dilluns, 13 de gener de 2014

Aquelles tres coses...

Hi ha dies que comencen com qualsevol altre, que no saps ni tan sols què has de fer, però et lleves perquè toca. Dies que no tenen res d'especial, com tants d'altres que vivim a la nostra vida. Però mica en mica reps algunes petites bones notícies, i en cau una de molt bona. I és llavors, just quan vas a entrar a la dutxa després d'una mica d'exercici, que comences a cantussejar una cançó molt vella i simplona, però que trobes molt adient pel dia en qüestió.


Salut, perquè per sort està tot en ordre, ben sans, tret d'una petita infecció d'oïda que no crec que em mati. Diners, poquets, però dintre de la misèria, una miqueta més que ahir, i un somriure ben ample. I Amor... doncs això: Amor.

34 comentaris:

  1. Doncs si tenim amor i diners hauràs d'anar al metge per a que t'arregli aquesta salut :P

    Sones molt bé, que duri força tot plegat!!!

    Un petó

    ResponElimina
  2. "El que tenga un amor, que lo cuide, que lo cuide; la salud y la platica que no las tire, que no las tire", genial tenir les tres coses, aquest Orlando era un poeta o un filòsof visionari, el repte també és conservar, com diu una anàlisi del pensament orlandil... ara de veres: me n'alegro molt!

    ResponElimina
  3. Ben importants, les tres coses!!! Que no te'n falti cap!!!

    ResponElimina
  4. Des d'abans de Nadal que vaig tenir un brot de dolor artrític que no he tornat a estar bé. Em maten totes les articulacions i, a més, un mal d'esquena d'origen desconegut em té ben torturada.
    No tinc un duro. No tinc feina...

    Si us plau, lectors del Bona nit: passeu per la meva botigueta d'Artesania, gràcies:
    aquí

    Bé doncs... ja toca l'ibuprofè... ai!... uf...

    ResponElimina
  5. Diuen que qui aconsegueix les tres coses ja ho té tot.
    Es té aquesta sensació o s'aspira a més? ^-^

    ResponElimina
  6. I el mé´s´curiós és que les tres coses les vas ponderant de forma dinàmica al llarg del temps i amb una mica de sort vas sent feliç.

    ResponElimina
  7. Salut, diners i amor. Si ja ho tens tot! En canvi què tinc jo? Val, si diners, si, tinc quantitats grotesques de calers. Però tinc salut? Entre la pujada de bessó de l'altre dia i la diabètis tipus 1 em queden quatre dies de vida i a sobre patint. I sobre l'amor val més que no faci comentaris.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pons, jo t'estimo moltíssim, de veritat... vols compartir les teves grans quantitats de diners amb mi? :-)

      Elimina
  8. No t'hauria imaginat mai cantant boleros...

    ResponElimina
    Respostes
    1. hehehehehehe MAC!! Això no és un bolero!! :-DDD

      Elimina
    2. No??. :-DDD
      He de confessar que n'entenc ben poc d'estils musicals. Vaig dir "bolero" perquè quan reprodueixes l'arxiu musical que en Xexu ens ha enllaçat hi posa "Salud, dinero y amor - Orlando Contreras - Boleros para recordar". ;-P

      Elimina
    3. Hahahahaha ai, GRÀCIES perquè estic rient de veritat!! :-DD
      De fet, no sé per què vaig dir que no era un bolero. Sincerament crec que no ho és... però no en tinc ni idea. Jo diria que té el ritme massa ràpid per ser un bolero ;-)) (però potser sí que ho sigui hehe)

      Elimina
    4. En XEXU ens ho aclarirà, total qui la canta és ell i segur que ho sap. Oi que sí, Xexu??. ;-D

      Elimina
    5. Però realment m'heu vist cara de cantar boleros? És més, de saber què és un bolero???

      Elimina
    6. He de dir que en aquest cas sí que és un "boleru" :P

      I sí XeXu, jo t'hi veig... jijiji

      Elimina
    7. Jo, al meu primer comentari, ja vaig dir que no però no se sap mai que hi ha un altre bolero que diu "la vida te da sorpresas, sorpresas te da la vida" (clar que potser tampoc és un bolero això) :-))

      Elimina
    8. Així que al final resulta que era un bolero... però... els boleros, no eren tristos?

      Elimina
    9. http://www.todotango.com/Spanish/las_obras/Tema.aspx?id=SUQWZHvUEFE=
      Ostres, segons aquesta web seria un tango... necessitem un expert ja!

      Elimina
  9. Moltes felicitats!!! l'amor és l'energia que fa moure el món!




    ResponElimina
  10. Cap d’aquestes tres coses ens deuria faltar mai, tenir molt o poc.. un s’adapta al que hi ha, però que hi hagi!

    ResponElimina
  11. Buf, m'identifico molt amb el començament del post: em llevo perquè toca... però és que últimament tinc tots els dies repetits i cap notícia bona que m'ajudi a somriure. Me n'alegro per la teva bona notícia, això m'anima a continuar esperant les meves.

    ResponElimina
  12. uiuiui, que t'estàs estovant cada dia més, mira quines coses pot fer l'amor.
    Ara t'imaginava cantant per casa aquesta cançó, amb aquesta rialla que ni que vulguis no s'esborra i... a part de fer-me gràcia (més que res pel bolero), m'ha fet una miqueta d'enveja... de la sana eh!

    ResponElimina
  13. No ho havia sentit mai això, rebre amor en forma de notícia. Com canvien els temps!

    ResponElimina
  14. Sembla que el 2014 comença bé. M'alegro llegir-ho. Que duri! :)

    ResponElimina
  15. Sort que no era un dia especial! I en els especials, com va tot? Felicitats.

    ResponElimina
  16. De vegades aquestes cançons que semblen tan frívoles, diuen coses ben interessants...
    La salut és bàsica, els diners ajuden i l'amor...L'amor és el motor que mou el món...
    M'encanten els boleros!
    Bona nit Xexu.

    ResponElimina
  17. després d'una pujada sempre ve una baixada....continui en ratxa

    ResponElimina
  18. Un bolero? Això de la desaparició d'Antònia Font ha fet més mal del previsible!!!!

    En tot cas, que continuï aquesta ratxa ascendent!

    ResponElimina
  19. Ostres, recordo un post que vas escriure l'any passat on parlaves que no podies escollir les cançons que se't posaven al cap... és nota, eh, és nota! Aiss, el que fa l'amor, que mono :)

    ResponElimina
  20. Doncs mira, si l'amor et fa veure les coses diferents, benvingut sigui!!!
    Per a mi, que el tema de salut em preocupa per nassos, et podria dir que gairebé, gairebé, gairebé no demano molt més. Ara, si a això li afegeixes el calerons per menjar cada dia de l'any i algú amb qui compartir carícies, ha de ser la boooomba!!

    Felicitats per tot plegat!
    Aferradetes :)

    ResponElimina
  21. Si he de ser franc, no puc dir si la cançó és un bolero o no, tot i que a l’enllaç que he posat el classifica entre els boleros per recordar. No puc dir que sigui un expert en aquest gènere musical! Però mentre parleu d’això no feu altres preguntes compromeses, hehehe. Moltíssimes gràcies a tots pels comentaris, i per les converses que es generen, que em fan molta gràcia.

    Lluna, ja hi he anat al metge, per això sé que estic prou sa i també sé que el que tinc a l’orella és una infecció que ja m’estic tractant, tot sota control. Sono bé quan estic bé i tranquil? Segur que hi ha qui enyora quan estava depressiu...

    Gemma Sara, la cançó sembla d’aquestes ‘cutrilles’, però en realitat parla de coses importants. Tal és així que vaig estar a punt de posar alguna frase de la cançó com a títol, concretament la que diu que cal guardar aquestes coses quan es tenen. Gràcies, esperem que ho pugui conservar tot!

    Carme, no sempre les he tingut, i no totes són perfectes, però si m’ha vingut aquesta cançó al cap serà per alguna cosa.

    Assumpta, ja tenia la impressió que no devies estar massa fina. Em sap greu que la salut no et respecti, ha de ser difícil passar els dies així. Espero que et milloris, fes cas al metge i a veure si el dolor mica en mica va passant. Jo segueixo sense feina també, els diners dels que parlo en realitat no són meus. Sé que la teva situació és crítica, lamento no poder-hi fer massa. A veure si algú escolta la teva crida.

    maria, sempre s’ha d’aspirar a més! Però valorant el que es té, és clar. A més, encara em falta molt, encara he de plantar un fill, escriure un arbre i tenir un llibre, no?

    Carquinyol, hi ha moments en que importa més una que altra, especialment si et falten, però convindrem que la tercera és la que et fa ser més feliç... bé, parlaré per mi, que hi ha gent per tot...

    Pons, si la pujada de bessó t’ha de matar deu ser que ja estàs realment fotut, eh? La diabetis no sé, però si et portes bé la controlaràs segur. Ja veig que fas exercici, encara que et porti més desgràcies que alegries. Jo serà dels diners que no parli, que no en tinc tants com voldria. I sobre amor ja ens en podries parlar algun dia, o és que els robots no les feu aquestes coses? Quina llàstima.

    McAbeu, jo tampoc, però com que no tinc feina i no hi ha c@ts, m’he de distreure amb alguna cosa...

    Miu, ben cert, o el que l’hauria de moure, i no altres coses.

    Bruixeta, una miqueta de cada almenys, no hi ha cap situació perfecta, però quan ens manquen molt aquestes coses es troben a faltar.

    Sílvia, apostaria a que els meus dies no són millors que els teus, però s’ha de saber entomar les bones notícies, que n’hi ha. No et pensis que tinc una vida perfecta, potser m’alegro per coses massa petites, però no són aquestes en definitiva les que ens fan estar bé? No dubtis que vindran, no sempre són les que nosaltres voldríem, però tingues els ulls ben oberts.

    Jomateixa, des que m’he acabat els llibres dels trons (els disponibles) que ja no sóc el que era, m’estic tornant tou! Hauré de començar a llegir coses de zombis com el Pons. No vaig cantar en veu alta, em sembla. No sé si ho recordaràs, però tinc una emissora de ràdio dintre el cap, i sona com vol. Després la vaig escoltar per penjar-la al post. Enveja no, dona, cadascú té les seves coses, tampoc no em va tot perfecte, no et creguis.

    Jpmerch, la notícia era econòmica! El tema de l’amor ja el sabia d’abans, home.

    Mireia, respecte a com va acabar 2013, que ja no era dolent, no em puc queixar, sembla que anem a millor. Esperem que segueixi la ratxa!

    Consol, no era un dia especial quan va començar, però s’hi va tornar. Això el fa una mica millor, no?

    ResponElimina
  22. M. Roser, la cançó potser sona frívola per l’estètica, però diu coses interessants, consells molt bàsics i molt simples, però els més importants. Aconseguir i sobretot mantenir aquestes tres coses ens donarà una tranquil•litat gens menyspreable. Ho descobrim quan ens en falta alguna. Jo no podria dir que sigui el meu gènere musical preferit...

    Sr. Gasull, no cridis el mal temps, tu! De moment a veure si mantenim, i anar pujant ni que sigui de mica en mica. Hi ha projecte i hi ha ganes.

    rits, ara que ho dius, no es pot negar. He perdut molt en el canvi, en una altra ocasió m’hauria vingut alguna frase dels mallorquins per il•lustrar-ho igual. Què m’està passant? Bé, almenys que pugui continuar pujant, que musicalment vaig clarament en davallada.

    Loreto, bona memòria! Ens passa a tots que se’ns enganxen cançons que no volem, però és que jo tinc una ràdio a dins que sona contínuament. De vegades, alguna cançó creua el pensament i la ràdio calla per deixar-la passar, i aquest va ser el cas de la cançó del post (no he aclarit si és un bolero o no!). No la vaig triar, va venir sola a mi, ja veus quines coses, un no pot despistar-se ni un moment...

    Sa lluna, tenir les tres coses, encara que sigui a petita escala, ja està bé. Solem valorar més la que ens falta, i ja sé que la teva salut sempre et fa la murga. De totes maneres, penso que, de les tres, l’amor està un passet més endavant de les altres. Evidentment, qualsevol de les tres que et falti del tot fa que estiguis fotut de debò, però firmo que aquesta em vagi molt bé i les altres regular! Ja veurem si canvio d’idea més endavant.

    ResponElimina
  23. Oooooh :)

    Jo no diré mai que canto boleros o cançons que escoltaria ma iaia, no ho faig mai això, on s'és vist! Però bé, he fet tard i només repetiré el que dius als teus comentaris: tenir una mica de cada, trobar l'equilibri.... I tenir una mica més d'amor que no pas dels altres, també ho signaria. El fet és que dels tres, és l'únic que aconsegueix que els altres es relativitzin si no estan a nivells òptims: que els problemes es facin més petits, que les petites dolències desapareguin i que les limitacions que el no tenir diners ens imposa a tots es puguin compensar amb un gest tan senzill com la companyia.

    Jolin XeXu, ara m'he posat romanticona... Apa, a cantar boleros!

    ResponElimina
  24. I se'n podriem demanar més de coses...però saps que tens les principals, envejades, preuades...Felicitats!, gaudeix-les...

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.