dilluns, 31 de gener de 2011

Partit al camp!

Que difícil és aconseguir entrades per veure el Barça a dia d'avui! No sóc soci del Barça, bàsicament per qüestions econòmiques, i ara també per genètica. Per tant, no sóc assidu al Camp Nou, tot i que no em perdo cap partit si puc, hi vaig molt de tant en tant. Doncs aquest proper dissabte serà un d'aquests cops. 

I ja ha de valer la pena, perquè per aconseguir les entrades he hagut d'estar penjat a la pàgina web del Barça dia i nit esperant ser més ràpid que algú altre i endur-me un parell de seients dels que s'anaven alliberant. He actualitzat tants cops la pàgina que em sembla que estic més content per haver-ho aconseguit finalment que pel partit en sí! Però no són pocs els al·licients. El magnífic escenari. Veure el millor Barça de la història, que no he vist mai en directe. Assistir al record absolut de victòries seguides en lliga. Veure com Messi supera en gols a en Cristiano... A més, a qui m'acompanya encara li feia més il·lusió anar-hi que a mi.

Els partits contra l'Atlètico de Madrid, un dels equips més odiosos que hi ha, solen ser bons espectacles, i generalment ells se'n tornen a la capital del regne amb un bon cabasset de gols. Esperem que no sigui l'excepció, ja que em pelaré de fred allà dalt, almenys gaudir del bon futbol!

26 comentaris:

  1. Doncs que ho disfrutis amb molts gols del Barça! i a més diria que el Bilbao ahir va guanyar al Atlètico de Madrid ....jo no sóc sòcia ni vaig al Camp, la darrera vegada que hi vaig anar crec que encara jugava el Cruyff! imagina't el temps que fa! encara queden dies per dissabte igual no fa tant fred...

    ResponElimina
  2. quan dissabte no et senti cridar que no et passi res!!!!!! jejejeje

    Passa-t'ho molt bé i tira-li flors a Don Andrés de part meva!
    D'això... li podries preguntar a Diego Forlán si li aniria bé retirar-se a Girona? qui diu Girona diu Garrotxa o Ripollès... no ve d'un pam. Gràcies.

    ResponElimina
  3. Crec que en les visites al Camp Nou ens movem en els mateixos paràmetres! Ara, jo vaig tenir la fortuna d'assistir al 5 a 0 al Madrid dels anys 90 i... sobretot, el dia que m'ho he passat millor, el de la tornada de l'innombrable portuguès... oooh quin fart de cridar i de fer baixar tots els sants! Què coi, de tant en tant ja va bé esbravar-se! Així que gaudeix del partit, jo estaré enganxat a la tele (ah, i totalment d'acord, l'Atlético de Madrid fa moooolta ràbia... i molta pena també)

    ResponElimina
  4. Que t'ho passis molt bé, XeXu! espero que puguis veure el cabasset de gols. I també que qui t'acompanya surti del camp amb més il·lusió de la que hi ha entrat.

    ResponElimina
  5. No pot fallar....si perdem et pengem l'etiqueta de gafe...Que segur no caldrà, guanyarem.

    ResponElimina
  6. Jo hi vaig anar per primer cop fa dos caps de setmana!!!!!!!!!!!!!!!!!! =) 3-0!!! Ja m'havien avisat que si era gafe i perdíem no m'hi deixarien anar més, hehe!

    Va ser genial, més que res per l'ambient i per ser al camp ^^ La meva tieta sí que té seient, i amb un altre familiar amb el qual sempre hi va no va poder anar-hi i me'l va deixar :) No falla gairebé mai aquest home, de manera que he d'esperar força temps per la propera (si no vull pagar, és clar!). Jo estava a la tercera graderia, gol sud, però bastant cap al centre. I es veu la mar de bé, les jugades, els fora de joc, els gols, gespa hiperverda... Allà dalt perds alguns detalls, però es té una perspectiva molt bona de tot el partit, tant a la primera com a la segona part :P

    M'ha fet gràcia això d'estar penjat a la web... La meva tieta i el seu acompanyant aquest cap de setmana se'ls han venut em sembla! Si fos el mateix seient (una casualitat massa casualitat) ja seria la pera!

    Gaudeix-lo!!! És un mooolt bon partit!!!

    ResponElimina
  7. Eeeeei, gràcies! ostres, quin detall :-)
    Sabies que em feia molta il·lusió i has estat persistint fins que ho has aconseguit!!
    Uaaaau!!! Gràcies, XEXU, moltes gràcies :-)
    Ufff... de veritat que no sé què més dir! :-))

    ResponElimina
  8. Fa segles que no vaig al camp, però les vegades que hi he estat sempre ha estat emocionant. l'enhorabona per la persistència :)

    ResponElimina
  9. Doncs això, a gaudir del bon futbol i pensa a saludar quan t'enfoquin les càmeres de TV3, als que veurem el partit des de casa ens farà gràcia veure't.

    ResponElimina
  10. A mi el Camp Nou em queda un poc lluny, per això "anar a vore el Barça" agafa unes dimensions estratosfèriques...Quina sort i quina enveja!
    Esperem la crònica del partit!!

    ResponElimina
  11. Aviam si pots veure una maneta! i un gran partit. No sabia que fos tant dificil aconseguir entrades de futbol, però si que n'he comprat de bàsquet i buuuuf, et comprenc. Missió impossible.

    Doncs ara a disfrutar! Ja ens explicaras....

    ResponElimina
  12. Jo no sóc gaire d'anar a esdeveninemts esportius, però comprenc que aquest Barça enlluer-na i atreu molt !! Espero que gaudeixis d'un bon espectacle... i que t'abriguis molt !!

    ResponElimina
  13. Espero que hagis comprat entrades pel Gol Sud, perquè ja saps que en 45 minuts ho tenim ventilat i si estàs a l'altra banda ... no és el mateix.

    Mon pare té seient al camp de fa uns anys, rellogat, i sent així hi he anat bastant. Però darrerament no hi ha manera que es perdi un partit i em deixi el carnet!!

    ResponElimina
  14. quina enveja! jo em conformo amb veure un altre partidàs encara que sigui des del sofà.
    que vagi molt bé i abriga't!

    ResponElimina
  15. Avui no podré fer gaire gala de la meva empatia, perquè el futbol no m'agrada gens. Espero que ningú s'indigni amb mi, però és el que hi ha! M'avorreix solemnement i m'irrita més que una altra cosa, per tota la pela i tota la gent que mou. De totes maneres (i davant dels meus amics negaré haver dit això) el Barça del Guardiola... déu ni do, quin Barça!
    I, pel que fa als canvis... bé, anem fent. Algunes coses ja van amb bon rumb, d'altres... segueixen al port. Algun dia les mouré, suposo.
    Una abraçada i gràcies per passar a saludar!

    ResponElimina
  16. no entenc lo de la genètica, però és cert que costa molt poder anar al camp.
    Passeu-ho molt bé! Veure el Barça en directe és increïble.

    ResponElimina
  17. Coi Xexu, jo li he deixat el meu seient aquest matí a un amic ja que els partits de dissabte a la nit solen fer-me molta mandra.

    Altre dia que hi vulguis anar, m'envies un mail i ni esperes ni xipiritiflàutics. T'ho dic de veritat, eh!

    ResponElimina
  18. RITS.- Lo de la genètica és perquè ara, gràcies al Sr. Rosell, si no ets fill o nét de soci no et pots fer soci, ves quina gràcia.
    Però és igual, quan jo sigui famosa em saltaré aquesta norma i seré sòcia igual... Tot i que (hehehe es nota que sóc votant d'en Mas huassss) tot i que -deia- que jo sí que sóc filla de soci, que ho va ser mentre va ser en aquest món. Ara el seu carnet se'l va quedar mon cosí, que viu a Barcelona i hi pot anar sovint, però allà dalt del Cel ell segueix essent soci (això és una categoria que un porta eternament) ;-)

    Ei, ÒSCAAAAR!!... Quants seients tens? Que jo també vull anar!!... però sola no, eh? en necessito dos com a mínim :-DD

    ResponElimina
  19. Esperem que donis molt bona sort al Barça! Has escollit un bon partit perquè, normalment, els partits contra l'Atlético estan plens de gols i bon joc. I vist el que t'ha costat, segur que encara el gaudiràs més!

    ResponElimina
  20. que guai, xexu! espectacle assegurat, ja no només pel joc del barça, sinó perquè els colchoneros aquests sempre solen fer ambientillo. home, jo m'estimaria una cosa més disputada que el que veiem últimament (amb victòria del barça, clar), perquè bavegem molt però s'ha perdut una mica d'emoció. un 5-3 molaria. :)

    xala molt! i fes-nos una croniqueta, no?

    ResponElimina
  21. Posa't la canellera!! :-DDD

    PS/ Jo no vull un 5-3... per patir ja tenim altres coses a la vida, jo vull una victòria clara i bavejar força jejeje ;-)

    ResponElimina
  22. Jo sóc culé de sofà. Vaig mamar tant Barça a casa amb el meu pare que vulguis o no, encara que no m'agrada el futbol, sóc culé i al meu Barça que no me'l toquin. El meu pare va fer socis als meus fills només néixer i després deien que eren del Betis per a fer-lo emfadar. Com són les coses...
    Bé que disfrutis molt la victòria, que segur que serà fantàstica.

    ResponElimina
  23. Enhorabona! I que us ho passeu superbé.

    ResponElimina
  24. Gràcies a tots els que heu comentat aquest post. Ja sé que era una ximpleria, però mira, em feia il•lusió, no és una cosa que faci cada dia, i ho volia compartir.

    Elfreelang, dius bé, el cap de setmana els lleons de Bilbao van guanyar l’Atlético, que està una mica de capa caiguda. No els van bé les coses, i l’entrenador està qüestionat, però jugar contra el Barça sempre motiva, és diferent. Doncs sí que fa temps que no hi vas! Ni el Cruyff entrenador vas veure! A veure si hi poses remei, doncs. Ja saps, dia i nit, i al final aconsegueixes entrades, hehehe. I per dissabte, em conformo amb que no plogui!

    Elur, cridaré, i tant, i espero que molts cops a causa de gols. No sé si es sentirà per la tele, però jo ho intento. A Don Andrés no li calen flors, que és com una mena de semi-Déu, i va a més el tio. Aquest any sí que es mereixerà la pilota d’or si segueix així, les pilotes d’or li haurien de fer! Ara li envio un sms a en Diego a veure què hi diu, però no prometo res.

    Porquet, i tanta fortuna poder assistir a un espectacle així! Perquè no només són els cinc gols, és el que significa. Com deuen anar les endorfines, no m’ho puc ni imaginar. Encara que li fotem cinc a l’Atlético, o vuit, no serà el mateix. Això sí, ho passaré teta!
    L’Atlético fa ràbia, però és cert que fan peneta perquè no se n’acaben de sortir mai. La fama de ‘el pupas’ se la van guanyar merescudament, i la mantenen. Ells mateixos han fet bandera del patiment, potser ja els va bé. Però això de voler i no poder a mi se’m faria molt difícil.

    Carme, espero que sortim ben somrients i després de veure un bon espectacle. El Camp Nou comença a ser un teatre dels somnis, com el que tenen a Manchester.

    Garbí24, en això no hi havia pensat… ostres, potser no hauria d’haver fet aquest post, i esperar a veure el resultat… si a partir de dissabte ja no dic res més, serà de pura vergonya. Espero que no faci falta.

    Laia, les entrades que tinc són de lateral, així que no són les mateixes que la teva tieta ha posat a la venda. Però bé, en nom de tots els que estàvem penjats allà, li ho agraeixo. És un gran espectacle anar al Camp Nou, és un estadi immens. Però tal com està actualment l’equip, i amb l’afició entregada (que no es pot dir que el Barça tingui una gran afició…), encara deu ser més increïble. Espero veure un gran partit de futbol almenys per part del Barça. Si els altres fan el dropo, m’és igual. El veuria igualment per la tele, i gaudiria igualment del bon futbol. Però anar al camp té quelcom especial, oi?

    Assumpta, però no ho vagis esbombant així, que després tot se sap! Ja quedarem per veure com hi anem.
    Mira, tu podries ser sòcia si volguessis, o si poguessis. Si el teu pare ho va ser no t’haurien de posar massa pegues, oi? Bé, el que has respost als altres ja no t’ho comento, coses vostres. Però et diré que la canellera es quedarà on està, que si no encara la perdré. I que jo també prefereixo un partit en el que dominem de principi a fi, que els fotem un sac de gols i ells ni arribin a veure la cara de Valdés, i a ser possible, d’aquells que els jugadors del Barça m’acaben fent ràbia de tant bons com són.

    Clídice, vaig arribar al punt de la desesperació, pensava que no ho aconseguiria mai, i ara se’m fa estrany no estar actualitzant contínuament cap pàgina. Tot s’ha de dir que em van comentar que els dos dies abans del partit és més fàcil, però no em volia arriscar a esperar! Espero veure un gran espectacle.

    McAbeu, ja miraré de fer una pancarta que posi Bona nit i tapa’t, però espero que em posin una franja negra als ulls, perquè no em reconeguin!

    Maria, jo que el tinc molt a prop no ho aprofito massa, ja veus. Però és que és molt car per la meva humil butxaca! Espero gaudir-ne molt, un cop que hi vaig.

    ResponElimina
  25. Nits, tant de bo pugui gaudir d’un bon cabàs de gols del Barça, i d’aquell joc aclaparador que no deixa respirar el contrari. Penso que es motivaran amb l’Atlético i sortiran molt forts. Pinta bé! Bé, he estat molt insistent amb les entrades i m’ha costat força, però les he tingut una setmana abans del partit, que també sóc un estressat jo!

    Carquinyol, jo no em perdo cap partit, però per la tele, és clar. No vaig al camp perquè és car, però també és més còmode quedar-se a casa ben assegut al sofà! I a més no t’has d’abrigar tant!

    Joan, les tinc de lateral, així podré veure-ho més o menys bé durant tot el partit. No m’estranya que els socis, o els que disposen d’un seient, es tornin egoistes actualment, aquest Barça és per viure’l de ben a prop, de sentir els colors al coliseu on juguen els millors jugadors del món.

    Murga, si et consola, t’he de dir que segur que tu estaràs molt més còmoda que jo i no passaràs fred. I de la victòria en gaudirem igualment.

    Yáiza, ja em va quedar prou clar que no eres massa fan del futbol. Però mira, tot i les contradiccions dels diners que mou i tota la pesca que hi ha darrere, pensa que distreu a molta gent, entre els que m’incloc, i realment la dimensió que està agafant el Barça de Guardiola, no només esportivament, sinó com a exemple de conducta i actitud, és molt gran i s’ha de valorar. No recordo res semblant, perquè aquest equip té ànima (concepte en el que no crec, per cert), i altres grans equips que he vist eren això, simplement equips molt bons.
    Tu ves fent, els canvis no sempre arriben d’un dia per l’altre. Mica en mica s’arriba més lluny.

    rits, com bé t’explica l’Assumpta, dic això de la genètica perquè ara no pots fer-te soci del Barça si no ets familiar d’algú que ja ho sigui. És clar, tots els que no ho som hem de dependre dels seients que queden lliures, que solen ser molts, però van que volen! Espero que si que ho passarem bé, és un bon partit, i aquest Barça s’ha de veure almenys algun cop en directe!

    Òscar, el problema és que no aniré sol al camp, si hi he d’anar sol prefereixo mirar-lo amb els amics en un bar o a casa, que és generalment el que fem, tampoc el miro sol a casa, especialment perquè no tinc tele, però a més m’agrada veure’ls amb gent. Aquest cop també necessitava dues entrades, però moltes gràcies per l’oferiment. Ja veus que l’Assumpta s’ha interessat pel tema!

    Albert BiR, sí que ha estat una bona tria de partit, els Barça-Atlético solen ser atractius. Però aquest Barça no necessita sort, home, que jo hi sigui o no no els farà res, són increïbles!

    Pati, potser per ser culé patidor, com tots, prefereixo que els fotem una pallissa i que ells ni l’olorin. De vegades s’agraeix una mica d’emoció, però tampoc és que el Barça s’estigui amb els braços creuats, corren, pressionen, creen joc, i si poden marquen gols. Dominen tots els aspectes del joc, i això també és maco de veure, no? No ho crec que faci una crònica, això ho deixo pels que en saben.

    Laura T. Marcel, jo generalment també, de sofà o de bar, hehehe. Està bé ser del Barça, dona. Conec altres casos com tu, que el futbol no els diu res, però al Barça ni tocar-lo. Que simpàtics els teus fills! Si segur que són culers fins el moll de l’os. Més els val, tenint en compte l’historial familiar! Espero que sí, que serà una victòria. Però estem tan ben acostumats que algun dia s’haurà de fallar també, no?

    Gràcies Kweilan, això espero.

    ResponElimina
  26. Què em faràs un favor? què li diràs al Piqué que faça el favor de deixar a la Shakira, que jo menege paregudet els malucs i a més parle català? :p ...li ho diràs, oi què sí?

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.