dilluns, 20 de juny de 2011

Oooooh Jenifer...

De vegades recomano algun grup de música, generalment de la terra, i avui vull presentar la nova sensació del panorama català, un grup que probablement ja haureu sentit en una banda o altra: Els Catarres. Sobretot per la seva cançó 'Jenifer', la del vídeo que adjunto (que fa molta gràcia), s'estan fent molt coneguts. A la seva pàgina es pot escoltar tot el primer disc, jo els vaig descobrint. La cançó en qüestió potser us semblarà una ximpleria i una pocasoltada, però quan us sentiu a vosaltres mateixos cantant 'Oooooh Jenifer...' tot el dia, ja em direu el què...


34 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Ostres què bona! L'havia vist alguna vegada al face, però mai no m'havia cridat l'atenció. M'he rigut amb la "choni de castefa", la veritat... ;)

    ResponElimina
  3. M'encanta, des que la vaig descobrir l'escolto un cop cada dia com a mínim. I no és que la busqui, és que me la vaig trobant al facebook d'amics, al twitter, o aquí, en un blog.

    I el moment Mohamed Jordi, del qual sóc un fan, és molt gran.

    ResponElimina
  4. No sé que vols que et diga XeXu. Estaré atent a d'altres coses que facen i ja en parlarem amb més elements de judici.

    ResponElimina
  5. A mi també em va fer gràcia quan anomena a en Mohamed Jordi.

    ResponElimina
  6. Ja l'havia sentit i això que no estic molt al dia de música, però la vaig trobar divertida.

    ResponElimina
  7. Ah! I ja he vist el compte enrere de la barra lateral. M'agrada que sigui nocturna... clar que per trobar-te a tu, ja esperava que hagués de ser de nit i si pot ser de Bona Nit.

    Gràcies! :)

    ResponElimina
  8. És graciosa...però ja sé perquè m'agrada tant la música estrangera: perquè no entenc res i les lletres pardales no m'empedeixen apreciar la música :)

    ResponElimina
  9. Aquesta cançó em va fer molta gràcia! Ja ho vaig dir en un post que des que els vaig descobrir que no puc parar d'escoltar-los! I posar-los de bon matí, la veritat és que animen molt!
    De moment ja tinc dos concerts a la vista i un és d'aquí a no res!!!! :D
    Saps quina m'agrada molt? la noia de la plaça i la de tots menys tu. Bé... és que m'agraden totes... :D (ara estic escoltant "tots menys tu")

    ResponElimina
  10. encara no els havia escoltat...i la veritat es que no sona tant malament...esbrinarem un xic més d'aquesta bona gent

    ResponElimina
  11. Ooooh! Tinc una amiga que la canta tot el dia!! Realment la cançó és molt graciosa... "Anirem a Pont Aeri els dos junts!!". Però no en conec cap més.. algun dia faré cas al teu consell i n'escoltaré d'altres. Apa, bona nit!! I vigila amb les quilles!

    ResponElimina
  12. Doncs no sé què dir-te... així, de primera, no em diu massa cosa. Em quedo amb els segons 11 al 23 de la introducció de guitarra...

    ResponElimina
  13. Jo i la meva companya de pis ja fa temps que la vam sentir per RNE4, li cantàvem a la gent però ningú la coneixia... ara, ja és un hit entre els/les col·legues, sona a tot arreu!

    ResponElimina
  14. Hehe, me la van fer descobrir fa poc i em vaig petar de riure, amb tot però especialment amb allò de la choni de Castefa :))

    ResponElimina
  15. Ohhhhhh Jennifer....m'encanta!:) A més de tenir una melodia molt alegre, la lletra és divertidíssima! Ara, a que no descobreixes que és el més m'agrada del videoclip? :P

    ResponElimina
  16. Ja fa algunes setmanes que me la van fer descobrir i ara l'estic fent descobrir jo.

    La veritat és que la cançó no és pas brillant però em va fer riure de veritat... ai les yennissss si és que tenen un puntet eh?

    ResponElimina
  17. Tant que t'agrada trencar cames... ara ens tocaria canviar-nos els papers. Amb la cançoneta que se m'ha enganxat no hi ha qui estudiï, Xexu!!! Ja et val!!

    ...

    Petoneeeets!!! (no sé fer un comentari enfadada :P)

    ResponElimina
  18. Veig que no soc l'únic que ha tunejat el seu cotxe per una jennifer xD

    ResponElimina
  19. La vaig descobrir pel Facebook farà un parell o tres de setmanes. Addictiva i ideal per ser taral·lejada al cotxe tot fent via, per exemple, a la platja de Castelldefels.

    ResponElimina
  20. M'encanta, m'encanta!! i la tararejo tot el dia...
    "lluitarem pel nostre amor... prohibiiiiiiiiit, oooohhh Jennifer!!"

    ResponElimina
  21. Acabo de descobrir-la gràcies a tu, ja soc una Oooooh Jenifer addicte :-P

    Jajajajajajaja

    ResponElimina
  22. És divertida la cançó i el videoclip, però potser a mi em va un altre estil de música. I ho sento per la Jenifer!

    ResponElimina
  23. Vols què et digui el què? Doncs que no la coneixia ni n'havia sentit a parlar mai i que m'ha semblat molt divertida. Vaig a veure què més trobo d'aquesta gent. Potser no seran dels meus grups de capçalera però està bé aquest descobriment que m'has fet.

    ResponElimina
  24. Vols què et digui el què? Doncs que no la coneixia ni n'havia sentit a parlar mai i que m'ha semblat molt divertida. Vaig a veure què més trobo d'aquesta gent. Potser no seran dels meus grups de capçalera però està bé aquest descobriment que m'has fet.

    ResponElimina
  25. jejeje, si que fa riure. I m'has recordat que divendres els vaig explicar als amics i que encara no els he passat el vídeo per correu (encara que a hores d'ara segur que l'han rebut per alguna altra banda).

    Això si, aquest tipus de música catxondo-irònica-popular-festiva m'acaba cansant. No sé, em fa gràcia una temporada però després me'n canso.

    Si fins i tot (i ais, no t'enfadis) els Amics de les Arts em cansen! jo no sé si els he agafat mania per la versió odiosa de Don't look back in anger o què, xò ara ja quan em sona alguna cançó d'ells a l'ipod, els passo. O fan un segon disc boníssim, o no sé jo ...

    ResponElimina
  26. Ja n'he sentit alguna cosa, el rock català, i la música en general en els últims anys han guanyat molt i molt.
    Un blog de vídeoclips:

    http://cataclips.blogspot.com/

    ResponElimina
  27. Era d’esperar que no podia agradar a tothom la cançó, però bé, molts la trobeu divertida, i aquest era el tema. És original i trapella. I mira que és la nova història de Julieta i Romeu, eh? Gràcies a tots pels vostres comentaris.

    MBosch, fa molta gràcia, entens tot el que està dient un cop arribes a la tornada.

    Joanfer, sí, sí, això de la ‘choni de Castefa’ és boníssim.

    Gotham, jo la poso al despatx un cop al dia, i a més, expressament. La gent de per allà ja la van cantant. Benvingut al Bona nit!

    Jpmerch, és només per riure, no estaríem parlant de la gran peça musical, és clar!

    Mireia, jo l’he sentit anomenar, però com que no segueixo el programa, no és de les coses que em fa més gràcia.

    Carme, és enginyosa, per riure una mica. I per això de nocturna, ja saps, són els encapçalaments que poso per aquí, m’agrada que tot tingui relació amb la nit. I gràcies a tu per tirar endavant aquest projecte genial.

    Vida, jo com que de música no n’entenc, em solc quedar amb les lletres, i quan en trobo alguna de divertida, segur que me l’acabo aprenent de tant sentir-la.

    Elfreelang, una mica d’humor és molt necessari.

    Guspi, quan vaig pensar de posar-la m’estranyava que ningú l’hagués penjat en algun blog encara. Quan em vas comentar vaig recordar el teu post, m’havia marxat del cap. De moment no em plantejo concerts, i les cançons me les vaig posant, però encara no me’n sé cap altra, i no sé si les reconeixeria.

    Garbí, és música que es deixa escoltar, però aquesta té la gràcia d’explicar una història trapella.

    Yáiza, jo encara no he aprofundit en les seves cançons, però me les vaig posant. Aquesta és diferent a les altres, té clara vocació de fer riure. Ja vigilo, ja…

    Assumpta, espero que no sigui per les bromes que fa sobre Convergència. Una mica d’humor, jo la veig molt inofensiva la cançó. No sé si les ‘chonis’ de Castefa pensaran igual.

    Adbega, és que s’ha de reconèixer que s’enganxa i fa gràcia. Anirà sonant i sonant fins que ens en cansem, ves.

    Ferran, quan diu això de la ‘choni’ és quan et quadra tot el que ha anat dient i per això fa molta gràcia. Suposo que a Castelldefels no en fa tanta…

    Barcelona m’enamora, i tant que sé el que més t’agrada, que et penses que jo no m’hi he fixat? Les imatges de diferents llocs de Barcelona que van sortint estan molt bé. Tu no tindràs alguna cosa a veure amb aquest videoclip?

    Porquet, no recordava que la Guspira ja l’havia posat al seu blog, em va passar totalment per alt, allà vaig veure que també vas comentar. No, no es convertirà en un clàssic, quan ens deixi de fer gràcia passarà de llarg. Però potser quan la tornem a sentir d’aquí a un temps, ens tornarà a fer somriure.

    ResponElimina
  28. Laia, la culpa és teva! Què fas mirant blogs en període d’exàmens? T’exposes a aquestes coses! Vinga torna als llibres!

    Pons, jo perquè no tinc cotxe, si no ho faria sens dubte!

    Òscar, de tant en tant en surt alguna d’aquestes en català i sens enganxa moltíssim. En la nostra llengua també es fa música de tota mena, fins i tot per riure i enganxosa.

    Bocins, a mi una de les coses que més se’m repeteix és aquest ‘prohibit’ que has escrit, que m’ha sonat talment com si l’estigués escoltant!

    Txell, no saps el que has fet, ho sento molt, no volia convertir-me en camell!

    Maria, almenys tenen un puntet original.

    Laura T., a mi ja m’agrada la música en català, i aquesta es pot afegir a la llista de cançons per anar escoltant. Però cadascú té els seus gustos, és clar.

    Susanna, deixaré els teus dos comentaris que em fa gràcia que estan fets des de perfils diferents, hehehe. A mi també m’han semblat un bon descobriment, tot i que no estic tenint el temps que voldria per escoltar-los més a fons. Ja m’hi posaré, que a la seva pàgina es pot escoltar tot el disc, i hi ha la llista de concerts que faran aquest estiu, estaran per tot arreu.

    rits, aquesta música és per passar l’estona, com tantes altres. La sents, se t’enganxa, la cantes tota l’estona, i un bon dia desapareix. Ja veurem si aquesta gent són capaços d’anar entrant en el panorama musical del país, ja que no totes les cançons són en plan de conya.
    Tothom és lliure de que li agradin les coses que vol, o que li deixin d’agradar. A mi els Amics m’agraden molt, i n’espero el segon disc, però no per veure si no em cansen, sinó perquè tinc ganes de coses noves, i de tornar a veure’ls en concert. Ara, però, toca fase Antònia Font, és clar. Pel que fa a la versió d’Oasis, és realment lamentable, però s’ha de reconèixer que totes les del disc de la Marató ho són, o a mi m’ho semblen. L’únic bo que en puc dir és que de les que he prestat una mica d’atenció, reprodueixen la lletra força fidedignament, però la versió és fatal. Potser és que ens agraden massa les versions originals, tot i que a mi Oasis no m’entusiasma.

    Agnès, penso que la música en català ha millorat perquè feia molts anys que estava estancada, i ara han sortit uns quants grups que han fet propostes noves i diferents, totalment aire fresc. No coneixia aquest blog, tenen una bona base de dades. Gràcies.

    ResponElimina
  29. Noooooooooo, clar que no és per les bromes sobre Convergència!! Homeeee!! :-)
    És que no m'acaba de fer el pes. Vaig escoltar la intro de guitarra i vaig pensar "oh, serà maca!!" i, de cop, em trobo que és mig rapejada (o sigui, parlada) i... xoff!! no m'agrada que una cançó sigui parlada... mira, manies meves...

    ResponElimina
  30. És divertida, i fa una llista interessant dels tòpics catalans ( ja penso en la propera classe de català, és que no tinc remei...). A mi m'agrada, i això que jo escolto Brahms, Ac/Dc, Elton John, Antònia Font, Beethoven, Reincidentes..."OOOOOhhhhh Jennifer...!!"

    ResponElimina
  31. Assumpta, així si trobes que algú recomana en Roger Mas, que té certa rellevància entre els autors catalans dels darrers anys, fuig esperitada, perquè el tio parla les cançons, i a més amb un mono-to que a mi em fa adormir. Ara sortirà un fan seu, que n'hi ha molts, i em trencarà les cames. Però és taaaan avorrit...

    Cantireta, ens fa gràcia a la gent d'aquí perquè tenim uns perfils similars, i sabem de què parla. Sempre fa riure que facin broma amb les coses nostrades. Quina varietat musical. Però jo em quedo amb Antònia Font, és clar. Bé, haguessis dit els grups que haguessis dit, em quedaria amb Antònia Font igualment.

    ResponElimina
  32. Ei, no havia vist aquesta re-resposta!! Vaig a veure (escoltar) ROGER MAS i torno...

    un moment, si us plau...

    Hehehe l'he escoltat i de fet el mono-to el té també quan canta, eh? I, ostres, li he escoltat dues cançons, una que es diu "caminant" i una altre que és... al·lucina!! una versió d'una de la Paulina Rubio... no hase falta que disses nada más :-D

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.