diumenge, 18 de març de 2012

El meu primer llibre

Em complau molt anunciar-vos que s'acaba de publicar el meu primer llibre. Bé, meu i de molts de vosaltres. 365 contes (un any de contes) és el producte final del projecte homònim que va encetar la Bajoqueta l'any 2009. Es tractava de publicar un conte de no més de 365 paraules cada dia al llarg de tot un any. Va demanar la col·laboració de tothom per assolir el repte i molts ens hi vam afegir de manera molt entusiasta. El que va començar com un joc entre amics va esdevenir un projecte ferm per publicar en paper si aconseguíem l'objectiu, i així va ser. La realitat va fer que la Bajoqueta hagués de lluitar a capa i espasa per aconseguir-ho, però finalment se n'ha sortit i li agraeixo personalment perquè molt aviat tindré a les mans un llibre (en paper, amb pàgines i tapes i tot!) on apareixen escrits meus, i això em fa molt feliç. Aquesta és la pinta que té el meu primer llibre:


Allà hi trobareu escrits de molts blogaires que coneixeu perfectament, companys de viatge en aquest projecte. Us deixo l'enllaç per si teniu interès en comprar-lo, també està disponible en versió digital (molt més barat): aneu aquí. Ah, per si teniu dubtes, sapigueu que si el llibre genera beneficis, els diners es donaran a obres benèfiques.

Finalment, us deixo el vídeo promocional del llibre. Si això no us convenç de que val la pena llegir-lo/llegir-nos, jo ja no sé què més fer!

35 comentaris:

  1. ENHORABONA COMPARTIDA, XEXU!!!

    Us trobo a tots molt entusiasmats... jo com que ja vaig llegir els contes al blog... i tu també, mira com que no m'ho prenc amb tantes ganes.

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats a tots! Una iniciativa molt bona que m'alegro que tingui aquest final. (i gran vídeo, per cert!)

    ResponElimina
  3. Jo tb tinc ganes de tenir-lo entre les mans, fullejar-lo,... fa molta il·lusió!

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats a tots! Enhorabona per aquest magnífic projecte complit.

    ResponElimina
  5. Molotes felicitats a tu o a tots els que compartiu el projecte, una bona iniciativa realitzada de forma magnífica.

    ResponElimina
  6. Enhorabona i felicitats! Que sigui el primer de moooolts més.
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. Ha costat però al final ha vist la llum. Jo no he pogut esperar i ja el tinc en ebook....pinta bé i et puc avançar que ets dels primeriiiiiissims en sortir.

    ResponElimina
  8. Quina pinta més fantàstica que té!!!!

    ResponElimina
  9. Felicitats, XeXu!! Una cosa així fa moltíssima il•lusió. Esperem que sigui el primer i no l'últim, no? Una abraçada i altre cop felicitats. A tu, i a tots els altres autors!

    ResponElimina
  10. En XeXu (i molts altres) en paper? Ostres, quines coses. Perquè després diguin que això dels blocs i la xarxa no va enlloc...

    ResponElimina
  11. Quina nota que li posaràs 365 contes a "Llibres, i punt!" ? serà objectiva?

    ResponElimina
  12. A que fa molta il·lusió??? jejejeje. Ostres pons007, molt bona! A veure si el comenta al blog de "Llibres i punt!".

    ResponElimina
  13. Jo també hi vaig participar amb un relat "La paciència", això és el que ha tingut La bajoqueta per publicar el llibre, paciència!. Jo n'he comprat 3 els estic esperant amb candeletes!!!

    ResponElimina
  14. Felicitats XeXu!!! Ja veig que sou una bona colla dels que he anat coneixent que us vàreu sumar a aquest projecte. El teu primer llibre, segur que és especial, com tot allò que és fa o viu per primer cop.

    ResponElimina
  15. Moltes felicitats per la part que et toca!!,ha de fer molta il.lusió, que xulo!! i a l'autora de la publicació també, és clar!.

    Bona setmana,Xexu

    ResponElimina
  16. Felicitats, XeXu! M'hi llenço a per ell :)

    ResponElimina
  17. Felicitats per la vostra iniciativa. Sou molt grans!

    ResponElimina
  18. Bon post Xexu, a mi també m'ha fer moltíssima il·lusió!!!!

    ResponElimina
  19. Quan ho veus en paper fa molta il·lusió. Bona sort a tots!

    ResponElimina
  20. Llaminer, llaminer. I quantes emocions no ens porta el llibre de paper. Les sentors de la literatura són incomparables. Per molts anys!
    Ja torno.

    ResponElimina
  21. Enhorabona a tots els que hi heu participat i a la Bajoqueta en particular per l'esforç que li deu haver dut!

    És fantàstic veure com iniciatives totalment virtuals acaben esdevenint en una cosa ben material, que es pot tocar, sentir i ensumar! (m'encanta ensumar tots els llibres nous... cada un té la seva olor particular).

    Felicitats per la part que et toca XeXu!

    ResponElimina
  22. Enhorabona! Ja saps que el compraré, oi? Aprofito per enviar-te records i una abraçada!

    ResponElimina
  23. Quina il·lusió! En qualsevol moment jo també miraré de penjar una entrada al blog dels 365!
    Enhorabona!

    ResponElimina
  24. Moltes felicitats a tots el que heu fet possible aquest llibre, friso per llegir-lo!!!!!

    ResponElimina
  25. moltes felicitats, XeXu! i a tothom qui hi ha participat :))

    ResponElimina
  26. Me l'acabo de comprar, fa il.lusió! Felicitats a tots els que heu participat en el projecte!

    ResponElimina
  27. Saps?, us han anomenat avui al Rac1!!, el bloc del matí :-)

    ResponElimina
  28. Gràcies a tots per compartir la meva alegria i la meva il•lusió. Molts esteu també en aquest recull i sentiu el mateix. I els altres espero que en gaudiu si us cau a les mans, nosaltres vam gaudir molt d’omplir cada dia de tot un any amb paraules de la nostra pròpia invenció. Una gran experiència que ara té premi.

    Carme, has de pensar que jo no he publicat mai res en paper, i això em fa especial il•lusió. No serà el teu primer treball i a més ja sabem que la idea original no era publicar un llibre, no va ser pas per això que m’hi vaig apuntar, sinó pel plaer d’escriure. Però tenir a les mans una cosa escrita per mi... uf! Bé, per mi i compartida amb tanta gent que aprecio de per aquí. És tot un plaer.

    Eva, gràcies, és una alegria ben compartida.

    Salvador, gràcies per les felicitacions, quina alegria poder-les rebre de tot un veterà com tu. Veterà en la matèria, vull dir!

    rits, oi que sí? És una cosa nostra, que hem ajudat a fer realitat, aportant les nostres propostes. Serà un goig poder-lo tenir a les mans.

    Elfreelang, molta!

    El tacte, escriure relats va ser un plaer, molts ens vam animar. La part difícil ha estat aconseguir que el publiquessin!

    Carquinyol, el resultat és força bonic, ha costat poder-lo publicar, però la il•lusió està sencera.

    Ona, això ja no ho puc assegurar, ja m’agradaria! Però en un projecte compartit així hi ha doble plaer, publicar i compartir el projecte amb tants altres blogaires.

    Sr. Gasull, la veritat és que el primer relat era meu, el primer que va sortir publicat al blog, perquè el projecte em va encantar i de seguida vaig participar. No sé si s’ha mantingut l’ordre, però n’hi tinc uns quants. Jo no em conformo amb la versió digital, a banda de que no tinc on posar-la, jo vull la versió en paper! I ja fa camí cap a mi.

    Gerònima, hi ha relats molt bons allà, jo llegia el relat diàriament i garanteixo que alguns eren molt i molt dignes.

    Yáiza, no sé pas si n’hi haurà més, encara que m’encantaria. És d’aquells somnis que suposo que tots els que estem per aquí ens agradaria complir. Encara que sigui a mitges, o amb molta ajuda, d’il•lusió me’n fa molta.

    Clídice, una iniciativa que ha tingut els seus fruits.

    Joan, a mi els blogs m’han aportat molt des de fa molt temps, no em calia això, però és un de tants altres regals que he rebut. Aquest és un dels grans.

    Pons, on s’és vist que un autor es ressenyi les seves pròpies obres? No, jo ja el vaig anar llegint sobre la marxa, ara no el llegiré d’una tirada segur, però de tant en tant algun segur. Jo sempre seré objectiu. Ara mateix et diria que no li posaria una gran nota, però perquè és un format en el que prefereixo haver participat com a ‘escriptor’ que com a lector, els relats prefereixo escriure’ls que llegir-los.

    Banyeres, ja li he dit a en Pons el què. No el ressenyaré perquè el considero meu, que el ressenyin els altres, no?

    Color Camaleó, el projecte, que era molt maco, al final ha arribat a bon port!

    Marta, et conec de fa molt menys temps, no sabia que hi havies participat també, així que moltes felicitats per la part que et toca! Fantàstic, oi? I un bravo ven fort per la Bajo per tot el que ha hagut de lluitar.

    Dafne, en el seu moment el projecte va tenir força ressò, no et sé dir quanta gent va participar, però van ser una bona colla. Jo hi vaig aportar uns quants relats, m’encantava la iniciativa, i ha acabat donant un fruit molt bonic que em fa molta il•lusió, és clar.

    Audrey, fa molta il•lusió. Que l’objectiu s’aconseguís és cosa de tots, però la Bajoqueta ha estat qui s’ha hagut de barallar perquè tot arribés a bon port, entre d’altres coses perquè ja ens havia posat aquesta il•lusió al cos. Li hem d’agrair tant la gran idea que va tenir com l’esforç que hi ha posat després, especialment en fer-ne difusió, com has pogut comprovar!

    ResponElimina
  29. Leblansky, espero que t’agradi, coneixeràs molts dels autors!

    Gràcies Lolita.

    Maria, al final, no hi ha res que no es pugui aconseguir si s’hi posa esforç.

    Thera, també hi estàs ficada? Amb prou feines recordo la gent que publicava contes, serà una de les sorpreses, veure tots els que vam participar, tots recollidets allà.

    Joma, qui no ha somiat en veure el seu nom en un llibre imprès? Tinc moltes ganes de tenir-lo a les mans.

    Jordi Dorca, veure’s escrit en paper ha de ser emocionant, després de tants i tants llibres llegits. Per això friso perquè m’arribi l’edició que ja he demanat, no descarto que em caigui alguna llàgrima.

    Porquet, a mi també m’agrada molt l’olor dels llibres nous, sempre els ensumo, hahaha. Espero que ningú no ens vegi fer-ho... És molt interessant això que dius, certament, això va començar sense cap vocació, com una bona idea per participar i divertir-nos amb una cosa que ens agrada tots: escriure. Però anava tan bé la cosa que va sorgir la possibilitat de publicar-ho, i les mires del projecte van canviar. Va costar i les primeres opcions no es van materialitzar, però finalment s’ha aconseguit, i penso que tots n’estem molt contents.

    Tània, quina il•lusió llegir el teu comentari! El compraràs? Caram, quina pressió. Doncs espero que em diguis què et semblen els relats, valoraré la teva opinió ja que hi ha tres persones principalment que em van portar al món dels blogs, i tu ets una d’elles. Gràcies a tu aquest blog existeix, així que et dec molt.

    Fanalet, sí que fa il•lusió, tu també hi eres? La veritat és que recordo pocs dels que hi vam participar, així farà encara més il•lusió trobar-vos.

    Txell, la culpable última és la Bajoqueta, però estic encantat d’haver contribuït amb diversos relats. Espero que t’agradi!

    aina, fa molta, molta il•lusió!

    Gemma Sara, hi ha molts blogaire que de ben segur coneixes, i això fa molta gràcia. Espero que t’agradi!

    Josep, jo no ho hagués dit millor!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.