endarrerir a donar les respostes, dimecres tenia massa coses a fer com per posar-me a redactar posts... tot i que vaig acabar encabint una ressenya a l’organigrama...
    Molts han encertat el teu fragment, i és que crec que la teva manera d’expressar aquesta mena de sentiments i de voluntat de superació et fan molt fàcil de reconèixer. Però alguns que et coneixen també s’han despistat, eh. Dius que és un post antic i que has hagut de pensar què te’l va fer escriure, però a mi em sembla que podria ser actual també... El de la Sílvia és maco, certament, i tot i que no és el seu text més representatiu em va agradar i el vaig voler posar. Jo no recordava haver-lo llegit abans, però potser sí. Ja feia força temps.

    Laura T, em sap greu que una primera llegida us destrempés a alguns que probablement n’hauríeu encertat algun fàcilment. Quan t’ho posen de zero és molt difícil, però si t’hi fixes segur que et venen noms al cap. Segur que a més d’un li ha passat el mateix que a tu, i que potser no van trobar les ganes de tornar-s’ho a mirar, o se’n van sentir incapaços. Llàstima.

    Glòria, no passa res, però per provar-ho no hi perdies res tampoc. No encertar-ne cap tampoc no era cap trauma, es tractava de jugar una mica i dir la nostra. Potser hauria estat interessant també veure quins autors es poden confondre. Per exemple, el meu han dit un parell de cops que era de la Carme, aquestes coses també s’haurien d’analitzar.

    Sr. Gasull, potser un altre se’n podria preocupar, però jo crec que has de portar-ho amb el cap ben alt. Has creat un estil i una manera d’explicar les coses que molts reconeixen, i això és una marca personal que crec que pots portar amb orgull.

    Yuji, m’alegra que em segueixis llegint quan tens una estona. Comentar no és obligatori, és clar, però em fa gràcia quan passes a dir la teva. En aquest cas em sembla que haguessis tingut difícil encertar els noms del joc que proposava, però bé, és bo de saber que segueixes per aquí.

    Ignasi, si tenim en compte la teva progressió i la teva participació en els blogs, no dubto que si ho tornem a fer en un futur podràs participar i encertar-ne més que ningú. Ara per ara potser ho tenies difícil, però algun haguessis encertat, ni que fos el teu amic Pons!

    Elfreelang, com ens passa a tots, depenent de quin escrit teu triés seria molt fàcil reconèixer-te, o molt difícil. No sé si tu t’encertaries, però em venen al cap alguns experiments dels teus que segur que la gent reconeixeria de seguida. Va com va, de vegades és més fàcil pels altres que per nosaltres mateixos. Però això no treu que sigui un exercici difícil en general, sense opcions, amb un escrit sol, sense cap pista i partint de zero. Trobo que els vostres encerts tenen molt mèrit. Hauríem de veure què faria jo si estigués a l’altre cantó.

    ResponElimina
  20. Tranqui, passo a estonetes. Per cert, que no et vaig dir res, gràcies per posar un fragment meu. No ho hagués pensat mai, que seria tan reconeixible. M'ha sorprès. Això si, m'agrada més com ho defineixes que no pas lo del pessimisme latent, en el fons no em mola ser tan pessimista.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.