dimecres, 24 de desembre de 2014

1000 grues


Fa uns mesos vaig parlar d'una antiga llegenda japonesa que diu que si fas 1000 grues d'origami una d'elles et concedirà un desig. A casa ens hi vam posar i finalment hem aconseguit fer-les i penjar-les totes juntes. Les podríem haver acabat fa temps, però a l'estiu vam parar i fins fa poc no vam reprendre la producció. Ara ja està, és una bona cosa tenir-les per nadal. El desig? Compartit, com ja vaig dir. Però me'l guardo per nosaltres.

Que tingueu molt bones festes, sigueu feliços.

26 comentaris:

  1. El desig es que els c@ts tornin i em donin tots els premis pendents?

    Bah... Bones fetes

    ResponElimina
  2. és preciós!!!!
    molt bones festes Xexu!!!

    ResponElimina
  3. Molt bonic. M'agrada especialment el rastre que, casualment, sembla una senyera... Que es complisquen tots els desitjos, molt bones festes també per tu, XeXu!

    ResponElimina
  4. Fan goig les 1000 totes juntes. :-)

    Molt bones festes, Xexu i sí, per poc que puguem, siguem feliços que és el que de veritat importa.

    ResponElimina
  5. Queda xulo (o xul.lo, que diu l'anunci). Quan es compleixi el desig, ens el dius, si pot ser, eh??

    Que sigueu feliços, també! Encara que com diu mon pare, més ens valdria desitjar-nos felicitat durant tot l'any menys aquests 4 dies (és una mica cenissu, l'home). Petonets x 3!

    ResponElimina
  6. realment una tasca imponent! i queden molt bé totes juntes! espero que el desig es faci realitat!
    abraçades! i unes bones festes!

    ResponElimina
  7. Recordo aquell post, quina santa paciència, però fan molt bonic guarnint la paret...Espero que el desig es compleixi!
    Que tinguis un Bon Nadal i un l'Any Nou amb molts castells, il·lusions i esperança.
    Petonets.

    ResponElimina
  8. Només per la feinada ja s'hauria de complir el desig! :)

    ResponElimina
  9. Ooooooooooh! quina xulada! M'encanta!! I, com a decoració, queda mega original! :-))

    A veure si s'acompleix el desig!

    ResponElimina
  10. Quina canya!!! Encara que no surti el desig com a decoració es super!!!
    Per pensar-ho!!
    Salut i Bones festes!
    Bon Nadal

    ResponElimina
  11. Què maco us ha quedat!!... M'agrada molt aquesta varietat de colors que heu aconseguit...I si a més se us concedeix el vostre desig, ja m'imagino que us les mirareu amb molta satisfacció.
    Jo també us desitjo que passeu unes bones Festes .
    Una abraçada.

    ResponElimina
  12. Doncs queda molt bé! Que passeu un bon Nadal, XeXu

    ResponElimina
  13. De patxoca en fa i queda bé aquí penjat.^-^
    Apa! Bones festes i a veure si es fa realitat.

    ResponElimina
  14. bones festes i desitjos complerts, si pot ser

    ResponElimina
  15. Quina feinada! Que es complexi el vostre desig! La veritat és que queden molt xules,

    ResponElimina
  16. Doncs sembla divertit això de fer grues... serà perquè sóc ocellaire... Bones festes!

    ResponElimina
  17. Molt bones festes, i que es compleixi el desig!

    ResponElimina
  18. La meva cosina és dedica a dur cotxes al dipòsit. Jo a complir deotjos a la gent. Hi ha grues per tot!

    Us ha quedat preciós.

    ResponElimina
  19. Uau!!! he al·lucinat. Esteu fets uns bons artesans! Felicitats! ARa només falta el desig, que segur que es compleix! Una abraçada.

    ResponElimina
  20. Si no tinguéssim esperança que els desitjos es complissin, no seguiríem insistint a demanar-los, jo crec. I si la via per aconseguir-ho és fer grues, has fet un molt bona tria, hehehe. Quina patxoca que fan totes juntes!

    Bones Festes XeXu (encara que ja hagin passat els dies grans)

    ResponElimina
  21. Peasso paret que heu guarnit! Conec la llegenda, és molt maca encara q trista pq el desig al final no es va complir, però l'important és el projecte, la il·lusió, l'esperança. A mi m'agrada aquella cita que diu: Les estrelles són inabastables però il·luminen el nostre camí. Que sigueu molt feliços!

    ResponElimina
  22. Aquest cop no us contestaré a tots de manera individual perquè em repetiria. M'alegra que us hagi agradat la nostra 'decoració', és un d'aquells reptes que agrada aconseguir. Perquè es compleixin els desitjos hi haurem de fer més nosaltres que les grues, però segur que ajuden. Gràcies pels vostres ànims i desitjos, no falleu mai, vosaltres! Aquí seguim i seguirem, una abraçada molt gran per tots i totes i que les festes segueixin provant.

    ResponElimina
  23. Aquest dies vaig tard a tot arreu ... aixi que ja et desitjo Bon Any!
    I les grues aixi penjades fan goig!!!

    ResponElimina
  24. Volia comentar aquest post..., felicitats per la 'decoració' i la paciència, ho trobo super bonic!. Que el vostre desig vegi la llum el proper Any.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.