divendres, 13 de gener de 2012

Propaganda a TV3

No sé si coneixeu un micro-espai que fan per TV3 que es diu Català a l'atac, aquell palíndrom que va popularitzar Màrius Serra. En ell ens expliquen, en un minut, alguna expressió catalana i els seus usos, de manera molt dinàmica i visual. Bé, jo no el coneixia, però en McAbeu em va fer notar que al programa van fer una mica de propaganda d'aquest humil blog, i si no us ho creieu, mireu, mireu:


I es nota que parlaven d'aquest blog i no de qualsevol altra cosa, perquè una de les opcions de la pregunta és: per donar per acabada una Assumpta!

28 comentaris:

  1. És que som uns radicals, els catalans. Això queda demostrat per l'última sèrie d'imatges, clar!

    Au, bona nit... i tapa't!

    ResponElimina
  2. ja ho has tornat a fer: però si el vídeo està clar que parla de gats!!!

    :P

    buenu, val... les penúltimes imatges et poden servir de capçalera (però et demanaran royalties, si no demanes permís)

    Però les últimes... com collons em van filmar de nit?¿?

    ResponElimina
  3. He, he, he... que bo!

    Però aquí, em falla alguna cosa, XeXu... vols dir que donem per acabat mai res en aquest blog? Si xerrem i xerrem i discutim i discutim... :) Crec que ni tant sols val q ue donem per acabada una Assumpta, que si cal i quan convé, torna i torna... ;) (amb un petonet i tot el "carinyo" a tots dos)

    Seràs famós XeXu!

    ResponElimina
  4. Ei! jo també ho vaig veure i de seguida vaig pensar en el teu bloc!!

    ResponElimina
  5. Hahahahaha és boníssim!!! :-DDD

    La teva fama creix cada dia!! Has notat un increment de visites des de l'emissió d'aquesta magnífica publicitat del blog? ;-))

    Ara bé, com diu la CARME, tu em pots dir Bona nit i tapa't, però jo com si res, torno i torno i torno :-DDD

    ResponElimina
  6. Jajajajaajaja! Què bo! Bon cap de setmana Xexu!

    ResponElimina
  7. Doncs això.... que bona nit i tapa't! ;)

    ResponElimina
  8. Això si que és branding i màrqueting brutal!! Bona nit i tapa't!! XD

    ResponElimina
  9. Nano.....això és la fama!!! Molt bo....i tapa't

    ResponElimina
  10. Jo de tu demanaria copyright ! molt bona la pensada! aquest de tv3 copiant dels blocaires....-)

    ResponElimina
  11. Va ser veure-ho a la tele i pensar amb tu, així que sens dubte parlaven del teu blog. Hehehe

    ResponElimina
  12. Mentre l'autor del blog no s'assembli al darrer personatge que apareix al vídeo... ;-)

    ResponElimina
  13. En Nosferatu no hi és benvingut, al teu bloc, oi? ;D Gràcies, m'ha agradat molt!

    ResponElimina
  14. Molt bo, Bona nit i tapat que fa fred....

    ResponElimina
  15. Jo demanaria drets d'autor!!! ;)
    una abraçada!

    ResponElimina
  16. És clar, i el proper què serà? portada al Time Out de l'Ara?
    Espero que demanis comissió!

    I aquesta nit si que caldrà tapar-se bé, que fa un fred de nassos!!!

    ResponElimina
  17. Hehe, mite'l ell, en súper_XeXu_a_TV3! Molt bé, nen, si és que t'ho mereixes! (i l'assumpte/Assumpta nogensmenys!)

    ResponElimina
  18. D'aquí a Hollywood hi va un sol passet!

    ResponElimina
  19. Quina categoria! Quin nivell!
    M'hi quedat astorada...

    ResponElimina
  20. Hahaha... sou la repera... però és que jo sóc molt innocent també!!! ^^ Xexu, Xexu, això no es fa!!! :P

    Per cert, quan t'arribi la samarreta, foto (posada, si no no m'ho creuré!) i al bloc!!!

    ResponElimina
  21. Boníssim! Molt bon sentit de l'humor! Està molt i molt bé!!!
    (per cert, recordo que quan vas anar a Lisboa vas fer un apunt sobre un café. Estava de postoperatori i em van venir unes ganes boges d'anar-hi. És el que passa quan no pots fer una cosa, que et crida l'atenció i la vols fer. Per fi, enguany hi aniré, com es deia, sispli?

    ResponElimina
  22. Moltes gràcies a totes i a tots els que heu comentat aquest post, una mica ximple, però que em va fer gràcia. Espero que a alguns us hagi fet gràcia també. I si no, doncs a esperar que facin un ‘Català a l’atac’ amb el nom del vostre blog, tu!

    Yáiza, és clar, som molt radicals, es tracta d’acabar-ho tot, però que no falti una frase feta per fer-ho!

    Gatot, bé, és que jo tiro cap els gats, i és clar, sempre s’acaben colant d’una manera o l’altra. Així hi ha una mica de propaganda per altra gent també. Respecte a l’última pregunta, no en tinc la resposta, no deixis la porta de la cripta oberta!

    Carme, no et falta raó. Justament, el que és més difícil en aquest blog, i en uns quants més, és acabar una Assumpta! Hahaha. Per sort! És genial que sempre torni a dir la seva, no es perd cap resposta, ni meva ni de ningú. Però a ella és impossible dir-li Bona nit i tapa’t!

    Jomateixa, no m’estranya, jo no paro de veure noms de blogaires o de blogs per tot arreu...

    Assumpta, només miro les visites per curiositat, i no les relaciono a fets concrets, solc mirar només la comparativa de tots els temps, que em fa més gràcia. Com li deia a la Carme, sort que no et canses mai de passar, que el dia que t’avorreixin els blogs, això no serà el mateix, com es trobaran a faltar les teves visites! Tinc la sort de que en comptes de plegar, quan sents ‘Bona nit i tapa’t’, vens corrents.

    Venta, a mi també m’ha fet molta gràcia.

    Alba, ja m’estàs acomiadant?

    Alyebard, s’ha d’aprofitar la publicitat, si no ens venem nosaltres...

    Garbí, prometo que no els he pagat res als de TV3 per la publicitat. O m’haurien de pagar ells a mi?

    Elfreelang, el problema és que no m’ho vaig inventar jo, no puc demanar res! Qui sap si sortiran altres frases que ens recordin a blogaires, l’espai aquest és curiós.

    Salvador, la meva fama durarà tant com dura aquest espai!

    Mac, gràcies per l’avís. Això ve a ser com quan l’Assumpta va trobar-te a l’FNAC, allà on venen ordinadors per gent amb diners. Si és que estem malalts, eh!

    Maurici, no no. Només quan sona el despertador a primera hora. Però després ja no.

    Cantireta, mentre no mossegui a ningú i es porti bé amb els altres comentaristes, és tan benvingut com qualsevol!

    Montse, ja caldrà tapar-se, ja! Sense tapar-se, no hi ha bona nit aquests dies!

    Deric, el problema és que tampoc puc dir que jo sigui l’autor de l’expressió, si no ja em tindrien a la porta de TV3 amb la mà parada!

    pons007, potser això de ‘més clar l’aigua’ sortirà també al programa.

    rits, vaig enviar una foto perquè em posessin a la portada de la revista Time, però de moment no m’han donat resposta, potser encara no han pogut parar de riure. M’hauré de conformar amb publicitat més nostrada. Ja em tapo, ja...

    Ferran, segur que tu has tingut alguna cosa a veure, que ja sé que tens tractes amb TV3. Una mica de publicitat sempre va bé. Llàstima que l’expressió no sigui meva realment!

    Porquet, un sol passet, però tot un oceà entremig!

    Globos, un secret... és broma, eh... només casualitat...

    Laia, què no es fa? No enganyem a ningú, dona. M’ha fet gràcia mostrar això que em va enviar en Mac, fent una mica de broma. Ah, i no pateixis, que t’ensenyaré proves segur, no és pas cap mentida, que no em cal quedar bé amb ningú. Em va fer molta gràcia el teu descobriment i veuràs com em vaig gastar els 21€ perquè m’enviïn la samarreta. Un post no sé, però la veuràs.

    Cèlia, a mi em va fer força gràcia, però és clar, parlen del meu blog! Recordo molt bé aquell cafè, en guardo molt bon record i te’n puc dir el nom: Pois, café. Ara et busco l’adreça: http://www.poiscafe.com . A mi em va semblar molt acollidor. Ei, si hi vas m’has de dir què t’ha semblat, eh!

    ResponElimina
  23. Ains, ja m'ho figuro... qualsevol dia d'aquests sentirem dir, tot ben acompanyat de dibuixets... L'expressió catalana "coses de la vida" s'utilitza majoritàriament en situacions que... . I llavors, en faré un post!

    ResponElimina
  24. Merci, ja me l'he apuntat. Si hi vaig, et diré el què, i tant!

    ResponElimina
  25. Eieiei, com si ho fos, XeXu, com si ho fos ;)

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.