dimarts, 30 de desembre de 2014

Dos mil quinze

En el que va de festes ja he tingut notícies de tres embarassos de gent propera, tres criatures que naixeran en aquest 2015 que estem a punt d'encetar. Altres en tenen intencions també, així que sembla que la natalitat augmentarà, ja ho diuen que la crisi és història. I si el microclima estarà revolucionat, no ho estarà menys a gran escala. Molts esperem grans canvis a nivell de país per aquest nou any, encara que al pas que anem estarem dient el mateix al 2016, al 2017...

Sigui com vulgui, sembla que el 2015 arriba fotent força canya. Senyores, senyors, tinguin els seus propòsits a punt, aquells qui en facin, que ha arribat l'hora. En tot cas, cordeu-vos els cinturons de seguretat, que engeguem màquines. Cap a l'any 15! Ens retrobem allà. Molt bon any 2015 per tots!

32 comentaris:

  1. molt bon any per tu i els teus....i potser que esmolis l'eina de fer nens també, que si tothom si posa deu ser per alguna cosa. Si encara no és el moment deixa-ho per més endavant, però no en perdis la pràctica.

    ResponElimina
  2. Molt bon 2015, XeXu, de propòsits no me'n faig gaires però sí que tinc uns quants desitjos...
    Prometo tractar molt bé aquest any que comença, a veure sinen contrapartida ell també ens tracta bé a nosaltres.

    ResponElimina
  3. Bon final i millor estrena, XeXu!
    Una abraçada, o millor dos mil quinze.

    ResponElimina
  4. Serà un any intens, això segur. La moneda és a l'aire, del poble depèn que surti cara o creu.

    ResponElimina
  5. Molt Bon Any x tu i la teva gent!!! Que el 2015 ens porti tot de bones noves, i alerta amb els embarassos que de vegades s'encomanen... :D
    Petons

    ResponElimina
  6. Bon Any XeXu, salut i sort. Estic segur que 2015 serà millor que aquest any que s'acaba.
    Bona nit i ja ho saps ... la natalitat sembla que augmenta.

    ResponElimina
  7. Esperem-ho que tot vagi a millor.
    Molt bona entrada d'any i un feliç 2015 per a tu i els teus!!

    ResponElimina
  8. Cada any promet molt i al final tots els anys s'acaben assemblant, bé com a mínim el contador de visites del meu blog va pujant lleugerament

    ResponElimina
  9. No sé tu però com més embarassos tinc al voltant, més al·lèrgia em fan xD Que me n'alegro eh? però ells a casa seva i jo a la meva.
    Totalment d'acord amb els temes polítics ... ara semblen que seràn molt però em temo que acabarà passant com sempre. Esperarem a veure què no? :)

    Molt bon any nou!

    ResponElimina
  10. Doncs vinga Xexu, ja saps que et toca jaja. Molt bon any!!!

    Instints

    ResponElimina
  11. Ens veiem el 2015, doncs, i que no ens passe res de llarg. Molt bon any, XeXu!

    ResponElimina
  12. Vigila que això de les criatures diuen que s'enganxa...
    Et desitjo un any ple de coses bones, bones!!
    BON ANY per a tu i els teus!

    ResponElimina
  13. i jo espero que aquest nadons que naixeran el 2015 tinguin una vida plena de llibertat ....ens trobem al 2015 , o sigui demà mateix, bon any XeXu!

    ResponElimina
  14. Millor no sé si serà... (espero que si) El que segur serà és mogut! ;)
    Una abraçada i fins l'any que ve!

    ResponElimina
  15. I qui sap...potser és un senyal perquè posis fil a l'agula :-D, tens 365 dies per endavant!. Ara o més endavant, que el 2015 et sigui ben favorable!!

    ResponElimina
  16. Molt bona entrada d'any, Xexu! I a veure si aquest 2015 ens porta alguna que altre alegria

    ResponElimina
  17. Ens hi retrobarem, Xexu, ja ho crec que sí. I si formes part dels afortunats que veuran augmentada la família, la meva enhorabona des d'ara!
    Molt bona entrada d'any i una forta abraçada!

    ResponElimina
  18. Bon any!! i si amplieu família, millor, però que no sigui per la pressió ambiental, que sigui perquè ho voleu, vaja, estic dient obvietats on the rocks!! Abraçada!

    ResponElimina
  19. Ui , sembla que t'estan pressionant molt, amb això de les criatures...De totes maneres l'arribada d'un nadó sempre és una situació agradable...Recordo que les àvies deien: val més augmentar que disminuir...
    Que tingueu un molt bon any, tu i la companya i això dels xiquets, ja és cosa vostra!

    ResponElimina
  20. Buf, menys mal que el tema dels embarassos, bolquers, farinetes... ja el tinc solucionat: tant jo com la gent del meu entorn. Hi ha una època que sembla el més important de tot però, per sort, passa. Bon any!

    ResponElimina
  21. Bon any. Que el comencem bé i que l'acabem millor!

    ResponElimina
  22. Bon any per a tu també! Espero que seguirem tenint coses interessants, agradables, crítiques, malèvoles o divertides per seguir explicant-nos i llegint-nos.

    ResponElimina
  23. Doncs ja hi som, ja hem arribat al 2015! No esperem miracles, però esperem progressos.
    Els meus millors desitjos per 2015, XeXu, de tot cor.

    ResponElimina
  24. Iep, quin munt de comentaris i de bons desitjos. Moltes gràcies a tots els que heu passat a saludar i a desitjar un bon 2015, espero que vosaltres també hàgiu començat l'any amb bon peu, i que continuï encara millor. He estat fora aquests dies i m'he pogut connectar en comptades ocasions, així que no he pogut passar per les vostres cases, però ho aniré fent. I tampoc no he pogut respondre els comentaris de manera individual, però n'hi ha prou amb dir que no, que no em toca tenir descendència encara i que la cosa va per llarg, us ho pic assegurar. Si en parlo sovint és perquè al meu voltant la població va creixent i són temes que em toquen de prop, però de moment jo només observo. Gràcies de nou, som-hi amb el 2015, que ja estem a dia 2, tu!

    ResponElimina
  25. I molt bon 15 per a tu, XeXu, et desitjo també des de casa teva. Que sigui un any ben bonic!

    ResponElimina
  26. FELIÇ 2015!! :-))

    (Res, una que ha estat uns dies desconnectada hehehe en un meravellós viatge amb totes les despeses pagades... a.... casa la meva germana! hehe... però no volia que no hi hagués la meva felicitació... de totes formes, jo diria que aquest post l'havia vist... però no surto als comentaris!!... Per si un cas, ho he tornat a posar)

    ResponElimina
  27. Molt bon any nou, i si arriba amb força!!!!! aviam si entre tots acabem de donar força per un acord que té mandreta!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.