dimarts, 18 de febrer de 2014

Relats conjunts, I want to believe


Aquest cop sí, ja t'ho deia! Em prenies per boig, però jo sabia que existien, n'estava segur! Ja sé que molts cops he cregut veure'n algun i al final era només una il·lusió, reconec que en tenia tantes ganes que feia albiraments per tot arreu. Però ja no tens motius pel teu escepticisme, mira'l bé, és allà davant, ja no hi ha cap dubte. Hi creia, hi volia creure, i finalment tinc davant dels ulls la prova irrefutable que existeixen. Hem d'avisar les autoritats, som els primers que tenim èxit, ho han de saber i ens condecoraran segur. Fa molts anys, des de sempre, que anem mirant l'espai i de moment tot havien estat falses alarmes, fins i tot enganys per endur-se la fama, tothom volia ser el primer a contactar i per això s'han escrit i ensenyat molts documents falsos. Però ara la recerca s'ha acabat, fi de la història. I principi d'una molt més gran i important. Company, ja no busquem més, això que veus aquí davant és un planeta habitat per alguna mena d'intel·ligència. Atura les màquines: aterrem.

La meva participació a Relats Conjunts d'aquest mes.

22 comentaris:

  1. Eis!! La visió des de l'altre cantó!! Molt ben vist XeXu!!

    Bona nit!!

    ResponElimina
  2. Espero que no els decebi aquesta "mena d'intel·ligència" que han detectat, tot depèn de amb qui parlin però.
    T'he de dir que, encara que diria que no és la primera vegada que ho fas això d'escriure des del punt de vista dels extraterrestres, no hi he caigut fins el final. Molt bo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. (XeXu, vigila que al final s'adonaran de la veritat, home!)

      Elimina
  3. Massa fluix. Ni que diguessis que estaven llegint el Pons's blog i van decidir aterrar...

    ResponElimina
  4. Molt bo! "Alguna mena d'intel·ligència"... A més d'espavilats, aquests extraterrestres són prudents...

    ResponElimina
  5. Si es un planeta amb un mínim d’intel•ligència segur que no es la terra!

    ResponElimina
  6. Molt bo, a mi també m'has sorprès de nou... a veure com els hi va als pobres, per aquí amb "aquesta intel·ligència" que duem posada.

    ResponElimina
  7. Veig que a l'altra banda estaven tan perduts com nosaltres! Una bona pensada, Xexu :)

    ResponElimina
  8. Que bo, a mi m'has enganyat! De totes maneres, trigaran un parell de dies a descobrir que s'han equivocat de planeta si busquen intel·ligència

    ResponElimina
  9. M'agrada que li hagis donat la volta i siguin els extraterrestres qui ens descobreixin...Un final d'aquells inesperats, m'ha agradat.
    Petonets:)

    ResponElimina
  10. De fet intel.ligència ho és, el que no està en el seu correcte ús. Jo crec que un cop fet el primer contacte ens deixaran per impossibles.

    ResponElimina
  11. molt bo! m'ha agradat l'altre cantó del mirall, vols dir que hi trobaran intel·ligència ?

    ResponElimina
  12. Xexuuuu Massa bo! :-P sempre intentes sorprendre al final eh!
    Però... quina probabilitat hi ha de que aquests extraterrestres parlen català?? mmmm ... molt poquetes eh! ah val, que l'has traduït!! que en realitat el text original era: " Brnzs mr l q h trbt! n mn mlt strny i dscngt, nem a veure si ns fn na fst d bnvngd!"

    ResponElimina
  13. Ja hem begut oli! Ens ha tocat el més eixelebrat dels extraterrestres.

    ResponElimina
  14. M'ha agradat molt! A l'últim moment ho capgira tot i mola! :D Bona aportació!

    ResponElimina
  15. Bon relat, XeXu!
    Si on han arribat és el nostre planeta que no s'esperin gran cosa de la "mena" d'intel·ligència dels terrícoles.

    ResponElimina
  16. Aquest final és el principi d'una bona història.

    ResponElimina
  17. Un gran gir final. De moment ja sabem que tenen les mateixes cabòries que nosaltres.

    ResponElimina
  18. Com diu en McAbeu, em sembla que no és la primera vegada que em poso en la pell dels extraterrestres, i si no recordo malament, algun cop he deixat clar que som insignificants comparats amb ells, així que estic d'acord amb la majoria que si esperen trobar-se una intel·ligència, van llestos. En aquest cas, els he pintat tan dubitatius com nosaltres mateixos, i amb les mateixes inquietuds, per fer el doble joc i que fins al final no es descobrís el pastís. M'alegro d'haver-vos sorprès i que us hagi agradat aquest gir final, moltes gràcies per comentar!

    ResponElimina
  19. Arribo tard, ja ho sé, però volia esperar per veure quant temps es van quedar al planeta "intel·ligent".
    Quina sorpresa la meva, tan sols dos segons, un per aterrar i l'altre per alçar-se, ni més ni menys!!

    Molt bo el gir final!! ;)
    Aferradetes.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.