dijous, 21 de març de 2013

Què té d'especial el 6...?

Amb l'arribada de la primavera, aquest blog compleix 6 anys. Un cop més, i ja van unes quantes vegades, vull agrair moltíssim a tots els que passeu per aquí, post rere post o de tant en tant, i deixeu els vostres comentaris i aportacions, que sempre milloren en molt el que jo escric. M'agrada que el Bona Nit sigui un blog on tothom se senti a gust i lliure per expressar la seva opinió i entre tots aconseguiu que aquest espai em faci molt feliç. Gràcies, moltíssimes gràcies a tots, de veritat.

Com que ja és la sisena vegada que faig un post d'aniversari en aquesta casa, sé que el més habitual és que tothom feliciti l'efemèride i faci comentaris elogiosos del blog (i fins i tot alguns del seu autor!), però com que això ja està molt vist, aquest any voldria demanar-vos una altra cosa. M'agradaria que aquestes felicitacions i elogis els dediqueu a algun altre blog que us agradi, que deixéssiu una dedicatòria especial per algun dels vostres blogs imprescindibles, dient per què us agrada: pel que explica, perquè adoreu el seu autor, pel que sigui. Si ho feu jo aniré recollint les dedicatòries i les aniré penjant en aquest post. En podeu fer tantes com vulgueu, que hi ha moltíssims blogs bons, i naturalment es poden repetir blogs, si a un ja li han dedicat unes paraules, no us n'esteu de dedicar-n'hi més. Prohibit fer dedicatòries als meus blogs, eh! Va, animeu-vos-hi, és el moment de dir aquelles coses bones que pensem però que generalment callem.  

Començaré jo, a mode d'exemple:

Vull felicitar molt efusivament la Carme Rosanas pel seu blog Col·lecció de moments, per la seva constància, la bellesa de les seves paraules i pintures i per ser una persona amb la que es pot comptar sempre! Guapa!

I aquí comencen les vostres!!

Dedicatòries de l'Alba:
Jo vull felicitar a la Sílvia de Fent Punyetes per les seves històries divertides, tristes, simpàtiques, creatives i bones, molt bones! Cada cop que llegeixo un relat seu m'acaba sorprenent!

Vull felicitar també a la Gemma, mare de la Sara, pel seu blog Truquem al gegant del pi?? mig compartit, perquè sovint em sorprèn amb les seves entrades divertides i originals!

També vull felicitar al Porquet de Sant Antoni perquè m'agraden les seves històries, la seva manera d'explicares i el component emocional que hi posa, a més a més sempre em fa especial il·lusió que passi per casa meva a comentar les meves miniescapades muntanyils. ;-)

Una gran felicitació a la Sra. Cantireta per les seves paraules estranyes i ben relacionades. No hi ha res més xulo que la seva gastroteca!

També una gran felicitació a en JP pel seu "Encara estem així?", perquè dia rere dia em fa riure.... i en aquestes èpoques que corren fa molta falta!


Decicatòries de la Sílvia:
Felicito a l'Alba perquè si a ella li sorprenen les meves històries a mi em sorpren la seva mirada, les fotografies fantàstiques que fa i el punt de vista que té sobre les coses, en especial sobre la natura. I també perquè és espontània i fresca (en el millor dels sentits). I per sobre de tot una persona encantadora!
Felicito a l'Artur de Blue instant, perquè em sembla que és una persona increïble, sempre sap trobar el cantó positiu de les coses i, a sobre, dibuixa de puta mare! 


Dedicatòria de la Lluna:
La meva dedicatòria va per un blog que no sé pas qui em va recomanar... ;) El Xarel-10 pq m'ho passo bé amb els jocs i endevinalles que proposa i amb els comentaris que s'hi deixen.


Dedicatòria d'en Sergi:
I destacar sempre costa molt perquè deixes molt sense destacar i tot això però a mi m'ha agradat molt la iniciativa del Maurici, que ha fet un llibre digital que es ven a canvi d'una aportació a l'entitat benèfica que un decideixi. Així que destacaré el seu blog que, d'altra banda, també considero molt interessant.


Dedicatòria d'en Pons007:
A mi m'agradaria felicitar a un bloc privat. Molt bé. Ho has encertat, es tracta del bloc de l'ahse. Molt bon bloc ahse! De fet, qui sap si realment existeix el bloc de l'ahse! Potser ni tan sols existeix l'ahse! Per tan es com si m'estigués felicitant a mi mateix? Es igual, enhorabona ahse!


Dedicatòria del Sr. Gasull:
Jo el que realment vull felicitar i potser ni s'ho mareix és a blogger, sense ell no haguès pogut conèixer un conjunt de persones que cada dia em fan passar una bona estona.


Dedicatòria de la Laia:
Jo em dirigiré al Badiu dels micacos. Sempre és un plaer poder fer un volt pel seu blog, veure la seva visió de l'actualitat amb un toc d'humor satíric i descobrir petits indrets de Barcelona. I encara és més veterà que nosaltres!


Dedicatòria de la Gemma Sara:
vull fer una dedicatòria a... a l'Assumpta, perquè encara que no ens seguim, m'agrada trobar-la en altres blogs, especialment el teu, la qual cosa indica que aquest món dels blogs és ben peculiar, i també felicito la rits, perquè té una barreja de dolcesa i fortalesa que m'admira, i també la Marta, perquè és sàvia, i els àtoms reflexius del Sergi i... bé, tots els blogs/blogaires que m'agraden.


Dedicatòria d'en Carquinyol:
A mi m'agrada el Centpeus d'en Dan (ara Daniel perquè està en un mitjà seriós) perquè sempre explica coses de ciència interessants i desconegudes...i de tant en tant ho entenc jo i tot !!!


Dedicatòria de la Cantireta:
Jo vull felicitar els que escriuen a pesar de tot el que ens envolta. Tenen molt de mèrit.


Dedicatòries d'en McAbeu:
El BLOG DE L'ASSUMPTA (els blogs de fet, que el PETIT tampoc me'l perdo), el COL·LECCIÓ DE MOMENTS, el TUMATEIX-LLIBRES, el GAZOPHYLACIUM, el TENS UN RACÓ DALT DEL MÓN, el BLOGUEJAT, el PONS'S BLOG (aquest no sé si s'ho mereix que ara em fa la competència amb els enigmes ;-D), el RACONET DE SA LLUNA i uns quants més que ja no dic per no allargar-me però als que també felicito de tot cor perquè d'una manera o altra, entre tots formen aquesta Catosfera on ens hi sentim tan bé. Felicitats a tots i gràcies per ser-hi!! :-))
Així que vull aprofitar per felicitar també un blog que aviat farà tres anys i que durant tot aquest temps ha seguit publicant cada setmana un enigma fotogràfic parlant de llibres i de llocs de tot el món i demanant-nos la nostra participació per endevinar-los, Felicitats BOOKS IN CITIES. :-)

Dedicatòries de la Jomateixa:
Els que miro més són bloguejat, Assumpta, Garbí, McAbeu, Pons, Carme, Tens un racó a dalt del món, Papallona, Cantireta, Jordicine, Cops de ploma.... AAAaaai mare, en recomanaria tants! Al final em quedo com diu en Garbí, que hem d'agrair a Blogger que ens doni la oportunitat de gaudir d'aquestes companyies virtuals i poder felicitar-nos... o no felicitar-nos, quan fem 6 anys. ;DD


Dedicatòria del Gatot:
La meva recomanació: http://publicdomainreview.org


Dedicatòria de la Laura T:
A mi m'agraden tots els que segueixo, per això els segueixo, és clar. Uns per tendres, altres per actuals, altres per simpàtics, altres per artistes, altres per pocasoltes (fins i tot per a ser pocasolta s'ha de tenir la seva gràcia)... cada un té el seu estil i aporta el seu granet de sorra al paisatge en el que cada un de nosoltres ens agrada moure'ns. Així que les meves felicitats per a tots, també per blogger o qualsevol altre sistema que ofereix el servei d'acollir blogs i que ens permet compartir inquietuts i reflexions, abocar sentiments i algunes altres coses i fer-nos sentir més propers d'alguna manera i crear xarxa en aquest món que tantes vegades se'ns mostra hostil, fred i deshumanitzat.


Dedicatòries de l'Assumpta:
Podria fer una llista de blogs que m'agraden MOLT i en podria posar catorze o quinze i segur que al final me n'adonaria que me n'havia deixat algun i em sabria molt de greu, per tant, no ho faré... però en vull triar un perque surti a la llista dels homenatjats... És un blog que em fa molta gràcia perquè la seva mestressa és capaç de fer un post on barregi una planta, un dia del'any del calendari francès, una reivindicació política, una queixa social, animar al Barça i recordar-nos que hem de votar en tal o qual iniciativa... tot això, a vegades ho fa amb paraules que són unicament monosíl·labiques, o sense utilitzar la "A", per dir alguna cosa... A més, que el blog té un títol queeeeee... a original poca gent la guanya... parlo de l'ELFRI, clar ;-))
A més també destaca els blogs de la Gemma Sara, els de la Carme Rosanas i en McAbeu.


Dedicatòria de l'Elfreelang:
La meva dedicatòria és múltiple i extensiva a tots els blogs que tinc en el blogroll i també als qui segueixo que són molts ,crec que passen del centenar i jo els felicito a tots per tot el que m'aporten els posts....visca la catosfera! visca tu! llarga vida als blogs que ens fan somiar, pensar, fruir, reflexionar, concursar, participar , i milions de coses més.


Dedicatòria de la Marion:
Vull felicitar especialment a la Montse Gonzàlez pels seus dos blocs: AGAFA EL LLAPIS I DIBUIXA i MOIXONS QUE VOLEN. L'un té un caire pedagògic i molt instructiu i l'altre és on aboca les seves creacions per si algú s'hi vol delectar. La Montse és la persona més talentosa que he conegut mai i sento una profunda admiració per ella i per la seva manera de fer. 


Dedicatòria de la Glòria:
Jo vull felicitar a tots els Blocs que sovintejo i que m'han obert un món nou. No puc dir-ne un i obviar l'altre, doncs seria injust: tots m'agraden per un motiu o per un altre.


Dedicatòries de la Mireia:
El Blog de l'Assumpta per l'optimisme i ganes de fer coses que normalment té.

El Col•lecció de moments per la mirada especial de la Carme. Bé, a la Carme és impossible seguir-li el ritme de publicació.

El Xarel-10. M'encanten els enigmes d'en Mac tot i que sempre arribo tard i tothom ja ho ha dit tot.

El que llegeixo, perquè la La et fa somriure de les coses més inversemblants.


Dedicatòries de Sa lluna:
Primer de tot he de dir que estimo tots els blogs que segueixo.Tots han aportat a ma vida el seu granet de sorra, tots en un moment o altre han fet que, el dia a dia, sigui més fàcil. En aquest any i escaig que porto per aquí, he après de cada un de vosaltres que no estic equivocada quan penso que l'amistat és el millor tresor que tenim.

I com he repetit moltes vegades, el meu agraïment a Sargantana i al Follet per regalar-me aquesta finestreta al món.


Dedicatòria de la Rita:
Jo, que estic molt lluny de la blogosfera, encara sóc fidel al Barcelona Pixel a Pixel, perquè em fa està activa i pendent de la meva ciutat.


Dedicatòries del Porquet:
- LA LÍNIA DE WALLACE del meu admirat AlfredRussel. Des que el conec, sento, visc i noto el País Valencià una mica més a prop.

- NÒMADES DEL VENT. Qualsevol cosa que pugui dir no estarà a l'alçada de n'Elur i el seu blog.

- OLGA XIRINACS. L'he coneguda a través del seu blog, i d'aquí he saltat als seus llibres. Podria parlar d'una gran descoberta, però seria no fer justícia a la gran carrera literària d'aquesta escriptora en majúscules.

- ENIEN. L'Encarna i l'Enric respiren muntanya, i n'aprenc molt, moltíssim, de les seves sortides i, sobretot, dels seus posts genials sobre les excursions que fan. No tenen aturador!

- LA CULLERADA. Sempre ho he dit i sempre ho diré. El meu mentor blogaire. La meva inspiració rebel.

- SALVA'T SI POTS i VEC, VISC, SENTO. L'Alba em va robar el cor amb el seu primer blog. Amb el seu segon no me l'ha robat, que l'hi he entregat jo amb les meves mans.

- VUIT8ENA. La Rits és pura sensibilitat. Tot el què escriu, tot el què diu, li surt tan de dins que no puc fer res més que llegir-ho sempre amb emoció.

- WAW, TINC UN BLOG. Cada entrada seva és una sorpresa per a mi. Inclassificable. Genial.

I me'n deixo molts, moltíssims... EL BLOG DE L'ASSUMPTA, CARPE DIEM, COL·LECCIÓ DE MOMENTS, TRUQUEM AL GEGANT DEL PI, XAREL-10, SI DUBTO ÉS QUE SOC..., EL BADIU DELS MICACOS, GLO.BOS.BLOG, GARBI24, A LA LLUM D'UN FANALET, ABOGADAENBCN, EL RACÓ DE SA LLUNA, FENT PUNYETES, IN VARIETATE..., L'ATLÀNTIDA etc....


Dedicatòria de la rits:
Vull felicitar la persona que vaig conéixer abans físicament que no pas blogairement, xò que el blog ens va canviar la relació que tenim, la va fer més estreta, autèntica. En Lilvia, que va passar de ser el company d'una amiga d'una amiga a un amic, amb una relació diferent que cap dels nostres amics pot entendre. I el vull felicitar per la seva força, coratge, intel·ligència i sensibilitat, per tots els llibres que devora i els seus discos, xò sobretot, sobretot.... xq ha estat pare d'una nena preciosa!!!!

 *****

El que no falta a la cita és la meva secció 'no me'ls puc treure del cap'. Mireu, mireu quina quantitat de vosaltres m'he anat trobant per tot arreu en el transcurs d'aquest darrer any, si feu click a la foto anireu a parar al blog del culpable.





















50 comentaris:

  1. Encara que ja hagis dit que no cal.... MOLTES FELICITATS a tu i al teu espai!!

    M'ho poses molt dificil això d'escollir blogs per a felicitar perquè n'hi ha moooolts!!! Però va, em mullaré una mica...

    Jo vull felicitar a la Sílvia de Fent Punyetes per les seves històries divertides, tristes, simpàtiques, creatives i bones, molt bones! Cada cop que llegeixo un relat seu m'acaba sorprenent!

    ResponElimina
  2. Ueee!!! Vull felicitar també a la Gemma, mare de la Sara, pel seu blog Truquem al gegant del pi?? mig compartit, perquè sovint em sorprèn amb les seves entrades divertides i originals!

    També vull felicitar al Porquet de Sant Antoni perquè m'agraden les seves històries, la seva manera d'explicares i el component emocional que hi posa, a més a més sempre em fa especial il·lusió que passi per casa meva a comentar les meves miniescapades muntanyils. ;-)

    Una gran felicitació a la Sra. Cantireta per les seves paraules estranyes i ben relacionades. No hi ha res més xulo que la seva gastroteca!

    També una gran felicitació a en JP pel seu "Encara estem així?", perquè dia rere dia em fa riure.... i en aquestes èpoques que corren fa molta falta!

    Jo.... i a tothoooommm, perquè si no m'agradessin no llegiria els seus blogs ni em molestaria a comentar-los, no??? UNA GRAN FELICITACIÓ A TOTS ELS BLOGAIRES, per passar una estoneta del seu temps en aquest món virtual tan i tan interessant!!!!

    ResponElimina
  3. Doncs jo em salto les normes i et felicito per aquest espai tan càlid que has creat, amb tantes reflexions i paraules que ens acompanyen de nit i de dia! Ara quan em tapo penso en aquest blog, hehe. Seriosament, té molt de mèrit fer sis anys i encara més celebrar-ho d'aquesta manera.

    I ara felicito a l'Alba perquè si a ella li sorprenen les meves històries a mi em sorpren la seva mirada, les fotografies fantàstiques que fa i el punt de vista que té sobre les coses, en especial sobre la natura. I també perquè és espontània i fresca (en el millor dels sentits). I per sobre de tot una persona encantadora!

    I si m'envelo... no pararia de citar blogs i dir-ne meravelles. Però segur que entre tots ja ho anirem fent.

    PS: A Barcelona hi ha un restaurant que és diu "Can Punyetes", ara m'han vingut ganes d'anar-li a fer una foto, quan hi passi per davant ho faré.

    Felicitats, Xexu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És cert! Abans hi treballava a prop i algun cop hi havia anat. Però no fan punyetes, fan botifarres, torrades amb embotits i coses així.

      Elimina
    2. però de punyetes en poden ser tots els menjars... és la gràcia, que és molt genèric el nom.

      Elimina
  4. Ostres, així no et podem felicitar?? :´(
    Bé enhorabona pels 6 anys de totes maneres!!!
    La meva dedicatòria va per un blog que no sé pas qui em va recomanar... ;) El Xarel-10 pq m'ho passo bé amb els jocs i endevinalles que proposa i amb els comentaris que s'hi deixen.

    Bon vespre XeXu!!!

    ResponElimina
  5. Començo felicitant el teu blog, ara que sé que et fa molta il·lusió celebrar els seus aniversaris.

    I destacar sempre costa molt perquè deixes molt sense destacar i tot això però a mi m'ha agradat molt la iniciativa del Maurici, que ha fet un llibre digital que es ven a canvi d'una aportació a l'entitat benèfica que un decideixi. Així que destacaré el seu blog que, d'altra banda, també considero molt interessant.

    ResponElimina
  6. 6 anys i prou? A veure no son 7 anys, però bé, no està malament del tot...

    A mi m'agradaria felicitar a un bloc privat. Molt bé. Ho has encertat, es tracta del bloc de l'ahse. Molt bon bloc ahse! De fet, qui sap si realment existeix el bloc de l'ahse! Potser ni tan sols existeix l'ahse! Per tan es com si m'estigués felicitant a mi mateix? Es igual, enhorabona ahse!

    ResponElimina
  7. Jo el que realment vull felicitar i potser ni s'ho mareix és a blogger, sense ell no haguès pogut conèixer un conjunt de persones que cada dia em fan passar una bona estona.
    No et felicitaré pas, ho faré d'aquí a quatre anys, quan facis els 10.

    ResponElimina
  8. Bé, com que jo sóc nova i encara no t'he felicitat mai aprofito per fer-ho ara. Bon blog i que duri molts anys més!

    ResponElimina
  9. Ei, que quan tu fas els anys a mi ja em falta poc, també de primavera, però més avançada. Enhorabona per la resistència!!! I pel blog que realment, no cal dir-ho, perquè ja ho saps és un dels meus imprescindibles. Això es pot dir, oi? Ara m'ho poses difícil perquè els meus imprescindibles són bastants i tinc por d'oblidar-me'n algun.

    No em perdo ni un post de un munt de blogs. He començat a fer la llista i no sé on parar... és que sóc una mica exagerada... Hi ha blogs irregulars, n'hi ha de quotidians. En els dos casos m'agraden. No, no, avui no tinc un dia per triar cap blog. Crec que a part de tots els que tinc a la barra lateral, que són molts, aquells especials que no em perdo ni un sol post deuen ser més de 25... o sigui que no vull ser llauna i m'ho deixo córrer. Els autors dels blogs prou que ho saben, que hi vaig sempre. :) Oi que sí?



    ResponElimina
  10. En sèrio no has trobat cap cartell de Yáiza en tot un any?? Però si és un nom súper habitual!!!!! Me decepciooonasssss...!!! Vale, vale, que passo posts i posts sense comentar i ara vinc a criticar, no? Ja callo!
    Com que no podem felicitar els teus blogs, doncs els criticaré, són dolentíssssiiiimssss!!! =P (va, no ploris, és broma). Ja em perdonaràs, però porto tant temps desconnectada de quasi tot i tothom, que l'únic que puc fer és una felicitació general a tothom per ser més constants que jo. Que no té massa mèrit, tampoc, eh! =P

    ResponElimina
  11. Ostres ostres... això vol dir que aviat em toca a mi, tot i que pobre blog, no sé si encara ho segueix sent o si només és un forat negre a la xarxa...!

    Primer de tot no seràs tu qui ens digiu si t'hem de felicitar o no :P Ets un crack, noi, 6 anys al peu del canó. I per molts més!!!

    I finalment... Jo em dirigiré al Badiu dels micacos. Sempre és un plaer poder fer un volt pel seu blog, veure la seva visió de l'actualitat amb un toc d'humor satíric i descobrir petits indrets de Barcelona. I encara és més veterà que nosaltres!

    ResponElimina
  12. Jo vull felicitar-te a tu, que si no, no puc anar a dormir i només som dos els que estem sense dormir a aquestes hores, felicitats!!!!!! i també vull fer una dedicatòria a... a l'Assumpta, perquè encara que no ens seguim, m'agrada trobar-la en altres blogs, especialment el teu, la qual cosa indica que aquest món dels blogs és ben peculiar, i també felicito la rits, perquè té una barreja de dolcesa i fortalesa que m'admira, i també la Marta, perquè és sàvia, i els àtoms reflexius del Sergi i... bé, tots els blogs/blogaires que m'agraden. Sort que demà és divendres!

    ResponElimina
  13. Felicitats !! Bon Nadal !!!!!

    :P

    A mi m'agrada el Bona Nit... ai no, calla que no toca... mmm... bé, doncs... a mi m'agrada el Centpeus d'en Dan (ara Daniel perquè està en un mitjà seriós) perquè sempre explica coses de ciència interessants i desconegudes...i de tant en tant ho entenc jo i tot !!!

    ResponElimina
  14. Quin poder de convocatòria que tens! Felicitats!!

    No m'agrada cap blog, ni els que conec i ni els que no conec, ni tan sols m'agrada el meu, que és el pitjor de tots. Però d'això no té la culpa ningú, només és el meu caràcter.

    ResponElimina
  15. Jo vull felicitar els que escriuen a pesar de tot el que ens envolta. Tenen molt de mèrit.

    I a tu, per permetre'm obrir els ulls a altres coses. Felicitats!

    ResponElimina
  16. Ara no passo per tants blogs com abans perquè no puc dedicar tant de temps a passejar per la Catos però quan he començat a fer la llista d'imprescindibles me n'han sortit uns quants. No puc deixar de felicitar perquè m'agrada el que hi trobo el BONA NIT I TAPA'T (et poso primer perquè ens has dit que no et felicitem i a mi no m'agrada que em diguin que he de fer ;-DD), el BLOG DE L'ASSUMPTA (els blogs de fet, que el PETIT tampoc me'l perdo), el COL·LECCIÓ DE MOMENTS, el TUMATEIX-LLIBRES, el GAZOPHYLACIUM, el TENS UN RACÓ DALT DEL MÓN, el BLOGUEJAT, el PONS'S BLOG (aquest no sé si s'ho mereix que ara em fa la competència amb els enigmes ;-D), el RACONET DE SA LLUNA i uns quants més que ja no dic per no allargar-me però als que també felicito de tot cor perquè d'una manera o altra, entre tots formen aquesta Catosfera on ens hi sentim tan bé. Felicitats a tots i gràcies per ser-hi!! :-))

    Mentre escrivia el paràgraf anterior, anava pensant que és difícil triar uns blogs i no altres perquè per força sempre t'en deixes i això et sap greu. I per això he acabat fent una felicitació conjunta. Però al mateix temps m'he volgut imaginar quin blog hagués triat si ens haguessis demanat de destacar només una única opció. Qualsevol dels de la llista anterior i uns quants més s'ho mereixerien de sobres però m'ha vingut al cap un blog que fa algun temps era per mi una cita setmanal imprescindible i que, per diversos motius (la manca de temps, sobretot) vaig anar deixant mig "abandonat". Així que vull aprofitar per felicitar també un blog que aviat farà tres anys i que durant tot aquest temps ha seguit publicant cada setmana un enigma fotogràfic parlant de llibres i de llocs de tot el món i demanant-nos la nostra participació per endevinar-los, Felicitats BOOKS IN CITIES. :-)

    PS: M'agrada veure que ja em dediquen carrers (i això que el meu blog només té 4 anys i mig ;-D). Per cert, on és aquest "Carrer del Macabeu"?

    ResponElimina
  17. És perillós posar els noms doncs hem deixaria alguns. Allà on hi hagi un comentari meu el considero un blog excel·lent.

    ResponElimina
  18. Moltíssimes felicitats!! 6 anys són un piló! I mantenint el ritme de publicació que portes, encara més, és una animalada...però sobretot, si hi ha ganes, a per uns quants més!

    M'ha fet il·lusió això de veure la foto d'un estiu per enamorar-te de Barcelona, perquè pobret blog meu, entre una cosa i altra, està ben adormit. Aviam si ara que ha arribat la primavera s'acaba l'hivernació, que de ganes d'escriure n'hi ha moltes.

    Jo també faig com la Yáiza i felicito a tots els blogaires constants, que té molt mèrit. I en general, felicitar a tots els lletraferits!





    ResponElimina
  19. PER QUÈ ENS HO FAS AIXÒ!!!
    no hi ha dret. La veritat és que no se pas que dir, cada dia m'enganxo a més blocs i això és terrible perquè llavors no arribes enlloc a l'hora de comentar.
    Els que miro més són bloguejat, Assumpta, Garbí, McAbeu, Pons, Carme, Tens un racó a dalt del món, Papallona,Cantireta, Jordicine, Cops de ploma.... AAAaaai mare, en recomanaria tants! Al final em quedo com diu en Garbí, que hem d'agrair a Blogger que ens doni la oportunitat de gaudir d'aquestes companyies virtuals i poder felicitar-nos... o no felicitar-nos, quan fem 6 anys. ;DD

    ResponElimina
  20. Jo només et felicito a tu, i al teu blog!!! Em podria descuidar persones que vaig coneixent i apreciant, i per què no estimant!!!!
    Tens un blog que té l'edat de la meva filla, potser ja ho vaig dir l'any passat, perquè és clar, ja repapiejo!!!
    Per molts més, i entre les moltes coses, celebro haver-te conegut!!!

    Gràcies!

    ResponElimina
  21. Ja saps que això de triar d'entre els que segueixo no em va gens, i aquesta vegada no serà l'excepció ;) Em quedo amb tots els vostres blogs, tots els que he seguit moltíssim en el passat i quan puc en el present, però que d'una manera o altra heu configurat una època de la meva vida. Gràcies a tots.

    ResponElimina
  22. 6 anys, quina trajectòria. Felicitats.

    Posats a recomanar i no repetir-se massa. Posaria el tens un racó dalt del món , una gran finestra oberta d'un dinamitzador cultural de primera. El raconet de sa lluna, ple d'espontaneïtat, energia i tendressa.
    La Col·lecció de moments, Carme ja t'hi caben tots al cistell?
    Els relats conjunts, una fantàstica àgora literària i artística.
    I a poesia unes papallones sobrevolant cada vers que ha entès o des d'un gloBos.bog l'ull del Pons ens fa un recull de situacions de mil i una curiositats i la cantireta fent de les seves.
    Per no allargar-me i que m'enviïn a fent punyetes, dubto que sóc i anoto un blog emergent que va desaprenent a viure.

    ResponElimina
  23. Ara, que tot sembla que ha de canviar perquè no canviï res, penso que agrairàs una opinió que surt una mica del núvol on sovint vivim.

    Els blogs són una etapa. I hauríem de ser conscients que un dia no hi seran. T'imagines celebrant els 25 anys del blog?

    El 1998 jo participava molt activament als xats a l'Irc. En aquell moment, Irc semblava un món que no s'acabaria. Però es va acabar. Algunes "amistats" d'aquella època les he retrobat més tard o les he mantingut al messenger, al facebook... D'altres han desaparegut (per sempre?) del món virtual.

    Ara, aquesta setmana que Google ha anunciat el tancament del reader (el lector d'actualitzacions de webs i blogs) s'ha fet evident un cop més que tot té caducitat. Tenim -hem tingut- una eina que ens ha permès expressar-nos, fer diàleg i coneixences. Fer amistat i fer amants. Però la vida presencial és caduca. I la vida virtual és molt més ràpida que la presencial però no és res més que un reflex.

    No voldria que aquest comentari tingués un deix negatiu. Només és que penso que hem de ser conscients que la vida no és de color rosa. Ni vermell, ni negre, ni marró.

    Et deixo una recomanació però no és un blog. És una web on es recullen i es difonen "coses" que són de domini públic. Internet, per alguns, va ser la possibilitat de donar accés universal i sense cost a les cultures i a la difusió del coneixement. I això era la idea primera que em va al·lucinar el 1985. Ja han passat més de vint-i-cinc anys i la revolució d'internet més evident són les apps. Però hi ha un rerefons important en què s'està fent un canvi de mentalitat. La ciència, l'administració, l'art, la cultura en general són molt més accessibles ara que fa 25 anys. Hi ha sobresaturació d'informació. Però hi ha eines per trobar la que volem.

    La meva recomanació: http://publicdomainreview.org/

    ResponElimina
  24. Ui, què difícil ho poses! A mi m'agraden tots els que segueixo, per això els segueixo, és clar. Uns per tendres, altres per actuals, altres per simpàtics, altres per artistes, altres per pocasoltes (fins i tot per a ser pocasolta s'ha de tenir la seva gràcia)... cada un té el seu estil i aporta el seu granet de sorra al paisatge en el que cada un de nosoltres ens agrada moure'ns. Així que les meves felicitats per a tots, també per blogger o qualsevol altre sistema que ofereix el servei d'acollir blogs i que ens permet compartir inquietuts i reflexions, avocar sentiments i algunes altres coses i fer-nos sentir més propers d'alguna manera i crear xarxa en aquest món que tantes vegades se'ns mostra hostil, fred i deshumanitzat. Aquesta és la prova de que entre tanta mala herba encara neixen flors, de totes formes, colors i olors i que totes ajuden a acolorir el panorama. Avui estic "poeta", deu ser la primavera.
    Xexu, visquen els teus 6!

    ResponElimina
  25. Moltes felicitats a tots els blogaires i al Xexu en especial, que 6 anys són molts!

    raquel

    ResponElimina
  26. BONA NIIIIIIIIIT, Moltes felicitats!!! :-))

    Felicitats al pare de la criatura, en XEXU (Eeeeei, què maco ja està el Bona nit amb sis anyets!!)

    Bé, ahir vaig començar a escriure aquest comentari unes seixanta-dues vegades. El darrer intent va ser poc després de les onze de la nit i deia que "encara arribava a temps" i quan tenia escrita una burrada de paràgrafs en el que deia que em costava molt triar blogs (que ja els podies haver dividit per categories i tal hehehe) però al final em liava a fer una llista llarguíssima, a més d'explicar algun record o... bé doncs, vaig tocar alguna tecla (mig adormida... la tecla no, jo... i ho vaig perdre TOT) no va ser culpa de Blogger, no... vaig ser jo soleta.

    Era una llàstima perquè explicava com, a vegades, sense conèixer la gent, te'ls arribes a apreciar i es creen petites o grans complicitats... però ara ja no recordo com m'ho feia anar i segur que no em sortiria igual...

    Una de les coses més emotives d'aquest post teu va ser el regal que em va fer la GEMMA SARA que, reconec, quan ho vaig llegir em va emocionar... va ser sorprenent per mi perquè mai m'ho hagués imaginat... A mi sempre m'ha fet gràcia el seu blog, amb el seu nom i el de la nena. Conec la història perquè la vaig anar a llegir (em cridava l'atenció el nom del blog) i la vaig felicitar molt sincerament quan va guanyar el devantal decorat de la RITS justament per això, perquè vaig imaginar-me la SARA tota contenta amb el premi... què macos són aquests feelings catosfèrics hehehe

    Estic per donar-li al PUBLICA, que això ja comença a tenir una longitud acceptable i encara m'ho carregaré... si, ho faig :-))

    ResponElimina
  27. Doncs bé, continuo... crec que tots tenim alguns blogs absolutament imprescindibles, que no són molts, però que mai ens saltem... en el meu cas són (per ordre alfabètic) el de la CARME, en MAC i els TEUS. (tu vas per la "T" de "teus, clar)

    A partir d'aquí, n'hi ha moltíssims que m'agraden molt,... blogs que parlen de lllibres (llibres, autors...) els que també proposen jocs o qualsevol tipus d'iniciativa, els que ens mostren precioses fotografies, blogs que expliquen anècdotes, experiències personals, fins i tot alguns que fan poesia (que em fa vergonya comentar-los perquè sóc totalment analfabeta en el tema, però m'agraden)

    Podria fer una llista de blogs que m'agraden MOLT i en podria posar catorze o quinze i segur que al final me n'adonaria que me n'havia deixat algun i em sabria molt de greu, per tant, no ho faré... però en vull triar un perque surti a la llista dels homenatjats... És un blog que em fa molta gràcia perquè la seva mestressa és capaç de fer un post on barregi una planta, un dia del'any del calendari francès, una reivindicació política, una queixa social, animar al Barça i recordar-nos que hem de votar en tal o qual iniciativa... tot això, a vegades ho fa amb paraules que són unicament monosíl·labiques, o sense utilitzar la "A", per dir alguna cosa... A més, que el blog té un títol queeeeee... a original poca gent la guanya... parlo de l'ELFRI, clar ;-))

    ResponElimina
  28. sort que he vingut....no voldria pas que se m'hagués passat per alt...sis! mitja dotzena d'anys! ja sé que has dir que no calia però noi no me'n puc estar de felicitar-te per la teva persistència, la teva existència i per tantíssims escrits que es fan pensar.....això de les dedicatòries és molt bona idea....no sabria pas per on començar...la meva dedicatòria és múltiple i extensiva a tots els blogs que tinc en el blogroll i també als qui segueixo que són molts ,crec que passen del centenar i jo els felicito a tots per tot el que m'aporten els posts....visca la catosfera! visca tu! llarga vida als blogs que ens fan somiar, pensar, fruir, reflexionar, concursar, participar , i milions de coses més

    ResponElimina
  29. Bé doncs, XEXU, que moltes felicitats, que SIS ANYS són una burrada... i jo ja passo de cinc també, segons com es calculi (tot i que el meu blog gran no té aniversari... no sé per què sempre em passen a mi sempre coses tan rares)

    I ara t'explicaré que, al principi de tenir el blog actiu (que no és el mateix que "al principi de tenir el blog") quan era una "novata" total... tu em feies una mica de por... sí, sí, de veritat. Parlo de l'estiu de 2008, amb la qual cosa tu tenies ja uns quinze o setze mesos de vida... i... ostres, el teu blog tan negre, la teva imatge de perfil, tan absolutament inconfusible amb qualsevol altre de les que anava veient... i la teva forma d'expressar-te, dient sempre exactament el que et passava pel cap...

    Així doncs, et tenia por... bé, "por" en el sentit d'aquell respecte gairebé exagerat... i gairebé no m'atrevia a deixar comentaris...

    Però bé, després em vaig adonar que eres un tros de pa :-)))) i ja et vaig perdre la por... que no el respecte!! :-DDD

    Au, MOLT FELIÇ ANIVERSARI!! ;-))))

    ResponElimina
  30. Fe d'errates: Corregeix-me abocar, Xexu. Quin mal d'ulls m'ha fet!

    ResponElimina
  31. Felicitats doncs pels teus 6 i per tots els que ho feu possible. Sense les vostres històries està clar que no em connectaria tan.^-^

    ResponElimina
  32. Vull felicitar especialment a la Montse Gonzàlez pels seus dos blocs: AGAFA EL LLAPIS I DIBUIXA i MOIXONS QUE VOLEN. L'un té un caire pedagògic i molt instructiu i l'altre és on aboca les seves creacions per si algú s'hi vol delectar. La Montse és la persona més talentosa que he conegut mai i sento una profunda admiració per ella i per la seva manera de fer.

    I, evidentment, et felicito a tu, Xexu, pel mèrit dels sis anys del bloc!

    ResponElimina
  33. Enhorabona! Sis anys són molts i no me'n puc estar de felicitar-te, encara que estigui molt vist.
    Jo vull felicitar a tots els Blocs que sovintejo i que m'han obert un món nou. No puc dir-ne un i obviar l'altre, doncs seria injust: tots m'agraden per un motiu o per un altre.
    Ben segur que n'hi ha molts que no conec i que també em semblarien magnífics i hauria de felicitar...però ja no tinc més temps material, i prou greu que em sap!

    ResponElimina
  34. Felicito a l'Artur de Blue instant, perquè em sembla que és una persona increïble, sempre sap trobar el cantó positiu de les coses i, a sobre, dibuixa de puta mare!

    ResponElimina
  35. Ho poses difícil ,eh? No et podries haver limitat a unes pastetes, una coca,una mica de cava... No, tu no. Ens havies de posar deures! Ben trobats, però no deixen de ser difícils, molt difícils.

    Tot i que últimament pràcticament estic desapareguda , hi ha alguns blocs en què acostumo a fer-ne la lectura, encara que sigui sense comentar. En podríem dir: els imprescindibles.

    El Blog de l'Assumpta per l'optimisme i ganes de fer coses que normalment té.

    El Col•lecció de moments per la mirada especial de la Carme . Bé, a la Carme és impossible seguir-li el ritme de publicació.

    El Xarel-10 .M'encanten els enigmes d'en Mac tot i que sempre arribo tard i tothom ja h ha dit tot.

    El que llegeixo , perquè la La et fa somriure de les coses més inversemblants.

    Hi afegiria el Bona nit, però com que no em deixes... Moltes felicitats pels 6 anyets!

    ResponElimina
  36. Què té d'especial el 6...? Que és el meu número màgic, el de la sort!!jejje
    Pel que he vist és el teu també, perquè sis anys de blog, són molts anys i les conclusions són fàcils, fas que se't segueixi i se t'estimi.

    Primer de tot he de dir que estimo tots els blogs que segueixo.Tots han aportat a ma vida el seu granet de sorra, tots en un moment o altre han fet que, el dia a dia, sigui més fàcil. En aquest any i escaig que porto per aquí, he après de cada un de vosaltres que no estic equivocada quan penso que l'amistat és el millor tresor que tenim.

    I com he repetit moltes vegades, el meu agraïment a Sargantana i al Follet per regalar-me aquesta finestreta al món.

    Felicitats a tots!! FELICITATS, XEXU!! :)
    Aferradetes i bessets per tothom.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ooooOOH han arribat les retallades al teu blog!! ;)

      Elimina
  37. :) Gràcies per no oblidar-me!

    Jo, que estic molt lluny de la blogosfera, encara sóc fidel al Barcelona Pixel a Pixel, perquè em fa està activa i pendent de la meva ciutat.

    Felicitats per l'aniversari, XeXu, i un petó fort!

    ResponElimina
  38. Primer de tot, un PER MOLTS ANYS I PER MOLTS POSTS!!!! Ets un padrí de la catosfera!

    I ara passem a endinsar-nos al teu joc. Com molta gent ja ha comentat podríem fer una llista inacabable, però posats a jugar, doncs mencionaré alguns dels meus imprescindibles (que no vol dir qui no hi surti no sigui per mi un gran blog):

    - LA LÍNIA DE WALLACE del meu admirat AlfredRussel. Des que el conec, sento, visc i noto el País Valencià una mica més a prop.

    - NÒMADES DEL VENT. Qualsevol cosa que pugui dir no estarà a l'alçada de n'Elur i el seu blog.

    - OLGA XIRINACS. L'he coneguda a través del seu blog, i d'aquí he saltat als seus llibres. Podria parlar d'una gran descoberta, però seria no fer justícia a la gran carrera literària d'aquesta escriptora en majúscules.

    - ENIEN. L'Encarna i l'Enric respiren muntanya, i n'aprenc molt, moltíssim, de les seves sortides i, sobretot, dels seus posts genials sobre les excursions que fan. No tenen aturador!

    - LA CULLERADA. Sempre ho he dit i sempre ho diré. El meu mentor blogaire. La meva inspiració rebel.

    - SALVA'T SI POTS i VEC, VISC, SENTO. L'Alba em va robar el cor amb el seu primer blog. Amb el seu segon no me l'ha robat, que l'hi he entregat jo amb les meves mans.

    - VUIT8ENA. La Rits és pura sensibilitat. Tot el què escriu, tot el què diu, li surt tan de dins que no puc fer res més que llegir-ho sempre amb emoció.

    - WAW, TINC UN BLOG. Cada entrada seva és una sorpresa per a mi. Inclassificable. Genial.

    I me'n deixo molts, moltíssims... EL BLOG DE L'ASSUMPTA, CARPE DIEM, COL·LECCIÓ DE MOMENTS, TRUQUEM AL GEGANT DEL PI, XAREL-10, SI DUBTO ÉS QUE SOC..., EL BADIU DELS MICACOS, GLO.BOS.BLOG, GARBI24, A LA LLUM D'UN FANALET, ABOGADAENBCN, EL RACÓ DE SA LLUNA, FENT PUNYETES, IN VARIETATE..., L'ATLÀNTIDA etc....

    ResponElimina
    Respostes
    1. apa El! si el tinc més abandonat pobre nòmades i ja no dic els vostres!!! em sobrevalores, però t'agraeixo enormement l'afecte que em tens, ja saps que és recíproc ;***

      Elimina
  39. Primerament, agrair moltíssim a tots els que heu comentat aquest post d'aniversari, per les felicitacions, per les paraules amables i tot el que dieu, encara que digués que està molt vist, tot això arriba molt, és clar. Gràcies per ser-hi i mimar-me tant. Més gràcies encara a tots aquells que heu fet el que demanava, més d'una vintena de vosaltres ha esmentat altres blogs o ha fet una dedicatòria més general. He mirat de recollir totes les vostres aportacions i anar-les llistant, al final el post ha quedat llarguíssim! No sé si la gent ha acabat de mirar les fotos de sota o què. Espero que els bloguers i blogueres dels blogs esmentats hagin sentit almenys un puntet d'orgull perquè algú s'ha recordat d'ells. Senyal que fan les coses ben fetes, i sempre és bonic que t'ho reconeguin.

    Com que ja he anat recollint les aportacions no contestaré els comentaris de manera individual, tot i que cadascun de vosaltres es mereixeria una abraçada immensa. Sí que vull contestar només alguna coseta a algú de manera més concreta.

    McAbeu, el carrer que t'han dedicat està a Vilafranca, cosa que sembla ben lògica, oi? Està als afores, en una mena de centre comercial d'aquells que tenen els pobles amb els establiments tots separats. Encara em guardo una altra imatge genial per tu que l'Assumpta i jo et devem, però t'hauràs d'esperar, vaig pensar que et faria il·lusió saber que t'han dedicat un carrer, hehehe.

    Gatot, sóc més que conscient que tot té data de caducitat, sobretot la vida humana. D'això ja n'hem parlat altres vegades, fins i tot vaig dedicar-te un post en resposta a un de teu farà uns cinc anys (cinc anys!), crec que després que Willians i no sé qui més es retiressin. I després de tot aquest temps, encara seguim aquí. Si creus que l'aniversari del blog és el moment per dir que ja queda menys per plegar, doncs mira, no és que sigui un pensament que m'agradi tenir. Algun dia s'acabarà, però no hi vull pensar. I que ho diguis tu, que portes més temps que jo, encara sona més estrany.

    Assumpta, que no t'atrevies a deixar comentaris? Si des del primer dia que vas comentar ja no vas parar! I jo pensava 'd'on ha sortit aquesta dona tan expansiva!'. És cert que abans potser tenia un posat més seriós i distant, però tant com per fer por no, dona. Un tros de pa tampoc o sé, però ja em coneixeu, i tu més que la majoria. Una mica de males puces, però bona persona també, o això crec. Entendria que et fes por quan vas veure que trencava cames, però abans?

    ResponElimina
  40. Una mic atard, però felicitats Xexu! T'estàs convertint en un veterà blogaire, qui ho hagués dit fa 6 anys eh? PEr cert, una pregunta-curiositat meva, se sap qui té/ha tingut el rècord de permanència en un blog (a nivell de Catalunya o mundial)? Sigui qui sigui, tu vas pel camí ;)

    ResponElimina
  41. Jo baixo de l'hort i vinc avui. De fet baixo tot sovint de l'hort darrerament, tot i que de pujar-hi ho faig poc hehehe
    Per molts anys XeXu, en tots els sentits que et fan sentir viu!
    La meva dedicatòria va per tu, perquè m'agrada com ets, tot i que et vagin cridant 'estafador!' pel carrer.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  42. Felicitats, XeXu! Sis anys ja són paraules majors, però estan molt ben portats, en plena forma i amb un ritme imparable. Que en siguin molts més!

    ResponElimina
  43. Tard... vaig mooooolt tard...

    Com és que pensava que ja havia passat el teu aniversari blogaire i que havia passat a la categoria d'aniversaris que no t'agrada celebrar? ais,... ens fem grans ....

    M'alegro molt d'estar equivocada i que tinguis moltes ganes de celebrar l'aniversari blogaire i d'aquesta manera tan original!

    De fet, et confesso que vaig llegir el post fa dies, xò he anat taaan atrafegada que no tenia ni temps ni esma de pensar-hi. Xò un dia d'aquest cap de setmana, em va venir la llumeta de qui volia felicitar. Puc fer-ho encara?

    Vull felicitar la persona que vaig conéixer abans físicament que no pas blogairement, xò que el blog ens va canviar la relació que tenim, la va fer més estreta, autèntica. En Lilvia, que va passar de ser el company d'una amiga d'una amiga a un amic, amb una relació diferent que cap dels nostres amics pot entendre. I el vull felicitar per la seva força, coratge, intel·ligència i sensibilitat, per tots els llibres que devora i els seus discos, xò sobretot, sobretot.... xq ha estat pare d'una nena preciosa!!!!

    No és gaire de la nostra comunitat més propera de blogs, de fet blogueja poc i escriu en castellà, xò x mi és especial. I és una bona oportunitat per conéixe'l.

    i novament, felicitats al bona nit!!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.