divendres, 28 d’octubre de 2011

La tele

El 3 d'abril del 2010 es va dur a terme finalment l'apagada analògica de les televisions. Aquest any 2010, fins aquell moment, jo només havia engegat l'aparell un cop, per veure un partit del Barça retransmès per la Primera de TVE. Després d'aquesta degradant experiència, vaig decidir que no veuria més partits per aquesta cadena. Tampoc no veia altra cosa a la tele, així que no la vaig tornar a posar en marxa fins passada la data esmentada, només per comprovar que, efectivament, la meva antena de banyes ja no rebia el senyal de la tdt, ni que fos amb interferències. Vaig anar a comprar un cable i tot el que calia per rebre el senyal via antena col·lectiva, però aquest cable encara roman a l'armari on el vaig desar el mateix dia d'haver-lo comprat. Des de llavors, ni un intent més de tornar a la vida el meu aparell.

Realment, a la tele d'avui dia no fan res que em cridi l'atenció. Les poques coses que veuria, me les poso per internet, quan vull i sense limitació horària. I mira que jo era de tele, eh! Vaig tenir èpoques que em sabia la graella sencera, a casa els pares, sempre que hi hagués algú, la tele estava encesa. Però bé, hi ha coses que queden enrere, i aquesta n'és una. Des que internet ofereix tot el que vulguis i més, trobo la tele una andròmina absurda i arcaica. Potser en un futur m'hi tornaré a aficionar, qui sap. He de dir que si hi ha una cosa que segueixo veient per l'aparell de tota la vida, aquesta són els partits del Barça, però mai a casa meva, sempre a casa d'algú altre o al bar, encara que siguin en obert. Això deu ser fer trampa, oi? 

38 comentaris:

  1. No sé si és fer trampes o no, però això de no tenir tele és una bona decisió! Amb Internet, sobretot la gent jove, hem canviat les maneres de veure les produccions audiovisuals i és que poder veure un determinat programa al dia i a l'hora que vulguis.... doncs és un gran què.
    Jo sí que tinc tele, i he de dir que sempre que em poso davant seu acabo dormida.... la tele m'adorm! Suposo que deu ser perquè no escullo jo els continguts, solament la cadena, i suposo que també deu ser perquè no hi ha res que em motivi.... Ara, a mode somnífer a mi em va de conya!

    ResponElimina
  2. Ostres, algú ha comentat abans que jo!! Perdo facultats!! :-))

    Jo també miro poca tele, però la miro cada dia... Avui, per exemple, després de dinar, he mirat "Saber y Ganar" un concurs de La2 de TVE que, malgrat ser d'un raca increïble amb els premis, m'agrada molt, sempre aprenc coses (aquest és l'orígen del meu altíssim nivell cultural... hahahaha... perdona, faig bromes jo sola)

    Doncs ja està, he mirat això... però ja és "algu"... i segur que cada dia... menteixo!! menteixo!! també he mirat la informació del temps de TV3... i sí, ja no he vist res més.

    Però segur que cada dia, una estona o altre la miro. Els partits del Barça en obert, sempre... i si no els donen per la tele, doncs els escolto per la ràdio i després em poso el resum.

    A vegades, si sé que ha passat alguna cosa important, miro les notícies.

    En Josep Lluís la mira més que jo, moltes vegades es posa el 3/24 i és d'aquells éssers originals que miren els documentals del Canal 33 i de La2. També mirava un programa de llibres però no recordo com es diu.

    Ara he recordat que també mirem crackòvia i el convidat

    Ostres!! si jo sempre pensava que la miro poc... ara resultarà que em passo el dia enganxada a la pantalla!! :-DD

    ResponElimina
  3. Bé, vaig al menjador, a veure una mica la tele...

    ResponElimina
  4. Jo també miro cada vegada menys la tele. Només és font de discussions i total per veure poca cosa interessant. A mi si que m'agrada veure pelis assegurda al sofà i ara que ja comença a refrescar amb la manteta a sobre les cames (jo, semblo una iaia) però com que hi ha massa coses per a triar i cadascú va a la seva, quan comencen a barallar-se pel comandament, agafo i vinc cap aquí. Jo soleta faig el que vull, miro el que vull i no he de donar-li explicacions a ningú.
    Au, que avui he estat de les primeres a veure't el post, eh? I sense fer trampes!!!

    ResponElimina
  5. hahaha i tant que és fer trampa XeXu!!

    Jo per la tele veig el 3/24, les notícies i els partits del Barça de bàsquet i futbol. Al bar baixo quan no són en obert.

    Més coses: abans veia uns dibuixos estil Simpsons que es deien American Dad. Boníssims. Em feia un tip de riure! Els has de veure. Saps que les recomanacions de La Banyera sempre són bones. Ja em diràs. Suposo que per internet els trobaràs.

    Ah! Suposo que no compte veure aquella novel·la de TV3 que fan de dilluns a divendres si l'Alba la posa mentres sopem, no? La veritat és que la miro sense veure-la perquè no m'agrada gens.

    Ostres, me'n faig creus com no pots haver vist la tele a casa en un any. Ets un crack!

    ResponElimina
  6. Jo la miro molt poc, i més des que no puc veure TV3. Abans jo també la mirava bastant. Els temps han canviat, actualment la tele no és de molt bon mirar i jo també hi ha altres coses que em satisfan molt més. Estic d'acord en tu Xexu, si hi algun programa interessant sempre el pots veure per Internet a l'hora que et vagi millor.
    Però una cosa si que no em perd, els partits del Barça! Una abarçada!

    ResponElimina
  7. Jo és que amb la tele tinc un problema gros. M'és impossible mirar-la més de 15 o 20 minuts. Actua de somnífer implacable... no tinc opció!

    ResponElimina
  8. Des que tinc al Max he descobert una nova manera de veure la tele que m'ha transportat a la infància quan veia Dragones y Mazmorras o Bola de Drac, amb ell he descobert el fabulós món dels dibuixos animats un altre cop, a casa meva només es veuen dibuixos, futbol i la NBA i la veritat és que així sí que es pot gaudir. Internet a vegades m'estressa perquè enrampa molt i et fa perdre massa temps. Molt bon cap de setmana, saps que cada cop t'assembles més al Pitufo Gruñón? No em barrufa! hehe, un petonet blau

    ResponElimina
  9. Sí això és fer trampa^-^.Hehehe. Doncs jo encara estic enganxada alguna sèrie del 3xl o de tv3, a les notícies també. Això sí! M'adono que m'he especialitzat més en algunes cadenes i d'altres com si no existissin.

    ResponElimina
  10. A casa hi ha nens o sigui que la tele ha d'estar amb la itv passada i sempre apunt, sense fer-ne abús. Jo normalment veig telenoticies.....amb l'ordinador a la falda, crackovia, polonia i si algun dia una pelicula es posa be. Apart d'això poca cos més i dels quaranta canals. ?......tv3 i prou

    ResponElimina
  11. Abans era diferent, només hi havia dos canals, els programes eren més originals i no existia la tele-brossa. Per altra banda, només hi havia un aparell a les cases i la família s'hi aplegava. Ara, cadascú té la seua tele a l'habitació i la veu en solitari.

    Nosaltres veiem la tele només quan estem sopant, notícies o alguna pel·lícula que ens interesse.

    ResponElimina
  12. De tot lo que hi ha a la TDT, l'únic que em serveix per aclucar els ulls és el canal de música. Els nostrats en català, genials. I algun capítol suelto de CSI...Lo altre, una pèrdua de neurones i d'empremptes digitals ;-(

    ResponElimina
  13. No hi ha gran cosa que m'interessai tampoc.

    ResponElimina
  14. A casa em passa el mateix que quan baixo a Catalunya: només veig tele pública, les privades hi són, simplement, perque hi són. A les teles públiques, però, trobo que fan coses decents i interessants, tant a Catalunya com a Alemanya. I tot i que, com tu, XeXu, en ocasions també sóc de buscar a internet el que em ve de gust veure, de vegades m'abelleix posar-me cómode al sofà i apalancar-me davant d'un bon programa.

    En tot cas, entenc que puguis tenir la tele morta de fàstic: quan em vaig instal.lar al pis on visc ara, no vaig comprar-me la tele fins al cap de sis o set mesos. Sí, viure sense tele és ben possible!

    ResponElimina
  15. Jo, si llegeixo massa exàmens, igual me moro. Millor la tele, almenys moriré d'una intoxicació coneguda :D

    ResponElimina
  16. I ben fet que fas, no fan res de bo. Bé, si, la Riera,...hehehehe hi estic enganxada i la veig als vespres.

    Reconec que als vespres sempre la tinc posada, xò poques vegades la miro. Res m'agrada. Ni les series.

    Ara mateix, tinc Troia posada, i no la vaig seguint, prou feina tinc en deixar el comptador del reader a zero (que espero fer-ho amb aquest comentari!)

    Per altra banda dir que no m'acostumo a veure pelis o series per l'ordinador. M'agrada més en pantalla gran de la tv. Tinc pendent comprar el cable que porta de l'ordinador a la tele, potser llavors aquell dia deixi definitivament la televisió (i llavors tb els blogs per veure series i pelis!)

    ResponElimina
  17. Mira, crec que fas bé en no mirar la tele. La veritat és que jo la miro més del que voldria, perquè moltes vegades me'n adono que estic perdent el temps miserablement. I ara, amb tanta oferta, el problema s'agreuja.

    ResponElimina
  18. Quina gran decisió. Jo veig quatre programes molt concrets i punt i quan ho faig tinc aquella sensació de que podria estar fent mil coses més interessants.

    ResponElimina
  19. Coincideixo amb la majoria en que cada vegada veig menys televisió però si que en veig cada dia, generalment al vespre: el telenotícies de TV3 i després m'hi quedo si fan algun programa o pel·lícula que m'interessi; de les altres cadenes només algun concurs d'aquells de preguntes i respostes.

    ResponElimina
  20. Ooooh ets el típic amic "gorres" que com que va de que no té tele s'acaba endossant a les cases dels amics a veure, precisament, la tele i a rapinyar tot el que pugui de la nevera (cerveses, pizzes, coca-coles...) ;p

    Jo abans mirava molt més la tele (deu ser cosa de la infantesa) i ja fa anys que he reduït dràsticament el funcionament d'aquesta tot i que en tinc una d'aquestes ben modernes i amb alta definició. Precisament, si li trobo un ús fantàstic a aquesta tele meva és per a fer el que fan els teus amics! Tot sovint casa meva és el centre culer neuràlgic per a veure els partits del Barça (llavors sempre hi ha algun amic d'aquests que ve a "gorrejar"... hehe) en alta definició. I és que veure el Messi en alta definició és un luxe!

    Per la resta... doncs algun cop les notícies, alguna peli que m'agradi i poqueta cosa més, molt poqueta!

    Certament la nostra generació ja ha desviat els gustos i costums cap a internet... i les properes encara ho faran més.

    ResponElimina
  21. Clar que no s'hi val, que trampós! Queda molt d'intel·lectual dir que no mires la tele però després siii que ho fas i encara per mirar l'opi del poble!!!

    Jo la miro per mirar els programes que m'agraden: El convidat, Singulars, APM, Salvados, futbol, motos, F1 i algun esport més i les notícies al migdia i clar, si per motius d'horaris algun dia no ho puc veure, ho miro després per Internet i llestos. Encara per mi, mirar aquests programes en família i anar comentant la jugada no té preu, sobretot El convidat i Salvados que dóna a parlar molt!

    Bon cap de setmana XeXu! Ah, i pensant-ho bé, cada setmana mires la tele, perquè sempre hi ha fútbol, així que definitivament no cola...

    ResponElimina
  22. jo estic igual que tu però sense ni tan sols els partits del barça, no miro per res la tele, tot va directament d'internet al disc dur multimèdia

    ResponElimina
  23. Fins ara només coneixia una persona (una família de fet) que no tenia TV a casa. Es una decisió molt dràstica. S'han liat la manta al cap, viuen en un lloc apartat, porten el nen a una escola alternativa, cultiven la terra i podria dir que mediten tot sovint. Això si, tenen internet! Doncs vés quina gràcia! Allà veuen tot el que volen. I encara van de guais perquè no tenen tele. Agggggggggg!!!!
    A mitges tintes, com tu, que no tens tele però vas a casa dels altres a veure al futbol.
    S'ha de ser coherent fins les últimes consequències, no trobes?

    ...................


    El canvi d'horari m'ha fet dormir menys que mai. Fa dues hores que els meus bitxets ronden per casa fent soroll. Per què no fas un post de la tonteria del canvi d'horari?

    Ptns.

    ResponElimina
  24. Hola a mi el canvi d'horari m'ha fet llevar-me ben d'hora , i dec ser imparable, si he de fer cas al senyor Guardiola...jo et confesso que si la miro la tele...notícies, documentals i pel-lis sobretot..la faig servir de relax...de fet de vegades la poso i no m'hi fixo ( és com tenir una companyia)

    ResponElimina
  25. Queda constatat que la tele a dia d’avui va perdent adeptes, almenys entre els aficionats a internet, és clar. Per alguns pràcticament ha deixat d’existir, senyal que s’ho hauran de fer mirar i adaptar-se si volen que sobrevisqui. Moltes gràcies pels vostres comentaris.

    Alba, doncs ja li has trobat una magnífica utilitat! També recordo que anava de conya per fer la migdiada, però ara em poso a llegir i m’acabo adormint igual. Així que ni per això em serviria. Trobo que la tele per internet i poder veure les sèries i programes quan es vulgui és un gran què. Potser som uns inconformistes i uns impacients, però si no volem que ens encorsetin, tenim el nostre dret, perquè sabem que és possible fer-ho d’una altra manera. També és allò de que si el dia que fan el programa que t’agrada no passa res, perquè el pots veure el dia següent fins i tot des del mòbil, en alguns casos. La tècnica és una meravella.

    Assumpta, el que et passa a tu segur que passa a tothom, tens la impressió que mires poques coses a la tele, però quan fas recompte t’adones que són unes quantes. Jo Crackòvia ho miro per internet, el dia que em va bé. Quan vull saber el temps, miro el meteocat, i si vull saber què passa al món obro el diaria Ara en la versió digital. Visc a internet, ja es veu! A casa també miraven (no sé si encara ho fan) el ‘Saber y Ganar’. És un bon concurs, un de veritat on les preguntes són per veritables cracks. És clar que paguen poc, pensa que allà el concursant que guanya s’hi pot estar indefinidament, si guanyés un milió d’euros al dia s’acabaria emportant una milionada!
    Vaja, en Josep Lluís és realment d’aquells que miren els documentals?? Unbelievable!!

    Laura T., sí que has estat de les primeres, però segur que has fet alguna trampa d’algun tipus, si no no s’explica! Ostres, les guerres pel comandament, que mític. Perfecta solució aquesta d’anar a l’ordinador, que pots fer el que et plagui. Veure pel•lis en pantalla més gran, al sofà i amb la manteta reconec que és molt temptador, és cert. Però resulta que jo tinc una temporada (que dura anys ja) de poc cinèfil, que el sofà és territori del gat, i que la tele no va, així que ho tinc fotut. M’esperaré a temps millors...

    Banyeres, demostraré que jo era molt de tele abans, perquè la majoria de coses que comenteu les coneixeré. Conec ‘American dad’, però no m’agradaven tant com ‘Padre de familia’, de fet, no la seguia massa. Però com els ‘Simpson’ res, és clar. Així que no sé si creure’m les recomanacions de la Banyera... només de vegades.
    Escolta, si ets d’aquests calçasses que miraven ‘Ventdelplà’ o el que toqui ara, no t’inventis històries! Segur que coneixes els personatges millor que l’Alba. Però no pateixis, que no ets l’únic, passa a molts homes.
    De crack res, internet és més variat i em distreu més.

    Ventafocs, penso que molta gent, suposo que gent jove sobretot, ha fet aquesta transició com nosaltres. I ja no parlo de blogaire malalts, gent que no passa tantes hores per aquí la xarxa també la utilitza per informar-se, mirar pel•lícules i sèries, i per recuperar programes que no han vist a la tele. Si la televisió del futur vol tenir mercat, haurà d’estar basada en internet segur. Això sí, tant en el present com en el futur, el Barça que no ens el toquin, eh! Ara que, sent de Mallorca, no sé si t’ha fet massa gràcia el resultat del partit d’aquest cap de setmana...

    Carme, però si tens davant del nas la solució perfecta per anar a dormir més d’hora! A dos d’una com a molt, engegues la tele, i apa, a dormir!

    Carina, no dissimulis, que ja sé que tenir fills és l’excusa perfecta per veure dibuixos animats altre cop i per anar a veure les pel•lis de Disney sense que et mirin malament al cinema! Però tens raó. El que no falla mai per la tele són els dibuixos i els esports, això sempre es pot veure. Fins i tot alguns telenotícies fan pena, però aquesta mena de programes sempre mantenen el nivell. En canvi, concursos, sèries i programes d’aquests de varietats... mare de déu. Continua a baix

    ResponElimina
  26. Bé, què dir d’internet. Per mi és un substitutiu perfecte i millorat de la tele, et dóna moltes més prestacions, però ens hi deixem la vida també, no falla. Ja ho diuen que el temps a internet no passa igual que fora.

    Maria, ara n’hi ha tantes, de cadenes, que no es poden seguir totes. Suposo que cadascú en tria unes i es fa la seva pròpia graella. Això he detectat quan passo per casa els meus pares.

    Garbí, així m’agrada, fent país! Jo sovint també miro Crackòvia i Polònia, però en diferit i per l’ordinador. Algun dia sí que me l’he posat a temps real, però com que no hi penso mai, sol ser els dies següents. M’apunto això dels nens. Bé, de moment tinc marge, em temo, però si es dóna el cas ja em cuidaré de tenir la tele llesta i preparada.

    Jpmerch, és cert que abans la tele era un element més unificador, i sobretot a partir de l’aparició de nous canals, més opcions, i del comandament a distància, la cosa es va convertir en més aviat un element de disputa. A arrel d’això, un segon aparell, o els que siguin. I llavors ja no unifica res, sinó al contrari.
    Jo sopo davant de l’ordinador, sóc un malalt. Però sovint em poso alguna cosa en moviment per distreure’m.

    Cantireta, de vegades penses que hagués estat millor deixar-ho com estava, que total, encara hi hem sortit perdent. La pèrdua de neurones em sembla més preocupant que la d’empremtes digitals, que aquestes també les perdíem abans.
    Comentari 2: Millor no morir-se per cap motiu, no? Ja ens arribarà el dia.

    Kweilan, molt millor un bon llibre, és clar.

    Ferran, la tela va trigar molts mesos, però segur que internet va arribar de seguida! Jo tenia internet al pis on tinc ara abans de fer la mudança, mira que et dic. El primer que va entrar a casa va ser un portàtil que vaig provar amb el router que m’havia enviat la companyia. Vaig veure que tenia connexió, i llavors ja podia fer la mudança. Bé, el trasllat l’hauria fet igualment el dia que tocava, és clar, però ja et dic que em vaig cuidar de tenir internet tan aviat com fos possible. I la tele, allà està, acumulant pols.
    Les cadenes públiques són, en general, més serioses que les privades, on sembla que tot s’hi val. Per això no tenen tanta audiència, perquè si hi ha mercat per les animalades que fan, és perquè la gent ho vol. I que consti que trobo perfecte això d’escarxofar-se al sofà a veure algun bon programa, però és que n’hi ha algun?

    rits, dona, depenent de la tele que tinguis també podràs fer-la servir com a monitor gegant per connectar-te a internet, que hi ha d’haver temps per tot. Però si ets aficionat a les pel•lis, i tu ja sé que ho ets, l’opció aquesta del cable per connectar ordinador i televisor és una opció fantàstica. Mira, jo m’he acostumat a mirar-les a l’ordinador, més aviat sèries que pel•lis, i també em va bé perquè així tinc un ull al correu i al reader. Sí, ja sé, estalvia’t comentaris.
    Per altra banda, la tele fa companyia, això sempre ha estat així. Tenir-la de soroll de fons mentre fas altres coses és molt típic, jo també ho feia quan vivia a Barcelona, però progressivament ho vaig anar deixant de fer. Veus, per exemple, de la Riera només sé que existeix. És posterior a la meva època televisiva.

    Josep Lluís, segur que hi ha moltíssimes coses millors a fer que mirar la tele. En el meu cas, les alternatives són blogs i llegir. Com ho veus, millor o pitjor?

    Abogada, però tot i així, t’hi deus enganxar. Algun poder atractiu té la tele que fa mantenir la gent allà davant, però a mi darrerament em crida més l’ordinador.

    Mac, tu ho tens molt ben organitzat, internet durant el dia, i tele al vespre, i així tots contents. Per què serà que no em sorprèn que miris concursos de preguntes i respostes? Segur que tu ets dels que concurses des de casa, i n’encertes més que el participant!

    ResponElimina
  27. Porquet, fa molts anys que veig el futbol amb un amic, i amb d’altres esporàdicament. Quan no tenia casa pròpia, anàvem a casa els seus pares, on ens deien que hi podíem anar fins i tot si no hi era ell, sempre ens han tractat molt bé. Però ei, que el sopar el portem nosaltres, ho anem combinant per pagar un dia cadascú, i ja fem de més i de menys. Així que només ‘gorrejo sofà’. És clar, no cal dir que el meu amic, ara que té pis propi, s’ha procurat una bona tele i també veiem els partits en HD (cosa que va generar una sèrie de bromes d’aquestes que no fan gràcia a ningú més que nosaltres, que no cal explicar). Després quan mires un partit sense aquesta tecnologia ho veus tot borrós.
    S’haurà de veure a què desvien l’atenció les noves generacions. Cap a internet segur, però cap a què d’internet. La tele és més cada cop un trasto per fer-hi anar la consola, per endollar-hi l’ordinador i per, esporàdicament, veure-hi alguna cosa que hi facin que no provoqui vomitera. Un bon aparell multiusos gràcies als ‘perifèrics’ que té, consoles, càmeres de fotos, ordinadors... vaja, que tenen més gràcia els perifèrics que ella...

    Barce, mai me les donaria d’intel•lectual ni diria que no miro la tele perquè sóc guai i ara queda bé. No la miro per una manca total i absoluta d’interès, i perquè internet li dóna moltes voltes. Els pocs programes que m’interessen, com deia, els miro per la xarxa. Dona, si hagués dit que jo només miro ‘Redes’ i documentals si que m’hagués quedat la cosa una mica gafapastes. Però no, sóc un home trunyo com qualsevol altre, i miro el futbol. I sí, en fan sovint. Quan miro partits el que aprofito és per veure els anuncis que fan, que m’agraden molt (alguns, és clar), els trobo graciosos.
    Sento parlar sovint de ‘El convidat’ i ‘Salvados’, tot i que em sembla que no els he vist mai. Potser el segon, al principi de tot. Tot ve en el mateix pack, jo no sóc gens familiar, així que tampoc li trobaria la gràcia a comentar res. A més, visc sol, així que com no comenti la jugada amb el gat... almenys els partits sí que els comento amb els amics. Ostres, t’agrada la F1? Recordo que anava de perles per fer la migdiada! Igual que el tour de França. Veient la sortida i l’arribada n’hi ha prou, i mentrestant, migdiada!

    pons007, com a mínim deus fer servir l’aparell per veure tot el que et baixes d’internet, això està bé. L’única funció que té el meu aparell, que és de l’època de la Maria castanya, és acumular pols, i de tant en tant servir de lloc on s’enfila el gat.

    Ariadna, la diferència és que jo no me les dono de res, ni dic que sóc guai perquè no tinc tele. Un urbanita com jo no entén els que trien una vida tranquil•la i alternativa. No tanco les portes de casa meva al progrés, i naturalment reconec que sense internet estaria amb el cul a l’aire. Només constato un fet, he explicat les coses tal com són, ni per presumir, ni per donar-me-les de res. Al contrari, he reconegut que si vull veure alguna cosa, ho faig per internet. Però que tinc un trasto inútil al menjador que fa un any i mig que només acumula pols és ben cert. És probable que això canvii en un futur, no et dic que no, però ara és així.
    Pel que fa al canvi d’hora, a mi sempre m’ha semblat una ximpleria. Senzillament no m’afecta. Avui m’he llevat una mica abans perquè he pensat que la gent ho hauria fet, però dormint un bon nombre d’hores, que ahir vaig retirar aviat. Per dinar he tingut gana una mica abans, però m’he esperat una mica a preparar-lo, de manera que ara ja vaig amb les hores normals. Ja sé que hi ha gent que queda desmuntada, però no és el meu cas, així que us deixo el post a vosaltres, no trobaria la gràcia a escriure d’una cosa que ara per ara no trobo que m’afecti massa.

    Elfreelang, si només vam canviar una hora al rellotge, com és que t’has llevat tan d’hora? Com a molt hauria de ser una hora abans, no? Sí, la tele sempre ha fet molta companyia, molta gent se la posa de fons i ni tant sols la mira, però és una presència que està allà. A casa els pares també passava això.

    ResponElimina
  28. La televisió que fan avui és fatal. jo com a periodista m'intento imaginar a mi en algun programa i em costa molt. No tinc gaire clar què hi pintaria. Només em miro el convidat, alguna pel·lícula, de vegades els documentals del 33, i APM. bàsicament, això. Per un periodista, és una mica depriment que no hi hagi res que motivi... però en fi, sempre ens quedarà la ràdio! :)

    ResponElimina
  29. A bones hores veig aquest post, jo!! Saps que això que no t'agradi la tele, al meu parer, et fa una persona interessant?? Jo no sóc gaire amant de la tele, a casa habitualment mirem el telenotícies mentre sopem, i puntualment he estat enganxada a alguna sèrie de TV3. Però si no em va bé mirar-ho a aquella hora, també m'ho passo per internet més tard i llestos. Anava a dir "podria viure sense tele", però de fet... ja ho faig!!!

    ResponElimina
  30. Jo ja ho he deixt per inutil.
    visc amb tres homes i crec que entre tots l'han espatllat, nomes es veuen sports, sports i algun sport mes
    a mes no em deixen el comandament per res...per lo tant..jo a mis labores (blogueres, es clar)
    jajajaj..porca miseria!!

    ResponElimina
  31. Una mica de trampa si que és eh? :) però tens raó, toooota la programació és bastant...uhm...com dir-ho finament...pobra? Bé, ja ens entenem.
    Jo també tiro força d'internet per veure les 4 coses que m'interessen i acabo abans.

    ResponElimina
  32. De tele a pantalla, tampoc no canvia tant. Connexió, i visualització dels programes online asseguts al sofà en una tele grossa!

    ResponElimina
  33. Jo la tinc per veure les sèries que m'agraden i que em baixo d'internet per veure-les quan vull i com vull. També per veure dvd i poc més.
    La meva tele té més de 15 anys, així que ja pots comptar quin és el meu interès per aquest aparell.

    ResponElimina
  34. Xexu, dues preguntes: com t'ho fas per comentar a tots els blogs sempre el primer? i què vol dir el teu símbol? l'altra dia el vaig veure en un decorat d'una sèrie (Como conocí a vuestra madre) i em pica molt la curiositat!
    em sap greu, però te les havia de fer :)

    ResponElimina
  35. Anna Griera, els periodistes teniu altres mitjans als que dedicar-vos, hi ha la ràdio, i també hi ha els escrits. I tampoc no s'ha de sortir en primera plana, hi ha molts periodistes darrere la notícia. Però bé, com que tu ets de les noves generacions, a veure si aconseguiu canviar aquesta dinàmica tan negativa de la televisió.
    Respecte a les preguntes que fas al final, el meu secret és el 'google reader'. No sé si el coneixes, i no et voldria fotre el rotllo perquè sí, és un lector d'actualitzacions, tu apuntes els blogs que vols seguir, i quan actualitzen t'avisa, el blog en qüestió es posa en negreta. Jo el tinc sempre obert i tot i tenir-hi molts blogs apuntats aconsegueixo mantenir-lo a ratlla. Llavors, quan apareix un de nou, hi vaig de seguida. Hi ha altres maneres, però aquesta és la meva. I el meu símbol és el de perill biològic (biohazard), un símbol important pels bioquímics. Totes les coses amb les que jo treballo porten aquest símbol.

    Yáiza, jo era molt de tele abans, però la vaig deixar de banda, i pel que vaig sentint que fan ara, els programes que la gent comenta sé que no m'agradarien. Llevat de cosetes puntuals que sí que valen la pena, crec que sí que es pot viure sense tele. Jo visc amb tele, però perpètuament apagada.

    Sargantana, serà perquè els deixes, que segur que si t'imposessis, el comandament seria teu, i s'haurien acabat els esports. Si tu prefereixes anar a mirar blogs, no els posis com excusa!

    Anna, és una bona manera de dir-ho, la programació és pobra. I mira que s'hi gasten diners, però en qualitat no inverteixen. Amb internet podem seleccionar una mica el gra de la palla, i no haver d'esperar a una hora concreta.

    Joan, tampoc és el cas, però el meu monitor és prou formós i s'hi veuen ve les sèries o el que sigui.

    Deric, tu com en Joan, i com molta gent. En part és el que deia jo per aquí. Tens l'aparell, però acaba sent una pantalla gran on hi veus el que tu vols, i no el que hi posen. El que mires és el televisor, no la televisió.

    ResponElimina
  36. Saps, ara es parla molt de l'Steve Jobbs, doncs fa uns dies vaig llegir que el seu proper projecte era renovar la tele, que estava de cap a caiguda. Una mica el que es despren del teu post i dels comentaris de la gent, oi?

    A més, llegint-los, crec que internet ha passat a fer la funció que feia abans la tele, i simplement que tries més tu què vols veure, xò que és entreteniment igual.

    La Riera tb la pots veure per internet, eh!

    ResponElimina
  37. Jo conec gent que no té tele i la veritat és que viuen la mar de bé! Ara... tenen ADSL! Que sense això no sé jo si podrien viure tan bé... I jo també m'incloc!

    ResponElimina
  38. No et diré més: des que no tinc tele que sóc una Persona diferent i no hi ha cosa que trobi menys a faltar que aquesta!!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.