dimarts, 20 de setembre de 2011

Nòrdic

Quina sensació més plaent estar el vespre a casa i notar que no fas prou amb la roba que has estat fent servir tot l'estiu; en cas de fer-ne servir. I pensar que la nit anterior vas notar aquella sensació de no estar còmode al llit, que es pot dormir però que aviat farà massa fred. T'enfundes el pijama d'hivern i no et fa nosa, és fantàstic. Però quan per fi t'allites, la sensació és encara incompleta. El llit és massa gran, immens, perquè no està pensat per un de sol. No estàs còmode quan t'hi trobes, que t'has acostumat molt ràpid a no estar-hi. Per sort, s'acosta el temps en que caldrà més roba, aviat traurem el nòrdic. I el llit no serà tan gran, ni tan buit, ni tan trist, perquè sota el nòrdic s'hi està bé en companyia. La sensació és tota una altra quan fora glaça però sota el nòrdic s'hi crea un microclima agradable. I curiosament, aquell pijama d'hivern, aquell que t'enfundes quan estàs sol, sota el nòrdic no t'hi fa cap falta.

29 comentaris:

  1. Una pregunteta... Un nòrdic és un del nord?

    Jo només espero que el nòrdic no pesi gaire, encara que sabent com són de grans els noruecs, suecs o danesos la cosa està difícil...

    :P :P : P

    ResponElimina
  2. No he pogut evitar somriure en llegir el final del post :-))
    Sigui com sigui, el que és segur, és que a l'hivern es dorm molt millor que a l'estiu, ja sigui amb nòrdic o amb mantes tradicionals... i que aquests dies, tapar-se amb el llençol és genial!!! :-D

    ResponElimina
  3. i tant! el pijama és l'útlim que has de canviar. Sempre abans el nórdic que el pijama d'hivern.

    aquests dies s'està dormint de conya! amb una flassadeta i tot, sol o en companyia és una delícia no sentir-se enganxifós.

    ResponElimina
  4. Ai... Aquelles suades sota el nòrdic....sense pijama

    ResponElimina
  5. S'agraeix que hagi refrescat...però no t'abriguis tant encara!!!

    ResponElimina
  6. Encara no fa temps de nòrdic, no! Que ja el trobes a faltar? :)

    ResponElimina
  7. Tu fent honor al nom del teu bloc, eh? Però si que és veritat que ara ficar-se al llit ve molt més de gust. I si és sua ja és per una altra cosa...

    ResponElimina
  8. Hi estic ben d'acord, que sota el nòrdic i sense pijama, si es té bona companyia, es pot arribar a passar molta calor, i fins i tot suar uns quants quilets...

    Ah, i gràcies pel comentari, moltes gràcies, el necessitava...

    ResponElimina
  9. Fes-me un lloc que vinc!
    Ho has fet tant acollidor que m'has fet envejeta!

    ResponElimina
  10. Per cert, la del comentari de dalt que no te nom sóc jo, no sé per què no ha sortit el meu nom d'usuari!

    ResponElimina
  11. És genial començar a notar com va arribant el fred. I tornar a sentir la sensació de fred quan t'acabes de posar al llit o quan t'aixeques al dematí.

    I amb això de dormir sol o no, quan t'acostumes a dormir acompanyat després haver de tornar a dormir sol és duríssim o com a mínim així ho trobo. Hi ha molta gent que diu que dormir el que és dormir s'hi està millor sol que així tens més espai, i no hi estic gens d'acord, i menys encara ara que arriba el fred.

    ResponElimina
  12. El que més m'agrada és arribar al diumenge al matí ben calentona sota el nòrdic i sense cap pressa per sortir-ne. El problema arriba el dilluns quan sona el despertador.

    ResponElimina
  13. M'ha fet molta gràcia el títol del post, perquè justament un nòrdic és el que tinc aquests dies al cap. Visca Escandinàvia! (i els llits grans on un nòrdic fa molta companyia, huhu...)

    ResponElimina
  14. jo també començava enyorar pijama i jersei a l'hora de sortir al balcó! (d'aquí dos dies estaré maleïnt el fred, ja ho veuràs...)

    ResponElimina
  15. En això de posar-se dormir cadascú té les seves coses. Mira, sense anar més lluny i només com exemple, tothom sap que la Marilyn Monroe no podia anar al llit si no havia consultat abans una versió anterior del meu blog... el Xarel nº 5.

    ResponElimina
  16. Jo espero l'escalfor del llit i sovint no tinc temps de pensar gaire, en aquest temps quedo fregida!

    ResponElimina
  17. el meu nòrdic i jo també tenim una relació molt especial. sobretot, quan sona el despertador. per déu! el que em costa allunyar-me'n i deixar-lo allà tot sol.

    ResponElimina
  18. Espero que la meva parella no llegeixi això, perquè des de l'estiu ja m'insinua la posada en escena del nòrdic. Ahir, canvi de llençols per uns de més gruixuts. Toca patir!

    ResponElimina
  19. Jo aquesta nit també m'he tapat més i he dormit taaaant bé!
    ara que amb un nordic...

    ResponElimina
  20. Nòrdic sense pijama, l'opció que més m'agrada! Definitivament!

    ResponElimina
  21. Nòrdic si, fresqueta si, em falta ... deixem-ho córrer... Per cert, el nòrdic ja el tinc des del diumenge nit, de matinada fa falta; amb pijama d'estiu això si.

    ResponElimina
  22. Jo preferiria una nòrdica dins el llit... perdó pel comentari políticament incorrecte!!!!

    ResponElimina
  23. Els nòrdics escalfen molt, a pesar del temps fred que hi tenen... Viggo Mortensen, per exemple! :-)
    Els dinosaures eren una proposta literària del JM Tibau en el seu bloc, per recordar el famós conte de Monterrosso sobre el dinosaure. Jo m'ho vaig passar bomba!

    ResponElimina
  24. És un dels millors moments de la vida, ficar-se al llit i sentir la confortabilitat, sota un nórdic i sabent-se ben acompanyat.

    El que és pitjor i prou trist, és estar sota el nórdic, acompanyat, amb pijama i seguir sentint un fred mental i interior que no te'l pots treure de cap manera, adonant-te'n que el fred te'l dona, just la companyia!!!

    Llavors

    ResponElimina
  25. Jo, com alguns de vosaltres, també sóc de Nòrdic i sense pijama. De moment però, encara vaig amb manta fina.

    ResponElimina
  26. Aquest estiu m'he posat al llit amb un nòrdic... Tenia molta ploma... Confesso que ha estat la meva primera vegada i confesso també, que m'ha agradat...
    Feia un fred que pelava! ;D Ara va de bo! Se m'ha fet estrany dormir a ple estiu tapada fins dalt!

    ResponElimina
  27. Uf, m'agrada massa l'estiu i la calor per pensar en nòrdics... no, per favor, llençol de cotó blanc immaculat i calces, això sí que és una sensació increïble

    ResponElimina
  28. Moltes gràcies per tots aquests comentaris que heu fet. Avui no contestaré un per un, que no vaig bé de temps, però he de dir que alguns dels comentaris han estat molt divertits, i que això s'ha acabat convertint en un compendi de com dormir bé i a gust. Sembla que triomfen les opcions de molta roba de llit i poca envoltant el cos. A mi m'agraden els pijames, però reconec que l'opció de no portar-ne i igualment no passar fred pel nòrdic o similar és molt plaent. Encara no fa temps per això, però d'anar-se tapant una mica sí, i el meu nòrdic, que és una mica de nyigui nyogui s'agraeix. N'hauré de comprar un de millor per quan refresqui de veritat. I finalment, posat que penso que dormir acompanyat és millor, malgrat de vegades et fas nosa amb l'altre, dir que fins i tot hi ha qui dorm amb un altre tipus de nòrdic del que deia jo, eh Ferran? No és espavilat ni res, el tio... jo sóc més de producte de la terra. És clar que la teva terra d'adopció és més cap el nord...

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.