divendres, 7 de gener de 2011

Som spam

Aparentment, el blogger de vegades decideix que el que hem dit no deu ser prou políticament correcte. No sé quins criteris deu fer servir per decidir que no publica alguns comentaris, però em sembla que de mi deu pensar que sóc un maleducat, perquè ja m'ho ha fet diverses vegades. El pitjor és que, un cop t'ha vetat un comentari, sembla que ja no te'n passa una en el blog en qüestió. Ja em rondava pel cap escriure sobre això, però a sobre avui mateix a el Porquet li han vetat un comentari aquí (ja hi he posat remei), així que encara em fa menys gràcia i vull explicar on van a parar aquests comentaris, per si algú no ho sap, perquè algun cop he intentat explicar-ho en un blog on m'han vetat, però el nou comentari també desapareix. Bravo blogger per fomentar la llibertat d'expressió, una altra gran perla després de limitar l'extensió dels comentaris!

Si entreu al vostre panell de control, a la consola, allà podeu accedir a l'enviament de missatges, a la configuració i al disseny. Des de fa relativament poc hi ha dues noves pestanyes, la de Comentaris i la d'Estadística. Si aneu a comentaris, veureu que hi ha dues opcions, 'Publicats' i 'Correu brossa'. En aquest apartat de correu brossa és on podeu trobar comentaris perduts i podeu acceptar-los (si voleu). Trobo que és una mica 'gran germà' que ens controlin els comentaris d'aquesta manera, i que no ens deixin expressar-nos com vulguem. Us convido a mirar-ho, potser hi trobareu algun comentari meu... i a veure si hi ha collons d'eliminar-me aquest post!

38 comentaris:

  1. Siiii!!! Jo ho vaig descobrir quan en JOSEP LLUÍS va posar un comentari al blog d'en JORDI BANYERA en que criticava al Pérez Reverte... El comentari va desaparèixer... després el va tornar a posar i, va tornar a desaparèixer... li vaig dir que el posés com a Anònim (però dient que era ell) doncs igual... Vaig provar de posar-lo jo, amb el meu nom i el meu perfil... desapareixia cada vegada... Ho va provar ma germana amb el seu nom, el seu perfil i diferent IP d'ordinador... doncs res de res.
    Suposo que hi havia alguna paraula o frase que Blogger considerava incorrecta (crec que li deia feixista o quelcom semblant)

    El més graciós de tot és que, tots aquells comentaris eren rebuts per les persones que estaven subscrites al blog d'en JORDI hehehe i la CLIDICE va entrar finalment dient que havia rebut els mil quatre-cents intents :-DD

    Finalment vaig aconseguir posar-lo frase a frase... i és que jo sóc més tossuda que Blogger. Afortunadament en JORDI BANYERA és un bon Jan i em va deixar fer totes les proves possibles :-DD

    Al poc, vaig descobrir això que tu dius del "Correu brossa" i també em vaig empipar força.

    ResponElimina
  2. Vig trigar a trobar-ho.... però la veritat és que sou tots molt políticament correctes a casa i no n'hi ha mai cap a brossa. jeje
    No acabo d'entendre quins criteris deu seguir el sr. blogger... ves a saber

    ResponElimina
  3. Aquest blogger fa cada putada... Si me'l trobo li penso trencar les cames! ;D

    ResponElimina
  4. ostres que fort....no ho sabia, ara aniré a fer un cop d'ull aprofitant que estic emprenyat perquè em talla els escrits que penjo ( gràcies per avisar) i no tinc pebrots de solucionar-ho....és el que té començar amb la informàtica després de la pubertat.

    ResponElimina
  5. Hola Xexu:
    No sabia que passés això. Sabia del correu brossa dels comentaris, però pensava que era per eliminar aquells comentaris que estan en anglés i que no diuen res, però allà estan. Vaja, crec que no m'ha passat mai, però va bé de saber-ho.


    També et volia respondre a l'anterior post, que no he tingut temps de comentar-te però si volia fer-ho. Personalment penso que els blogs són un reflex de nosaltres i de la nostra vida. Hi fem canvis de color, de plantilla, fem blog nou amb altre format,... perquè canviem. Sinó malament si sempre fos tot igual, potser voldria dir que estem estancats i això tampoc seria bo.
    Com et deien els companys: tot a la vida té un final i no té perquè ser trist (bueno sí que ho és una mica) però em recorda lo de les colles d'amics de l'infància o adolescència que no creus que mai s'acabin però els vas perdent el contacte, o els veus menys... però saps ,el millor que et queden un munt de records i coses seves que et fan com ets i personalment, tot i no escriure amb tanta freqüència com vosaltres, a mi em passa una mica això, recordo el què escriviu. Per exemple pel què fa el teu blog, ara durant aquest parèntesi que vaig fer, vaig tenir una discusió forta amb ma germana i em va venir al cap un post teu sobre el teu germà i em va ajudar, em va donar una altra perspectiva que ningú dels meus tenia i vaig recordar de tu. O quan vaig a la llibreria i veig llibres i dic mira aquell que va recomanar en Xexu per això o per allò...
    I són coses que queden.
    Sempre m'ha sorprés que només sent paraules sense conèixe'ns directament, doncs les persones establim lligams d'amistat.

    Escriure s'ha de fer quan es tenen ganes de dir alguna cosa... jo penso que el dia que tu paris, tu que tant cuides el teu blog i els teus companys blocaires amb els teus comentaris, doncs sé que serà perquè el teu temps l'ocuparà una cosa que per tu serà encara més millor que el blog. Però si mai decideixes tancar (que espero que sigui d'aquí molt de temps) sàpigues que has deixat un boc rastre pel teu pas.

    Salutacions!!!!

    ResponElimina
  6. XeXu... aquí vaig de nou! Contra les hordes censuradores del senyor Blogger!

    Abans de res, moltes gràcies per recuperar el meu primer comentari. Ara ja en tens 2 en l'anterior post.

    A mi m'ho va ensenyar l'Assumpta, tal i com ja ha explicat més amunt! De tant en tant hi passo a veure si hi ha algun cosa, i mai hi havia trobat res fins que, pam! en el darrer post em vaig trobar la pobra Rita censurada. Immediatament la vaig recuperar!

    Sembla que darrerament el senyor Blogger a més, està juganer, ja que, com també t'he comentat en l'anterior post (comentari que si vols pots esborrar) abans se m'ha publicat un post amb el qual estava fent proves. La veritat, ara no posaria la mà al foc dient que jo no he clicat el botó de publicar, però jo crec que no ho he fet....

    Som fràgils davant els capricis del senyor Blogger, cosa que em fa pensar com podria començar a crear una còpia de seguretat del blog. Algú té alguna idea?

    ResponElimina
  7. Dons a mi també em passen coses rares al meu blog, em desapareixen fotos que tenia penjades en els posts i no es veu el mateix si et conectes amb el Mozilla Firefox que amb el internet explorer normal.
    Perque desapareixen les fotos?
    Ara vaig a mirar el tema del correu brossa.
    Que fort i quina rabia tinc de que algú m'esborri les fotosssss!!!!!

    ResponElimina
  8. Apreciat porquet, tens una opció de baixar-te el blog a configuració-bàsic-exporta blog, jo ho faig per tal que quan me'l tanquin almenys en tingui un tros...

    ResponElimina
  9. PORQUET, en Víctor Pàmies m'ho va explicar una vegada... Vaig a provar-ho, no sigui cas que t'ho expliqui malament.

    Si el meu blog desapareix de cop no té res a veure amb el post anterior. Vull dir que no haurà estat intenció meva tancar-lo (ufff) tan sols serà que me l'he carregat sense voler mentre feia un intent de còpia de seguretat...

    Ara torno (espero) :-P

    ResponElimina
  10. A mi algun cop també m'han passat aquests fenòmens paranormals almenys jo volia creure que eren paranormals ara veig que potser són efectes col·laterals de la famosa llei Sinde ( que no sé si ja l'han aprovat) que pretén controlar Internet

    ResponElimina
  11. Patètic... aconsegueixo fer la còpia però després no s'obre i, per tant, no puc dir-te si queda bé o no...
    La culpa és de l'EXPLORER... que es veu que ve predeterminat per aquestes coses i es bloqueja cada vegada.
    Ho provaré amb el Netbook...
    Tornaré...

    ResponElimina
  12. A mi m'ha passat una vegada amb un de teu, precisament... El vaig acceptar tot seguit! :-)

    ResponElimina
  13. Perdó, XEXU... torno a ser jo... no hi ha manera.

    La còpia de seguretat es fa com diu MOLON LABE, en el panell de control del teu blog, vas a la pestanyeta de CONFIGURACIÓ, a l'apartat BÀSIC i a dalt posa EINES DEL BLOG i hi ha tres opcions:
    - Importa el blog
    - Exporta el blog
    - Elimina el blog

    Has de clicar "EXPORTA" el blog... i així es guarda al disc dur.

    Un cop ho tens guardat, anant a USUARI, DESCÀRREGUES, doncs allí dins tens el teu blog. Sense format ni res, clar... el problema és que quan intento obrir-ho, per molt que jo he fet tot el procediment entrant amb el Chrome, doncs quan intento obrir-ho ho fa amb l'Explorer... i, clar... pensa, pensa fins que surt el famós "Windows Internet Explorer no responde".

    Ho he provat amb el Netbook i em passa el mateix, amb l'afegit que m'ha tret un avís de USO INTENSIVO DE MEMÒRIA que no sé què vol dir...

    Per tant, crec que em dedicaré a copiar alguns posts (els relats, per exemple) en documents de Word i ja està :-)

    ResponElimina
  14. Ara feia temps que no ho mirava això dels correus brossa així que ho he fet ara mateix i segueix sense haver-n'hi cap. Pel que jo sé el filtre de comentaris brossa de Blogger és el mateix que fa servir Gmail i he de dir que al correu a mi em funciona força bé, tot el que posa a la carpeta de correu brossa és correu brossa.
    Evidentment aquest no és el cas que tu expliques i també m'emprenyaria molt trobar comentaris vostres al meu blog qualificats com a brossa, espero que continuï sense passar.
    Hauriem d'intentar esbrinar quins criteris fa servir aquest filtre anti-spam que no sé si són públics o no. Potser si que treballa com diu l'ASSUMPTA, però en aquest cas el seu comentari que també inclou la paraula "feixista" tampoc hauria sortit (si aquest meu tampoc surt, ja sabem perquè és ;-D).

    En quant al tema de guardar una còpia del blog, he de dir que de tant en tant (quan hi penso) si que faig un "EXPORTAR BLOG". Això ens guarda al disc dur un fitxer .xml que, per defecte, Windows l'obre amb l'Explorer i, com diu l'ASSUMPTA, no acaba de funcionar. Però això té fàcil solució: Feu click amb el botó dret sobre l'arxiu, aneu a "OBRE AMB..." i trieu el vostre editor de textos (Word, per exemple) i us sortirà tot el blog en format text. El problema és que entremig surten els marcadors html que dificulten la lectura i això també passa si l'obrim amb Chrome o Firefox.

    ResponElimina
  15. Perdoneu que sigui pesada, a mi m'han desaparegut fotos del blog. Teniu cap sospita del que ha pogut passar?

    ResponElimina
  16. Ostra hi ha un Gran Germà (en forma de nan ocult) eliminant els comentaris non grats?
    Vaig ara mateix a mirar-ho.

    .../...

    He anat a fer un cop d'ull (no és conya) i jo tinc aquesta "carpeta" més buida que el cervell d'Aznar i Mourinho.
    (a veure si ara, per fi, m'elimina alguna cosa)

    ResponElimina
  17. Vaig saber l'existència d'aquest filtre fa dues setmanes... Jo abans anava mirant el correu que tinc enllaçat al bloc i esborrant tot l'spam!! Una matada... Per mi ha estat un avanç, m'estalvia feina, i encara no m'ha filtrat cap missatge vostre em sembla!

    I això de les estadístiques no m'hi havia fixat... És molt xulo això de veure des de quin lloc et visiten o amb quin SO! El vau fer així, el recompte de c@ts?? És que jo em vaig quedar molt sorpresa en veure que sabíeu des de quin tipus de navegador o des de quin SO la gent havia votat, i tot això...

    ResponElimina
  18. Carai, no en tenia ni idea! Ara mateix vaig a mirar-ho!!! Gràcies per avisar

    ResponElimina
  19. Vaja! doncs gràcies, ho acabo de mirar i, efectivament, tenia un comentari, del meu home que ja és gros (la cosa, no el meu home :P) de fa un cert temps. No hi havia caigut. I té raó l'Assumpta, aquell cas fou memorable. Això si, ens vam fer un tip de riure :)

    ResponElimina
  20. en sèrio? i vols dir que és premeditat? quin criteri poden seguir, per ocultar comentaris? no trobes que no és simple xapussa?

    em sembla que sóc molt innocentona en qüestions cibernètiques. i crec que no sóc gaire conscient d'on m'he ficat. ;)

    ara, si volen que em posi la careta de v de vendetta, estic preparada!

    ResponElimina
  21. Assumpta, com diu en Mc el blog es baixa amb format xml que no es veu bé, però et peret tornar pujar tots els post amb els seus comentaris ( molt important) en un altre blog de blogger. Si vaig baixant-ho de tant en tant i el blog es mor accidentalment però blogger segueix en actiu sempre pots tornar a pujar-los tots ;)

    ResponElimina
  22. Bufa! Jo també ho desconeixis! Moltes gràcies, ara aniré a veure-ho! És per això que algunes vegades he deixat algun comentari i no ha sortit? però si jo no acostumo a ser gaire vehement!

    ResponElimina
  23. Ostres! Havia llegit a no sé quin bloc que es vetaven alguns comentaris, però mai havia vist aquest punt del "Correu brossa". Ara justament l'acabo de mirar i hi he vist un comentari teu! Ja l'he confirmat com a "No correu brossa". Gràcies per dir-ho! També he vist un comentari que era bo d'un altre blocaire. M'ha sorprès la quantitat de missatges en anglès i altres idiomes desconeguts que hi ha (aquests sí que els he eliminat).
    A partir d'ara ho aniré mirant de tant en tant!

    ResponElimina
  24. No ho coneixia pas.Déu n'hi do fins i tot aqui hi ha censura?

    ResponElimina
  25. A veure si aquest missatge me'l filtren com a spam...

    Moltes Felicitats! ;-)

    ResponElimina
  26. ho he mirat i no hi tenia res... no he sabut si alegrar-me o sentir-me decebuda... ningú no diu mai res fora de lloc a casa o què? sou massa bona gent, punyeta!

    que jo sàpiga tampoc m'han censurat mai cap comentari, aviam si hauré de començar a treure la part més ... més... cínica? de mi mateixa.

    i avui, un dia més. però no un dia qualsevol, no.
    avui he sigut tieta! (postissa però tieta)
    saps què vol dir això, que m'hi portaré molt bé amb en Jan, la gent nascuda el 9 de gener m'agrada.

    per molts anys ho poguem no-celebrar!

    ResponElimina
  27. FELIÇ ANIVERSARI!! :-))

    Ostres, sabia que era el gener però no recordava el dia... menys mal que el comentari subliminal de l'ELUR m'ha donat una pista i ho he anat a comprovar a l'any passat hehehe

    EEEEEH QUE AVUI ÉS L'ANIVERSARI D'EN XEXU!!!

    FELICITATS!!!

    :-)))

    (Eh, a veure si aquest comentari es considerarà SPAM hehehe)

    ResponElimina
  28. M’alegro d’haver transmès una informació que pugui ser d’utilitat, si així evitem que es perdin alguns dels nostres comentaris, millor que millor. Gràcies pels vostres comentaris i per tots aquells que aporteu una mica de llum a l’assumpte i expliqueu com guardar còpies de seguretat del blog, cosa que jo no coneixia. Ah, i també gràcies a aquells que em feliciteu. Una abraçada per tots.

    Assumpta, recordo la història a can Banyeres, però no sabia que havia portat tanta cua. Em sembla que va ser allà també quan vaig investigar què passava amb els comentaris que es perdien. A mi me n’ha menjat alguns en diferents cases, i no sé quin criteri segueixen per això, però el que sí que sembla és que si ja t’ha titllat d’spam un cop, tens possibilitats de que et torni a considerar així més endavant. La veritat és que vas fer un experiment a consciència per saber com funciona això, però el que fot és que no hi hagi llibertat d’expressió i no es pugui dir el que es vol. De fet, potser ens exclamem per no res, i en realitat és un simple error, que et classifiquin com a correu brossa en comptes de correu normal. Ho entendria si fos la primera vegada que comentem en un blog, però a mi em vetaven a casa d’en Ferra, ja pots comptar! No sé si en traurem l’entrellat.
    Ah, i gràcies per tota la informació que dónes sobre importació i exportació de blogs, entre tots heu anat posant les bases perquè puguem salvar els nostres blogs.
    I encara gràcies per la teva felicitació, ja he fet la feina aquest any!

    Mireia, la propera vegada ja deixaré anar algun improperi a casa teva, a veure si em veten el comentari. S’haurà d’estrenar la carpeta de correu brossa, no?

    Guspi, si se li han de trencar les cames, ens hi posem! El problema és que ell mana, i ens té totalment enganxats. T’imagines que s’enfada? Quin problema!

    Garbí24, si vols et podria mirar com arreglar això dels posts que et surten tallats. Entenc que no has tocat res de la plantilla, s’hauria de tocar l’html. O potser és que has penjat alguna foto o vídeo més gran del que tocava, de vegades he vist problemes d’aquest tipus i que la plantilla es desconfiguri. No et sabria donar una solució ràpida, hauria d’anar a consultar el codi i fer proves, però si cal m’ho miro. Espero que ho puguis solucionar, que és una putada.

    Nits, se suposa que el correu brossa està per això que dius, però de vegades se li cola algun comentari de veritat, i és clar, és una putada. Mira, jo no tinc spam, no rebo comentaris estranys (creuarem els dits), però de tant en tant en perdo algun, i també es perden els que faig jo a altres llocs. És una putada.
    Podies deixar el comentari a l’altre post encara que n’hi hagi un altre, si no és molt tard els solc contestar igualment. Jo també he pensat molts cops que els blogs són reflex de nosaltres mateixos, com els tenim muntats diu molt de nosaltres. Per què et penses que el meu és sempre negre? I el que és segur és que els blogs no són diferents a les altres coses que fem a la vida, i tant els podem gaudir un munt com cansar-nos-en. De moment seguim endavant, i la freqüència no és tan important, sinó tenir ganes de fer-ho i que no sigui una obligació. I vaja el que has anat a dir, jo penso molt sovint en posts i blogaires. Aquí es viu també, i aprenem molt. Després hi ha moltes coses que ens fan pensar en la gent d’aquí, petites peculiaritats o coses que relacionem. I em sembla molt maco que sigui així. Encara que no ens coneixem, sabem molt els uns dels altres, i és normal que pensem també en la gent de per aquí.
    T’agraeixo les teves paraules. No sé què portarà el futur, però suposo que em tocarà plegar algun dia. Serà maco si em recordeu, però la xarxa continuarà el seu camí quan jo ja no hi sigui, igual que feia quan jo encara no hi era, i mentre hi he estat.

    ResponElimina
  29. Porquet, ja he recuperat i contestat el teu comentari, de fet he donat resposta als tres que hi havia! Jo també vaig mirant aquesta carpeta de tant en tant pel que pugui ser. Rebo els comentaris al correu, però quan me’ls poso a contestar ho miro del blog mateix, que estan en ordre. És clar, si algun ja no hi és, normalment no m’hi fixo i vaig contestant. El blogger es pren massa llibertats, i ens quarta massa les nostres. Però això de la publicació del post jo em decanto a creure que era més error teu que del sistema. Jo m’hi miro molt abans de prémer el botó, i no m’ha passat res al respecte que sàpiga, però els botons estan molt a prop, i el que no m’ha passat al blog sí que m’ha passat amb un mail, per exemple. Ja t’han donat solucions per crear una còpia de seguretat, has vist quina gent més eficient?

    Eva, no et puc ajudar amb això de les fotos, perquè no en tinc ni idea. Espero que no hagin desaparegut les fotos on sorties tan guapa! El que sí que és més normal és que amb diferents navegadors es vegin coses diferents. Sol ser problemes en el codi de la pàgina, els dissenyadors solen tenir problemes amb els navegadors, però no et puc dir tampoc com solucionar-ho, sorry.

    Molon labe, gràcies per la informació que dónes, em sembla que tots n’hem d’anar prenent nota.

    Elfreelang, un dels motius d’escriure aquest post són justament que se’m va menjar un parell de comentaris a ca teva. El primer era molt llarg, i el segon explicava com recuperar-lo, ja que havia desaparegut. Però aquest mateix també va desaparèixer, i vaig pensar que n’havia de fer un post. No sé a què es deu aquesta censura, però fot molt.

    Rita, si ha ho dic jo que dec ser molt maleducat, que m’esborren els comentaris per tot arreu! A casa en Ferran i de l’Albert BiR també m’ha passat.

    McAbeu, el que em filtra a l’adreça de gmail sol ser encertat, i per sort no solc rebre spam aquí al blog. Havia tingut algun problema quan permetia comentaris anònims, però tancant aquesta opció, ja no he rebut cap més comentari d’aquests en anglès o xinès. Esperem que segueixi així la cosa, que sé que hi ha gent amb autèntics problemes. Però considerar-nos a nosaltres com a brossa, quin mal gust, no?
    No tinc ni idea de com esbrinar els criteris que fan servir, però és cert que si fos per la paraula ‘feixista’ els vostres comentaris d’ara tampoc sortirien. Google en general té ajudes i explicacions per tot, ho podríem mirar, però gairebé em decanto més per algun error de classificació, i un cop que han considerat spam un comentari teu, potser després és més fàcil que siguis classificat com a dolent.
    Jo no he guardat cap còpia del blog, però m’ho hauria de mirar, perquè són molts escrits i molts esforços perquè un dia tot sigui esborrat per art de màgia. No m’agradaria gens. Hi havia una eina (no de blogger) per convertir el blog en llibre, que em feia gràcia. Ho volia fer quan vaig arribar als 500 posts, però ja en porto més de 600 i continuo igual. Sí, sóc un mandrós, ja ho sé. Hauré d’esperar als 1000…

    Òscar, hehehe, bon intent, però deu ser que el blogger considera que no és mentida que Aznar i Mourinho tinguin el cap buit, ho prenen com a normal. Bé, és una sort que no hi tinguis res. A ca teva no he trobat a faltar mai cap comentari meu perquè sempre torno a veure què hi dius, i no he trobat cap pèrdua. Creuarem els dits.

    ResponElimina
  30. Laia, jo tinc la sort que no rebo spam, no sé per què, però la veritat és que és una sort. Espero que segueixi així la cosa, i si se’m menja algun comentari, espero veure-ho a temps i acceptar-lo. Per sort tampoc em veig obligat a esborrar comentaris de ningú, així que si es perd algun, no és per voluntat meva.
    Em sembla que quan havíem fet algun post d’estadístiques a c@ts ho fèiem des del google analytics, que a mi m’ha deixat de funcionar, no sé si és normal. De vegades és graciós mirar les estadístiques, però no en faig massa cas, la veritat. Ah, i el mag d’aquestes coses era en Jordi Casanovas, sempre em deixava bocabadat amb les estadístiques que inventava.
    Gràcies per la felicitació!

    Deric, espero que hagis trobat la carpeta buida.

    Clídice, a sobre et filtren comentaris del teu home… si és que no entenc el criteri que fan servir, dubto que ell digués res fora de lloc, no? Encara que us divertíssiu, això de la censura no fa massa gràcia, la veritat.

    Pati, m’inclino a pensar que sí, que potser és un error de classificació, perquè tampoc no diem coses tan grosses com perquè se’ns hagi de censurar, no? I encara que les diguéssim, on queda la llibertat d’expressió a la xarxa? A veure si haurem de muntar una revolució. No desis la careta de moment.

    Cèlia, és probable que algun comentari se t’hagi perdut per aquesta classificació estranya que fan de correu brossa. No m’entra al cap que tu hagis escrit res que sigui censurable, però és el que dic, encara que així sigui, si és que ho fan expressament, amb quin dret ho fan?

    Albert BiR, ja veig que el teu és un altre blog en el que em tallen les ales. Que recordi ja m’ha passat en tres. No sé si és que em passo, si és que la meva adreça resulta estranya al filtre de blogger, o què. Perquè els correus brossa de veritat els filtra bé, com has vist (jo tinc la sort de no tenir-ne), però de vegades se’n carrega algun que no hauria. Sí, jo també aniré fent un cop d’ull, que no vull que res es perdi.

    Maria, no sé si és censura o un error, però no és divertit que es perdin comentaris.

    Elur, no pateixis que ja deixaré anar alguna animalada a casa teva a veure si em censuren. Jo pensava que ja n’havia dit algunes, però sembla que no. Almenys aquí no t’han vetat cap comentari a tu, serà que les bronques que em fots de vegades estan ben vistes pel senyor blogger! I per mi també, la veritat.
    Gràcies per felicitar-me. En Jan ha nascut avui? Molt bé! Un altre capricorn, un pas més cap a la dominació absoluta del món. Això no ho censuraran?

    ResponElimina
  31. El món és dels Sagitaris, no us feu il·lusions!! ha, ha, ha.

    Vaig a dir alguna incorrecció al blog de l'ELUR, a veure si em censuren... hehehe... no sé si em sortirà, però ho intentaré :-)

    ResponElimina
  32. No m'atreveixo... ho faré aquí... No poso smileys ni rialles ni res, no fos cas que "contrarrestés" l'efecte.
    Crec que els antispams aquests es basen en paraules concretes.

    Començaré dient que en Hitler era un nazi fastigós i en Mussolini un feixista.

    Hi ha qui sap el sistema de la sort, apostes per guanyar milers de milions d'Euros, apostes il·legals.

    Com baixar pel·lícules d'Internet sense pagar cànons.

    Gratis. Tot gratis.

    ResponElimina
  33. No m'ha censurat!! Bah, quin desastre!!

    ResponElimina
  34. vaig a mirar-ho. No en sabia res i no m'agrada la idea de "gran Germà" però gens...
    Felicitats Xexu :)

    ResponElimina
  35. Jo tampoc ho sabia. Ara ho miraré.

    ResponElimina
  36. Ho he llegit i he flipat. Una cosa és que cadascú posi el filtre que cregui (tot i què posar un filtre ...) i l'altra és que ell solet s'ho faci sense consultar. Tic indignat.

    ResponElimina
  37. Assumpta, no en traurem l'entrellat, no. El teu ha estat un bon intent, dius d'aquestes coses que semblen que poden ofendre a algú, o ser catalogades com a comentari despectiu, però no sembla que faci cap efecte. És que ja et coneixen, dona! Ja saben que tu no dius res dolent. Per cert, els Capris no en tenim ni per començar amb els sagitaris. Pregunta a l'Elur, ja veuràs.

    Joana, a mi tampoc em fa gràcia que ens controlin. Gràcies!

    Kweilan, com que tu ja moderes comentaris potser no tens aquest problema, esperem que no.

    Joan, estàs tan indignat com jo. Espero que es tracti d'un error, i no que ens estiguin filtrant, perquè em semblaria una cabronada de les bones.

    ResponElimina
  38. Ja he pres nota dels consells i trucs d'aquests blogaires tan eficients!

    I per cert... per molts anys!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.