dimarts, 9 de setembre de 2014

La repesca

I ara em veuré obligat a donar-los la raó, a dir que l'economia s'està reactivant i que la taxa d'atur baixa, perquè ja estem sortint de la nefasta crisi. I és més, ens estem convertint en el motor d'Europa, que ara les potències es fixen en nosaltres perquè creixem a un ritme que se'ls nega. Hauré de reconèixer que el govern ha fet una gran gestió i que les mesures que s'han pres eren necessàries per tirar endavant i recuperar-se del sotrac. Que ara només s'ha de mirar endavant i creure en els que ens han permès sortir del sot.

Fals. Tot això que dic és fals i jo ni m'ho crec ni hi crec. Només són trampes financeres per maquillar l'economia més catastròfica que s'ha vist en temps. Però la veritat és que la meva antiga empresa ha reflotat i està repescant gent. He tingut la sort que m'oferissin un lloc en el projecte i he acceptat, així que torno al món laboral després d'un any a l'atur. No m'han volgut a d'altres llocs, hi ha moltíssima gent buscant. Com ens van prometre en acomiadar-nos, tindríem preferència en cas de necessitar perfils similars. I han complert, oferint un sou acceptable i condicions de seguretat. Un cop més,  sóc afortunat. Em volen perquè em coneixen, i jo, coneixent-los també, no em fa res tornar, perquè és fàcil cagar-se sempre en els que et manen, però saber-los reconèixer les bondats també ho hauríem de fer. I no podem dir que ens hagin tractat malament, malgrat tot. 

Torno a treballar.

28 comentaris:

  1. Ni que sigui per allò del "boig conegut", me n'alegro molt per tu, un any d'atur corca la moral

    Que et vagi bé!

    ResponElimina
  2. Enhorabona!
    El meu germà també ha trobat feina de càmera, després d'un any i mig, encara que anava fent feines pel seu compte (fotografia, comunions...)
    Sembla que la cosa comenci a no anar tant malament, però crec que som nosaltres mateixos els que ho anem arreglant. Quan no esperes gran cosa dels de dalt i et poses les piles a buscar alternatives te'n surts millor.

    ResponElimina
  3. Bona notícia, la teva! La recuperació de l'economia també és certa... la seva!

    ResponElimina
  4. Molt bona notícia Xexu: I que duri!
    M'alegro que l'empresa que et va acomiadar hagi complert el que van prometre, això els honora.

    ResponElimina
  5. La meva enhorabona per tornar al teu antic treball, ara és molt difícil trobar feina.
    Respecte al comentari que m'has fet del "spoiler" m'ha fet gràcia i potser tens raó que ho és.

    Bona tarda Xexu.

    ResponElimina
  6. Acceptar la feina sabent que així donaves la raó a en Rajoy... no m'ho hauria esperat mai de tu.

    :-DD. No em facis cas que ja saps que me n'alegro molt per tu. És una bona notícia tal com estan les coses i tots sabem com estan... per molt que digui Rajoy. Enhorabona!

    ResponElimina
  7. Ei, quina bona notícia! Me n'alegro moltíssim, a mi m'ha passat una cosa similar però no amb tan bones condicions (de moment).

    ResponElimina
  8. Jo també me n'alegro... molt. I tornar a lloc conegut, no està pas malament, oi? Espero que duri i que vagi molt bé la nova etapa...

    ResponElimina
  9. Felicitats!! Deus ser un boig conegut amb un currículum molt bo, perquè les empreses no acostumen a fer-ho. ^-^

    ResponElimina
  10. No faré cap comentari irònic, que amb les coses de menjar no es juga.

    Que siga enhorabona!

    ResponElimina
  11. Coi ja era hora...estava tip de pagar-te l'atur..... :-) Felicitats nano, sempre hem de deixar les portes obertes de on hem estat, encara que ens hagin fet fora.

    ResponElimina
  12. Estic contenta que tornis a treballar, perquè tan com estan les coses, és com un miracle...Veus això ja hauria de ser un motiu d'optimisme...Una feina i una companys que ja coneixes!
    I jo tampoc em crec que ara hem fet meravelles i gairebé parlen com si fóssim els salvadors d'Europa.
    Et vaig enviar una llegenda de bruixes del Pedra al correu electrònic que tens al teu blog, potser em vaig equivocar o tu l'has canviat...Et deixo el meu: m.rosalve@hotmail.com

    ResponElimina
  13. Que bé, felicitats! Potser les coses estan menys malament, però costarà recuperar tot el que s'ha perdut. Per exemple des del 2008 que cada any es venen menys llibres, tot i que el llibre en català aguanta bé...
    En tot cas, que et repesquin ha de ser motiu de orgullo y satisfacción :)

    ResponElimina
  14. Ostres XeXu!!! Què bé!!! M'alegro que les teves coses es vagin encarrilant. Les del pais veí no sé jo...

    ResponElimina
  15. Després d'un any sense treballar no serà un trauma tornar-hi? Jo he estat 3 setmanes de vacances i ja em vaig passar tot el primer dia de feina plorant com una nena...

    ResponElimina
  16. Felicitats Xexu! No crec que l'economia s'estigui reactivant (aquí a la costa tothom comenta que ha sigut un estiu dolentíssim) però hi ha petits oasis com el que has anat a parar. Enhorabona!

    ResponElimina
  17. Et vull agrair la notícia, crec que és de les millors que he llegit darrerament, tot i que vagin dient que tot va bé, però jo com tu no ho veig per cap lloc.
    I com no, felicitar-te per la feina!!

    Aferradetes i enhorabona!!

    ResponElimina
  18. Amb el primer paràgraf m'has assustat, perquè pensava que havies trabucat, però amb el "Fals" amb el que inicies el segon paràgraf m'he tranquilitzat.
    I ara, el que toca, que és donar-te l'enhorabona! Sort i ànims!

    ResponElimina
  19. Ostres tu, què bé!!... Ahir vaig començar a llegir i, en arribar al "Fals" vaig pensar que anava d'una altre cosa i ho vaig deixar per no posar-me de mal humor... i ara resulta que tenia final feliç!!

    Enhorabona!! :-)

    ResponElimina
  20. Llegint el primer paràgraf em feies patir...(s'ha begut l'enteniment??), ja veig que no...
    Celebro que tornis a treballar!!, quina bona noticia, ells et coneixes i tu no vas tancar portes, el millor tàndem per possibilitats futures com ha succeït.

    ResponElimina
  21. Enhorabona, XeXu. He estranyat molt el to del començament del post i he pensat que devies d'estar molt tocat, però en seguir llegint, he comprovat que no. Tinc un problema amb la ironia, o almenys això m'ho diuen els amics. Gaudeix d'aquest nou començament, nano! ;)

    ResponElimina
  22. Enhorabona!!! llegir aquesta bona notícia alegra moltíssim!!!! Doncs estic completament d'acord amb tu, les coses no crec que hagin millorat massa. I sé, del cert, que el món de la ciència està molt malament. No es creen places, ni PI, i les empreses privades van de cap a caiguda, llevat de comptades ocasions, fa temps em van explicar el "pilotassu" d'una d'elles, me n'alegro que hi hagi qui remunta. I me n'alegro moltíssim per a tu!

    una molt bona manera de començar setembre!!!

    ResponElimina
  23. Felicitats, XeXu!
    És una gran notícia. Entre d'altres coses perquè és cert que sembla que alguna cosa es comença a moure, tot i que encara estigui la cosa sota mínims.
    Ara… això de que ja som el motor d'Europa qui t'ho ha dit? En Rajoy? Crec que t'ha prés el pél, mestre! Vés amb compte!

    ResponElimina
  24. Me n'alegro molt per tu, i també per veure que encara hi ha empresaris que compleixen les seves promeses !

    ResponElimina
  25. XeXu, és una molt bona notícia i me'n alegro sincerament. I que, malgrat les mentires que ens diuen per maquillar el desastre financer que vivim, hagi pogut reflota l'empresa que t'ha ofert feina, perquè et coneixen i perquè et valoren.
    Enhorabona!

    ResponElimina
  26. Avui no respondré a tothom individualment perquè tots els comentaris s'assemblen, com era d'esperar. Us agraeixo molt a tots les felicitacions i els comentaris tan càlids que heu deixat. He estat un any sense feina i ara hi tornaré, al mateix lloc, en unes condicions diferents, però en tinc ganes perquè d'alguna manera és tancar una etapa estranya de la meva vida que em serveix també com a lliçó i avís. No puc dir que ho hagi passat especialment malament, no us enganyaré, però la cosa se'm podria haver complicat i molt. Realment, com alguns dieu, és sorprenent que l'empresa compleixi el que va prometre, però us puc dir que les condicions que m'han posat per ser jo, és a dir, per ser una persona que ja coneixen, de la que no tenien queixa i que estan contents de poder repescar perquè els garanteixo feina des del minut zero, són molt d'agrair. Un contracte indefinit tot i que en principi la feina específica és per un temps limitat, però compten que de feina no en faltarà, i res de períodes de prova. Estic content pel tracte, i tot i que potser en un futur voldré fer alguna altra cosa, de moment crec que és una bona oportunitat. Així que res, torno al mercat laboral, a veure com aniré de temps ara! Gràcies a tots de nou!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.