dissabte, 21 de desembre de 2013

La teva primera nit

Per celebrar el quart aniversari d'aquest blog, al 2011, vaig fer una llista dels comentaristes que havia tingut per aparició cronològica, una bona manera de saber quant temps fa que ens 'coneixem', o que m'aguanteu. La cosa va quedar allà, però he pensat que fóra bo tenir aquella llista actualitzada i fer-la créixer a mesura que algun altre pobre inconscient caigui en aquest racó virtual. També és una manera que tinc d'agrair-vos la vostra aportació, de fet aquest blog el feu tant vosaltres com jo. Si us fa gràcia saber quan vau aparèixer per aquí per primer cop, o si teniu més antiguitat que tal altre, ara ho podreu consultar. Us emportareu alguna sorpresa!

En aquest post hi ha un enllaç a la pàgina que recull la informació, però la deixaré fixa a la barra lateral perquè hi pugueu accedir de manera fàcil en qualsevol moment. És probable que hi hagi algun error, demano disculpes, els aniré corregint a mesura que els detecti. I si algú hi veu alguna duplicitat o errada que no dubti en dir-m'ho.

Com que us veig ja molt nadalencs, només em queda dir molt bones festes per tots i moltes gràcies per ser sempre aquí. Si us ve de gust, feu click a la imatge.

http://zwitterioblog.blogspot.com/p/la-teva-primera-nit.html

27 comentaris:

  1. Estic amb en Jp... QUINA FEINADA!!!

    ResponElimina
  2. Mare meva! Quin control i quina feinada! :)

    ResponElimina
  3. Hehehehe l'home de les llistes... Això és ben bé una característica teva, eh? :-)))

    Un autèntic honor portar més de cinc anys compartint comentaris per aquí amb tu... petit XeXu ;-))

    ResponElimina
  4. Ostres tu! Des del 2009 que ens coneixem? Si que en fa de temps i si que ha passat de pressa. Ara et parlaré com els vellets...si n'hem viscut de coses^-^hehehe i més que en viurem. Em sembla que l'any que ve serà un any extraordinari. Sí ho sé; potser sóc massa optimista. Però algú ho ha de ser, no?
    Felicitats una altra vegada per la feina feta i pel teu blog. Pel meu blog ja ets com de la família.

    ResponElimina
  5. Això teu amb les llistes ja comença a ser greu. ;-D

    Molt bones festes també per a tu!!

    ResponElimina
  6. I tot aquest control? Fa una miqueta de por...
    ;-)

    ResponElimina
  7. Em sembla que seré una d'aquestes pobres inconscients que cauen en aquest racó virtual...

    BONES FESTES.

    ResponElimina
  8. Bé, primer de tot.... felicitats!!!! I ara me'n vaig a veure quan va ser aquesta primera aparició... ;)

    ResponElimina
  9. A mi no em calia mirar la llista, en realitat, però ho he fet igualment ;-). Agost de 2007, començo a ser de les més veteranes! Tot un honor, i impensable anys enrere... Pensava que em cansaria de tu abans! És broma home, ja saps que sempre és un plaer treure el cap pel Bonanit, per tot el que expliques i perquè sempre t'ho curres molt, com aquest post!

    Si arriba el dia que encapçalo la llista, ploraré! A veure si reprenc l'activitat i no arriba el moment que has de posar 'bloc tancat' al costat del meu nom...

    ResponElimina
  10. Bones festes !!!
    ..... i felicitats per l'aniversari ; )

    ResponElimina
  11. A mi tampoc em calia mirar la llista... Se que la meva cole de moments es del mateix any que el Bona ñit, amb un mes de diferencia... I que no vaig pas trigar massa en trobar-te... O em trobar-nos... Veus? El que no recordo es qui va trobar a qui... Ho comprovaré!

    Bones festes, XeXu, però tornaré!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perdoneu, pero amb aquest teclat petit... Escric fatal... :(

      Elimina
  12. Ai, per cert, per si de cas, bones festes!!!!

    ResponElimina
  13. Seguint l'estil del títol et dire que... 3 anys... això ja es pot començar a considerar una relació seriosa ;DD
    Molt Bones Festes i els millors desitjos per a tu i els teus pel nou any 2014!!!

    ResponElimina
  14. Quina feinada t'has pres!!...Has tingut molt bona idea!!
    Enhorabona per aquest quatre anys, i que seguim veiènt-nos molts més!!
    Què passis molt bones Festes tu també.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  15. sis anys plens de coses bones i no tant bones en la vida de cadascú, en la catosfera un plaer XeXu haver-te descobert i llegir-te! quina feinada que has fet recopilant l'ordre i l'aparició dels comentaristes! felicitats! ( com enyoro c@ts!!!)

    ResponElimina
  16. Com passa el temps... Noi, has fet molt bona feina; quina paciència...!
    Molt bones festes tmbé per a tu, i una abraçada molt gran!

    ResponElimina
  17. XeXu, ets un blogaire de pro. Quina feinada fer aquesta llista i quina quantitat de visitants que arribes a tenir! Felicitats!!!
    De la meva primera visita aviat farà dos anys. I segueix sent un plaer, com el primer dia.

    ResponElimina
  18. Molta feina veig per aquí, però no m'estranya gens venint de tu.
    He vist que per març vaig començar a seguir oficialment el teu blog,
    però ja ho feia en silenci des d'uns mesos abans ;)

    Molt bones festes i gràcies!!

    ResponElimina
  19. M'agrada aquesta idea, si no fos tanta feina potser te la copiaria. Però durant aquestes vacances de nadal crec que no tinc massa feina, o sigui que ves a saber.

    ResponElimina
  20. Com sempre diem, això dels blogs té alguna cosa especial. Les relacions que establim són maques, ens acabem agafant afecte sense conèixer-nos, i és molt gran això. I si a sobre van passant els anys i veiem que formem part de la vida dels altres, tot pren visos de realitat. La virtualitat acaba sent una anècdota. Amb molts de vosaltres fa anys i panys que ens comentem, i espero que continuem així, som tota una família blogaire! Moltes gràcies pels vostres comentaris i pel vostre suport. Molt bones festes a tots!

    Jpmerch, Lluna i Anna, estic molt agraït de la participació de tots vosaltres en el meu blog, els vostres comentaris enriqueixen enormement els posts, i per tant us atorgo una importància molt gran. Per això em dedico sempre a contestar-vos tan bé com puc, i m’agrada saber qui passa per aquí, tenir en compte tots els que heu passat molt o poc pel meu blog. La llista la vaig començar fa un temps, com he dit, i ara l’he completat. Vosaltres tres sou dels habituals, ja sabeu que si es tracta de tractar-vos bé, tota feina és poca!

    Assumpta, és totalment una característica meva! Tinc llistes per tot, com no n’he de tenir de blogaires. Us tinc molt controladets, però tu ja ho sabies això, hehehe. Tot un plaer tenir-te Assumpta, penso que ets la persona que més comentaris ha deixat al llarg de la història del Bona Nit (al Llibres també!), però això encara no ho he comptat! Al principi ho feia, però quan vas aparèixer tu vaig veure que seria molta feina comptar tots els teus comentaris!

    maria, no hagués sabut dir-te quan portaves per aquí, però no em sorprèn que faci tant, diria que hi ets des de sempre! Ja fa uns anyets, sí, i espero que encara en compartim uns quants més. Jo ja et deixo ser optimista, que no sempre ho ets, i espero que no t’equivoquis amb el 2014, que sigui un gran any. Ja saps que tampoc falto mai a casa teva, o molt pocs cops! Amb poques paraules dius moltes coses, sempre interessant.

    McAbeu, no comença, no. És fatal ja des de fa temps! Però que no ens divertim? Jo sí, ja veus que trobo a faltar comptar vots, ara compto blogaires!

    Helena, tot i tenir una llarga trajectòria els dos, no fa massa que ens fem cas. Però bé, tenim molt temps per davant, ja ens anirem visitant!

    Josep, ho dic amb bones paraules, i així fent-me el bon jan, però no perdeu de vista que us tinc a tots fitxats, així que molt de compte amb el què feu.

    M. Roser, després no diguis que no he avisat, eh! Però estic encantat de tenir-te per aquí, sempre mirem que hi hagi bon ambient, alguns coneguts teus que passen per aquí des de fa mil anys t’ho podran dir.

    Alba, no és pas l’aniversari del blog, aquesta llista la vaig començar en el quart aniversari, ja fa dos anys i mig! Espero que t’hi hagis trobat, no ets dels dinosaures del Bona Nit, però de broma en broma, ja fa una bona temporada que passes per aquí.

    Laia, a mi tampoc no em calia mirar la llista per saber quan vas caure aquí, si hi ha algú fidel a aquest blog aquesta ets tu! Ets la persona que em comenta regularment des de fa més temps. Pocs dels que hi havia en aquella època continuen amb un blog actiu, com per exemple en Barbollaire, però només es manifesta de tant en tant. En canvi, tu segueixes comentant sovint, i ja fa més de sis anys! El que és incomprensible és que encara no t’hagis cansat, certament. Santa paciència. Ja et dic, de la gent que comenta habitualment, tu ja encapçales la llista, si descomptem els meus coneguts, que em comentaven abans de l’aparició d’altres blogaires aquí, i alguns d’ells encara continuen! Això sí que és paciència...

    Artur, em sap greu, però no és l’aniversari, parlo d’un aniversari passat. Bones festes per tu també.

    ResponElimina
  21. Carme, en el teu cas, com el de la Laia, m’és una mica igual què digui la llista, sempre heu estat aquí! És tot un privilegi que tants anys després continuïs aguantant-me i passant per aquí cada cop que escric qualsevol ximpleria. Un plaer molt gran comptar amb tu, i tot el que hem viscut en projectes i iniciatives blogaires. I bé, no em sorprèn que em trobessis tu, pensa que sóc un home i sempre baixem de l’hort! Gràcies per haver-ho fet!

    rits, m’agrada que ho vegis com un regalet, no m’he atrevit a dir-ho al post perquè penso que aquestes coses només m’importen a mi, però m’encanta poder-ho compartir amb vosaltres. Des del 2008 que estàs per aquí, ets tota un dinosaures del Bona Nit. Bones festes rits!

    Jomateixa, picarona, que ja hem passat moltes nits junts tu i jo, hahaha! Moltes nits i molts llibres, i el que ens queda per llegir encara! M’ha fet gràcia el teu comentari. Bones festes per tots els de casa!

    Montse, els quatre anys els vaig fer el 2011, ara ja anem camí dels set. Va ser llavors quan vaig presentar aquesta llista fins el moment de fer el post, i ara l’he actualitzat amb voluntat de tenir-la penjada aquí a la barra lateral per poder consultar-la quan sigui. Una feina que he fet de bon grat. Bones festes!

    Elfreelang, n’hem passat de tots els colors durant aquests anys, però seguim amb ganes de continuar. Ja fa un bon temps que compartim espai, des del 2009, i el que ens queda. Ja veus, com que no hi ha c@ts, jo em segueixo dedicant a comptar blogaires pel meu compte. Hi ha costums que no es perden mai!

    Galionar, sí que passa, sí. M’agrada saber quant temps fa que ens ‘coneixem’, aquests detalls els trobo molt macos. Si ho recordem a la vida real, per què no aquí també?

    Glòria, ets d’aquestes persones que no fa tant temps que corre per aquí, però a mi em sembla que hi has estat des de sempre. Això és gràcies a la teva proximitat i la teva fidelitat, m’encanta tenir-t’hi, molt content que t’hi trobis a gust i vulguis seguir compartint estones virtuals amb mi. Feines com aquesta no em costen gens, i la informació recollida té molt valor per mi, és maco saber quan ens vam ‘conèixer’!

    Sa lluna, va ser al març, però de 2012! Aviat farà dos anys, que no és poc, i ets de les habituals des de llavors. Com suposes, en un blog el silenci no està massa ben valorat. Sóc conscient que hi ha gent que llegeix sense dir res, però no tinc manera de saber-ho, perquè encara que us tingui a tots controlats, no sóc tan friki com per anar mirant IPs ni històries d’aquestes. Així que bé, no t’estiguis mai de dir la teva, m’alegro que arribés el dia que et vas atrevir.

    Pons, tu tens mols més posts que jo, així que la feinada pot ser de por, t’aviso. Ara, què hi ha de més gratificant que fer una tasca compil·latòria pels teus entregats seguidors? Estic segur que ho faries per ells.

    ResponElimina
  22. A aquells que heu comentat la pàgina i no el post perquè no vaig tenir la prudència de tancar els comentaris, també us responc aquí, em sap greu deixar-vos sense resposta, però hauria preferit que deixéssiu les impressions al post. Gràcies per fer-ho i per seguir passant per aquí.

    Dafne, no crec que aporti massa cosa al món blogaire, però aquest espai me l’estimo molt i m’agrada cuidar-lo, i si puc també tenir cura de tots aquells que passeu per aquí. Però no estem d’aniversari, el quart ja va passar fa dos anys, ara només recupero la llista que vaig fer per aquell moment i la completo fins l’actualitat.

    Assumpta, si no deixessis comentaris a les dues bandes no series tu, hahaha. M’encanta que siguis tan participativa, i ja fa molt temps que ens coneixem, espero que no em faltis mai! El teu blog es mereix un aniversari propi, no pot ser que uneixis el seu destí al del Bona Nit!

    Consol, espero que ens seguim descobrint mica en mica. Bones festes.

    Sílvia, això teu té mèrit. Que caiguessis per aquí en algun moment no és d’estranyar perquè comento a molts blogs i se’m veu per tot arreu. Però que a sobre et quedessis després de descobrir els altres ja és greu, eh! Me n’alegro molt, espero tenir-te per aquí mentre hi sigui, i que tu ens segueixis regalant els teus relats tan plens de realitat. Des que vaig descobrir el teu blog també vaig saber que no sortiria d’allà.

    Marta, un error imperdonable que espero esmenar tan aviat com pugui. Però això de no tenir-te fitxada té un greu inconvenient. Si no et puc controlar vol dir que t’hauré d’eliminar. Rebràs la visita a casa d’uns mercenaris albano-kosovars amics meus, són uns nois molt macos, ja veuràs. Fora conyes, t’agraeixo molt les visites i que t’hagis pres la molèstia de buscar-te, això em permetrà corregir l’error. Sempre ets molt benvinguda, no ho dubtis!

    Sr. Gasull, genial comentari. No tenim massa oportunitats de guanyar en Mac, així que quan ho fem ens hem de penjar la medalla!

    Loreto, si te’l prens més seriosament no sé què farem! Jo et veig gaudir dels teus escrits i de tots els balcons, i també comentar a molts altres blogs. Em sembla que ets una addicta més, no ho neguis!

    Bruixeta, em sap greu, això de llegir en diagonal juga males passades. El blog s’acosta al seu setè aniversari, la llista la vaig fer pública al 2011, quan vaig celebrar els quatre anys, i ara l’he recuperada i la vull anar actualitzant. Fa poc que vas caure per aquí, però des de llavors trobo que has estat prou constant.

    Carme Fortià, per alguns semblaràs nova, però si repassem la llista veiem que ets de les comentaristes més antigues que té el Bona Nit. M’alegro de la teva tornada, i si et ve de gust, serà un plaer que tornis a passar per aquí. Ha passat molt temps, però encara tenim memòria, i no oblido els que érem en aquella època.

    Judit, pensa que potser vas tenir alguna aparició esporàdica i després ja no vas tornar fins al cap d’un temps, però és clar, el teu debut queda registrat! Per això deia que us emportaríeu alguna sorpresa, de vegades no som conscients dels blogs pels que hem passat, i en algun moment tornem a caure en algun i ja ens hi quedem. Espero que puguem seguir compartint totes les dimensions molt temps més!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.