dimarts, 10 de gener de 2012

El concurs de can Mac

Fa uns dies va acabar el concurs del post número 1000 del blog Xarel-10. Durant un mes, els enigmes que cada dia el bo d'en McAbeu ens serveix en safata de plata duraven 24 hores i tenien els comentaris tancats. Es tractava d'encertar-ne els màxims possibles i anar fent punts. Els guanyadors tenien premi, així que uns quants ens hi vam esforçar de valent. El segon i tercer llocs van ser respectivament per en Jordi i en pons007, que m'ho van posar molt difícil, però vaig tenir una mica més de fortuna que ells i vaig acabar primer. Aquesta victòria, aconseguida només perquè la persona que hagués guanyat era en aquest cas l'organitzadora del concurs i no participava, em va fer molt feliç. Fa uns dies que llueixo amb orgull a la barra lateral la medalla que vaig guanyar, però us la vull ensenyar bé:


Però no acabava aquí la cosa. El premi incloïa també un val de 25€ per comprar llibres d'ocasió a El Magatzem, i ja sabeu que jo pels llibres maaaa-tooo. He esperat uns dies a fer aquest post perquè volia mostrar el botí aconseguit, i per fi el tinc a les meves mans, és aquest:


Carme Riera, Hemingway i Tom Sharpe ja esperen torn a la lleixa dels pendents. Moltes gràcies Mac per fer-nos jugar i gaudir tant amb els teus enigmes. I un cop més, moltes felicitats pel post 1000 (i següents!), per una organització fantàstica que va aplegar una bona colla de participants, i també enhorabona a tots ells pels seus encerts, és clar!

Ah, i que no se m'oblidi! També vaig guanyar l'últim premi de l'any passat dels jocs del llibre amagat de la Jomateixa, del blog Tumateix Llibres! Aquest cop, empatat amb en McAbeu, és clar! El premi encara no el tinc a les meves mans, però em permetreu que presumeixi una mica més i us l'ensenyi també, és aquest:


Moltes gràcies a tu també, Joma!

27 comentaris:

  1. Nen, ho guanyés tot. Felicitats i bones lectures

    ResponElimina
  2. Entre aquests i els que sempre li guanyes al Salvador Macip, et faràs una biblioteca sencera, crack!! ;-))

    Enhorabona, fa goig veure-ho!! ;-))

    I, per cert, que l'or de la medalla queda genial en el fons negre del blog! ;-))

    ResponElimina
  3. Enhorabona Xexu! Ja sé amb qui no he de jugar... ;)

    ResponElimina
  4. Sharpe, autor de l'imperdible "El bastard" (per favor, quin llibre més excel.lent!). Tinc sentit que "Wilt" també és boníssim; disfruta'l, i la resta també, XeXu!

    ResponElimina
  5. Enhorabona!! Si és que les endevinaves totes....!!!

    ResponElimina
  6. Wilt està molt bé! me'l vaig llegir fa anys. Ja diràs què tal el de Carme Riera, el títol atrau! enhorabona!!!

    ps. per cert, sí que era la lluna (el to irònic no va quedar massa bé).

    ResponElimina
  7. Hummmmm... va, d'acord: FELICITATS!! I què millor que endur-te, com a premi, llibres, oi?

    ResponElimina
  8. Jo si tu participes. ?...................ja no jugo...:-) Felicitats merescudes

    ResponElimina
  9. Has pensat de presentar-te a Atrapa un millón? :P
    Felicitats!!

    ResponElimina
  10. He vist claríssim, arrel d'aquest concurs, que hi ha una Xxxxampìons de concursants i la resta de mortals que juguem la UEFA, o directament, lluitem pel descens! ;p

    Enhorabona crack!

    ResponElimina
  11. Moltes gràcies a tu pel post i per haver participat al Concurs amb les ganes que ho vas fer.
    Estic content que els llibres hagin arribat bé, espero que els gaudeixis. Jo em vaig fer un fart de riure amb "Wilt", ja ens diràs que et sembla quan li arribi el torn.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei, com es fa perquè surti aquest "respon" en cada comentari?

      Elimina
    2. Ostres, Mac, ara mateix ho he vist jo i estic impressionada. Quines novetats...

      Tot i que... no sé si m'acaba de fer el pes, em recorda molt a WordPress i uisssss jo sóc Blogger!!

      (Per què sóc tan fanàtica en tot? Ara mateix n'acabo de prendre consciència... Jo sóc Blogger!!!) :-DDD

      Elimina
  12. Felicitats pels premis!

    Haurem de demanar que es convoquin premis en categories inferiors per a que hi puguem participar (i guanyar) els altres! ;-)

    ResponElimina
  13. apa! enhorabona! amb tant premi... ja tens feina! ;)

    ResponElimina
  14. No escrius, i clar, tens temps per a trencar-te el cap amb els enigmes. I que consti que això és trampa...

    Va, sí, felicitats!!!

    ResponElimina
  15. Wilt es un d'aquells llibres tan sobrevalorats, que si, estan bé, però tampoc ni ha per tan. De fet amb prou feines puc dir que m'agradés, sort que es curt...

    ResponElimina
  16. Enhorabona!! No conec els llibres, pero ja m'esta be, sempre es interesant descobrir lectures :)

    Un peto!

    ResponElimina
  17. Moltes felicitats!!... Ja veig que amb medalla d'or i tot...Renoi quina categoria!! I a més llibres!!...
    I no només un, sinó que els tens a parells!!...Enhorabona!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Carai Xexu, felicitats!

      La medalla és de xocolata?

      Bon dia.

      Elimina
  18. crec que va sortir el dilluns... està al caure.
    Jo amb Wilt vaig riure bastant.

    ResponElimina
  19. Xexu! Home, quants dies sense poder comentar per aquí... avui sembla que el Bona nit s'ha decidit a reconèixer el meu perfil!

    Enhorabona per la medalla d'or, te la vas ben guanyar, eh? que t'ho vas currar molt!

    Una abraçada!

    ResponElimina
  20. L'enhorabona pel botí! Has triat coses ben diferents, però una d'elles t'ho farà passar molt bé! (ja sé que amb les tres, però una té força sentit de l'humor!).
    I això de tenir moneda pròpia en aquests temps que corren (sí, és enveja, sana, però enveja perquè els enigmes i jo...)

    ResponElimina
  21. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  22. Pel que he vist la victòria ha sigut molt merescuda. Enhorabona!
    Quina patxoca fa el premi que has guanyat!

    ResponElimina
  23. Moltíssimes felicitats!!

    I fa ilu vore el premi en forma de llibres :)

    365 contes
    Terra de llibres

    ResponElimina
  24. Moltes gràcies a totes i a tots per les vostres felicitacions, els vostres comentaris, i els apunts sobre els llibres que vaig comprar amb el val! Tot i que hi ha discrepàncies, entre tots m'heu fet venir ganes de llegir Wilt. Ja veurem què tal.

    Jomateixa, el teu llibre també em va arribar, el dia següent de fer el post. I Glo.bos.blog, sigues molt benvinguda al Bona Nit!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.