dilluns, 5 de maig de 2014

Cinta mètrica

Dia 2137, 7:11h del matí.

Ja fa dies que informo de moviments una mica estranys al territori que superviso, però aquest cap de setmana algunes activitats s'han intensificat. Sospito que aquests canvis estan relacionats amb el segon subjecte d'estudi (de gènere femení) que fa una temporada que freqüenta el camp d'investigació. Ja vaig comunicar que es mostra sospitosament afectuosa amb mi, tot i que critica el meu (fabulós) pelatge. No me'n refio, alguna cosa trama, i sembla perfectament confabulada amb el subjecte principal. Estaré a l'aguait.

Els moviments van començar amb l'entrada a casa d'unes caixes de cartró grans amb un logo corporatiu inscrit. Tot just vaig poder veure'l de reüll perquè immediatament les van amagar a una zona d'exclusió (ells en diuen 'espais lliures de gat'). Les caixes pertanyien a la firma IKEA, tinc entès que es tracta d'algun tipus d'armament que guarden en un lloc segur, després de procedir al seu muntatge. No he pogut determinar encara la seva naturalesa o abast, miraré d'infiltrar-me a la zona d'exclusió quan pugui. També s'ha incrementat molt l'ús de la cinta mètrica, definitivament duen a terme treballs de gran precisió.

Posteriorment van entrar al territori d'estudi algunes maletes que venien plenes i després van marxar buides. Vaig estar pendent de la redistribució de material a les diferents zones, sobretot de tipus tèxtil, però no exclusivament. Però el que més em preocupa son les fortes olors a productes químics, entenc que han de complementar l'armament i que estem parlant de tecnologia sofisticada. Els apliquen en mobles i altres superfícies, probablement perquè jo no m'hi acosti, per això sé que alguna en porten de cap. Seguiré informant.

26 comentaris:

  1. Sobretot tingues la teva arma ben breixada i a punt perquè en qualsevol moment hauràs de disparar.....i just on i quan t'ho demanin. Apart d'això, felicitats.

    ResponElimina
  2. UI, ui, ui, no abaixis la guàrdia o t'acabaràs rendint a la convivència

    ResponElimina
  3. Capses plenes d'armament... productes químics... i, el que és pitjor, haver de passar informes a poc més de les 7 del matí!!... On t'has ficat, Blog?

    Demano informes posteriors més aclaridors. De moment, tot em sembla molt, molt perillós. Vigila!

    ResponElimina
  4. Ves per on el meu ordinador està molt ben instal·lat sobre un estri que va arribar a casa dins d' una caixa, amb aquest logo tan sospitós (IKEA)...Potser per això de tant en tant va per lliure, com si no tingués res a veure amb mi...Tot és molt sospitós!
    Bona nit, XeXu.

    ResponElimina
  5. Ai, Blog, em sembla que portes las de perdre! El segon subjecte d'estudi (el de gènere femení) és perillós, vigila...

    ResponElimina
  6. Ho tens magre, IKEA és armament de destrucció +IVA...

    ResponElimina
  7. Tot son avantatges pel Blog, ara ja no només tindrà un humà esclau al seu servei, ara en tindrà dos!

    ResponElimina
  8. A mi en Blog no em fa patir que el seu instint felí li permetrà sortir-se'n sense problemes o, com diu en PONS potser hi sortirà guanyant i tot.
    En canvi em preocupa una mica més el seu amo que, com deia aquell, "no sabe donde se ha metido". :-DD Tot i així, segur que tot serà a fi de bé i no dubto a felicitar-lo de tot cor. :-)

    ResponElimina
  9. Hehehe, vés a saber què deuen pensar els gats dels nostres "trejesimenejes". Però jo crec que si el nou subjecte d'estudi femení li fa proutes festetes, en Blog estarà més que encantat!

    ResponElimina
  10. Jajaja enhorabona!! :-) Sembla que estiguis acollonit amb tanta entrada de caixes i armament vari però en el fons n'estàs encantat :)

    ResponElimina
  11. Uixxx... de moment a callar i a creure, però estic amb el Pons, molt aviat tindràs dos subjectes a les teves ordres. Que els gats sou molt espavilats.
    (un pequeño paso para el "blog", un gran paso para XeXu)
    ;DDD

    ResponElimina
  12. Blog, quina alegria tornar-te a llegir! Ets un crack... sempre aconsegueixes fer-me riure.

    Però vaja, que no em fas pas patir, sé que te'n sortiràs de tot i el subjecte femení, segur que t'acabarà caient molt bé...

    ResponElimina
  13. Per un petitó que marca territori unes capsetes no són res.^-^

    ResponElimina
  14. En Blog caurà rendit a les moixaines del nou cas d'estudi femení, hehe. M'encanta com ho explica amb els seus ulls de gat a l'aguait i desconfiat ;)

    ResponElimina
  15. L'nstint felí no falla. I el femení tampoc.

    Fita

    ResponElimina
  16. Segur que te'n surts prou bé, els subjectes femenins (parlo amb coneixement de causa) són la mar se majos i a la majoria els hi agraden els felins, o sigui que la tens al pot segur, el primer subjecte d'estudi ja el deus tenir ben apamat i saps com portar-lo, no crec que hagis de patir per res!! Quatre caixes i una mica d'armament químic no t'han de fer por...:P

    ResponElimina
  17. Tu vigila al subjecte femení i si aconsegueixes saber com, quan i perquè actua, ja serà teva ... no pateixis, no són gens complicades ;)
    Pel que fa al subjecte principal, li has vist un somriure nerviós, tranquil també, en dos dies tot solucionat!!

    Et felicito Blog i els felicito a ells!! ☻

    ResponElimina
  18. olor a quimica...molt millor que olors humanes profundes...jejejeje

    ResponElimina
  19. Són les primeres etapes del procés: es van assolint objectius. Però no crec que calgui patir a ningú, tot això és pel bé comú. FELICITATS!

    ResponElimina
  20. Colega, se't gira feina!!!!

    De moment, controla't amb el pèl i busca el seu punt feble. Tots en tenen un. I aviam si d'una vegada per totes aconsegueixes entrar als llocs prohibits, que mira que t'ho tinc dit, has de ser persistent, res com dormir als peus dels subjectes d'estudi, son una estufa!!!!

    Atentament,

    Camarada Puck

    ps. La meva subjecte d'estudi es veu que s'alegra molt d'això del nou subjecte per casa

    ResponElimina
  21. Ui, Blog… confabula contra el teu fabulós pelatge? Vés amb compte, i igual que diu la Rits, controla’t amb el pèl… Que si en deixes anar massa també ho trobaran sospitós i se n’adonaran que en realitat els pèls són l’arma de destrucció massiva que els gats voleu emprar per eradicar l’espècie i quedar-vos el planeta. Que jo ja t’he clitxat, que sóc immunòloga home! El vostre objectiu és deixar anar pèl i sensibilitzar a tots els homes i dones, de manera que per exposició repetida a un antigen la majoria acabin éssent al•lèrgics i acabin amb xocs anafilàctics. O que sí?

    Pel que fa a IKEA… Sí que és una arma de destrucció massiva, sí… Als humans ens fa perdre el cap! Tot el que tenen és massa llaminer!

    Tu deixa’t fer moxaines, porta’t bé, i dóna peixet… Al final segur que els dos subjectes experimentals menjaran de la teva mà! (o pota, més ben dit!)

    ResponElimina
  22. Definitivament has perdut aquesta batalla, admeteu ;)

    ResponElimina
  23. Ara que el subjecte està despistat em torno a apoderar del sistema de comunicació per contestar els comentaris de l’informe que s’ha filtrat. Cap de vostès l’hauria d’haver vist, de manera que hauran de ser eliminats. Agraeixo les paraules, però això no els salvarà.

    Sr. Gasull, com sempre, savis consells els seus. Estaré alerta, no se sap mai quan caldrà una reacció inesperada.

    Loreto, el que més em preocupa és que ara estaré en desavantatge i que se’m girarà feina si he d’estudiar més d’un subjecte. Espero que m’enviïn reforços.

    Salvador, com pot ser, si ni tan sols sabia que n’hi havia una! Els anys de sedentarisme estudiant aquest subjecte em passen factura!

    Assumpta, sóc un soldat disciplinat, els meus informes arriben al comandament cada matí puntualment abans de les 7:30h. Porto fent-ho prop de 6 anys i així continuaré, faig la meva feina de manera meticulosa. No he pogut anticipar la crisi en la que estic immers, amb els comentaris que rep l’informe m’estan fent adonar que hauria d’haver actuat abans. Inicio pla d’emergència.

    M. Roser, només fa que confirmar-me que dins d’aquelles caixes no hi podia haver res de bo. Tecnologia que es pot apoderar dels ordinadors? Potser la crisi és més greu del que creia, potser em volen tallar les transmissions!

    Glòria, no té una aparença gaire ferotge ni tampoc és un exemplar de mida gaire grossa, però tal i com me l’estan pintant assumeixo que hauré de prendre les màximes precaucions.

    Carquinyol, alguna cosa em diu que en el seu comentari hi ha alguna mena de broma, però no aconsegueixo entendre-la. Els humans tenen un sentit de l’humor peculiar.

    Pons, vist així, també té raó. Potser costarà una mica més controlar-los, però en podré treure profit doblement. Ben vist.

    McAbeu, ja em perdonarà, però ara tenim entre mans qüestions més importants que el benestar del meu subjecte d’estudi (ja sabem que tenen molta tendència a dir amo o mestressa, però nosaltres preferim el terme subjecte). Si es tracta d’una crisi caldrà controlar-la, i les felicitacions espero que siguin per mi quan hagi acabat la feina de la manera convenient. No veig la problemàtica per cap dels subjectes, a mi em semblen força segurs del que fan.

    Alba, de moment no em puc queixar, de festes me’n fa moltes, però penso que només em vol portar al seu terreny, es tracta de fer-me agafar confiança, i un bon dia nyac! Potser no ho explico. No em puc deixar ensarronar d’aquesta manera.

    Anna, no li sembla prou preocupació la meva? Les decisions a prendre a partir d’ara estan per sobre de les meves competències, serà el comandament central qui m’haurà de dir com cal procedir a partir d’ara. Segueix la situació d’emergència.

    Jomateixa, els primers comentaris em van espantar una mica, però després m’estan animant amb aquestes revelacions. És possible que en pugui treure profit, però em tocarà treballar de valent. He descobert que els humans són força imprevisibles.

    Carme, a vostè la recordo d’algun altre informe que s’ha filtrat, però creu que el que explico és per riure? El que explico és una cosa molt seriosa, i no veig com un humà em pot caure bé, ja porto anys aquí i encara no ha passat!

    maria, no es pot ser tan despreocupat, si no tinc en compte tots els factors algun dia podem tenir un disgust de proporcions globals.

    Sílvia, reconec que els mecanismes de persuasió de la subjecte número 2 són importants, però un soldat amb la meva formació no es deixa entabanar per tan poc. Em mantindré fidel i no cediré.

    Xavier Pujol, doncs aquí es lliurarà una guerra d’instints, a veure qui guanya. Jo ho tinc clar.

    ResponElimina
  24. Lluna, els humans són ben babaus pel que he pogut saber, ja que a més d’un li he sentit dir que li agrada la meva espècie, desconeixen o ignoren perquè hem vingut a aquest planeta. Però millor, ens hem guanyat la seva confiança i ells no tindran mai la nostra, això ens dóna avantatge. En tenim prou amb roncar perquè se’ls caigui la bava, realment les nostres armes estan molt més evolucionades, però no vull menystenir què estan dent aquests subjectes, tota precaució és poca.

    Sa lluna, se’m gira molta feina perquè ara n’hauré de vigilar dos en comptes d’un. Cert que al principal ja el tinc apamat, és realment molt simple, però la subjecte número 2 em sembla molt més complicada, hauré d’aplicar tots els recursos que vaig aprendre a l’acadèmia, es mostra molt propera i afectuosa, però no me’n refio.

    Kira, tinc un sentit de l’olfacte molt desenvolupat i diferent del dels humans. El vostre concepte del que són bones i males olors no sempre és encertat.

    Laura T, ara no sé de qui parla. Pel bé comú d’ells dos? Pel bé de tota la humanitat? Tenint en compte que les dues espècies tenim interessos contraposats, el que és segur és que no és pel benefici del meu poble.

    Puck, sempre he admirat els teus mètodes amic, no sé com aconsegueixes ser tan expeditiu. A mi em veten l’entrada a la zona dormitori, de vegades m’hi infiltro, però és terreny desconegut i no puc entrar a la babalà. Algun cop he aconseguit protegir-me sota el llit, però llavors sóc immediatament foragitat. Per això sé que alguna cosa amaguen allà. Haurem de trobar-nos algun dia en una sessió de control per coordinar procediments. Sembla que tu tens molt apamada la teva subjecte, però les reunions clandestines et desborden una mica. Jo vaig aconseguir dominar la darrera, i fa més d’un any que no se’n produeix cap. Definitivament, hem d’unir esforços per millorar allò en el que fallem.

    Laia, els científics d’aquest planeta no tenen gaire idea del nostre arsenal, però no seré jo qui reveli les nostres armes. Això del pèl és només per despistar, però és millor que pensin que és de les pitjors coses que tenim. En realitat, abans de venir no sabíem que el seu sistema immunitari era tan limitat que amb prou feines aguantaria el nostre pelatge. Posteriorment hem fet servir aquesta circumstància, és clar, seria de ximples no aprofitar-ho!
    Em parla d’IKEA, però ni vostè ni ningú no m’acaba d’explicar de què es tracta, però intueixo per les seves paraules que es tracta d’alguna cosa perillosa, i addictiva, pel que sembla. Almenys pels humans, encara no he pogut determinar la perillositat per la meva espècie. I no vull que mengin de la meva pota, només que no em portin problemes i que l’estudi que realitzo no pateixi cap contratemps. Ara les condicions estan canviant i les he de reportar.

    Bruixeta, qui ho diu això? Jo no n’estaria tan segur, encara no he dit l’última paraula.

    ResponElimina
  25. cagat!!!! quan vulguis, fem trobada mentre em relemeixo els bigotis de la sabiduria, estimat! això si, has d'aconseguir llauneta de la bona, que em té a dieta!!!!!!!!
    tot teu, puck

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.