diumenge, 14 d’agost de 2011

On creien que militaven?

Algú em pot explicar què està passant a Salt? Es coneix la notícia de que una regidora de Plataforma per Catalunya ha estat pressionada per dimitir ja que volia casar-se amb el seu xicot subsaharià. La cúpula del partit li va exigir que la seva parella tingués papers, i davant d'això ella va dimitir. Hores després, el cap de llista de la localitat gironina dimiteix també per solidaritat amb la damnificada. Resulta que ell tenia un xicot dominicà amb tots els papers en regla des de fa temps, però ha volgut donar suport a la seva companya.

La regidora, Juana Dolores Martínez, ha decidit denunciar Anglada i al partit per les pressions, i el cap de llista, Carles Bonet, declara que alguns membres del partit semblen nazis dels anys quaranta. Aquestes accions les trobo normals, però és que no eren conscients del partit on militaven? O dit d'altra manera, com podien militar en aquest partit donada la seva situació familiar?

Em sembla que hi ha gent que no sap al que juga. Ara, com a bons polítics, no renuncien a la poltrona, això sí que no. Deixen el partit, però conserven el seient al grup mixt. Si és que al final, una mica sí que s'entén tot plegat.

29 comentaris:

  1. El que jo em pregunto és... Que feia senyora militant per un grup polític que vol fotre fora del país a la seva parella? Sabia a que s'apuntava o es fa unir a PXC només per jugar???
    Increible!!!! Em faig la mateixa pregunta que tu, la mateixa..
    Però be, també hi ha gent que després de votar a la dreta es sorprenguin que aquest prenguin mesures de dretes...

    ResponElimina
  2. Veig que som uns quants que ens fem la mateixa pregunta. És impossible que no sabéssin on es posaven. El que tampoc entenc és que quan algú abandona un partit no deixi el seu lloc vacant per algú altre. Aquí , tot i que no m'agrada, votem als partits i no a les persones; per tant si deixes un partit també hauries de deixar el teu escó ( tot i que en aquest cas em molesti).

    Ja fa temps que estic farta de política i polítics

    ResponElimina
  3. Sóc de Salt i hi visc de tota la vida amb episodis d'absències. No conec ni la Juana ni en Carles. No sóc algú "normal". Penso que hi ha molta gent normal que es deixa portar pels missatges que envien els media. Ja m'he cansat d'escriure que Salt és una ciutat on es viu amb normalitat. Em va sorprendre, com a molta gent, el resultat que va tenir Plataforma per Catalunya (perquè tanta gent té por de fer servir el nom del partit? jo ja fa temps que puc dir Espanya i no em surt cap gra a la llengua...)

    Què us sorprèn?

    La Juana (amb querido negre) i en Carles (després de veure com reaccionen les forces polítiques) han près una decisió. Podien haver dimitit i abandonar el lloc de regidors. I que l'ocupés algú altre del mateix partit que anava a la llista. O podien fer el que han fet. Quedar-se de regidors, sense estar adscrits al grup pel que es presentaven, perquè puguin pensar que aquell partit els ha traït.

    Voleu que us digui què en penso? Crec que molta gent va votar PxC perquè part o alguna de les raons que apuntaven eren més clares que les que igualment pensen altres partits però no diuen. I penso que no, que no sabien on es ficaven.

    Jo tampoc ho sabia quan em vaig fer militant d'ERC. Fins que hi vaig ser dins i vaig veure les manipulacions que intentava enPuigcercós i la seva directiva.

    O com d'altres que són o han estat militants del PSC, i no se n'han adonat de fins a quin punt ser-ho volia dir combregar amb l'espanyolisme del PSOE.

    I encara... com tothom que ha votat CiU (o hi ha militat) i no se'n adona que està defensant amb el seu vot un model de societat ultraliberal. I pensa que només defensa catalanitat?

    Qui és que no sap on es fica?

    És fàcil veure la palla a l'ull dels altres i no veure la viga a l'ull propi.

    Em sembla que la Juana i en Carles van actuar i ho fan de bona fe. Jo no sóc ningú per jutjar-los. Ni per tirar la primera pedra. Ells van tenir la valentia de presentar-se per unes sigles que els van enlluernar. I ara, han sigut més valents encara en dir que estaven enganyats.

    Per mi, tenen i haurien de tenir tot el respecte. Són persones, amb dret a equivocar-se. I amb dret a canviar de parer si es senten enganyades.

    ResponElimina
  4. XeXu és curiós però avui he parlat amb un familiar d'aquests fets precisament i més o menys li he dit això mateix que exposes tu, és que no sabien d'antuvi on s'havien ficat? el que no entenc és que hi feia aquesta dona en un partit com aquest...? com diu el gatot la realitat és sempre més complicada...i si tothom té dret a equivocar-se però jo em miraria una mica més a saber on em fico!

    ResponElimina
  5. Quina gràcia el títol del teu post!! És justament el mateix que va dir en Josep Lluís!! :-))

    La veritat és que el tema el trobo curiós...

    ResponElimina
  6. Això es tant simple d'explicar com quan la pesseta i la bragueta tiren en costats oposats..... Tothom vol viure a la seva manera i de vegades haurien de mirar on posen els peus i sobretot el que diuen, comptant que ho diuen davant de moltes persones. Sembla ser que en aquest cas ha guanyat la bragueta......

    ResponElimina
  7. No, no t'ho puc explicar! Sincerament, jo tampoc no ho entenc massa. He llegit la defensa que en fa en gatot, i d'acord, no som ningú per jutjar-ho, i possiblement si coneguéssim el cas a fons i de primera mà, molts detalls i petites circumstàncies ho farien tot més comprensible. Però això no treu que, la informació que arriba a tot Catalunya a través de mitjans d'informació del tot formals, segueixi deixant-nos a tots amb un pam de nas.

    És cert que tots els partits tenen tela marinera, i me'n faig creu dels rentats de cap que han fet a alguns amics meus quan s'han decidit a militar en un partit. Que sí, que la majoria de partits ensenyen una cara bonica i després per dins són una casa de barrets. Però és que amb PxC no hi ha dubtes!! Si el partit és clarament racista, com hi pots combregar, i encara pitjor, com pots presentar-te a les seves llistes, si el teu xicot és de fora? On és el sentit comú, aquí? Ho puc respectar, perquè toca, però no ho entenc pas. Trobo que és incomprensible, i ells mateixos se n'haurien d'adonar, que, com a mínim, aquesta és la imatge que transmeten...!

    ResponElimina
  8. (Per cert, XeXu, molt maca la barra de pestanyetes... però per quant un canvi de font per la capçalera? =P)

    ResponElimina
  9. Doncs la veritat és que de política cada cop n'entenc menys. Vull dir de veritat, no entenc res, sembla que parlin un altre idioma o que siguin d'un altre planeta. I en aquest cas que comentes encara més, no m'entra al cap com algú que no és xenòfob pot militar en un partit que sí que ho és i quedar-se tan tranquil. Ni tan sols entenc com la seva parella, sabent que formava part de PxC no li deia que era una falta de respecte cap ell, no entenc com pot compartir la vida amb algú que professa amb la frase "primer els de casa"...

    Però és clar, parlant d'aquest partit no m'estranya res, amb l'anunci de les noies saltant la corda ja em vaig quedar blanca, al igual que amb el vídeo de l'Anglada dient que ell era franquista però que havia de fer veure que creia en la democràcia. Fent broma, si hagués de dir algo, seria la frase d'aquella noia xinesa de l'APM: "No entiendo nala".

    Aviam si avui tenim la primera alegria de la temporada, força barçaaaaa! ;)

    ResponElimina
  10. Tot plegat és tan ridículament estúpid (tenir un nòvio negre i fer-se de Plataforma per Catalunya és tan imbècil com ser jueu i militar a la NSDAP de Hitler)... És tan, tan estúpid, dic, que tot plegat no pot ser altra cosa que una "politicada". Algú deu haver pagat a aquests dos perque es facin militants del partit (cadria saber quan se'n van fer; potser quan les enquestes ja apuntaven Plataforma com a "partit estrella"?) i, arribat el moment, surtin amb aquesta història.

    Repeteixo: és IMPOSSIBLE, massa "casualitat", que precisament dos regidors de PxC tenen parella africana/llatinoamericana... Anda ya.

    ResponElimina
  11. Tot i que estic d'acord en que tothom pot equivocar-se, no puc defensar de cap manera tota aquesta història. Això no és un error, això és una altra cosa, una falta de responsabilitat brutal i una presa de pèl. De polítics no se'n salva ni un, els seus actes no tenen cap mena de justificació i si m'apures en tenim tots la culpa de que facin aquestes coses ja que ho permetem... no tinc més paraules per a tota aquesta història.

    ResponElimina
  12. La sorpresa que vam tenir a la macrocolònia va ser gran, molt gran. Haurien d'aprendre els costums sexuals de casa nostra.

    ResponElimina
  13. Li esteu donant moltes voltes a aquest tema quan ells sabien ben bé on militaven. El que passa és que no sabien que les seues parelles eren de fora.

    ResponElimina
  14. Aquest cas m'ha recordat aquell acudit d'un que vol entrar al partit comunista i per admetre'l li fan primer un qüestionari:
    - Si vostè tingués cotxe, que en faria?
    - Sens dubte el donaria al partit i així serviria com a mitjà de transport públic.
    - I si li toquessin 200.000 € a la loteria?
    - Tots els diners per al partit, que els repartiria en bé de la comunitat.
    -Bé, bé ... i si vostè tingués un xalet al camp?
    -Doncs el cediria al partit, i així tothom en podria gaudir.
    -Perfecte... molt bé, i si tingués una bicicleta?
    - Ei, la bicicleta no. La bicicleta no la donaria.
    - I com pot ser això?
    - Perquè de bicicleta si que en tinc una!

    No conec el cas particular d'aquestes persones que cites al post però si que sembla que, com al protagonista de l'acudit, tot els semblava bé del seu partit fins que n'han patit les conseqüències directament. És cert que tots tenim dret a equivocar-nos, però hi ha coses que ja es veuen venir per tant aquest cas em provoca les mateixes preguntes que a tu perquè jo crec que si entres a militar a un partit com PxC si saps on et fiques.

    No sé si en FERRAN té raó i al final només es tracta d'una jugada preparada per algú però el que si que cada vegada tinc més clar és que el món de la política és un món on les coses que als que hi estem fora ens semblen impossibles es tornen ben possibles. Utilitzant el mateix exemple que fa servir ell, jo he llegit que l'Associació de Jueus Alemanys va donar suport públic al partit de Hitler demanant-ne el vot a les eleccions alemanyes de 1933...

    ResponElimina
  15. Potser l'enganxina del partit els feia maco a la jaqueta, i en comprovar que destenyia, se l'han hagut de treure corrents. Ai, el sentit comú!

    ResponElimina
  16. @McAbeu, el que comentes dels jueus i els nazis té a veure amb una associació que, als anys 20, apostava per la integració dels jueus a la societat alemanya com a forma de lluitar contra l'antisemitisme. Tan propers als alemanys volien ser els jueus que van crear aquesta associació, que no van saber veure el monstre fins que aquest se'ls va cruspir. Un temps després que Hitler arribés al poder, els van il.legalitzar.

    *moment història patrocinat per itineri.de, hehe*

    ResponElimina
  17. Jo tb em faig la mateixa pregunta, i no ho entenc, tenim uns polítics de pandereta!

    Mirant la resposta d'en Ferran, tot passa a ser molt més inquietant!!!

    Això si, l'únic de bó és que PxC tindrà dos regidors menys a Salt, i això solament, ja és una bona notícia.

    ResponElimina
  18. Vaig dubtar una mica si fer aquest post, però em n’alegro perquè s’han dit coses molt interessants que poden ajudar a entendre una mica millor la situació. Naturalment, sense mirar-ho des de dins no arribarem a saber mai que els passa pel cap, però m’alegra saber que molts ens fem les mateixes preguntes. La política d’aquest país, com la de tots els països, suposo, deixa molt per desitjar.

    Laura, la gent entén poc de política, i jo m’hi puc incloure, però hi ha coses de les que no ens hauríem de sorprendre després de votar un partit, i hi ha gent a qui sorprenen. Però si ets militant d’un partit hauries de tenir clares les idees que defensa aquest partit, si no, per què t’hi fiques. Segur que hi ha moltes coses que no ens arriben, però des de fora sembla tot estrany.

    Mireia, estic d’acord amb tot el que dius, formant part del partit sembla estrany que no sabessin que la seva vida personal no quadrava amb els ideals que defensaven. I a banda d’això, em molesta com a tu que segons la democràcia, votem un partit, però al final els regidors o diputats tenen la cadira en propietat, i si canvien de formació aquesta se’n vagi amb ells. És un contrasentit. Una bona mostra de que la política és un patrimoni força lamentable que tenim.

    Gatot, és fantàstic comptar amb la participació d’algú de la ciutat en qüestió mateix. En cap cas volia dir que a Salt no es visqués amb normalitat, igual que en tantes altres ciutats on han tingut representació aquesta mena de formacions. Està clar que el triomf d’aquest partit s’ha donat perquè hi ha molta immigració i també hi ha molta més gent de la que pensem que això els molesta. Però no només per això, aquesta gent de Plataforma deien les coses molt clares, mentre que altres van amb mitges tintes. Prova d’això és el que va passar a Badalona, el discurs del PP era el mateix que el de Plataforma a altres llocs, i va guanyar l’alcaldia. Penso que amb un discurs tan clar, és difícil no saber on et poses. Potser només t’interessa la part on es diu que es donarà prioritat a la gent d’aquí, però si tu tens una parella de fora, no pots entendre que aniran maldades per ella? Penso que no és tan difícil la relació d’idees.
    És clar que no et falta raó amb els altres exemples que poses, això està clar. Totes les formacions tenen unes idees clares però que molta gent no acaba de tenir clares perquè no proclamen als quatre vents, però a poc que escarbis, les trobes. En aquest sentit potser sí que entres per defensar unes idees i t’acabes trobant que a més n’has de defensar unes altres en les que no creus. Però en aquest cas, pel que tinc entès, aquesta gent no han dimitit quan s’han adonat de què anava realment la pel•lícula, han dimitit quan s’han adonat que eren ells els protagonistes, i que els havien reservat un final tràgic.
    Des del desconeixement que tinc per només haver llegit la notícia als mitjans, no els falto al respecte a aquestes persones. Van triar una opció que jo no triaria mai, però això no els converteix en pitjors, és la seva opció i prou. El que passa és que trobo que no se n’han desdit, que si els deixessin estar, continuarien formant part del partit encara que la ideologia anés en contra dels immigrants. Però si van en contra dels ‘seus’ immigrants, la cosa canvia. Bé per defensar les persones que estimen, però jo no els anomenaria valents, ja que no han marxat del partit per ideologia, sinó per interès propi.

    Elfreelang, potser aquestes preguntes que ens fem són un primer pensament i ens hauríem de mirar més si tenen raó de ser o l’explicació real de tot plegat és menys absurda del que sembla. Com li deia a en Gatot, tu et pots equivocar, que combreguis amb una part del que diu el partit no vol dir que sigui amb tot, però el que els ha fet dimitir han estat temes personals, no que no estiguin d’acord amb la ideologia. És diferent, encara que no ho sembli en aquest cas.

    ResponElimina
  19. Assumpta, em sembla que el títol que he posat és la pregunta que ens fem tots en veure una notícia així. Curiós no sé si seria la paraula... és estrany i inversemblant.

    Garbí, la teva explicació m’ha semblat encertada. Aquesta gent no canvia la seva ideologia, però a casa porten una doble vida ja que saben que van en contra dels interessos i les idees del partit. Rere donar preferència a la gent d’aquí s’amaguen unes intencions racistes i xenòfobes. Això no vol dir que aquests es pensessin que no era un partit tan radical, però de totes maneres s’ha de ser una mica il•lús per no adonar-se’n. Els ha pogut la bragueta, com dius, i ja s’han trobat la realitat d’on militaven.

    Yáiza, està clar que no tenim, ni molt menys, tota la informació, ni coneixem el cas tal com s’ha esdevingut. Generalment em crec a mitges tot el que surt als mitjans, ja que entre ells la informació no sempre coincideix, però aquest cas m’ha sobtat i en principi el que volia destacar són els fets contrastats i demostrats: una regidora obligada a dimitir perquè la seva parella és immigrant, i les denúncies que vol posar. Si això és cert, les preguntes ens les podem fer, és que no sabia on es ficava? Ja parlàvem més amunt que de vegades només ens quedem amb una part del que ofereix el partit, i no ens fixem en les misèries, però sembla ser que fins que no els ha tocat de prop, aquests regidors no han dit res, cosa que em fa pensar que combregaven amb la ideologia del partit, tot i tenir parelles de fora. Plataforma sempre es venta de parlar ben clar, més que els altres, per això sorprèn que aquesta gent no semblaven tenir massa clar on eren, jo estic tan sorprès com tu. És com una gran incongruència tot plegat, però per aquí s’han anat dient algunes claus per entendre-ho millor. Sembla que cadascú defensa el que li sembla, fins que alguna cosa li toca de prop, i llavors les prioritats canvien.
    Serà pesada la tia! La veritat és que no ets l’única a qui no convenç aquesta font, i davant la pressió popular al final hauré de canviar-la, de moment segueixo fent cosetes per deixar el blog al meu gust, però que consti que encara que canvii finalment la font, a mi la que hi ha no em desagrada! La faré servir per alguna altra cosa per molestar-te!

    Barce, els teus dubtes són encara més naïf que els meus, i ho expressen més clarament. En primer lloc penso que aquestes persones sí que són xenòfobes. Potser no acaben de combregar amb la facció més racista del partit, però sí que abracen part de la ideologia. Naturalment, quan això els toca de prop, quan perjudica la persona que han triat per tenir al costat, la cosa canvia. Tota la resta poden ser expulsats, però la seva parella no, és clar, això no es toca. M’ha agradat també que mencionis la visió des de l’altra banda, com un immigrant que està aquí, lluny del seu país, i mirant de subsistir, pot estar al costat d’algú que milita en un patit amb tendències clarament xenòfobes? Doncs bé, te’n faràs creus, però una de les dues parelles dels regidors, ara no recordo si era el subsaharià o el dominicà, havia d’anar a les llistes de Plataforma també. Al final no hi va anar perquè el partit no ho va veure convenient, però havia d’ocupar un dels primers llocs de la llista. Tu ho entens això?
    L’Anglada aquest és una bona peça. A mi em fa molta por que personatges així assoleixin tant poder. Vull creure que molts dels militants del partit només eren descontents amb les polítiques d’immigració del govern actual, i que quan vegin la realitat fotran el camp. Si no, no sé on anirem a parar, vivim en un país molt més racista del que pensàvem.
    Bé, el partit no va anar pas malament, oi? Va ser un molt bon resultat per ser que alguns jugadors s’acabaven de treure el banyador i les xancletes i van anar directament a la gespa a jugar!

    ResponElimina
  20. Ferran, s’acaba sabent cada cosa en política, que això que expliques que pot haver passat no se’m fa ni tant sols estrany. No tinc eines per saber si encertes o no té res a veure, però que podria ser ho sabem tots. Una investigació a fons segur que faria sortir coses molt divertides a la llum. El que em fa dubtar és que parlem dels caps de llista de la formació per Salt, els números 1 i 3, si no vaig errat, i això em diu que ja devien portar temps allà. Vaja, no sé com va la política de llistes de cada partit, però suposo que els primers han de ser els més ‘aptes’ o fidels. Però bé, la teva frase final més clara no pot ser. Analitzant-ho de la manera més simple és quan es veuen millor les obvietats. Ah, i gràcies per les puntualitzacions històriques que fas més tard sobre jueus i alemanys, que jo no en tinc massa idea i sempre va bé aprendre’n. Com també li dic a en Mac, curiosament ara llegeixo un llibre que en parla, havia de ser precisament ara! Quines coses.

    Laura T., jo tampoc penso que sigui un error, com a molt diria que és una gran manca de consciència per part d’aquesta gent. No sé si és perquè són caps visibles, si és perquè els mitjans sempre treuen les pitjors coses, però és que no hi ha manera, no rebem notícies de que tal o tal altre polític ha realitzat unes magnífiques accions i presenta uns comptes totalment nets i sanejats. Tot és corrupció o mal rotllo dintre mateix de les formacions, i tirar-se els plats pel cap entre elles. Si que ho permetem, però em sembla que tot això ens supera ja.

    Formiga, benvinguda al Bona nit, tu i tots els membres de la teva macrocolònia. De ben segur que uns hàbits sexuals més saludables arreglarien moltes coses, però em sembla que en aquesta notícia part de la història anava per aquí...

    Jpmerch, com sempre, un comentari àcid. No sé què devien pensar en alçar el cap i dir ‘collons, però si surto amb un negre, aaaarggghhhh!’

    McAbeu, aplaudiments per l’acudit, exemplifica totalment el que jo pensava de la situació que descriu la notícia! ‘Sí, sí a tots els negres ni aigua, menys al meu negre, és clar’. Al final acabem veient que es tracta d’un problema de naturalesa humana, i és que som la pera. I ja dubto de si realment aquesta gent sabia on es ficava. Si ho sabien, és tenim molta barra, i si no... ja els val! Només els calia veure qualsevol dels anuncis de campanya per intuir que el tret no els sortiria com esperaven.
    Alguna cosa posava al diari al voltant de que Anglada acusava a CiU, però és clar, tendim a pensar que aquest home no pot dir-ne una de certa, i potser aquest cop tenia raons per acusar. Estic d’acord amb vosaltres amb que en política ja no hi ha impossibles, ja no sé si és que estem condicionats per les sèries de conspiracions, però imagina qualsevol situació rocambolesca en política, i segur que la realitat la supera. Just el llibre que llegeixo explica això dels jueus i Hitler (quines casualitats, que jo no e tenia ni idea i ara em surt per totes bandes!), i té tela. Com això, milers de coses.

    Cantireta, la descripció que en fas no pot ser més encertada. Tot i que tinc els meus dubtes, no sé si és que es van posar la jaqueta i després van veure que la insígnia destenyia, o és que la jaqueta els encantava, però a l’hora de mirar-se al mirall van veure que a ells mai els quedaria tan bé com a altres. Sigui com sigui, jo d’ells em passava al nudisme i que deixin de provar-se camises.

    rits, això de la política de pandereta s’estén per tots els racons, com més sabem, més ens podem posar les mans al cap. Al final gairebé optes per la ignorància que et quedes més tranquil. Que a més, algunes explicacions poden ser del tot esfereïdores. A mi no em serveix que Plataforma perdi dos regidors a Salt, aquests inconscients continuen a l’ajuntament, i les idees no els hauran canviat d’un dia per l’altre. Les mateixes cares amb un nom diferent. No hi ha guany, em sembla.

    ResponElimina
  21. L'altre dia vaig deixar en un post teu una dit castellana. Avui pertoca una de ben catalana, nostrada i coneguda.

    "Si no vols pols no vagis a l'era" senyora Juana Dolores.

    O pateix un greu problema d'incomunicació aquesta senyora o realment tinc seriosos dubtes sobre la seva capacitat intel·lectual.

    Sento ésser tan contundent, però és que si una cosa es pot dir dels senyors de PxC és que van amb la veritat (la seva) per davant.

    Així que m'abono a la teoria de "tot per la cadira".

    ResponElimina
  22. "... parlem dels caps de llista de la formació per Salt, els números 1 i 3, si no vaig errat, i això em diu que ja devien portar temps allà". Sent així, tot plegat encara té menys sentit, si cap: portes temps en un partit com aquest i la teva parella és... negra? llatina?

    Estic convençut que això és un apanyo. És impossible que hi hagi algú tan estúpid. I dos encara menys!

    ResponElimina
  23. Bé... amb aquest exemple podríem resumir el nivell intel·lectual d'una bona part dels polítics... no?
    ai no, que no es pot generalitzar.

    Bé, doncs... ara ja no sé què dir que no generalitzi.

    Bé, sí. Gamarussos.

    ResponElimina
  24. S'ha de ser molt burro è? però MOLT! Tan burro com perquè et diguin no vagis allà que t'ostiaran, no vulguis rebre i hi vas igualment. No sé... ideologia política? en dubto. Més aviat ignorància extrema. Perquè repeteixo: s'ha de ser MOLT burro.
    I la parella? ja em diràs si no és més burra encara. O sigui què collons fas tu que ets d'una altra raça, d'un altre país, amb una persona que està dins un grup polític clarament xenòfob, racista i classista?
    Saps què et dic, que tot plegat és can pixa.

    (ho havia de dir o rebentava)

    ResponElimina
  25. XEXU, saps? a mi m'agradaria molt que em portessis a veure el futbol amb tu :-)

    ResponElimina
  26. Què fort! No ho sabia pas això que els volien posar a les llistes, repeteixo no ho entec. Aquesta gent sap el que és la coherència, coneixen aquesta paraula?

    M'ha fet gràcia la teva frase de les xancletes! Sí, sí, al cap i a la fi va estar força bé, sent resultadistes no ens podem queixar pas. Aviam si demà guanyem el primer títol de la temporada..

    ResponElimina
  27. Ah!! i no sé perquè reben tantes queixes les noves lletres, jo les trobo la mar de maques! I ja ho vaig dir però les punts a les is són molt xulos i crec que van bastant acord amb la temàtica del blog, per dir que sempre s'han de posar els punts sobre les is.

    ResponElimina
  28. Porquet, jo no ho volia dir, però també he dubtat més d'un cop de la seva capacitat intel·lectual. Però no siguem dolents, realment es va posar on no tocava, i n'ha sortit escaldada. No sabem què hi ha rere tot això, però segur que la història és més inversemblant del que sembla. El més fort és això, els de Plataforma no se n'amaguen pas, de les seves idees. No sé com algú es pot confondre o no entendre-ho, així que potser era la manera fàcil de tenir un càrrec a l'ajuntament, com tu apuntes.

    Ferran, quan ho dius tu sembla realment tan absurd que em fas pensar molt seriosament que hi hagi una mà negra darrere. Diria que coses més rares s'han vist... però és que ja no n'estic segur!

    Elur, magnífic exemple de dues cares, de mirar de ser moderada en el primer comentari, amb un final brillant, això sí, i de fotre canya en el segon. Jo em quedo amb el segon, i les coses pel seu nom, és clar que sí. Això no vol dir que no puguem estar equivocats amb les nostres apreciacions, però des de fora fa una impressió tan absurda que bé podem pensar així.
    El més fort del cas és que alguna d'aquestes parelles, no sé si el subsaharià o el dominicà, en un principi també havien de formar part de les llistes, però que el partit no ho va acabar de veure bé. Així que ni els regidors, ni les parelles, ni res de res, aquí, o tots ben ximples, o que alguna cosa escabrosa passa, com el Ferran ha anat apuntant. I és que sembla una situació tan inversemblant, que fins i tot sense subestimar l'estupidesa humana acaba sent creïble. Em sembla que un dia d'aquests sabrem la veritat, i tot plegat serà tan recargolat que farà por.

    Assumpta, quina gràcia que m'ha fet aquest comentari! Però no, no, no podrà ser, Luthien es quedarà a caseta demà. Ooooohhh...

    Barce, la font d'això és la mateixa que d'on he tret la resta de la informació, el diari Ara. És per llogar-hi cadires, però és que tot el que envolta aquest cas és surrealista.
    Començar la temporada amb dos Barça-Madrid no està malament. A veure si demà tenim una alegria, serà començar amb bon peu. Ho tenim de cara, però com a bons culés, s'haurà de patir una mica, no?
    Gràcies per defensar les meves lletres! A mi m'agraden, però la veritat és que no acaben de quedar bé amb la resta. Aquesta font me la guardaré, però és probable que pugui aconseguir fer una imatge amb la mateixa lletra dels títols, i així podrà tenir els dos colors. Si ho faig directament des del blog no puc posar-hi dos colors. Seguiré fent retocs, quan tingui temps! Però tens un punt positiu per defensar-me, hehehe.

    ResponElimina
  29. Vaig molt tard a opinar perquè acabo de tornar de vacances i m'estic posant al dia, però no me n'he pogut estar quan he llegit el títol.
    És el mateix que vaig pensar jo. Tot plegat vergonyós i a part, per gens que suporti els del PxC, entenc que Salt els va votar aconseguint a tres regidors i ara només se'n queden amb un?? I la voluntat del poble se la passen pel forro de la bata!!! Va home va...

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.