divendres, 17 de maig de 2013

Relats conjunts, Relativitat

          
A veure si ho he entès, doctor. Estem ja a la darrera fase de selecció i ens hi juguem molt. Aquest era el candidat que aparentment estava més ben situat, un currículum excel·lent, un tracte exquisit, parla cinc idiomes amb una fluïdesa absoluta i té anys d'experiència al capdavant d'una de les poques empreses que ens poden fer ombra. El vam contractar a vostè per realitzar un perfil psicològic exhaustiu, necessitem saber si el candidat està preparat i encaixarà en un lloc de tanta responsabilitat. Som conscients que les proves psicològiques demanades són una mica exagerades, però el consell assessor no vol el més mínim error, de la persona contractada dependrà, en gran mesura, el futur de l'empresa. I m'està dient que a l'hora de confeccionar el mapa del cervell d'aquest home, el resultat és aquest que m'està mostrant?
Efectivament.
—Mmm... busquem un altre candidat, oi?
Vostè ho ha dit.


Aquesta és la meva participació d'aquest mes a Relats Conjunts

25 comentaris:

  1. haha.. Em sembla que els costarà trobar un cervell ben moblat! Sort que no m'han fet mai cap mapa del meu per a una entrevista.

    ResponElimina
  2. Molt bo. Jo crec que així estem la majoria.

    ResponElimina
  3. Jajajaaa, molt ben trobat! Em fa espantar una mica i tot, perquè de vegades he tingut somnis on apareixen escales similars que no duen enlloc, i que tan prompte pugen com baixen, com queden penjades... Sort que per a la meva feina no em va examinar cap metge... :)

    ResponElimina
  4. Evidentment, si dins del seu cervell ja no sap si puja o baixa, que farà quan tingui entre les mans el futur de l'empresa?. :-DD
    Molt ben trobat!!

    ResponElimina
  5. Però si és un mapa de cervell magnífic!! Els mapes de cervell sempre presenten aquests efectes que semblen confosos, però és un problema de les dimensions. El mapa presenta bidimensional allò que és multidimensional... Tan sols cal saber interpretar-ho!! No deixeu passar aquest candidat!! El seu currículum ho diu claríssim: parla cinc idiomes i ha estat tres anys al capdavant de Chemicals Incorporated S.A. Què més voleu?

    ResponElimina
  6. Toco fusta!! Tinc cita al metge aviat i no m'agradaria que em fessin un mapa d'aquests al meu cervell!! :)
    M'has fet riure, molt bo!!

    Molt bona nit i ... avui tapa't, que fa fred!!
    Aferradetes

    ResponElimina
  7. Bé, podran triar tant com vulguin serà per gent amb currículums als dits desesperats per encaixar en el lloc per complexe que sigui. Però aquest no cal agafar-lo

    ResponElimina
  8. Doncs a mi em sembla que és un cervell molt ben moblat. Tot deu tenir un ordre propi el que passa és que el doctor no l'ha sabut veure! Que avorrit seria que tot fos línieal i quadriculat...

    ResponElimina
  9. Ostres, m'ha recordat "El mètode Grönholm", amb tanta obsessió per trobar el candidat perfecte (?).

    Molt bon relat!

    ResponElimina
  10. Molt original! bon relat! deu ser el cervell de Mou....

    ResponElimina
  11. Jo el contractaria. No trobaran una ment amb més perspectiva que aquesta!

    ResponElimina
  12. Ja, ja, ja... la vida te da sorpresas, sorpresas te da la vida, lalaralalara...
    Molt graciós!

    ResponElimina
  13. Penso que l'Assumpta té raó. El que passa és que el doctor té el cap quadrat.
    Bon relat...i aquest era difícil!

    ResponElimina
  14. Mapa del cervell... tot arribarà, oi? xò x sort ja no ens hauran de seleccionar per a llocs de treball!

    ResponElimina
  15. El mapa del meu cervell és només una miiiiiica pitjor que aquest...!! ^^'

    ResponElimina
  16. Fa riure. Però, abans de decidir, caldria esbrinar quin és el mapa del doctor, no fos cas que el tingués pitjor.

    ResponElimina
  17. Molt bo! així que el projecte que ha impulsat ara l'Obama té aquesta finalitat?? Amb lo bonic que és el coneixement desinteressat...

    ResponElimina
  18. Molt bo, però jo em pregunto si el que està malament és l'estudiat o qui ha dibuixat el mapa...
    Jo també me'l quedaria aquest.

    ResponElimina
  19. Em sembla que en aquesta imatge tots hi hem vist un garbuix, qualsevol semblança embolicada que ens passés pel cap, i la veritat és que n'he llegit relats molt imaginatius. A mi m'ha sortit aquest. Celebro que us hagi fet gràcia i que l'hagueu trobat bé. No sé què passaria si ens fessin una imatge del cap de cadascú de nosaltres... millor no saber-ho. Gràcies per comentar.

    ResponElimina
  20. Efectivament cal pensar-s'ho a l'hora de contractar un especimen amb aquest perfil, però la dificultat pot estar més en la interpretació que no en el mapa en si. De totes formes pens que hi ha molt de paleontòleg entre els qui cerquen perfils: descobreixen una dent i revolucionen l'evolució de les espècies...
    M'ha agradat molt.

    ResponElimina
  21. Bon relat, potser L'Eduart Punset els ajudaria a descobrir talents.

    ResponElimina
  22. Doncs jo veig que és un candidat polivalent al que difícilemnt li copiaran les idees altres empreses.

    ResponElimina
  23. Hehe, el trobo molt bo! Tu sí que tens imaginació.

    D'altra banda jo sóc d'aquells que engegaria les proves psicotècniques al femer. No hi crec absolutament gens.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.