divendres, 13 de juny de 2014

Dimitir no és un nom rus

I després de tant demanar-ho i exigir-ho, ens trobem sobre la taula diverses dimissions, renúncies, abdicacions... però no ens deixem enganyar, perquè no són casuals ni per assumir culpes, no és creïble que ara tot de cop tots els que ho mereixen decideixin plegar alhora. Navarro, Rubalcaba, el rei espanyol, el director dels mossos, en Rosell al Barça, en Duran a mitges... noms que han estat criticats i criticats, però sempre els entrava per una orella i els sortia per l'altra. No serà per les nostres queixes, ni pels fracassos, ni pels escàndols, ni per les corrupteles. Però tant se val, perquè ja ens hem tret uns quants morts de sobre. Ara falta veure com ho faran els seus successors. Prefereixo no alegrar-me'n massa encara.

Però qui ens queda? Ja que alguns dels més criticats ja són fora, a qui faríeu dimitir a continuació? Fem una llista de gent que hagi de plegar? Va, començo jo: em petaria ràpidament en José Ramón Bauzá, president pepero de les Balears, patètic personatge i pitjor polític que pretén exterminar qualsevol vestigi de cultura catalana a ses illes i, si cal, deixar morir un professor en vaga de fam per l'escola en català. Practica un genocidi cultural inacceptable. 

M'ajudeu a fer una bona llista? Vull els motius també, eh!

  • La Carme s'inclina per acabar la feina amb en Duran, que plegui del tot.
  • La M. Roser vol estendre la meva petició sobre en Bauzá també al País Valencià, tots fora.
  • L'Oliva vol acabar amb les recauxutades i els engominats de parlaments i platons de televisió.
  • En Jordi no s'hi posa per pocs, banquers, presidents de grans multinacionals, dirigents PPeros corruptes i tot el tribunal constitucional en pes.
  • En Maurici vol que Obama torni el seu premi nobel, i jo hi estic d'acord.
  • Entenc que la maria voldria fer dimitir la Soraya Saez de Santamaría, perquè li fa ràbia, i fer desaparèixer tots els polítics retirats que parlen massa.
  • En Sergi no vol dimissions, vol que qui la faci que la pagui. La seva llista és llarga: Aznar, Blesa, Florentino, Rato, Zaplana, Acebes, Urdangarín, Millet, Serra, Cristina i el seu pare, Esperanza, Camps, Díaz Ferran, Fabra, els dels EREs i Matas. Se'n deixa, és clar.
  • La Judit vol que dimiteixin els regidors a temps complet que no fan la feina que els han encomanat.
  • L'Elfreelang vol que molts responguin davant la justícia, i sobre dimissions ho resumirem amb que vol que plegui tot el PP sencer. Ah, i en Trias!
  • En Joan Gasull vol que abdiqui el futur rei fins i tot abans de començar el seu regnat.
  • La Bruixeta vol veure fora Duran i Camacho, amb això es conforma.
  • La MaryMoon també voldria que el príncep plegués abans de ser rei.
  • Interpretant la Loreto, vol que dimiteixin TOTS els polítics.
  • En Rafel... no l'he acabat d'entendre.
  • La Sargantana vol totes les dimissions que demanen els altres, i que a més paguin tot el que deuen!
  • En Xavier Pujol és el tercer que aposta per Felip de Borbó. Tenim un guanyador?
  • La rits aposta per la Christine Lagarde del FMI, la que ens demana retallades i cobra un sou desorbitat.
  • En Pere faria passar per l'adreçador tots els polítics i oligarques que no es comportin com toca.
  • En Pons també estendria les dimissions a alguns guionistes de sèries, per exemple dels Simpson o How I met your mother.
  • Sa lluna naturalment està d'acord amb la dimissió d'en Bauzá, però també demana la d'altres peperos i que els lladres passats i presents vagin a presó.
  • La Gemma Sara demana la dimissió dels guionistes de Disney, no vol que en Felip arribi a tenir ordinal i que dimiteixi el Front Nacional francès.  
  • L'Assumpta vol fer fora en Duran ja, els que van decidir la prima dels mundialistes, el president de la Caixa, els empresaris catalans que se senten espanyols i els tertulians casposos. No s'hi posa per poc.

31 comentaris:

  1. Jo m'inclino per acabar les feines a mig fer... i que dimiteixi del tot el Duran, bàsicament perquè es fa pesadet tenir-lo sempre pel mig fent nosa... pesadet per a a nosaltres i suposo que pel seu mateix president, de la seva coalició, vaja...

    ResponElimina
    Respostes
    1. En Duran és imprevisible, no se sap mai de quin color durà les ulleres.

      Elimina
  2. Darrerament això de les dimissions veig que és com una passa i per sort s'encomana, però encara poc...
    Jo, aquest president de ses illes també el faria fora i els "mandamassos" del País València, que també es passen la cultura catalana per la sola de la sabata...Els noms no els recordo, segurament perquè la memòria és selectiva...
    És una pena que un sol senyor hagi de fer vaga de fam, jo li diria que ho deixés estar, perquè em sembla que només en traurà fer-se malbé la salut i segurament ningú li agrairà...
    Sort que m'ha fet gràcia això del nom rus!
    Bon cap de setmana, XeXu.


    ResponElimina
  3. TOTES LAS MISSIS BOTOX,QUE CORREN PER TERTULIES I PARLAMENTS,OFENEN A LA VISTA,I TENEN EL CERVELL PARALITZAT COM ELS MUSCLES DE LA CARA...ELS ENGOMINATS,TAN FITXADOR,ELS ENBRUTA L'ENTENIMENT...I UN DIA S'ENCENDRAN.

    ResponElimina
  4. Els presidents dels bancs i grans multinacionals que desitgen el model xines per a tot el món. Tots els membres del tribunal constitucional espanyol per fer-lo polític. Tots els dirigents PPros pels sobres i, no acabaria mai.

    ResponElimina
  5. Dimitir no li ho puc demanar, perquè no és president meu, però potser sí que li podem exigir al senyor Obama que torni el Nobel de la pau que li van concedir per haver fet... res?

    ResponElimina
  6. Faria dimitir, però dimitir que no sortissin mai més ni haguéssim de sentir la seva opinió, tots aquests polítics retirats i anomenats barons. Barons no sé de què? Obligaria a tots aquests morts de gana a només tenir un càrrec.
    La que faria dimitir de totes totes és aquella petita del PP; el problema és que no tinc el motiu. Perquè em fa ràbia! Sempre tenint la última paraula.No la puc ni veure.

    ResponElimina
  7. Més que dimitir, jo voldria que responguessin penalment tota una sèrie de xoriços i criminals: Aznar, Blesa, Florentino, Rato, Zaplana, Acebes, Urdangarín, Millet, Serra, Cristina i el seu pare, Esperanza, Camps, Díaz Ferran, Fabra, els dels EREs, Matas... Me'n deixo molts però ja s'entèn la idea.

    Que els agafin pels peus fins que caiguin tots els diners que han robat i després que facin uns anys de mà d'obra barata a la presó.

    ResponElimina
  8. A mi m'agradaria que dimitissin els polítics "petits" que tenen un sou gran per a ser regidors a temps complet i que no fan la feina per a la qual cobren (per aquests ajuntaments en tenim uns quants)

    ResponElimina
  9. en Sergi se m'ha avançat més que dimitir que vagin a la garjola .....per cert XeXu el nom del post genial!!!! molts deuen pensar que si que és un nom rus .....
    a veure jo posaria apart dels que has dit dit tu i altres , en Rajoy, tots els dirigents (im)populars del País Valencià, l'alcalde de Badalona , la Santamaria, el Wert, la llanos de lluna, tot el govern en ple .....els implicats en la trama Gurtel, els de l'aeroport de Castelló, Aznar i tota la Faes , la Botella.....i també el Trias que està convertint Barcelona en el paradís dels fons d'inversió, dels rics i ens esta venent espais públics de la ciutat a mans privades

    ResponElimina
  10. Com que ningú hi ha dit encara jo em decanto per felip sisé, encara que la seva dimisió no sigui possible fins el dia dinou.

    ResponElimina
  11. Marxi en Duran del tot i l'acompanyi la Camacho i ho deixo aquí o faig una escabetxina

    ResponElimina
  12. Quan vaig sentir que el rei abdicava, vaig pensar que hauria sigut genial que el príncep hagués dit "Ei, jo passo del tema. Dimiteixo". Fer dimitir tota la monarquia, abolir-la i estalviar-nos els seus sous indecents...

    ResponElimina
  13. Jo faria la pregunta al revés: quin polític no hauria de dimitir?

    ResponElimina
  14. No crec que dimiteixin molt més, el consell d'administració de certes empreses, el dia de cobraments, semblaria el "camarot" dels germans Marx.

    ResponElimina
  15. pero..n'hi ha prou en que dimiteixin?
    no tindrien que restituir el robat o fer.se responsables de les equivocacions?
    i encara penso...quan dimiteixes, cobres igualment les pensions o es com al atur, que si plegues tu no cobres ni un centim??

    ratifico tots el citats com a propis

    una abraçada, Xexu

    ResponElimina
  16. A més dels que s'han dit més amunt, penso que ha de de dimitir el Felip, abans d'agafar la corona que deixa el de la corina.
    Demanes motius? Que es diu Felip, que es diu Borbó, i que som republicans!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. He comprovat que la dimissió de Felip ja l'havia demanat en Joan. Més al meu favor. (o al seu)

      Elimina
  17. El títol del teu post és el nom del grup de was amb els compis de la feina!!!! ;)

    Així que tinc moltes propostes! A les que s'han dit, afegiria la Lagarde, del FMI, que cobra una quantitat desorbidata quan demana estrényer's el cinturó a tothom.

    ResponElimina
  18. La llista seria molt llarga. Però, com tu dius, més val no alegrar-nos massa. Encara que sembli impossible n'hi pot haver de pitjors. Si, si, ja sé que costa creure, però ja ho hem pogut comprovar.

    ResponElimina
  19. Tots els polítics i oligarques han de passar el test de "stress": "Pensa, treballa i no robis res".
    Si no ho superen ... al carrer!

    Bona nit XeXu.

    ResponElimina
  20. En general només veig dimissions polítiques. També hi ha altres professions, no? Ningú pensa en els guionistes?
    Clarament haurien de dimitir els guionistes de la major part dels capítols de les noves temporades dels Simpson.
    El culpable de la idea dels últims minuts de HIMYM al acabar-se la sèrie ja no pot dimitir, però una dimissió seria el menys que se li podria exigir...

    ResponElimina
  21. Doncs a mi em preocupa els que encara queden. No veig que siguin capaços de res....

    ResponElimina
  22. Sense pensar-ho dos pics, en Bauzà i darrera tots els peperos. Però també sóc partidari de que tots els "chorizos" passats i presents siguin jutjats i tornin tot el que han robat, i a la presó sense cap luxe ni cap privilegi.

    Bona tarda, Xexu!

    ResponElimina
  23. Hola XeXu! Mentre la Sara mira el Disney Channel (horreur, vull la dimissió dels realitzadors d'aquestes sèries) estic pensant.... el primer, el Felip VI, que no arribi a Felip VI, se siente, ja va sent hora de tornar a la república, que és un sistema a priori més democràtic i més just. També voldria la dimissió del PP, Bauzá inclòs, i tant,i també voldria la dimissió del Front Nacional francès en pes, perquè no m'agrada el que a ells els agrada i a la inversa. A veure si a partir d'ara vinc més sovint, felicitats pels 7 anys, eh, un poc tard, ho sé!!

    ResponElimina
  24. ei, que sóc la Gemma Sara, ja estic usurpant personalitats!

    ResponElimina
  25. Moltíssimes gràcies a tots per haver participat i haver citat molta gentussa per afegir a la llista. I és que se'n salven pocs, eh? Alguns heu estat originals i voleu petar-vos gent en qui normalment no pensem, però també ho mereixen. Alguns noms, però, estan en boca de molts. El que guanya per golejada és el futur rei del país veí, molt de republicà veig jo per aquí! Ah, la frase del títol no és meva, l'he llegit no sé on i em fa molta gràcia. Segur que n'hi ha que s'ho pensen, que és un nom rus!

    ResponElimina
  26. Havia vist aquest post fa un parell de dies, però com no m'agrada posar una resposta telegràfica vaig pensar en tornar i això faig ;-) a més, veig que el que has fet és pujar les persones "dimitibles" al post, així que, encara que faci tard, crec que estic a temps de fer les meves propostes:

    - Totalment d'acord amb qui demana la dimissió total d'en DURAN... Foraaaaa ja!! Ves-te'n! Pesat!!

    - Vull que dimiteixin ja els imbècils que van decidir la prima de "La roja" si guanyava el Mundial. Pensar que comparteixin espai als informatius el fet que hi haurà nens aquest estiu que no podran menjar com cal i que, al mateix temps, aquests tios que JA SON MULTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMILIONARIS han de tenir una "prima" (ben "gorda", per cert) perquè sinó són incapaços d'anar a defensar "el seu país", em fa venir ganes de vomitar.

    - El president de La Caixa... No l'aguanto.

    - Tots els "grans" empresaris "catalans" que se senten molt espanyols... Estan en el seu dret, i tant... i jo en el meu de voler-los fer fora.

    - La majoria de "tertulians" casposos de canals estatals.

    ResponElimina
  27. Si no poses la meva opinió demanaré la TEVA dimissió, eh? Que vols que la Minnie s'entristeixi, pobreta? Fem tard però estem per aquí! snifff

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja està!! Ahir a la nit no em vaig connectar i se m'havia oblidat completament. Impacient!

      Elimina
    2. Molt bé. No cal que dimiteixis, pots seguir gestionant el "Bona nit" :-P

      Elimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.