dijous, 15 de desembre de 2011

Balanç 2011

Ja és tradició en aquest blog fer repassada el dia 15 de desembre del que ha donat de si l'any que és a punt d'acabar-se. Tot i que aquest any arribo amb el blog parat, no vull faltar a aquesta cita.

2011 ha estat un any amb moltes pujades i baixades, com gairebé sempre, però aquest cop han estat força pronunciades. Va començar amb molt bones perspectives, vaig conèixer una persona que em va donar molt bons moments, però la cosa no va prosperar per culpa meva i el meu turbulent estat mental. Anant a la deriva vaig conèixer a altres persones, però tampoc no en va fructificar res. Dubto que hagués pogut. Més cap a meitat de l'any sí que vaig conèixer una persona que s'ha mantingut al meu costat i ha esdevingut molt important. La meva capacitat de retenir els fantasmes ens ha perjudicat enormement, però hem superat més d'una estocada. Esperem que les seguirem superant plegats.

Ha estat un any en el que he viatjat més que mai, encara que no ho hagi dit, però sempre a llocs coneguts, o gairebé. Han tornat els Antònia Font, i encara que sembli ximple, per mi és una gran notícia. Dues grandíssimes alegries han estat els naixements de E i de N, fills de la Comunitat del Fosfat. Cal destacar que per l'edat que tenim, per les dinàmiques de la vida, també ha estat un any d'allunyament de les amistats, pels fills, perquè han trobat parella o pel que sigui, però en el que algun cop m'he arribat a sentir terriblement sol, encara que sigui de manera puntual.

No he canviat de feina ni de pis, i ja hi estic molt acostumat, visc sol amb el meu gat(ot) Blog. La feina va de davallada, ens n'arriba poca, però anem fent. No ens han pujat el sou, però resistim. Tot i així, he gastat una burrada en llibres, m'he comprat un cotxe, el primer que tinc en propietat a la vida, i he canviat l'ordinador perquè l'altre estava fos (no estranya a ningú, oi?).

Virtualment ha estat un any marcat per dos descansos d'aquest blog, coincidents amb davallades d'ànim meves. Només he deixat d'escriure aquí, el blog Llibres, i punt! ha anat a molt bon ritme ja que he llegit més que mai, i no he faltat als vostres. Es podria dir que hi sóc més que mai, segueixo gaudint moltíssim del món dels blogs. Cosetes que han passat aquest any han estat la creació de Cartes al futur i del Roda el món i torna al bloc, projectes per fomentar la nostra continuïtat aquí. Vaig participar a la invasió dels píxels organitzada per en Leblansky i a tota mena de jocs com els d'en Mac o la Jomateixa, vam determinar que un any de blog equival a sis d'humans, vaig enviar una carta a l'Obama pel show del Bin Laden, vaig preguntar com expressar una abraçada virtualment i vam descobrir l'hora dels desaprensius. Ah, i em vau tornar a donar el c@t reflexiu, que em fa molt content.

Gràcies a tots per seguir per aquí tot i les meves desaparicions. Espero seguir gaudint d'aquest món i de vosaltres molt temps més. Que el 2012 sigui un any magnífic per tothom. (((Tots)))

53 comentaris:

  1. Què vols? Ho havia de fer :-))

    Mira, justament aquest matí pensava en tu... he llegit un post a un altre blog, un post molt maco, que m'ha encantat i m'ha fet pensar en tu... i llavors m'ha vingut al cap que possiblement, a final d'any tornaries a fer la "Llista de llibres llegits" aquí, al Bona nit... perquè aquest sempre ha estat un post del Bona nit... i res, que m'ha fet gràcia veure el blog actualitzat...

    I bé, no sé què més puc dir... és el teu resum... Jo no m'atreviria pas a fer el meu :-))

    Endavant!!

    ResponElimina
  2. Saps? M'acaba de passar una cosa molt estranya, he mirat la data del post en que deies que agafaves més descans i m'ha sorprès veure que era de primers de novembre... o sigui que no fa ni sis setmanes!! Jo hagués dit que feia molt més... això deu ser que se'm fa llarg :-)

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. Bon resum. Jo no sabria fer el meu balanç amb tant poques paraules, m'enrotllo massa. Almenys l'exercici et pot servir per treure conclusions. O no! Esperem que el 2012 vagi sempre de pujada, encara que no siguin grans pendents, que tampoc no hi hagi devallades. Això és el que vol tothom, oi?

    ResponElimina
  5. Està bé això de fer resums... després els pots llegir tots d'una tirada i recordar per exemple els últims 3 o 5 o 10 anys...

    El més important però és tenir l'esperit a punt per poder arribar amb ganes al resum del l'any següent.

    Així que, et desitjo això, que tinguis l'esperit aquest que tens sempre i ens veiem per la bloc-esfera!

    Bon any!

    ResponElimina
  6. XeXu, és un bon balanç. I si vols que et sigui sincer, tot balanç és bo per força: tard o d'hora la seua relectura ens porta un somriure. Salut i blocs!

    ResponElimina
  7. M'ha agradat llegir el balanç del teu any, XeXu. Ara et diré una cosa que... pensaràs que estic com un llum, però fa bastaaaant de temps que ens llegim, i a més has estat tan actiu a la catosfera (excepte aquesta pausa d'ara, que com diu l'Assumpta no fa tant que vas començar), doncs al final ets com una mena de germà petit, em fa gràcia com t'expliques (gràcia quan expliques coses bones, esclar, i cap gràcia quan són dolentotes) i m'agrada llegir com et va. En fi, allò que diuen de la catosfera, de les relacions virtuals que són poc consistents... bestieses!

    Que el 12 sigui per tú un any de pujada cap a nous, bons horitzons!

    ResponElimina
  8. Ets maco, et doblo les abraçades!! (((((tu)))))

    ResponElimina
  9. Un bon repàs XeXu! Jo ha estat en aquest darrer any que t'he conegut i la veritat és que passar pel teu blog és sempre un plaer, ni que ara estigui de descans.

    De males èpoques tots en passem, però crec que aquest 2011 i potser el 2012, energèticament parlant serà dur.... Algo passa!!! jo també estic més revolucionada i fumuda que mai... tot coses mentals, però que fan mal igual. Ho superarem!!! i esperem que l'any vient sigui almenys una mica millor que el 2011!!!

    PD: A mi em va encantar el tema de l'abraçada virtual!!

    ResponElimina
  10. Celebro que hagis volgut ser-hi a aquesta cita del 15, trobo que en general el teu any és bo! vist des de fora i del que expliques és clar...has viatjar, ha aparegut algú, has llegit molt, estàs ple de projectes i has guanyat un premi c@ts! bentornat! espero egoistament que no allarguis gaire el teu descans del bona nit...Bon any 2012! però home d'aquí al 31 vols dir que no escriurem res més? <............> la meva abraçada!

    ResponElimina
  11. Doncs ens seguim veient el 2012. Si no ens retallen els posts...

    ResponElimina
  12. Sempre està bé fer balanç, per saber en quins aspectes millorar. T'adones de com evoluciona tot molt ràpidament. Però ja saps que jo compto els anys per temporades, i crec que la 2010-11 va ser sensacional, i l'actual no pinta gens malament.
    Bon 2012!

    ResponElimina
  13. Nosaltres ens "coneixem" fa poquet... però, tenint en compte que un any virtual correspon a 6 dels altres, veig que el temps és relatiu. Me n'alegro de tornar-te a llegir... i a través del teu balanç he sabut cosetes que encara no havia gaudit de llegir. Encara m'estic demanant quina és la millor manera de transmetre una abraçada virtualment, ho hauré de cercar... ;). Bé, Xexu, el fet és estic contenta d'haver descobert el teu blog i que aniré passant per quan et decideixis a tornar, que t'estic molt agraïda pels teus comentaris als meu i que et desitjo un molt feliç any 2012.
    Una abraçada molt forta!

    ResponElimina
  14. Has fet un bon repàs del teu any!!... Et desitjo que el proper et vingui carregat de bones experiències que explicar-nos!!
    ...I gràcies per passar pel meu blog, tot i que de vegades sigui una mica "cruel" mostrant-te, de bon matí, coses que t'agraden...però això sí, sempre de bon rotllo!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  15. Si tu estàs content tots estem contents i esperant més apunts, que sabem que tard o d'hora arribaran.
    Espero que aquest resum sigui encara millor per el proper any. Només hem d'intentar millorar

    ResponElimina
  16. M'ha fet il·lusió veure que hi havia un nou post al Bona nit. I la trobo bonica aquesta petita tradició que tens. Així escrit en un post un any pot semblar molt o poc, depenent del que s'hagi aprofitat o del que s'hagi viscut. I en el teu cas es llegeix molta vida (encara que tu ho escriguis amb aquest to un pèl melancònic): una persona important, viatges, l'arribada de petitons, llibres...i ganes i il·lusió a que el 2012 sigui millor. Doncs et desitjo això, que el proper any sigui millor i ple d'instants de felicitat. I que segueixis emplenant els anys de vida.

    Una abraçada!

    ResponElimina
  17. Sempre hi ha pujades i baixades, és inevitable. Però de vegades sentim molt més fortes les baixades.

    El teu balanç despren tranquil·litat i és més positiu que negatiu i despren esperança i optimisme, tot i que estiguis en aturada blogaire. Així que espero i desitjo que el 2012 segueixi així, i que les pujades siguin més nombroses i les baixades mooolt suaus. I fora fantasmes!!!!

    Saps, sabia que faries el post, no t'enganyaré. Sé que és una tradició teva i que ets capricorn i cabut. Pensava dir-te que ja estava bé d'estar aturat per malament que et sentíssis, que el blog és teu i que pots dir el que sentis i que no pots esperar a sentir-te bé per escriure, xq llavors deixaria de ser part teva per ser una simple pantalla. Però bé, suposo que ja saps què et fas.

    Així que, endavant i que el desembre vinent ens diguis que ha estat un any boníssim!

    ResponElimina
  18. Quan vaig arribar aquí i al cap de molt poc vas dir que descansaves, vaig pensar "ohh...!", però em va alegrar veure que no desapareixies. Gràcies a tu, Xexu. Tot i les desaparicions, hi ets, i com tu dius no faltes als blocs dels altres, i això t'ho vull agrair especialment.

    Tot i les pujades i baixades, a mi el resum final em sembla tb positiu. I també et desitjo un boníssim 2012!!! :-)))

    ResponElimina
  19. Un any carregadet d'esdeveniments! Però al final em sembla que el balanç et surt positiu, com diuen els altres. Considerant els temps que corren no està gens malament. Que el 2012 sigui molt millor! (per cert, et dec un email, no me n'oblido)

    ResponElimina
  20. ja veuràs com el proper 2012 serà un any molt millor… almenys esperem que sigui així, ja que segons uns s'acabarà el món, així que estaria bé haver-ho gaudit fins aleshores !! ;)

    Bromes apart, mira de deixar algun fantasma en el passat (ja sé que costa, però cal fer-ho) i ja veuràs com l'any serà molt millor !!

    Ah… i ja que potser no ens toca la grossa… almenys que hagi salut, que veient el que estan fent amb la Sanitat pública no seria poca cosa !!

    ResponElimina
  21. Doncs no pinta tan malament, aquest any 2011! Els fantasmes, ben lluny, que seran els que et posin traves per poder continuar avançant. I els viatges i els llibres.. que no faltin! Ara només ens manca que reemprenguis l'activitat del bloc...! (Ehem, ehem! Sense pressió...!)


    I subscric això que diu en Carquinyol, m'ha fet molta gràcia... Demanar salut deixarà de ser un formalisme per passar a ser una necessitat, si no tenim un coixí per si ens posem malalts!

    ResponElimina
  22. Resumint, un any completet de tot i final feliç!!!

    Brindem pel 2012, (aquest número m'agrada)

    Les abraçades virtuals, van ser genials, rep moltes moltes, Com eren? (8) (8) (8) (8)

    ResponElimina
  23. Pots creure que no sabia que tenies un blog de llibres? De fet, crec recordar que me'n vaig assabentar just arribar a la blogosfera, fins i tot visitar-lo... però després, al no afegir-lo al reader... I és que el que no m'apareix al reader és com si no existís, malauradament! Ara mateix hi posaré remei.

    Pel que fa al balanç de l'any. M'encanta, ja el vaig llegir l'any passat per primer cop i em va sorprendre la teva sinceritat (ja saps que jo no aconsegueixo ser-ho tant al blog, i quan ho sóc escric en ciríl·lic gairebé...).

    Jo crec que, en línies generals no ha estat un mal any, no? Els moments dolents sempre i refotudament sempre hi són al llarg de l'any, però crec que posats en una balança els positius pesen més! A seguir millorant XeXu i a seguir escoltant els AF!!! (per cert, tinc entrades pel concert que faran al febrer!!!! No aconseguia quadrar dates mai, així que les vaig comprar ja fa 2 mesos, potser, gairebé amb mig any d'avançament respecte al concert... ha estat l'única manera de guardar una data!). Serà al Palau de la Música, crec, bé al Festival del Mil·leni. Quina emoció!

    Ja t'ho diré algun altre dia, però vagi per endavant... un bon Nadal i un 2012 en progressió... positiva!

    ResponElimina
  24. Doncs que tot allò bo et perduri i allò dolent sigui breu i poc profund. Que tinguis un Bon Nadal i un millor 2012, tu i tots els lectors d'aquesta casa. :)

    ResponElimina
  25. Saps? Això de fer balanç a mitja etapa no m'agrada. És com si els quinze dies que queden de l'any haguessin de ser només un tràmit. I penso que quinze dies són més que suficients per canviar-te la vida. Hauries de revisar aquests apunts i programar-los pel 31, home. Que corres el risc d'ignorar el millor. Sí, el millor. Perquè les coses dolentes arriben soles, i per tant sempre s'ha'n d'esperar les bones, boníssimes.

    P.S.: M'ha agradat llegir-te de nou. Es troben a faltar les ànimes d'alguns blocaires per més que no hi hagi abraçades virtuals.

    ResponElimina
  26. Doncs em sembla un molt bon resum eh? Jo pogués fer-ne un així! Segur que m'hi faria mal.

    Un petonas!!

    ResponElimina
  27. Bon balanç. Deunido. Sí, esperem que el 2012 sigui millor que aquest 2011, però si és igual, ja ens estarà bé, també.

    Bon 2012!

    ResponElimina
  28. Mentre els descansos del bloc siguin momentanis tot va be... hehe
    Ara seriosament, tots tenim alts i baixos, però si els podem compartir sembla que alleugerim una mica la càrrega i llegir també ens ajuda a desconectar i viure en altres mons a estones.
    Com ja vaig dir a can Garbí jo no vull fer pas recompte de l'any, que tot i que en els cercles més propers tot va bé, en el tema feina... estic a punt de fer el pecat (en els temps que correm) de deixar-la.
    Sempre esperem que el proper any sigui millor, i així t'ho desitjo. Una abraçada.

    ResponElimina
  29. Ei feia deies que no hi havia post( i em queixo jo, que tinc el blog abandonadíssim). Però les tradicions són les tradicions i a aquesta no hi pots faltar.
    Ha de ser una gran esforç fer un balanç de l'any. Jo en sóc incapaç. Confio que el proper sigui millor que aquest i que les teves expectatives es compleixin...

    ResponElimina
  30. Estic d'acord amb lu de les pujades i baixades, jo tambe les he tingut, pero m'alegro moltisim que tinguis algu al costat i lu de gat(ot) m'ha tret un gran somriure. Espero que la cosa tiri cap al be :)

    Un peto i una abraçada!

    ResponElimina
  31. ole has tornat!!! després em llegeixo el post en calma que ara no tinc temps! pero que bé! :)

    ResponElimina
  32. Fer balanç. Dius que és un costum d'aquest blog. Com que no et coneixia d'abans, tampoc coneixia aquest costum teu.

    Crec, per una banda, que pots estar força satisfet del 2011, pel que jo en desprenc de les teves paraules. Crec, per una altra banda, que jo no en seria capaç de fer-ho. No per capacitat -o manca d'ella- sino per no haver de recordar el passat. No em vé de gust. Serà que no pinta bé el meu passat. Miro al futur, malgrat sigui incert.

    Tot i les meves paraules - no massa optimistes- no voldria deixar de dir-te que ... tant se val... m'alegro que hagis tornat a escriure.

    Ptns.

    ResponElimina
  33. Jo no sóc massa de fer repàs ni balanç, el que ha passat, passat està, m'agrada llegir que has llegit molt! És també una dels meus grans vicis- "Un llibre és una recepta feta a la mida de cada lector, una medicina que, com poques, es pot compartir -s'ha de compartir!-i que té efectes secundaris, però que mai no són perjudicials per a la salut. Un xarop que cura la soledat davant de les grans respostes de la vida" Fragment del llibre M'agrada llegir de Joan Portell.". Feliç cap de setmana!

    ResponElimina
  34. Molt bo el nom del teu gat :). Entenc que les pujades han superat les baixades, esperem que aquesta tendència es mantingui i s'accentuï de cara al 2012 (que així d'entrada no sembla un any fàcil...).

    ResponElimina
  35. FEr balanç de l'any que estem a punt de tancar és quelcom que molts fem i de manera particular, plasmada en aquest blog, és impressionant la de coses que ens passen.
    Que el 2012 sigui boníssim
    Petons blogaires

    ResponElimina
  36. Moltes, moltes gràcies a totes i a tots per comentar el meu balanç anual, un clàssic en aquest blog. M’ha agradat molt tornar a tenir comentaris, rebre el vostre escalf, tornar a respondre’ls... si és que jo també ho trobo a faltar, però no entenc que hi insistiu, a sobre que us dono vacances de mi i us deixo tranquils una temporada! Una mica de masoquisme això vostre... Fora conyes, moltes gràcies per seguir passant per aquí. Per sort, no us trobo a faltar perquè us llegeixo tot sovint!

    Assumpta, t’estranya ser la primera?? No pateixis que aquest post de la llista de llibres és sagrat, aquest no el perdono. Segurament vindrà una mica més tard aquest any, però hi serà. I aquest del balanç també m’agrada fer-ho, el faig des del principi, i és un post en el que potser explico més coses de les que vaig explicar en el seu moment. Per mi val la pena fer-lo, només espero que no sigui molt pesat de llegir per vosaltres. Encara que ja veig que per tu no massa, que m’enyores molt, hehehe.

    MBosch, jo faig aquest balanç anual des que tinc blog, i m’agrada seguir amb la tradició. Jo també vaig de pujada ara, i el que esperaríem és no caure més, oi? Llarga vida als Antònia Font, cada cop som més els seus fans!

    Yáiza, si no m’enrotllo més és perquè potser no tinc tantes coses emocionants per explicar! Miro de mostrar aquí les més importants i no fer-me massa pesat. És un bon exercici per mi, però no es tracta de torturar els que el llegiu. A veure si és veritat que el 2012 va de pujada constant, espero que per tu sigui igual!

    Estrip, mentre el blog no tanqui definitivament, el balanç anual seguirà sent un post fixe cada any, la mateixa data. És d’aquests posts que sempre tinc presents i no m’oblido de fer. A petita escala, a mode més de curiositat que de repàs, sempre solc fer una ullada al balanç de l’any anterior, que també em serveix per recordar. Però bé, si la cosa continua, tindrà gràcia anar mirant enrere de manera resumida, llegint aquests balanços.

    Leblansky, aquest jo el consideraria bo per ell mateix, però si m’ha de reportar somriures en un futur, doblement bo.

    Ferran, no està malament les coses tan boniques que em dius, per ser que em resisteixo a les desvirtualitzacions, i que sóc dels pocs que te’m resisteixo, hehehe. Ja saps que el sentiment és mutu, hi ha gent a la que agafes molta estimació a força de llegir-los i de comentar-los, i a nosaltres ens ha passat això. Tampoc m’ha fet gens de gràcia quan t’he llegit baix i cansat, però de fa temps que et veig la mar de bé, i el que és important també, per aquí, que no és poc! Començaves l’any dient que plegaves (després d’alguns descansos més o menys llargs), però ara se’t veu en bona forma. Així que molt content, i que duri, tant l’alegria com el blog. A veure si el 2012 ens tracta bé, home!

    Cantireta, si ens posem així, faré balanços més sovint!

    Alba, ara que està de descans és encara més plaent perquè no us foto la tabarra! No només som nosaltres, cadascú té les seves cabòries pròpies, però l’ambient en general no hi ajuda, sembla que realment el món s’enfonsa, i això fomenta que passem més de les coses i que ens ho tirem tot una mica a l’esquena, perquè total... A veure què porta el 2012, perquè ens sembla que no podem estar pitjor... però em temo que sí. Va ser divertit això de les abraçades, oi?

    Elfreelang, considerar l’any bo o dolent també depèn molt de la perspectiva de cadascú. Però sí, jo també el donaria per bo, almenys molt millor que alguns d’anteriors. Les coses que destaques són bones i em fan molt content, així que miraré de quedar-me amb les coses positives, encara que costi a un capricorn com jo! Va, no us queixeu tant, que és millor aparèixer de tant en tant que afusellar-vos a posts cada dia. Gaudiu del descans. Encara no sé quan tornaré a l’activitat normal, però sí que hi haurà més posts abans que acabi l’any, això és segur.

    Veí, el 2012, i per molt temps. I si ens retallen els posts, que siguin curtets, però no inexistents!

    ResponElimina
  37. Albert, comptant els anys per temporades és més fàcil relacionar el pas del temps amb els èxits del Barça, i si parlem de la passada, va ser realment exitosa. La d’ara no ha començat pas malament, dos títols al sarró, i amb sort un tercer que vindrà aviat des de Japó. Però llavors ve la part difícil de la temporada, i caldrà estar a l’aguait.

    Ventafocs, m’ha agradat el teu comentari perquè demostres que malgrat faci poc temps (relatiu) que ens coneixem per aquí, has estat ben al cas del que anava dient, i a hom li agrada que el llegeixin amb cura, és clar. Me n’alegro de que et sentis bé per aquí, sempre seràs ben rebuda. Aquest blog no té pensat tancar, i tard o d’hora acabarà recuperant un bon ritme. Per ara, vaig fent, i m’agrada molt que vingueu cap aquí cada cop que actualitzo. És un veritable plaer. Compta amb mi en el teu blog, jo també hi passo sempre que dius alguna cosa, encara que sovint dius coses d’altres.

    Montse, tu ets molt mala persona, jo mirant de fer bondat amb el menjar, i ja de bon matí em fas venir gana. Sort que les fotografies s’ho valen! A veure si l’any que ve puc fer un balanç amb només coses bones! Tractant-se de mi, ho dubto una mica, però bé.

    Garbí, ja aniran caient els posts, però amb calma. Necessito una mica més de temps. Això de fer un sol balanç a l’any no permet seguir l’evolució, com amb els teus mensuals, però espero que us hagueu pogut fer una idea del que ha estat el meu any.

    Barce, així com ho dius tu, no sona pas malament, però sempre que faig el balanç de l’any trobo que em surten poques coses a destacar, només alguns fets molt concrets, a banda de fer una mica l’evolució del meu estat d’ànim. Llavors penso que la meva vida no és massa emocionant, però no és pas cap relat fantàstic aquest, és el que és, és la meva vida, la que visc de la manera que puc, i a la seva manera, és prou embolicada. Com la de tots. A veure si aquest 2012 ens porta bons moments a tots, que ens faran falta per oblidar tanta agressió externa que ens ve.

    rits, no és un tema de no escriure coses tristes, o no abocar aquí el meu estat d’ànim, és més aviat pel meu estat personal, una mica erràtic, tot i que hauria de ser molt més centrat i estable. És evident que el blog se’n veuria afectat per les coses que necessitaria escriure, però altres cops he estat trist i he escrit. Ara no és això, sinó desorientació, necessito una mica de direcció, i un cop l’agafi, miraré de tornar amb el ritme habitual, o el que pugui. Mentrestant, no ho vull pagar-ho amb el blog, que no s’ho mereix.
    Jo també el dono com a positiu el balanç, té de tot, però m’agrada pensar que les coses bones han anat per davant, i que la tendència és positiva. A veure si és veritat i ens surt un bon 1012.

    Cas, m’agrada molt aquest món virtual i m’hi sento massa còmode. No pretenc demostrar res, però m’agrada passar per les cases de la gent i comentar, perquè en gaudeixo, tant és si jo escric com si no. Rebre els vostres comentaris sempre és un plaer, però fins i tot quan no els rebré perquè no escric, per mi no és motiu de deixar de comentar-vos a vosaltres, no és un tema de ‘jo et comento i tu em comentes’. A més, sempre és una gran alegria retrobar vells amics, no faltaré pas a ca teva, amb l’alegria que em fa que hi siguis! El balanç no està malament, és millor que altres anys, però esperem que el de 2012 sigui encara més reeixit.

    Salvador, espero que no t’hagis ofès perquè aquest any no apareixes al meu balanç, hehehe. L’any passat sí que hi eres. Però no és per això que el balanç surt positiu, eh! A veure el 2012. I no pateixis home, dedica’t al que tinguis entre mans, que ets un home súper ocupat!

    ResponElimina
  38. Carquinyol, si el món s’ha d’acabar, millor que ens enganxi amb bona cara, certament. Però no hi compto, la veritat. No compto que s’acabi, la bona cara si que espero posar-la. Deixar enrere els fantasmes sempre és una cosa bona, és treure’s pes de sobre. Cosa curiosa, ja que se suposa que els fantasmes són immaterials i aquestes coses. Però jo de física no n’entenc, tu. I ja que tampoc compto amb que em toqui la grossa, hauré de posar una espelmeta a algun sant perquè em conservi la salut. Alguna recomanació?

    Laia, quan carreguem un fantasma em sembla que més aviat hauríem de dir que carreguem la seva bola encadenada, ja que com ve dius, ens impedeix avançar amb facilitat. A veure si anem serrant cadenes, que d’això es tracta. M’has fet riure amb això de ‘sense pressió’, més que mostres de suport rebo amenaces perquè torni, hahaha. Sou la pera. Jo que us deixo descansar de mi. I dic tot això amb un gran somriure, perquè m’agrada que em digueu aquestes coses, és clar. I ja veus, a partir d’ara, tots creients, que haurem de resar molt per no posar-nos malalts! Ah, viatges ja veurem, però llibres segur que no en faltaran.

    Carme J, al final no ens vam posar d’acord, sembla ser... jo aposto per la forma (((Carme J))), i així t’agraeixo també el comentari. A veure si aquest número que t’agrada ens porta molta sort a tots plegats.

    Porquet, ja vaig veure que havies subsanat el teu error, ara podré torturar-te per partida doble! Mira que sou cabuts, eh. Ja m’aguanteu una vegada, quines ganes d’aguantar-me dos cops! Però gràcies, eh. Aquí al Bona nit sempre sóc jo mateix. Evidentment, no ho explico tot, ni de bon tros, però el que explico és real com la vida mateixa. Concretament, com la meva vida mateixa. I si normalment és així, el balanç anual sol contenir alguna informació més de la que vaig explicar en el seu dia. A mi em serveix, no podria fer un balanç si m’amago a mi mateix informació. D’aquí un temps seré només jo qui rellegirà aquests posts, i si no poso les coses importants aquestes es perdran. Però cadascú té el seu estil i la seva manera de fer. Què faríem si tots els blogs fossin iguals?
    Jo també penso que puc estar content d’aquest any, no és perfecte, però és millor que d’altres, i em permet pensar en un 2012 millor. Espero no equivocar-me. Una cosa tindrà de bo, que hi haurà concerts d’AF, i també dels Amics de les Arts! Això serà fantàstic, tinc moltes ganes de tenir a les mans el nou disc d’aquesta gent, que el Lamparetes no està ratllat de miracle. Fa temps que no vaig de concert, però ja ho arreglarem això. Pensa que els AF els he vist molts i molts cops, tants que fa vergonya dir-ho i tot.

    Clídice, ho dius ras i curt, i si passa així com dius, tots plegats estarem molt contents.

    Joan, saps una cosa? Si mal no recordo, l’any passat em vas dir el mateix, que feia el balanç massa d’hora, que en els 15 dies que li queden a l’any encara poden passar coses. I vas tenir raó, en van passar algunes de bones. Però no hi fa res, 350 dies és temps perquè passin moltes coses també. M’agrada fer el balanç aquest dia. Segur que si el faig el dia de nadal, per exemple, el to seria invariablement negatiu, que sempre acabo de mala llet. M’estalvio aquesta època que em sembla tan hipòcrita, i ja sé que la vida continua i passen coses que no hi tenen res a veure, però sóc així.

    Anna, només es tracta de recopilar els fets que recordem o que considerem important. No et pensis, també tiro de blog per fer memòria, que per això està. Resumir-ho tot en un sol post pot semblar difícil, però al final no tenim tantes coses importants o destacades. A mi no em resulta gens complicat.

    Tirantlobloc, no hi estic d’acord, el 2012 ha de ser millor. Em sona que això ja ho he dit algun altre any. Potser ens conformem amb el que hem tingut perquè no ha estat dolent, però si ens quedem igual un any més, potser sí que considerarem que estem estancats. Que millori la cosa, i tant!

    ResponElimina
  39. Jomateixa, una cosa que sempre havia tingut clara però que sembla que darrerament havia oblidat, és que treure les coses fora, compartir-les, és molt important. Realment, si no les traiem, s’acumulen de mala manera. L’any té coses bones i coses dolentes, però que alguna cosa no et vagi bé no és motiu per no fer balanç. Depèn de les ganes que tinguis de fer-lo. De fet, jo li dic balanç, però no ho és. És un resum de l’any, puc dir si crec que ha anat bé o no, però el que busco és empaquetar els fets destacats (per bé o per malament) al llarg d’un any en unes poques línies. En un futur, llegiré aquests resums per saber què va passar, i si vull aprofundir, tinc un munt de posts per anar-me mirant. A mi m’agrada fer-ho i no em costa. Però veig que hi ha molta gent que dieu que, o bé no us en sortiríeu, o bé no us ve de gust. Doncs cadascú que faci el que vulgui.

    Mireia, el blog segueix parat, per dir-ho d’alguna manera, però ja aniré escrivint les coses que toquin, quan toqui. Hi ha coses que no vull deixar de fer i que em venen de gust, aniré apareixent. A mi no em costa fer el balanç, però cadascú ha de sentir-se còmode amb el que fa. A veure si el 2012 ens porta bones coses, per exemple, més posts, no?

    Marienkafer, si digués que tot és negatiu, tot i que no sóc una persona massa optimista, mentiria. Sempre hi ha coses bones, i tot i que l’any ha tingut baixades, les bones són i poden arribar a ser molt bones.

    Anna Griera, he tornat puntualment, que les tradicions s’han de mantenir!

    Ariadna, només faltaria que haguéssiu de conèixer els meus costums, per això ho dic que és una tradició, aviso perquè a ningú li estranyi. No m’atreviré a puntuar l’any, però el considero positiu, o almenys no el considero negatiu, i tinc esperança d’anar a millor. Mirar el passat no sempre és agradable, però jo m’obligo a fer-ho. Potser és que les coses que afecten no ens les traiem de sobre, i ja no ve d’aquí escriure-les un cop més. Però no vull comparar, cadascú sap les seves coses, potser res del meu passat fa tant mal com el que has viscut tu. Doncs res de resums ni balanços, ningú t’obliga a fer-los, i no els faràs. Punt i final.
    M’agrada escriure al meu blog, ho trobo a faltar. Però també és cert que vull anar amb prudència a l’hora de tornar amb regularitat. Ara faré posts que són obligats cada any, a veure si aviat m’animo a tornar als posts del dia a dia que em vagin sortint. No sé si t’ha quedat alguna cosa per dir amb aquests punts suspensius que has posat. Si vols afegir alguna cosa, no te n’estiguis.

    Marta, mirar el passat ens ajuda a encarar el futur, és una manera com una altra de tancar l’any, encara que aquest no acabi encara. Recullo el que ha passat, i aquí queda. Aviat podràs veure, si et ve de gust, tot el que he llegir. Aquest any la llista farà goig, per mi és tota una passada llegir tant. Potser la frase la trobo una mica grandiloqüent, però llegir és un vici molt gran, i molt més sa que la majoria dels altres. Així que a seguir llegint, que és fantàstic.

    Gemma Sara, tu no fa tant temps que passes per aquí, però en Blog és molt famós, ha sortit uns quants cops i fins i tot ha fet posts i tot! Tu ho has dit, les pujades són més nombroses que les baixades, però cal que augmentin encara més l’any que ve. Socialment no serà fàcil per ningú. Personalment, espero que sigui més fàcil que aquest.

    Judith, jo m’ho miro i no em sembla que hagi fet tantes coses, em semblen poques, de fet, però bé, són les que he recordat i repassat aquí al blog. Evidentment n’han passat altres de més petites, però aquestes són les que destaco. Fer balanç està bé, ja que ens marquen períodes temporals, agafar un any i veure què ha passat és un temps prou prudent.

    ResponElimina
  40. Tenint en compte que estàs a prop de proclamar-te campió a can xarel·10, aquest any irregular (com ho són la majoria) tindrà un bonic detall final.
    Avui he après a abraçar per Internet. Gràcies i (tu)

    ResponElimina
  41. Tantes coses en tan sols un any, oi? ains... Jo aquest matí m'he aixecat amb el pensament de fer balanç al cap. Ja tinc unes quantes coses que han anat passant. La majoria (o les més importants), però, sembla que s'han ajuntat al darrer quatrimestre del 2011.

    Et llegeixo i me n'adono que m'he perdut tantes coses... de la teva vida (i també de la dels altres blocaires, és clar!), i no sé fins a quin punt comentar per no ficar la pota. Tampoc no sé, de fet, si n'has parlat gaire en aquest bloc, com comentes d'algunes coses...

    Així que, què et puc dir, XeXu? Doncs que espero que no siguis un 'fitipaldi' al volant i que condueixis amb prudència, que hagis après de les coses menys maques d'aquest 2011, i també de les coses bones: les coses menys maques les pots oblidar JA!, però no les lliçons que n'hagis après, i les bones recorda-les per sempre. I que espero que el 2012 vingui carregat de més vivències enriquidores i que les positives siguin més que les negatives. Espero que sigui un any de somriures i de molta alegria per a aquest cor teu que tant s'ho mereix! I que d'aquí un any puguem compartir de nou el teu any tots plegats: els que hi són sempre, els nous, algun desconnectat que treu el nas, els que entrem i sortim sense trobar el ritme... tota aquesta colla de gent fabulosa! ;)

    Guapuuuuuuu!!!!!!!

    ResponElimina
  42. No em va quedar res per dir. Els punts eren que no sabia com dir el que volia dir, i que no semblés repetició. Em vaig fer un embolic jo soleta i no vaig voler esborrar-ho i tornar a començar, res més. Em va semblar més natural deixar-ho tal qual havia sortit, encara que no tingués un aspecte acurat.


    Petons

    ResponElimina
  43. He vist que havies escrit aquest post ara mateix quan he fet un comentari a ca la Yáiza, el Sr. Blogger no m'havia dit res a la meva barra lateral.
    Bé, només dir-te que m'ha agradat veure aquest resum que ja s'ha convertit en una tradició del Bona Nit, un resum que té de tot (com ha de ser) però que en general no està mal, no?.
    Els millors desitjos també per tu pel 2012!!

    ResponElimina
  44. Puigmalet, això de ser campió a can Mac ja ho veurem... em trepitgen els talons, i perquè tu t'hi has ficat tard! Això de les abraçades em sembla que cadascú ho farà a la seva manera, però a mi aquesta em va agradar.

    Núr, a mi no em sembla que me n'hagin passat tantes, però ja podràs fer balanç tu, tenint en compte que només deus tenir una cosa al cap... o a la panxa, millor dit? També tens el canvi de pis, però comparativament...
    Els teus comentaris són sempre benvinguts i pots opinar del que llegeixes ara. Mira-ho pel cantó que t'has estalviat de llegir una infinitat de posts per, total, poder-ho veure resumit en aquest. Ja pots estar tranquil·la que sóc prudent al volant, perquè en realitat els cotxes no m'agraden massa, i encara m'agraden menys els dels altres que el meu. Miraré a veure què he après i si no ensopego en les mateixes pedres de sempre, que ja seria hora. I pel que fa a les coses bones, el mateix et desitjo a tu, que en tindràs moltes. Ara toca viure una experiència que estic segur que tens moltes ganes d'afrontar, i que em farà il·lusió anar seguint, a poc que pugui, a través del blog, el que ens vagis explicant. Serà fantàstic.

    Ariadna, entès doncs. Cap problema, només preguntava si no et deixaves alguna cosa al tinter, m'agrada que digueu el que penseu.

    McAbeu, en Blogger em torna a fer la punyeta? deu ser l'enveja (...). També li dono l'aprovat a aquest any, ja sabem que si no tingués algunes coses regulars, no apreciaríem les bones en la justa mesura. A veure si al resum de l'any que ve encara li podem posar millor nota.

    ResponElimina
  45. ei Xexu.. Bon any dotze! espero de veritat que aquest any et porti alegria i alguns dels teus desitjos.. els més importants:) una abraçada,

    ResponElimina
  46. et desitjo moltes coses bones per l'any proper, segur que algunes milloraran, tinguis fe :)

    ResponElimina
  47. A vegades em pregunto...: tu dorms? Bones festes!

    ResponElimina
  48. Jo estic esperant en candeletes que s'acabe este any d'una vegada! Per favor què llarg i avorrit i quantes coses dolentes...


    Així que esperarem coses millors per al 2012 :)

    365 contes
    Terra de llibres

    ResponElimina
  49. Passo a desitjar-te un molt bon nadal, XeXu!
    Una abraçada càlida!

    ResponElimina
  50. Ha hagut coses positives. I de no tan positives. El que és indubtable és que tot el que expliques... és vida. Gràcies per compartir-la amb nosaltres.
    Bones Festes i millor 2012, Xexu! Una abraçada... ;)

    ResponElimina
  51. Lolita, Júlia, Viatger i Fanalet, molt bones festes per vosaltres també, i un magnífic 2012. Gràcies per passar a felicitar-me les festes.

    Veí, poquet, dormo poquet, ja t'ho puc ben assegurar. Bones festes a tu també.

    Bajo, no sembla que el món hagi de millorar aquest any que ve... a veure si més a petita escala, nosaltres podem respirar millor.

    Joan Fer, anem vivint, que no és poc, i suposo que hauríem de donar més valor a aquest fet del que ho fem. A veure què ens porta el 2012. Els millors desitjos per a tu també!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.