diumenge, 21 d’agost de 2011

Iglú

No és normal dormir en un iglú en ple mes d'agost aquí a la nostra terra. Però si és un bungalou-iglú ja és una altra cosa. Aquest cap de setmana m'he allotjat en aquesta curiosa càpsula que sembla treta de Bola de Drac, i curiosament a dins s'hi estava fresquet, hi havia qui passava fred a les nits i tot. Encara que no tingui vacances aquest agost miro d'aprofitar el temps, i no hi ha millor manera de fer-ho que escapar-te amb la gent que més t'importa en aquest món, quan la conjunció de planetes permet que ens apleguem tots. Llavors és quan no importa el lloc, ni el que fem, perquè només volem estar junts. Però si el lloc és tan curiós com aquest, l'organització tan laxa com ens agrada, i l'escenari és la Costa Brava, la cosa encara millora. He de dir que m'han obligat a anar a la platja, només una mica. Penso que la darrera vegada que hi havia anat era també amb ells... fa cinc anys. Tot i això, és d'aquells caps de setmana que acabes i només et surt de dir una cosa: 'gràcies, ha estat una monada'.

24 comentaris:

  1. Bé, el primer comentari ha estat sense haver llegit el post... és que m'ha fet gràcia. Estava al menjador cosint una miqueta i m'he aixecat a mirar la rentadora -a posar-la a centrifugar- i he aprofitat per actualitzar blogs (o sigui, fer un "rondo" dels meus) i just clico el teu i, per l'hora veig que deuria fer uns segons que havies posat nou post i no he pogut evitar deixar-ne constància.

    Doncs res, que tens tota la raó, que el millor del món és estar amb les persones amb les que vols estar i que és millor un lloc senzill amb gent que estimes que un hotel de súper luxe amb gent amb la que no et sents a gust... Ara bé, si al damunt és un iglú!! :-DD

    Quina gràcia m'ha fet la foto!! Jo en vull un!! (i que s'hi estigui fresquet, és clar!!) ;-)

    ResponElimina
  2. Costa Brava i amb la gent que t'estimes. Sembla que no es pot demanar gaire més, oi? O sí?

    Ja tinc ganes de tornar-hi a posar els peus, a les platges de la Costa Brava. Ara, a mi no caldrà que m'obliguin a banyar-me i prendre el sol! Ho faré de motu propi i ben a gust!

    Apa doncs, encara que suposo que estàs tip de la calor... a gaudir del mes d'agost, que ja s'acaba!

    ResponElimina
  3. Què xulo! Jo vull saber on és això pq promet. I aquí dins quants n'hi caben? I sobretot si dius que si està fresquet, és que hi vaig de cap!

    ResponElimina
  4. realment entenc la sensacio q descrius d'estar amb qui mes estimes quan l'nivers ha d conspirar perque aixo passi. tan se val el q facis,el q importa es estar plegats i aixo converteix qualsevol perdua d temps en el moment mes bonic d l'estiu.
    per cert,el bona nit i tapa't es veu d conya amb un ebook (ah, i disculpa l'absencia d'accents).

    ResponElimina
  5. Què mono aquest iglú!! Ja tens raó, sembla una cápsula de Bola de Drac! I és clar que sí, l'estiu s'ha d'aprofitar per fer aquestes cosetes i estar amb la gent que estimes, això sempre!! I aquí a Catalunya tenim molta sort perquè no ens cal anar massa lluny per estar a llocs preciosos, la Costa Brava mateix és maquíssima!

    Que bé que t'ho passessis tan bé, segur que comences el dilluns amb un somriure a la cara! Bon dilluns, aii...com costa engengar! :)

    ResponElimina
  6. És cert que la situació que expliques no pot ser millor: vacances, amb la gent que estimes, passant-ho bé... i tampoc passa res per anar una estona a la platja si després et pots tirar a la piscina que hi ha a prop de l'iglú aquest per treure't la sorra!

    ResponElimina
  7. El millor és sempre la companyia.
    és ben curiós aquest iglú. Està bé provar coses noves. Jo vull veure una foto de l'interior...

    ResponElimina
  8. Ooooh, no m'enganyis, aquesta mena de caseta te l'has treta d'una càpsula Hoi-Poi!!!

    Així que tu i els teus amics teniu aquestes càpsules... són el meu somni!

    ResponElimina
  9. M'alegra que t'ho passis bé i en bona companyia! nen amb la calor que estic passant aquests dies el teu iglú em fa una envegeta!!! de bon grat dormiria dins un iglú!

    ResponElimina
  10. A veure, a veure, hmm... dues apreciacions: la part de la gent que t'importa te la compro a ulls clucs; no hi ha cap dubte que la seva companyia són vitamines per l'ànima, allò que fa que viure pagui definitivament la pena. Bravo per l'experiència del cap de setmana!

    L'altra apreciació és sobre l'iglú. Reconec que fa com gràcia, que és original... tot i que pel meu gust és horrorós. Buf, ja està, ho havia de dir ;)

    ResponElimina
  11. Graciós, sí. Lleig... també! Però què caram, amb la colla tot s'hi val.

    Ara, que d'iglú, poquet. Només una cabana arrodonida i pintada de blanc. Talment una càpsula Hoi Poi.

    ResponElimina
  12. A 35 graus i entre quatre parets... sento una enveja terrible! Que xulo!

    ResponElimina
  13. què curiós això del bungalow-iglú!

    benvinguda la conjunció de planetes! encara que sembli impossible, passa. És genial poder compartir tot un cap de setmana amb els que estimes. Sigui on sigui.

    Ja ho dius que no t'agrada la platja, ja, xò de debó 5 anys sense trepitjar una platja i el mar? mare meva! d'acord que la calor és insofrible i la sorra enganxosa, que el sol crema,.... xò i la fresqueta de la brisa marina? i els peixitus que pots trobar ben a la vora en qualsevol cala de la costa brava? i la sal del mar? ais.....

    ResponElimina
  14. ostres, no sabia que a la costa brava hi havia una vila del pingüí! però... us estàveu tots aquí dins? 8-O

    jo també vaig estar per la costa brava, però la setmana passada, i ni de bon tros en un allotjament tan curiós. una mica més ampli sí, per això. ;)

    ResponElimina
  15. Iglus a la Costa Brava?Uau! Que macos! Que divertit^-^.

    ResponElimina
  16. Tant se val quan de temps tinguis. L'important és que el comprateixis amb 'els teus' i que en treguis un bon aprofitament. Qualitat vs quantitat.

    Ptns.

    ResponElimina
  17. És ben curiós, aquest habitacle. I quanta gent hi cap? Almenys, tornar amb la rialla a la boca és una bona manera de qualificar el cap de setmana. Ben fet.

    ResponElimina
  18. Ostres!!! L'unica cosa que em surt es: quina cucada!! i una pregunta obligada es: has intentar fer un "kame hame"? jejeje, si que sembla cosa de bola de drac, quins records!! Queda clar que tu has pasat fatal ;) els amics, normalment son la millor companyia pero si ademes se li afegeix un lloc tan monu com aquet la cosa deu millorar. Llastima que no tingis vacances, pero per aixo están els caps de setmana.

    Un peto!

    ResponElimina
  19. Es maco poder deixar constància d’un bon cap de setmana, diferent i original, almenys per mi, perquè no solc anar de bungalous mai, i encara menys de càmping convencional. Gràcies a totes i tots pels vostres comentaris, si algú vol més dades del lloc que ho pregunti.

    Assumpta, el comentari va arribar immediatament després de penjar el post. Encara no tenia consciència d’haver-lo penjat que ja rebia el mail. Ets molt ràpida. Fa gràcia quan veus actualitzar pràcticament a temps real, saps que estàs al mateix temps que l’altra persona davant de l’ordinador, quan em passa intento fer-me la imatge d’aquella persona enviant el post, però naturalment, és força difícil sense cap mena de referència!
    La gent que estimes sap que no pots tirar els diners, i es busca una solució que convenci a tothom. A mi ja saben que no em poden portar a acampar, per barat que sigui, però si hi ha bungalous, doncs llavors sí. La qüestió és estar plegats i que no es perjudiqui a ningú.
    No te’n pots emportar un, estaven clavats a terra! I s’estava més fresc que a l’exterior, però tampoc no et creguis... només per la nit, però segur que dormir al patí hauria estat pitjor.

    Yáiza, l’únic que podia demanar de més és no haver de treballar el dia següent, però no es pot tenir tot. El pla em sembla perfecte, però m’ho semblaria igual tant si és aquí com al sud o a la muntanya.
    A mi m’han obligat a punta de pistola a anar-hi. No, no és veritat, però ja sóc prou bronques i em queixo de les coses que no m’agraden, si la majoria vol platja no t’hi pots negar en rodó, fas el cor fort i ja està.
    L’agost és un mes que no s’acaba mai, recordo que l’any passat se’m va fer extremadament llarg. Però em sembla que aquest any passarà més ràpid. A veure si la calor també.

    Laura T., això està al càmping Relax-Ge, a Mont-ras, al costat de Palafrugell. Ho vam trobar curiós i ho vam agafar. Dins hi caben quatre persones, és molt petit i té intimitat zero. Lavabo, mini-cuina, un espai central força petit, però amb un pati força gran on treure taula i cadires, i un llit de matrimoni i dos d’individuals. Nosaltres en teníem dos, però com que són independents estan separats per una reixa, així que o bé dónes la volta o bé saltes la tanca. Nosaltres fèiem això segon.

    Gerhart, és clar que ho entens, ho has viscut tant com jo aquests dies, i tantes altres vegades. I saps el millor? Que encara ens en queden moltes, d’aquestes. Ostres, em vaig quedar amb les ganes de veure-ho, algun altre dia m’ho hauràs d’ensenyar, quan et torni el tupper, per exemple!

    Barce, amb aquesta gent també hem fet algun viatget fora, però com que tenim vides separades i costa trobar-nos, optem per opcions més fàcils. Bé, això i perquè alguns tenen descendència i als altres els ve de camí. Però està clar que no cal anar massa lluny per trobar llocs impressionants, i en definitiva el que importa és la companyia, de fet, d’activitat n’hem fet força poca. Ara, no sé jo si he començat amb massa bona cara aquest dilluns, coses que passen.

    Mac, jo sóc molt més de piscina que no pas de platja, i una mica més i ni la tasto! Anàvem a un ritme tan baix que el primer dia ens la van tancar abans que hi pogués anar. Ara, com sabies tu que hi havia una piscina?

    Joma, quan he llegit el teu comentari he pensat que realment no vam fer cap foto dintre, almenys jo. Menteixo, alguna sí, però no es veu en absolut l’interior, només les persones que feien de model. L’espai és petit, seguint la paret hi ha dues habitacions, el lavabo i una mini-cuina, i al mig un espai central que és massa petit per fer-hi vida. Però bé, no estava malament, i era curiós.

    ResponElimina
  20. Porquet, els d’unes quantes generacions de tele-espectadors de TV3 hem somiat sempre tenir càpsules Hoi-Poi, naturalment. Jo ja puc dir que he dormit en una caseta fabricada a Capsule Corporation, però el botonet de la càpsula no ens van dir on era, si no me l’emporto cap a casa!

    Elfreelang, amb la calor que estic passant ara, jo també dormiria en un iglú, però dels de veritat, eh! Sort que gaudíem de la companyia i no teníem massa activitat...

    Ferran, home, que tampoc era tan lleig! Estèticament és estrany, i no lliga amb cap altra construcció, és cert, però tenia la seva gràcia. I ja que vas a un bungalou, per què no anar a un de ben original? Si total el vols per dormir a cobert i prou. Fèiem vida al jardinet de la parcel•la que cada iglú tenia, i ens hi passàvem hores. A això hi anàvem, i sense cap mena de sensació de perdre el temps, amb aquesta companyia totes les hores valen la pena.

    Joan, ja sé que no és un iglú, home, però té la seva gràcia. Entre tu i en Ferran m’heu desmuntat aquest post tan entranyable, hehehe. Però què volies que posés de títol, si aquest queda la mar de bé! Ara que, estic pensant que ‘Càpsula Hoi-Poi’ tampoc hagués quedat malament!

    Atzu, la solució és l’aire condicionat, home. Ara que, l’iglú no en tenia, com pots suposar.

    rits, sempre m’ha sobtat la gent que diu que sense el mar, sense tenir la platja a prop, no podrien viure. Jo que vaig passar-me anys i panys estiuejant a la platja, no ho trobo a faltar gens, i si no veig el mar en mesos em quedo tan panxo. No tinc cap tirada a res, si em quedo a casa sóc igual de feliç que si trepitjo la sorra. O millor dit, si trepitjo la sorra a l’estiu, sóc molt més feliç si em quedo a casa. Però pels amics es fan moltes coses, si s’ha de cedir una mica es cedeix. Tampoc no em demanen cap impossible, a la platja no gaudeixo, però per baixar-hi una estona no em moriré. I ni m’he cremat ni res, així que va ser realment poca estona.

    Pati, no vaig veure cap porc volador ni cap hipopòtam pagès, però les casetes sí que hi eren. Aquests bungalous eren per quatre persones i nosaltres érem sis persones i una personeta, així que en vam agafar dos, i hi vam estar prou bé. Total, només era per dormir. La cuina era minúscula, això sí, dues persones es molestaven. Però tot plegat tenia la seva gràcia.

    Maria, era força curiós tot plegat, com a mínim original.

    Ariadna, el temps era curt, i vam fer molt poquetes coses, molta calma, moviments lents i gens de pressa. Vaja, temps de moltíssima qualitat, perquè era amb una companyia immillorable, i tots els segons comptaven.

    Cantireta, sí que és ben curiós. Cadascun és per quatre persones, té dues habitacions, però amb intimitat zero, això sí. El cap de setmana va anar molt bé, la tornada no tant, però ja se sap, oi?

    Peròquèdius?, benvingut al Bona nit. Arribes fent preguntes filosòfiques! Doncs no sé què té... cúpula?

    Marienkafer, de petit ja em vaig cansar de provar de fer el kame-hame, al final vaig desistir i em vaig resignar a que no em sortiria mai. Sí, sí, va ser terrible, fatal, vaig patir molt aquest cap de setmana, hehehe. Vacances formals no en tinc ara, però la dinàmica és vacacional totalment. Serà per això que estic tan dropo a la feina, el cos es pensa que estic de vacances, però el cap sap que no!

    ResponElimina
  21. Això de la piscina ha estat una deducció lògica. Amb la calor que fa aquests dies a la Costa Brava, aquests iglús s'han d'anar desfent a marxes forçades i què millor que aprofitar tota aquesta aigua sobrant per omplir una piscina, no?

    ResponElimina
  22. XEXU, em fa gràcia veure que poc n'arribem a ser de l'estiu!! Jo fa molts anys que no vaig a la platja, molts, potser més de deu... i a la piscina ben bé un parell... Les coses típiques de la calor no són les que més m'agraden :-))

    MAC!! hahaha què bo!!... enigma lateral :-D

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.