diumenge, 15 de desembre de 2013

Balanç 2013

Que tingueu un feliç 2013! Com, que ja s'està acabant?? Volant ha passat aquest any, però ja queden només dues setmanes i s'haurà fos. Moment per mi de fer una mica de resum, com sempre faig. Aquest cop m'és fàcil pensar en uns quants fets destacables que han marcat l'any.

2013 va començar amb esperances renovades i amb molta il·lusió, però aquesta va anar desapareixent, l'últim intent per reflotar una relació va ser infructuós, i això a mi em sol deixar força KO. Mentrestant, la meva empresa entrava en ERO i ens reduïen horaris i sou. Tot es va acabar a l'estiu quan ens van acomiadar definitivament, així que aquest any m'he quedat a l'atur i amb força dubtes del que vull fer amb la meva vida laboral.

Aquest ha estat l'any de descobrir la muntanya. Vaig començar poc a poc, interessant-me per una afició de la persona amb qui estava, però vaig continuar buscant-me socis i apuntant-me a centres excursionistes. Sense haver fet res anteriorment, aquest any he coronat la Pica d'Estats, l'Aneto, el Neuvielle i el Puigmal entre d'altres. En una d'aquestes sortides, el meu estimat C3 em va deixar tirat a l'alçada de Lleida i el vaig haver de sacrificar, així que em vaig quedar sense cotxe.

Inicialment com a mesura per mantenir-me actiu, vaig tornar a l'activitat castellera. Gràcies a un altre fet remarcable de l'any, la pèrdua d'uns 20 quilos de pes, he pogut jugar altres rols a la colla i n'he gaudit moltíssim, en un any en que el món casteller ha funcionat a un nivell extraordinari, la meva es pot considerar de les triomfadores. Ja no només pels castells, l'ambient a la colla m'ha animat molt i m'he implicat com feia temps que no feia. Actualment he recuperat una mica de pes, però segueixo amb la voluntat de mantenir-me!

Una altra cosa que he fet per estar distret és fer-me militant d'ERC i participo activament en la política municipal, ben esperonat pel procés que viu el nostre país, procés en el que crec més que mai, però amb la formulació de 'la pregunta' he rebut una sotragada.

L'últim terç de l'any m'ha tornat el somriure en forma d'una persona fantàstica que comparteix els meus dies i espero que els segueixi compartint molt temps! Les coses es veuen molt diferents quan es té estabilitat emocional. Per compensar, els Antònia Font han anunciat la retirada, i tot i que això és un cop més fort del que pugui semblar, ens hi haurem d'acostumar, i costarà.

La meva activitat blogaire i lectora s'han mantingut constants, però es detecta una menor participació blogaire en general, la catosfera sembla més pausada. Aquest blog ha tingut un nou personatge recurrent, l'excursionista de pa sucat amb oli. El 'Llibres, i punt!' em segueix portant noves sorpreses agradables. A destacar el tancament del projecte c@ts, del qual ja en vam parlar a bastament en el seu moment. També estic actiu en altres ambients virtuals força addictius, la vida virtual en general segueix ocupant-me força temps.

Agrair-vos com sempre la vostra participació en aquest blog, els vostres comentaris i les vostres atencions. Si tot va bé, d'aquí a 365 dies tornaré a fer balanç, aquest cop de l'any 2014 que s'acosta, qui sap si hauré de destacar importants novetats sobre el nostre país!

33 comentaris:

  1. Això de fer balanços no està fet per a mi. Prefereixo no fer-ho i no pas perquè estigui malament, el possible balanç... sinó perquè com tu expliques, les esperances renovades poder sortir malament al final i perquè allò que més et preocupa pot arreglar-se demà...

    Llegeixo el teu balanç i penso: XeXu, estàs bé? doncs el balanç és positiu... i si no estàs bé, per més positiu que sembli no ho serà, de fet.

    Jo estic força bé, doncs el meu balanç també! ;) gràcies a tu per la teva companyia incondicional... i espero que el 2014 continuarem veient-nos tot sovint per aquí...

    ResponElimina
  2. No podem negar que ha estat un any dur, però finalment sembla que es comença a adreçar encara que queden alguns serrells importants com la feina.
    Hem de començar si més no l'any amb bona empenta que si alguna cosa ha d'anar malament hi anirà igual, almenys així ens agafa amb força.
    Bon any.

    ResponElimina
  3. Però si encara queda molt any, no tanquis caixa! Poden passar coses interessants! :) Un any d'alts i baixos, aquest. Que el següent sigui millor!

    ResponElimina
  4. Déu n'hi do el 2013. A veure si el 2014 ve igual de bo o fins i tot amb més emocions!

    ResponElimina
  5. Un any remogut has tingut, massa en certs àmbits! Espero que l'any vinent et porti tot el bo que t'ha portat el 2013 però sense tot allò de dolent

    ResponElimina
  6. Tenir estabilitat emocional és un gran què! Els altres quès esperem que vinguin com els esperes, jo espero anar llegint i comentant per aquí...

    ResponElimina
  7. Veig que ha estat un any una mica montanya russa, però sembla que a les acaballes la cosa va a millor, esperem que aquest 2014 et permeti enfilar de nou la vida laboral...

    Que ens vagi molt bé a tots!!! ;)

    ResponElimina
  8. ostres un any farcit de canvis!!

    Segur que el 2014 serà més tranquil, i que en el balanç del 2014 a la estabilitat emocional(fonamental) i a l'activitat blogaire, hi continuïs posant una mica o un molt de muntanya, castells i activitat política, i hi puguis afegir l'estabilitat laboral!

    Com diu la Lluna, que ens vagi molt bé a tots!!


    ResponElimina
  9. Realment aquests "fets destacables" són molt destacables. Déu n'hi do, el munt de coses que t'han passat aquest any que deixem enrere.
    Un bon resum el que ens presentes, amb fets (tal com és normal) bons i no tan bons. Però, m'ha quedat la sensació que el balanç final és positiu. Espero que sigui així i que el 2014 encara sigui millor.

    ResponElimina
  10. No t'has precipitat? Encara pot passar alguna cosa important en aquestes dos setmanes, no?
    De totes maneres, el teu 2013 sembla que ha sigut força mogudet

    ResponElimina
  11. Fa anys que vaig decidir no fer cap més balanç, ni propòsits de nou any, total no els compleixo mai!.
    De unidor del teu any… en queixo jo del meu! Però si al teu costat he tingut un any del més avorrit i ensopit! Però el balanç final el veig positiu i això es el millor.
    Segur que el 2014 serà millor any, té que ser-ho, per força. I que ens seguirem “veient” aquí, que sempre s’agraeix la companyia del a gent de la catosfera.

    ResponElimina
  12. Dues vegades he repassat el teu balanç, dues vegades perquè a la primera m'havia donat la impressió que havia resultat positiu, i sí, ara més segura del resultat et puc dir que has tingut un any molt mogut, però amb un resultat molt positiu en molts aspectes. I saps? Veig que en allò més important tens guanys expectaculars, ets viu i pots explicar-ho ... i per molts d'anys més!! :)

    Salut i que acabi bé, per poder començar el nou molt millor!
    Aferradetes.

    ResponElimina
  13. Llegint el teu balanç només et puc dir que t'admiro, has passat per unes quantes moltes dificultats i, malgrat els mals moments, has trobat camins per continuar il·lusionant-te. Fantàstic!

    ResponElimina
  14. el meu germà i cunyada es van quedar també a l'atur a principis d'any i jo estic tant cremada que plegaria demà mateix si pogués (encara no ho descarto, cada dia hi penso). Els que no tenen feina, malament i els que sí, també, perquè cada dia s'aprofiten més dels temps en que ens trobem i ens esclavitzen més del que toca.
    Ells també són castellers i el meu germà a més s'ha posat a ensenyar gralla, per allò que dius tu de no deixar d'estar actiu.
    Veig que encara que el balanç semblava bastant negatiu, no acabes l'any tant malament ;D
    si s'està ben acompanyat les penes son més lleugeres i poc a poc va millorant tot. Espero que l'any vinent també et millori el pla ocupacional i trobis alguna cosa del teu ram, que costa, però no se sap mai.
    Ja ens anirem "veient" per aquí!

    ResponElimina
  15. Déu n'hi do amb el teu 2013! Deixant de banda que qualsevol vida pot ser interessant, això de la política municipal i l'afició al muntanyisme són dues coses que a mi em motiven un munt. Això sí, el meu èxit en aquestes matèries és reduït: per una banda estic batallant amb el conseller de barri per un tema que afecta al meu barri i, per l'altra, el meu excursionisme es limita a petites excursions amb un nen de dos anys, que déu n'hi do el que camina (quedar amb els amics per fer una excursió només d'adults és un impossible...).

    Au, bon any 2014!

    ResponElimina
  16. Jo penso que fer balanç és molt positiu, perquè poses una mica d'ordre al cap i veus que malgrat les coses dolentes (o no tan bones) sempre hi ha també parts positives que ens han arrencat més d'un somriure. L'any passat vaig fer el meu primer balanç i crec que aquest any repetiré! ;)

    A mi em fa gràcia aquest excursionista de pa sucat amb oli....... ja voldria jo assumir les seves fites! :) Bon any 214 XeXu!

    ResponElimina
  17. excepte això de la feina , que és prou important el teu balanç té un bon grapat de coses bones ! i l'estabilitat emocional és la millor ! ( en la meva opinió és clar) tens raó que la catosfera està una mica pansida .....la crisi refotuda ens ha apaivagat però com tot té alts i baixos , felicitats enamorat, casteller i excursionista .....a veure si el món laboral t'obre camí de nou !

    ResponElimina
  18. El primer moment, no sé perquè, m'he pensat que era el post de lectures fetes durant l'any.
    bona idea això de mirar l'any enrere i fer-ne balanç.^-^.

    ResponElimina
  19. Déu ni do, quin any! I, mitjançant el blog, ens has fet partícips de quasi tots els esdeveniments (menys els amorosos, que ja ho entenem :) ) Que acabis de passar bé l'any XeXu!

    ResponElimina
  20. Les dues setmanes donen per a molt. Si ja tanques potser vol dir que ja en tens prou d'aquest any. Vinga, que encara et tocarà la grossa.

    ResponElimina
  21. Un bon balanç i et desitjo que l'any vinent encara sigui millor. De fet el 2014 es presenta per a tots molt interessant.

    ResponElimina
  22. No t'has avorrit això, segur.... descobrir noves aficiones i poder-les compartir, fa que el balanç sigui positiu... sort i il·lusió pel nou any! Una abraçada!

    ResponElimina
  23. Caram, Xexu, quin any més mogodet!, i si no fos pel coi de la feina, diria que ha estat un bon any. Desitjo que el que ve et sigui propici (i que en concret el novembre en sigui molt propici a tots!)

    ResponElimina
  24. El meu 2013, en l'àmbit personal, ha estat tan extraordinàriament dolent que preferiria no recordar-lo mai més.

    ResponElimina
  25. Tot i els alts i baixos de 2013 - que deu ni do- veig que l'any s'ha tancat amb un balanç força positiu per tu. Desitjo que resolguis aviat el tema de la feina.
    Per mi 2013 no ha sigut dels millors anys, però no em queixo, com diu l'acudit: Virgencita, que me quede como estoy...

    ResponElimina
  26. Majoritàriament heu vist coses positives en el meu balanç. Us he de donar la raó, l’any ha tingut mals moments, però acaba bé i només té una taca negra que és la feina, però amb una mica d’estabilitat emocional les coses es veuen diferent. L’any que ve s’ha de solucionar aquest inconvenient, però per la resta espero continuar igual, també en algunes coses que no surten aquí perquè no sabria com explicar. I qui sap si també hi haurà sorpreses més positives, però cal estar preparat per si gira la sort. Moltíssimes gràcies a tots pels vostres comentaris, els meus millors desitjos per vosaltres, espero que només m’expliqueu coses positives al 2014!

    Carme, tu que fa molt temps que corres per aquí ja me n’has vist uns quants d’aquests balanços de l’any. Sempre tenen coses bones i dolentes, i aquest precisament en té algunes de no gens bones, però faig un darrer balanç positiu perquè, com tu dius, em sento bé. En aquest 2014 que s’acosta hauré de fer seriosos plantejaments, però miraré de guardar un bon record d’aquest 2013, ja que ha tingut altres coses bones a nivell personal que potser no es veuen reflectides aquí, ja que són més difícils de descriure. El benestar personal, encara que altres coses no funcionin, sempre fa molt.
    M’alegra saber que tu estàs bé, i per tant el 2013 també quedarà al calaix de bons records. No dubtis que seguiré donant la tabarra i compartint coses amb vosaltres. A més, queda una mica més d’un any per la gran trobada blogaire de 2015, no penso faltar i espero retrobar molta gent!

    Sr. Gasull, sempre es pot torçar, però de moment sembla que l’any acabarà bé, i el 2014 començarà igual. Llavors serà moment d’abordar seriosament alguns problemes com el tema de la feina, que de moment m’han preocupat relativament. Però ja se sap, tenim una escala de valors, i a mi m’importen més altres coses, i encara que sembli inconscient, estar bé personalment és el que més m’importa.

    Salvador, sempre faig balanç aquest dia, i en les dues setmanetes que queden de vegades passen coses bones, són com la cirereta de l’any, i això és genial quan penses que tot el peix està venut! Així que espero amb candeletes el que pugui passar aquests dies. L’any ha tingut de tot, i coses no massa bones, però el valoro prou positivament, qüestió de prioritats.

    Sergi, tots els anys tenen de tot. El 2014 està obligat a millorar en alguns aspectes, però en altres en tinc prou amb que es quedi igual que aquest 2013, no cal abusar!

    Jpmerch, no fotem home, que per empitjorar ja estan els anteriors...

    Carquinyol, un bon desig el teu, gràcies. Mantenir les coses bones del 2013 és l’objectiu, veurem si és difícil o no. I les coses que han de millorar ho han de fer per força, així que ja estan posades a l’agenda.

    Gemma Sara, tu ho has dit, i com que ja em coneixes una mica, ja saps que per mi l’estabilitat emocional és la clau de tot. Les altres coses ja vindran, encara que em caldrà sortir-les a buscar molt activament. Si no vinguessis per aquí et trobaria molt a faltar, creu-me.

    Lluna, tots els anys tenen pujades i baixades, i sempre algunes impressionen més que d’altres. La vida laboral és important i serà un tema cabdal a abordar aquest any que s’acosta. Per sort, altres temes van millor.

    Anna T, si passa així com ho dius em sembla que podré estar molt content. L’estabilitat emocional ajuda molt a relativitzar altres temes, i a tirar-los endavant també. Si aconsegueixo una bona feina en la que m’hi trobi a gust tot millorarà encara més. I també espero que les ‘aficions’ progressin, que tot això dóna molta vida.

    McAbeu, em sembla que si qualsevol de nosaltres es posés a fer un resum similar acabaria trobant coses molt destacables. Totes agrupades impressionen una mica, sembla molt, però durant l’any han anat passant més desapercebudes. El balanç que en faig és més aviat positiu per l’estabilitat emocional, que això fa molt. La resta de temes ja s’aniran posant a lloc, o això espero. La resposta, al 2014, després del referèndum!

    ResponElimina
  27. Pons, sempre faig el balanç aquest dia, tot i saber que encara poden passar coses, però aquestes són de regal. El més normal és que no passi res massa diferent, però si passa us ho explicaré igualment. L’any ha tingut de tot, sinó seria molt avorrit, però sempre és millor que el moviment vagi cap a bé.

    Bruixeta, de propòsits tampoc en solc fer, com a molt mentals, però generalment tampoc els faig cas, així que no paga massa la pena. Resumir un any amb quatre frases impressiona molt, semblen moltes coses, però repartides al llarg de l’any queden molt més diluïdes, segur que tots n’hem viscut de tots colors per poder-les explicar. Però bé, no em queixo, hi ha hagut cosetes i acaba bé, al meu entendre, així que esperem que 2014 no ho espatlli. Com a mínim, ens seguirem llegint segur.

    Sa lluna, relatant en tan poc espai el que ha passat en un any sencer es poden tenir dubtes, ja que hi ha de tot, coses bones i d’altres no tan bones. En algunes fases de l’any he pensat que era dels pitjors que he viscut, però ara al final ho veig d’una altra manera, perquè de tot ens recuperem, i potser hi ha altres coses que no surten aquí perquè són difícilment quantificables, o perquè és massa d’hora, que també fan que consideri el balanç positiu, com tu. Estar viu no hauria de ser un gran mèrit, espero seguir donant la tabarra una temporada més. Anem a pel 2014, a millorar les coses bones que ja tenim.

    Sílvia, de mi no es pot dir precisament que sigui una persona forta i amb empenta, o potser no de la mena que cal per tirar endavant algunes situacions, però al final ens en sortim, no hi ha altre remei. I sobretot cal aprofitar les bones oportunitats que se’ns apareixen, si les deixem passar sí que no ens recuperem mai.

    Jomateixa, el món laboral actual és un drama, la veritat. A la colla de castells està ple d’aturats, serà per això que ho hem fet tan bé aquest any totes les colles, la gent no té res millor a fer i fan castells. I els que tenen feina, com tu dius, patiu les conseqüències de la manca de personal i de les exigències absurdes i desproporcionades. Si la situació no millora una mica, realment no sé què serà del país.
    No em puc queixar, l’any acaba bé en el terreny que més m’importa, i això ajuda molt. Per mi és important estar acompanyat, no ho negaré. La resta de coses importen menys, però això no vol dir que no se’ls hagi de prestar atenció, i això és el que faré el 2014, per força. I més em val trobar alguna cosa, ja sigui del meu ram com de qualsevol altre.

    Maurici, el secret per poder fer una mica de muntanya i dedicar-se a la política municipal és no tenir canalla, és clar! Mira que fins i tot tinc temps de mirar blogs i fer castells! Però bé, s’ha de trobar moments per tot. Jo sóc militant de base, em fan fer coses, però de responsabilitat poca. I la muntanya ha estat condicionada pels castells, i també perquè el meu soci principal té una filla també. Però seguirem intentant-ho, que fa goig coronar un bon cim. No et pots escapar tu algun cop? De moment nosaltres no hem arribat a excursions amb canalla, però sospito que aviat arribarà. De fet, em sembla que ells sí que n’han fet alguna amb la nena, però jo no era present.

    Alba, jo faig el balanç des del primer any del blog, i això vol dir que aquest és la setena vegada que ho faig, sempre el mateix dia! És un dels pocs posts fixos que tinc al blog, a banda de l’aniversari. M’agrada que us animeu a fer balanç, agrupar tot un any en un sol post és una tasca meritòria, trobo, però exposa de manera molt visible les coses importants de l’any, tant per bé com per mal. Per malament que hagi anat, també tindrà coses bones, oi? A veure com pinta aquest 2014, però abans el teu balanç, a veure què expliques!

    ResponElimina
  28. Elfreelang, sóc de la mateixa opinió que tu, és a dir que valoro l’estabilitat emocional per sobre de totes les altres coses i a mi m’obre les altres portes, començant per animar-me a fer coses. Malauradament, no em pot obrir portes laborals, però espero que m’animi a voler trobar una bona feina per poder fer totes les coses que ara em venen de gust. Farem el que podrem en aquest 2014. A veure si reflotem la catos també, necessitem nous valors! On els busquem?

    maria, sembles novella! Amb el temps que fa que passes per aquí no et recordes que cada any faig balanç? Potser no recordes el dia, només faltaria, però me n’has comentat més d’un i més de dos. No pateixis, que la llista de llibres també vindrà, aquest mai me’l perdo tampoc.

    Loreto, a llarg de l’any vaig explicant les coses tal com passen, és la vessant ‘diari’ que té aquest blog, encara que també en té d’altres que no cal recollir en un balança anual del seu autor. Fins i tot d’afers amorosos us parlo, però de manera més discreta i críptica, que després tot se sap! Però al balanç anual sempre explico les coses d’una manera més clara, és com una llicència que em prenc, i també una mena de reconeixement a vosaltres, que us mereixeu saber més després d’aguantar-me tot l’any.

    Jordi, sempre faig balanç aquest mateix dia, si hi ha sorpreses en els quinze dies que queden, espero que siguin agradables i ja us en faré partícips també. No compro massa loteria, però n’he comprat de la Grossa de Cap d’Any, si em toca ja m’heu vist prou! Hehehe, és broma, però em sembla que això sí que no ho explicaria...

    Consol, veurem què ens porta aquest any nou, espero que coses molt bones a cadascú de nosaltres, i importants novetats pel nostre país. Pinta un any emocionant, difícil, però que pot fer història. Aviat ho veurem.

    Rokins, el bon funcionament de les aficions ha marcat una bona diferència aquest any, són coses difícilment plasmables en un escrit, però que fan molt. Però encara fa més que les relacions personals vagin bé, i a banda d’estabilitat emocional penso que també han millorat altres relacions, i això em fa content. Espero seguir per aquest camí l’any que comença.

    MontseLladó, ben mirat, si descomptem algun ensurt, si hagués conservat la feina podria considerar que ha estat un molt bon any. Bona part de les coses que m’han alegrat han estat per refer-me dels mals moments de principi d’any, ho vaig buscar i ha sortit molt millor del que hauria pogut imaginar. I la traca final ja ha estat la cirereta del pastís, però sense aquesta no consideraria que l’any ha estat bo, n’estic segur. Veurem què porta el 2014, m’agradaria continuar en la línia que porto, però canviaria unes quantes coses perquè el novembre que bé ens vagi molt i molt bé. Això espero!

    Assumpta, no se’n parli més doncs, cap el 2014, i a veure si millora una mica la cosa. Com a mínim farem un referèndum, no?

    Glòria, dona, no et pots queixar, que sé del cert que ets molt famosa al teu barri, hehehe. L’any sempre té coses bones i dolentes, però quan la prudència ens fa desitjar que el següent ens mantingui com estem penso que vol dir que no ens ha anat tan malament. El meu balanç final és positiu, i les coses que no rutllen ja milloraran, o almenys a això m’hauré de dedicar. Quan ho tingui a veure si puc anar fins i tot una mica més enllà de la prudència!

    ResponElimina
  29. Em repetiré igual que els altres comentaristes, però sí, sembla un any intens.

    Espero que aviat puguis solucionar els dubtes que tens al voltant del tema laboral, diuen que de vegades aquestes ocasions es poden aprofitar per reinventar-se. I per tota la resta, doncs espero que segueixi la bonança, el bon ambient a la colla, que tinguem nous posts de l'excursionista de pa sucat amb oli (i que evolucioni cap al pa amb tomàquet si s'escau), que "La pregunta" no et torbi massa i segueixis il•lusionat... I que l'estabilitat emocional duri molt de temps, per suposat! Ens acostumem molt ràpid, en general, a tenir a una persona al costat i a compartir-hi els dies, i acabem infravalorant la seva importància. Viuríem més feliços si fossim conscients de com n’arriba a ser, de fantàstica, una abraçada de la persona adequada en el moment adequat.

    Uix, que em surt la vena romàntica... Res, noi, a començar el 2014 amb empenta, que es presenta mogudet també!

    ResponElimina
  30. Doncs el que es veu és que amb tot el que t'ha passat, tot el post es respira calma i serenor. Benvnguda estabilitat! I així, segur que tots els dubtes laborals o els que puguin venir.

    Un any molt intens!!!

    I suposo que ja saps que me n'alegro molt que t'hagis implicat, que crec que és molt important participar en allò que es creu.

    ResponElimina
  31. ei, per un 2014 que superi totes les espectatives i molt més!
    ja veureu com si :)
    positivisme a tope!!

    sempre ens quedarà navegar per la xarxa :P
    unabraçada

    ResponElimina
  32. Laia, segurament el tema laboral és l’única assignatura pendent que tinc ara mateix, si tingués aquest tema solucionat segurament estaria parlant d’un molt bon any, i tindria molt bones expectatives per 2014. Això genera certa incertesa perquè els diners s’acaben, però de moment vaig fent, i les altres coses m’importen més. Reinventar-me? Doncs no sé massa què sé fer, però alguna cosa sortirà, per força i per necessitat. Al final, si s’escau, m’acabaré aferrant al que sigui que em doni ingressos. Com ja destaquen els altres, el que valoro més és l’estabilitat emocional, que a mi em dóna ales. No ho valoro poc, no pas, encara que t’acabis acostumant a estar acompanyat, espero no arribar mai a deixar de donar-li importància. Veurem què ens porta aquest 2014, l’haurem d’entomar tal com vingui, i si és mogudet, més distrets que estarem!

    rits, es nota, oi? De fet, no me n’havia adonat, he relatat els fets tal com ha sortit, però ara que ho dius, sí que em sembla que ho explico tot amb molta calma i tranquil•litat, i es deu a aquesta estabilitat que dius, tot es veu des d’un altre prisma.
    Et diré que és gairebé estrany que no m’hagi implicat abans, sempre m’ha rondat la idea, però no m’hi he decidit. Un dels factors era que els d’ERC del meu poble no em resultaven especialment simpàtics, però al final han pogut més les ganes de treballar per procés que les afinitats personals. Ha resultat que hi ha hagut canvis interns i la gent que m’he trobat són força macos i m’hi entenc més, cosa que ho fa millor. I de cara al 2014, que ja portaré un temps de militant, la meva intenció és dedicar-me de ple en temes del procés sobiranista, mentre altres companys es dediquen a temes socials, que també ens mou molt com a secció local.

    Eulàlia, a mi mentre no em treguin la connexió a internet estaré tranquil. Creuaré els dits. Esperem que el teu optimisme es tradueixi en fets al 2014, som-hi!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.