diumenge, 16 de novembre de 2014

Relats conjunts, Martells


Obres només un ull perquè l'altre roman enganxat a base de lleganyes. Intentes aixecar el cap però et roda. Amb esforç mires al voltant, t'adones que és la teva habitació, però no recordes haver-hi arribat. Vas vestit, encara. I el que és pitjor, amb les sabates posades. Has dormit així, no saps ni quantes hores, no recordes quan vas caure al llit i veus borroses les busques del rellotge despertador. Tens la gola seca, pastosa, necessites rehidratar-te, però el fet de pensar en ingerir líquid et fa venir una arcada. Mires de seure al llit, però ho has de fer molt lentament perquè l'habitació dóna voltes i podries caure rodó. Fas memòria, però només hi ha buit. Flaixos d'alcohol i música estrident. I en aquell moment la teva mare crida rere la porta, que t'espavilis que el dinar ja està. I és com si el cap t'explotés, com si mil martells et colpegessin des de dins.


Aquesta és la meva participació de novembre als Relats Conjunts, animeu-vos-hi!

24 comentaris:

  1. Una bona descripció de la ressaca, sí senyor, jo també la descric com tenir mil vidres trencats al cervell. Bé, ara ho experimento molt molt poc, això, but I used to... ;)

    ResponElimina
  2. Això és el que anomeneu "ressaca"? hehehehe... unes quantes neurones mortes, cremades, oi?... Una llàstima :-P

    És el que té ser bona nena, que no reconec els símptomes... :-DDDD

    ResponElimina
  3. És que la mare ja t'ho deia que no beguessis tant. ;-D

    ResponElimina
  4. Molt inspirat.
    Fa molt temps que no tinc ressaca, però de vegades experimento aquests martells al meu cap.

    ResponElimina
  5. Apa, més val que et llevis a dinar... ha, ha, ha... una bona descripció.

    ResponElimina
  6. No és "com si et colpegessin", et colpegen...

    ResponElimina
  7. Per acabar-ho d'adobar, la mare t'ha preparat un plat de cigrons alt com una piràmide.
    I com deia el tio Miserias: "Si te la comes, te la bebes"

    ResponElimina
  8. Pel què veig, devies haver passat una nit antològica...No conec aquesta senyora (la ressaca) que descrius tan bé.
    Saps, aquesta imatge, que ja he vist en algun altre post, em crea una mica de mal rotllo!
    Bon vespre XeXu.

    ResponElimina
  9. Bon relat, t'has guanyat un cafè ben carregat.

    ResponElimina
  10. ejem... tinc una filla que diu que subscriu tot el que expliques.... jo callo i faig veure que no la sento xD

    ResponElimina
  11. Tinc el record molt fixe de que alguna vegada ho he experimentat en pròpia persona.....

    ResponElimina
  12. Si al menys la nit a valgut la pena....
    Bon relat, XeXu!

    ResponElimina
  13. No té res a veure amb el tema, però ho acabo de veure i he pensat que potser et faria gràcia.

    http://www.buzzfeed.com/gretaalvarez/cosas-solo-para-amantes-de-hacer-listas?bffb&s=mobile

    ResponElimina
  14. Encara no havia pogut donar-vos les gràcies pels vostres comentaris en aquest relatet, la veritat, aquesta imatge només em porta imatges bèl·liques i això que he descrit, que veig que no sóc l'únic que hi ha pensat. Gràcies per ser-hi. I Assumpta, he mirat l'enllaç que em passes, al principi sí que em sentia identificat en algunes coses i m'ha fet gràcia, però després exageren molt! Quina paranoia amb les llistes...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahaha homeeee, clar! Això és "caricaturitzat" i, per tant, s'exagera... però em va fer gràcia! ;-))

      Elimina
  15. magnific! talment com ho has narrat martells picant al cap .....molt bon relat!!!

    ResponElimina
  16. Està basat en un fet real, Xexu? hehehe
    Des de que sóc mare que no he passat cap despertar d'aquests... I no els trobo gens a faltar XD

    ResponElimina
  17. Oh!! Sí, la gran ressaca, la ressaca definitiva!

    ResponElimina
  18. No és precisament un dolç despertar, sort de les mares amatents.

    ResponElimina
  19. I sempre a continuació les mateixes paraules: No provo l'alcohol mai més ... Fins a una nova oportunitat.
    Molt bo el relat

    ResponElimina
  20. Ressaca, sí, i ben sintetitzada ;)


    d.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.