dimecres, 12 d’octubre de 2011

Quatre c@ts

Per quart any consecutiu m'heu fet immensament feliç atorgant al Bona nit i tapa't el premi c@t reflexiu, un honor que, per més que digueu, es deu a tota la colla de gent que amb molta paciència i dedicació comenteu cadascuna de les entrades. Mai podré agrair prou la bona voluntat i predisposició que tots hi poseu per convertir aquest petit espai en un lloc de conversa sempre pacífica i enriquidora. Aprenc molt de cadascú de vosaltres.

Com que no podré mai agrair prou tot el que m'aporteu, almenys sí que vull donar les gràcies a tots aquells de vosaltres que m'heu proposat i votat perquè el Bona nit torni a estar de festa el dia d'avui. És un gran plaer per mi exercir de capità i aixecar el premi enlaire, però amb tots vosaltres al costat, que sense un equip així, això no seria possible. Jo l'aixeco, i després ens l'anem passant!


I bé, com a administrador del blog de c@ts, no vull acabar el post sense agrair també a tots els participants el joc net d'aquesta edició, també a aquells que ens han ajudat a fer la gala (quina colla de cracks), i encoratjar-vos a no deixar mai de participar en el projecte, que és de tots i per a tots. Però sobretot, sobretot, sobretot, avui no acabo sense destacar dues persones que han fet una feina extraordinària i que són d'una qualitat humana indiscutible, que m'han emocionat amb la seva implicació, amb la seva feina i la seva empenta, i que s'han guanyat un lloc al meu cor per sempre més (tot i que, per què enganyar-nos, ja en tenien una parcel·la...). Carme, McAbeu... no tinc paraules. Només Gràcies.

51 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Gràcies és més que una paraula ben bonica.
    Gràcies, i felicitats de nou!

    ResponElimina
  3. Enhorabona, Xexu! I que per molts anys et poguem felicitar.

    ResponElimina
  4. Enhorabona, estimat XEXU!! Te'l mereixes... No sé com ho fas però ets tu que ens inspires a fer aquests comentaris que, atenció!, després tu sempre respons un per un magníficament.

    Per tant, estic d'acord amb en MARCEL... el mèrit és teu!! :-))

    I aprofito, ja que has citat a la CARME i al MAC, per dir que no em sorprèn res del que dius perquè ja fa temps que sé que són unes persones fantàstiques!!

    ResponElimina
  5. Ho heu fotut molt bé....s'ha de reconèixer que la feina que heu fet ha estat molta i amb una coordinació increïble

    ResponElimina
  6. I felicitats per el premi.....el tens ben marescut

    ResponElimina
  7. Ho he dit a la Gala i us ho he dit a tu i a la Carme per mail, però m'agrada repetir-ho aquí: És tot un honor formar part d'aquest equip, així que també moltes gràcies a tu.
    I en quant als quatre premis C@ts, no dubtis que te'ls mereixes de sobres. Per tant, moltes felicitats!!

    ResponElimina
  8. Ben merescut Xexu !!!!pòquer de premis! i reitero la gala, la organització tot plegat una feina excel·lent !!!!!

    ResponElimina
  9. Tu ja tens un lloc al nostre cor des de fa molts anys, així que les estimacions i agraiments són d'anada i tornada.
    Molts petons, estimat!

    ResponElimina
  10. Moltes felicitats. Pel premi que és supermerescut i per l'organització de la gala.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  11. XeXu, és un quart premi en merescut, aquí sempre ens hi trobem bé i sempre hi ha conversa interessant i enriquidora... moltes gràcies.

    I l'equip cats, doncs ... un plaer compartir mails, feina, idees i tot el que compartim.

    Una gran abraçada, XeXU.

    ResponElimina
  12. Moltíssimes felicitats per tenir un blog com aquest, ple de sentiments i de reflexions. Dóna gust a partir de la teva reflexió poder llegir els comentaris de tothom i poder entendre els diferents punts de vista. Tal i com diuen, el premi és merescudíssim, ets un autèntic crack.

    I felicitats per la part que et toca per l'organització dels c@ts, la gala ha estat fantàstica i sobretot, molt divertida!

    Bona nit!

    ResponElimina
  13. El premi més gros és auqesta resposta massiva que tenen els c@ts! Moltes gràcies per contribuir un any més a fer que aquests premis siguin una festa grossa! I ara, a per la cinquena "copa"! :)

    ResponElimina
  14. Un gust de blog, i un gust de premi repetidament merescut. Felicitats altre cop, Xexu!
    Una abraçada i bona nit!!!

    ResponElimina
  15. Hola, perdona, però entro a portar-te la contrària... hehehe... t'has equivocat en el títol del post. Aquest NO és el teu QUART c@ts, és el CINQUÈ!! i no és broma, no...

    1r.- Blog reflexiu 2008
    2n.- Blog reflexiu 2009
    3r.- Blog sentiment 2009
    4t.- Blog reflexiu 2010
    5è.- Blog reflexiu 2011

    Ei, ja sé que sóc de lletres, però sumar fins a cinc encara en sé :-DD
    Ja sé que parles de "quatre anys", però la realitat és que de Premis C@ts en tens 5 ;-)

    I vaig a preparar-me una camamilla que em fa mal l'estómac... sí, dels nervis, de l'emoció... i estic súper feliç, però amb mal d'estómac :-DD

    ResponElimina
  16. felicitats xexu
    es ben merescut

    petonets

    ResponElimina
  17. Reflexionem-hi siusplau, reflexionem'hi! Moltes felicitats pel premi!!! Em vaig perdre la gala, però de ben segur que va ser espectacular.
    Salut i abraçada!

    ResponElimina
  18. Moltíssimes felicitats i per moltes entrades més.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  19. necesitaràs reflex al cerebelo de tanta reflexió je je.. ei mil felicitacions pel premi-s!
    és un premi ben merescut i és un premi molt honorable, a mi la gent que li dóna al tarro m'encanta..!
    segueix així i sobretot segueix escrivint com ho fas!

    ResponElimina
  20. FELICITATS!!
    Vaig arribar una mica tard per seguir-la en directe, però m'hi vaig connectar igualment. Va quedar maquíssima, es nota que us ho treballeu força!

    ResponElimina
  21. Com a capità que enlaire el "trofeio" (sempre m'ha fet més el pes que guardó o premi) se't veu una fila molt d'en Puyol: grenyes rinxolades al vent, músculs abdominals ben marcats i tovallola a la cintura mentre entre la reina (ecccs) al vestidor. No em repliquis dient que no t'hi sembles gens: si tu fas de capità, jo (per que em dona la gana) faig de narrador del que veig.

    Ets el capità del Bona nit i un trosdecrack (així tot junt) que mereix el Cat Reflexiu aquí i a la Pobla de Segur.

    Per cert ... el telèfon de la Malena; que me'l podries deixar? :)

    ResponElimina
  22. XeXu, felicitats i a continuar filosofant! Enhorabona!

    ResponElimina
  23. moltes i merescudes felicitats! llarga vida al bona nit i tapa't!

    ResponElimina
  24. Moltes felicitats pel premi i per l'organització!

    ResponElimina
  25. He estat mirant els premiats i en fi, felicitats, però sembla una mica Juan Palomo això d'aquests premis.

    ResponElimina
  26. Enhorabona Xexu, el te mereixes ben merescut! Una abraçada molt forta!

    ResponElimina
  27. felicitats pel premi, xexu! un blog tan viu i tan viscut com el teu es mereix repetir premi cada any! no és per posar pressió, però... per molts anys més! ;)

    ResponElimina
  28. Capità! Ferms! Arrr! A la seves ordres; que no són ordres si no designis i que veig que teniu un bon escamot de fidels! Que durin les ganes de fer coses a la catosfera. I això del C@ts, té molt de mèrit.

    ResponElimina
  29. Enhorabona XeXu. No cal que et digui que tants reconeixements seguits no són fruit de la casualitat. Tampoc cal que et digui que aquest, ja ho saps, aquest és un espai de referència dins la catosfera. Així que, amb aquestes bases no és difícil que ploguin els premis i reconeixements.

    Ben amunt XeXu, ben amunt!

    ResponElimina
  30. Moltes felicitats noi. Ja veus que n'estem tots tant contents com suposo en deus estar tu. Això val la pena! Endavant!

    ResponElimina
  31. moltíssimes felicitats!!!! un premi més que merescut!!

    i si, les gràcies per tota la feina i enhborabona que l'edició hagi estat ben neta i una gran festa!! i espero que tingue c@ts per molt de temps!!!

    ResponElimina
  32. Bé, què dir davant d'aquesta resposta tan massiva... el que havia de dir ja us ho deia al post, que sou la llet i l'ànima d'aquest blog. Tot un privilegi comptar amb tanta gent que em doneu tant suport i no falleu mai. Gràcies, moltes gràcies, de veritat. Val la pena ser en aquest món virtual per tots vosaltres.

    Algunes puntualitzacions, podeu ben creure que no m'assemblo en res a en Puyol, com comenta l'òscar, però és que en res. Però potser a ell li interessarà saber que ha partit peres amb la Malena Costa. I bé, com diu l'Assumpta, són 5 els premis c@t que tinc, un any en vaig guanyar dos, quan reflexiu i sentiment eren dues categories separades. Però bé, el premi que he anat revalidant cada any, fins ara, ha estat el reflexiu, i em fa una gran il·lusió. Alguns, com en Lluís Bosch, poden pensar que és una mica escombrar cap a casa, però què voleu que us digui, no faig massa res per incitar a ningú a que em voti i generalment sóc en XeXu, el que escriu al Bona nit i deixa comentaris a tort i a dret, i a estones mortes faig d'administrador de c@ts, però una cosa no té a veure amb l'altra. Qui em digui que en McAbeu, per exemple, guanya un premi perquè és de l'equip de c@ts, és perquè no visita el seu blog, o perquè no té cap ganes de passar-ho bé a la xarxa, si no ho entendria.

    Moltes gràcies per felicitar-me en aquest post, tot i que molts ja ho vau fer el mateix dia de la gala. Per anar estenent la nomenclatura que més em va agradar en el recent post de les abraçades: (((((Tots)))))

    ResponElimina
  33. No sé si cal que et digui que estic molt contenta per tu, bé, de fet sí que cal, aquestes coses sempre va bé que te les diguin.
    Sé que et tinc més abandonat del que voldria, em sap greu i miro d'anar-te llegint, però tinc el cap tan ple de massa coses que quan vull dir alguna cosa em quedo en blanc. I no, no és per tenir una vida sexual taponadora de jugulars.
    T'ho repeteixo: molt contenta per tu i, encara que no em toqui, molt orgullosa de tu.

    Una abraçada ben forta i molts petons.

    ResponElimina
  34. Bé doncs, em feia gràcia posar el comentari CINQUANTA.

    Fa anys, en uns grups d'Internet en els que jo entrava, quan un post (que nosaltres els hi dèiem "articles") començava a tenir molts comentaris (que nosaltres els hi dèiem "post") ja començàvem a calcular per fer el 50, el 100, el 150... hehehe... una criaturada com una altre :-))

    ResponElimina
  35. Perdó! Protesto!! Assumpta, què és això? Així que et dediques a comentar 3 o 4 cops cada post d'en XeXu perquè t'agrada fer números rodons? Aviam, aviam... quan et paga, en XeXu? Perquè podríem fer negocis, a mi m'agradaria arribar als 30 de tant en tant... com ho veus? ;)

    Hehehe! Perdoneu que us ho espatlli, però és que jo sóc més de números imparells, i volia fer el post cinquanta-u! =D

    Apa, abraçades a tots dos!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.