dimarts, 30 d’agost de 2011

Problemes amb els comentaris

Darrerament estic tenint alguns problemes amb els comentaris del blog, alguns de vosaltres m'heu dit per altres vies que no us deixa comentar amb el vostre perfil habitual. També he vist que de tant en tant blogger es menja algun comentari a l'hora de publicar-lo. Tot això no em fa cap gràcia, ja que la gent es pren la molèstia de dir la seva, que no sigui pel sistema que els comentaris no arriben. He obert la possibilitat de comentar sense perfil, però no m'agrada gaire, i si comença a arribar spam m'agradarà encara menys. Si algú ha tingut algun problema a l'hora de comentar al Bona nit agrairé que m'ho digui, i que intenti tornar-ho a fer ara que he modificat l'opció. També voldria saber si us passa en altres blogs o només és aquí, o si sabeu que passa el mateix amb el vostre blog, que veta comentaristes. Personalment, he pogut comentar arreu, sense problema, per això em preocupa que hi hagi dificultats en aquest espai. No sé si té a veure amb el canvi de plantilla que vaig fer, però miro d'esbrinar-ho. Agrairé qualsevol feedback i ajuda que em pugueu donar. Lamento les molèsties que això hagi pogut causar. 

34 comentaris:

  1. Doncs fa uns dies no em deixava comentar de cap de les maneres... fins i tot vaig anar a cal McABEU i li vaig deixar un comentari de prova a veure si allí l'acceptava... i el va acceptar sense cap problema.
    La qüestió és que al següent post ja vaig poder escriure com sempre i no m'ha tornat a passar.

    Ho he anat a mirar (he buscat el comentari a cal MAC) i va ser el 15 d'agost al vespre... i ho vaig provar més d'una vegada, i no m'agafava el comentari, no sortia publicat.

    Espero que siguin errades puntuals. Actualment a mi Blogger no em deixa entrar al "tauler" dels meus blogs, i porta així tot el dia... em surt:

    "No s'ha pogut completar la teva sol·licitud.
    En informar d'aquest error al Servei tècnic de Blogger o al grup Ajuda Blogger" i un simpatiquíssim error "bX-fa9wwp".

    Vull dir que no crec que en tingui la culpa la plantilla nova ni res... són coses "d'ells" ;-)

    ResponElimina
  2. Atenció al que s'indica a l'entrada del 24 de maig al "Known Issues for Blogger"

    http://knownissues.blogspot.com/

    També us pot interessar l'entrada al registre de suport de Google

    http://www.google.com/support/forum/p/blogger/thread?tid=4bd36d5355dbcf8c&hl=en

    i també la "best answer"

    http://www.google.com/support/forum/p/blogger/thread?tid=4bd36d5355dbcf8c&hl=en&fid=4bd36d5355dbcf8c0004a54a75527982&hltp=2

    Tot i això, sembla que el problema, si és aquest, no té un "fix" definitiu.

    Salut

    ResponElimina
  3. Doncs jo no he tingut cap problema per a fer comentaris arreu... i ningú m'ha dit que n'hagi tingut per a deixar-ne en el meu blog.

    ResponElimina
  4. Són els de Blogger que darrerament van bojos. A mi també em surt l'error que diu l'Assumpta però he pogut entrar al panell fent una trampa.
    Sospito que no hi podem fer res... a part de canviar a Wordpress que diuen que va millor.

    ResponElimina
  5. A mi m'està sortint el mateix que a l'Assumpta, tot avui. He hagut d'entrar per una "drecera", perquè si no... De totes formes, em sembla que el tiet Blogger se'ns esta fent vell aka. perdent la xaveta, últimament: quan no té una cosa en té una altra. Pobrisó.

    ResponElimina
  6. Certament crec que el senyor Blogger té problemes, tot que quan he hagut de deixar algun comentari més o manco m'ha deixat. Et dic bona nit, idò, fins la propera!
    Bona niiiiit!

    ResponElimina
  7. Els problemes que jo he tingut amb els comentaris han estat molt aleatoris i no gaire freqüents i en diferents blogs. Quan hi ha un dia que va malament... va malament més d'un cop i a més d'un blog. Jo no he tingut problemes aquí. Em sembla que no. Cap dia.

    ResponElimina
  8. Ultimanet el Sr. Blogger fa aigües... ara no recordo si ha estat en el teu blog, en un altre o en mes d'un pero si que es veritat que a mi tampoc m'ha deixat comentar. Deuen estar de vacances i han deixat als becaris "al mando", jeje ;)

    Un peto!

    ResponElimina
  9. A mi em passa això que explica l'Assumpta de l'error bX-fa9wwp que impedeix entrar al tauler de manera "normal" però no he tingut mai cap problema per comentar aquí ni tampoc en altres llocs. Sembla, com diuen altres comentaristes, que són errades puntuals de Blogger m'estranyaria molt que el teu canvi de plantilla hi tingui res a veure

    ResponElimina
  10. Deixant de banda que blogger pot tenir dies 'rarus', jo he notat que si faig servir l'explorer, el motzila o el google crome les coses em funcionen millor o pitjor.

    El que millor resultat em dona és el crome. El motzila ja el vaig abandonar fa força temps. I l'explorer em fa ballar el cap; no sé perquè encara el conservo.

    Ptns.

    ResponElimina
  11. Hola aquests dies no he navegat gaire però ahir en el propi bloc el tiet blogger no em deixava veure el tauler....potser no és cosa del teu bloc i és culpa de blogger, que ja hem comprovat que de tant en tant li fallen les neurones i ens deixa amb un pam de nas

    ResponElimina
  12. a mi de tant en tant em passa això de no poder comentar, però aquí no m'ha passat mai.. i ara fa temps que no em passa enlloc, crec que el navegador és molt important per a totes aquestes coses, jo per exemple faig servir l'Opera i vaig ràpid i bé,i si faig servir el mozilla o el firefox va molt lent i les pàgines costen de pujar i baixar.. una vegada que vaig tenir poblemes, un dia que va ser general a tot blogger, va ser canviant el navegador com vam aconseguir sortir-nos la majoria..

    ResponElimina
  13. Des d'Internet Explorer amb l'usuari de Ca l'Otis, m'acaba de dir això:


    El teu compte actual (vilaluna@gmail.com) no té accés per visualitzar aquesta pàgina.



    I des de Chrome amb el meu personal... a veure què...

    ResponElimina
  14. no recordo quan (a ppis d'agost o finals de juliol) vaig tenir problemes per comentar els blogs que tenen el mateix sistema que el teu per deixar comentaris. En canvi, els que el tenen com el meu, amb finestra emergent o tota la finestra, no vaig tenir cap problema.

    Recordo que només va ser un parell de dies, que havia de deixar els comentaris no amb el meu perfil sinó com si fos anònim posant el nom.

    Però fa ja un temps d'això. des de l'averia aquella res ha estat com era..... cosa que m'espanta. hauré de fer alguna còpia d'alguns escrits i comentaris que em sabria greu perdre.

    ResponElimina
  15. si, si, exactament em deia això que li diu a la Maria de Ca l'Otis!

    ResponElimina
  16. Ni problemes per comentar-te (que poc que ho faig últimament! i això que et llegeixo...) ni per rebre comentaris (almenys que jo sàpiga).

    Ja se sap que això va molt bé fins que no hi va. Tenint en compte que està manegat per humans ja és molt que encara s'aguanti, no?

    Una abraçada!

    ResponElimina
  17. Algun cop he tingut problemes, però diria que no pas aquí. Algun comentari que no hi ha manera de publicar, algun altre que desapareix. Fins i tot he arribat a rebre correus d'avís d'un comentari que després no m'apareix al bloc.

    Sempre que m'ho he mirat ha estat cosa d'"ells" com diuen per aquí dalt. Així que poc hi podem fer. Ah, i em consta que al Wordpress li passa si fa no fa el mateix. De tant en tant, per aquells misteris misteriosos de la informàtica...

    ResponElimina
  18. Jo sempre aconsegueixo veure'm comentada, serà que em somriuen els fats ( i l'aparato amb què em connecto)? De moment, com diria el Termineitor, "No problemo!" :-)

    ResponElimina
  19. Fa unes setmanes em va sortir problemes a comentar a algun bloc, no em deixava posar el meu perfil, no em reconeixia.... :( però des de llavors bé! I en el "bona nit i tapa't" cap problema!

    ResponElimina
  20. Per part meva, cap problema, tot en ordre. No et lliuraràs dels meus comentaris tan fàcilment! Muahahaha!

    ResponElimina
  21. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  22. A vegades jo també tinc problemes en deixar i alguna en rebre comentaris, però no es culpa nostra, és el sistema que falla més que una escopeta de fira.

    ResponElimina
  23. A mi també em passava no poder deixar-te un comentari però ho solucionava entrant amb safari. El problema aquest que diu l'Assumpta ahir només intentar tornar a publicar em va passar i ho he solucionant canviant la contrasenya de Google.

    ResponElimina
  24. Ja et vaig dir que aquí no podia entrar de cap de les maneres i al blog ONATGE tampoc puc, fins i tot m'ha arribat a dir blogger que no sóc propietària de Llddona i aquí m'ha matat :(
    He d'entrar ara mateix per allà on posa NOM/URL.
    A veure si ho esbrinem...

    ResponElimina
  25. Heu vist que Blogger està canviant la interfície? Potser per això dóna problemes aquests dies, perquè hi deuen estar treballant-hi.

    Per cert, per deixar-te aquest comentari he hagut de fer servir el crome, ja que des de l'explorer no em reconeixia com a Ariadna.

    ResponElimina
  26. Moltíssimes gràcies a tots els que m'heu donat un cop de mà a entendre el perquè d'aquestes errades de blogger. Avui faré una resposta conjunta mirant d'agrupar una mica la informació, de manera que ens serveixi a mode de resum. Una de les que em va dir que tenia problemes per comentar-me va ser la Joana, que ara pot fer-ho amb el nom però encara no des del seu perfil. Sembla que blogger li busca les pessigolles d'alguna manera. Joana, et prego que ho segueixis provant, a veure si te'n surts. Altres com l'Alba, la Marienkafer o la Laura T, també han tingut problemes per comentar, però no aquí al Bona nit.

    Una quanta gent apunta a que pot ser tema de navegadors. L'Ariadna, la Lolita, la MaryMoon i la Kweilan han fet provatures amb diferents navegadors i alguns donen problemes i d'altres no. La conclusió, i la recomanació, però per això no calia muntar aquest sarau, és que deixeu de fer servir Internet Explorer. Aquest sempre, sempre, sempre dóna problemes. I si no mireu de tocar l'html del blog. Jo recomano Firefox (tot i que va més lent) i Chrome.

    També s'han detectat problemes amb el panell de blogger, que encara que no tingui res a veure amb els comentaris, tampoc no ho podem saber. Ni obviar. L'Assumpta, l'Euphorbia, en Ferran, la Ventafocs, en Mac i l'Elfreelang, no hi podien entrar els passats dies. Jo ni me'n vaig adonar, diria que sí que m'entrava, però no puc assegurar que obrís el panell en cap moment. Com també apunta l'Ariadna, han estat fent canvis a la interfície (cosa que jo ni sabia) i avui veig que ja l'han posat a punt. Espero que almenys aquests problemes es solucionin. La nova interfície m'agrada menys que l'altra, però és qüestió d'acostumar-s'hi.

    La Carme, en Joan i en MBosch manifesten haver tingut algun problema puntual amb alguns comentaris, però no ho atribueixen a cap problema concret de blogger, o més aviat a errades puntuals del sistema, però no degudes a res concret. Alguns fins i tot es posen catastrofistes i diuen que blogger fa aigües, com en Ferran o la Laura T. O com la rits, que relaciona alguns problemes que ha tingut amb aquella caiguda de blogger de fa uns tres mesos. Tot podria ser, però jo pensava que després d'això havia funcionat bé.

    En RedCrash ha rebuscat en fòrums i sembla que la gent en va parlant. Són problemes que no tenen una data de solució establerta. Blogger treballa amb tots els errors, segur, així que es detecten s'hi posa, però és clar, tot porta el seu temps.

    Finalment, Porquet, Elur, Cantireta, Maria i Yáiza no han detectat problemes a l'hora de deixar o rebre comentaris. Afortunats que sou!

    Gràcies altre cop a tots per la vostra col•laboració, m'he quedat més tranquil de saber que no es tracta d'un error només del Bona nit.

    ResponElimina
  27. A mi em sembla que no m'ha passat mai! Encara que si que a vegades obres blogger i surten coses rarilles...està tocat de l'ala pobret! Si és que li donem massa canya i a vegades es despista...però no li podem estar més que agraïts al final!

    ResponElimina
  28. Què és la "interficie" aquesta que t'agradava més abans que ara? (ho pregunto de veritat, eh? és una cosa del blog?)

    ResponElimina
  29. L'últim comentari que et vaig fer i que se'm va esborrar crec que vas ser una cagada meva més que no pas una altra cosa (una manasses...)

    ResponElimina
  30. Barce, de vegades fa coses rares, però a la segona sempre sol funcionar. Molts cops provo d'obrir uns comentaris i dóna error, però en tornar-hi va amb normalitat. Una mica potser sí que repapieja...

    Assumpta, la interfície és l'entorn virtual en el que ens movem, el que tu veus quan manegues el blog per dins (en aquest cas que parlem de blogs). Ho entendràs de seguida si mires de publicar alguna cosa, o d'accedir a les entranyes del blog, veuràs que ara tot es diferent. Hi ha les mateixes opcions, però te les presenten en un format diferent. Doncs és que han canviat la interfície. De moment, a mi m'agradava més l'altra, sobretot el camp per escriure posts, però és qüestió d'acostumar-s'hi.

    Laia, de vegades l'error és nostre, és cert, però altres cops també es menja comentaris perquè sí. O els envia a correu brossa, recordes quan durant una temporada això passava sovint?

    ResponElimina
  31. I tant, és tota una fortuna poder-te comentar post a post... gràcies a Déu!! (Hahahahaha!).

    ResponElimina
  32. Ja he vist com ho he de fer. A alguns potser la interfície aquesta ha canviat sola. A tots aquells que us dóna el mateix error que em donava a mi "bX-fa9wwp" i que us impedia d'accedir al vostre tauler, feu el següent:

    Entreu al vostre blog i, a través del llapis que surt a sota qualsevol post entreu com si volguéssiu canviar el post. Només fent això ja sereu a dins d'aquell post i podreu accedir als COMENTARIS, a les ESTADÍSTIQUES, etc... però NO al tauler, si mireu d'anar al TAULER us tornarà a donar l'error famós.

    D'acord doncs, quan sigueu dins, mireu a dalt de tot de la pantalla i veureu que just davant de la vostra adreça de correu electrònic, hi ha, en lletres blaves, aquest petit missatge "Prova la interfície de Blogger actualitzada". Si cliqueu al damunt veureu les tripes del vostre blog tal com sempre, però amb un disseny diferent.

    Doncs bé, justament una de les coses que podreu fer des d'aquí és anar al vostre tauler i veure tots els blogs que teniu, editar els posts, etc. Això es pot fer clicant tamunt la "B" de Blogger.

    En fi, un zero per BLOGGER per fer les coses tan malament.

    ResponElimina
  33. Sempre que toquen alguna cosa a blogger sol haver-hi problemes aquí o allà. Jo recordo el problema que comenta la rits, quan va sortir el nou sistema de publicar comentaris.
    Jo vaig tenir problemes per a publicar fa unes setmanes quan van llançar el panell nou. La manera de solucionar-ho va ser tornar al panell vell. L'opció és al capdamunt a la dreta de la pàgina inicial del panell. ;)

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.