dimarts, 25 de gener de 2011

Aparteu-vos, que ve Ofiüc!

Una ocupació clàssica en els moments d'esbarjo de totes les feines que es fan i es desfan és mirar els horòscops. Sempre hi ha qui salta 'va, que us llegeixo l'horòscop', que sol ser sempre el mateix, i en pocs dies ja sap els de tots, no cal ni dir-li què ha de llegir. Per passar l'estona, eh, que ningú no hi creu! I ara, com hi hem de creure, oi? Però mira, resulta que ara, ja que el sol i els planetes estan alineats de diferent manera que fa 3000 anys, resulta que ha aparegut un tretzè signe: Ofiüc. I com que el bo d'Ofiüc ha trastocat tot el zodíac per entaforar-se entre novembre i desembre, la majoria de gent ha canviat de signe. Ah! I és ara que ens queixem, quan traiem l'orgull de signe i no volem el nou que ens ha tocat! Ara resulta que sí que teníem afecte al nostre signe... Per si algú vol comprovar quin signe és ara, aquí us deixo la nova distribució (de la qual, els diaris i revistes en faran cas omís, ja us aviso):  

Capricorn: 20 de Gener - 16 de Febrer 
Aquari: 16 de Febrer - 11 de Març
Peixos: 11 de Març - 18 d'Abril
Àries: 18 d'Abril - 13 de Maig
Taure: 13 de Maig - 21 de Juny
Bessons: 21 de Juny - 20 de Juliol
Càncer: 20 de Juliol - 10 d'Agost
Lleó: 10 d'Agost - 16 de Setembre
Verge: 16 de Setembre - 30 d'Octubre
Balança: 30 d'Octubre - 23 de Novembre
Escorpí: 23 de Novembre - 29 de Novembre
Ofiüc: 29 de Novembre - 17 de Desembre
Sagitari: 17 de Desembre - 20 de Gener

Segons això, a mi ara em tocaria ser Sagitari. Sí home!! No, no, jo sóc un Capricorn convençut, de tota la vida. Per si de cas, vaig anar a fer un cop d'ull a les característiques que atribueixen als Sagitaris, i la primera frase ja em va fer partir de riure: els Sagitaris són el signe més positiu del zodíac!! Haaaaaa!!

65 comentaris:

  1. Vaja!
    Ara que m'havia acostumat a ser domèstic, emotiu, expressiu, creatiu i emprenedor, resulta que a la meva edat hauré d'aprendre a ser curiós, inconstant, entusiasta, convincent, seductor i desconcertant!

    ResponElimina
  2. Jo no canvio de signe. Sóc cranc i seguiré sent cranc. M'apnto a la teva negativa de canviar de signe. Si fós perquè ets tant anti-face n'hi hauria per fer un grup ;)

    ResponElimina
  3. Per sort sóc dels que no hi crec amb això, així que tant em fa deixar de ser "escorpí" per passar a ser "balança".
    No vull convèncer a ningú però si teniu un moment mireu-vos aquest VIDEO sobre l'astrologia d'un documental de James Randi

    ResponElimina
  4. Jo, per un pèl, m'he quedat com estava.
    Per tant, puc seguir emparant-me en el meu signe pels canvis d'humor, la dualitat o el prendre'm les coses pel pito del sereno. Que és, tot just, per on em prenc jo el zodíac. :)

    ResponElimina
  5. Què dius???????????????? He de deixar ser la creativa aquari per convertir-me amb la caparruda Capricorn (amb perdó, que ja has dit que tu ho ets)? No, no, no...

    ResponElimina
  6. tota la vida despotricant dels taures, que si no em cauen be, que si no lliguem, que si que si.. i ara resulta que jo soc taure?? Amb lo Bessona que em sentia jo! Realment feia be doncs de no llegirme l'horòscop ni fer cas aquestes coses!!
    Però el cert és que té un toc divertit tot això!

    ResponElimina
  7. Genial!! Jo era SAGITARI i segueixo essent SAGITARI... i és que, era evident que no podia canviar de signe... El millor dels millors!! Oeee oeeee

    Hola XEXU!! hehehe ara som del mateix signe, eh? :-DD

    Sóc del 19 de desembre. Abans era dels dels darrers dies de Sagitari i ara sóc dels primers, però sempre fidel, sempre ;-))

    ResponElimina
  8. En Josep Lluís passa de ser Àries a ser Peixos, cosa que diu que li agrada molt i està content perquè mai s'havia sentit un Àries :-DD

    El meu germà deixa de ser Aquari i passa a ser Capricorn (ufff què pesat que serà!! hehehe)

    La meva germana deixa de ser Balança (ui, s'empiparà! li agradava ser-ho i a més li quadrava molt) per passar a ser Verge (que sempre he trobat que són gent una mica rara)

    La meva mare deixa de ser Escorpí i passa a ser Balança... uhmmm... no sé, no sé...

    I el meu pare, que li agradava ser Peixos, ara seria Aquari (va, papi, no facis cas, tu sempre vas ser Peixos...)

    ResponElimina
  9. Ah!!!
    Molt bé aquesta, segons això jo he passat a aquari (després de 28 anys, encara no he entès pq diuen que és un signe d'aire!!!!!) i ara resulta que sóc capricorn...

    Ara sí que m'he perdut!!!!
    Em sembla que deixaré tot aquest embolic dels horòscops i me'n torno a fer alguna cosa amb més profit no trobes????

    ResponElimina
  10. rè, rè... ni putu cas.
    no fa pas gaire ja se'n va parlar de tot això i va quedar en res! els que neixin a partir d'ara que s'ho facin com vulguin, jo com que ja era nascuda continuaré siguent capri, on vas a parar?! ara que ja m'havia mentalitzar de que conqueríem el món. A més tothom sap que et fas el caràcter depenent del que et diuen com són els signes del zodíac, perquè jo tenia altres tendències però com que sóc capri m'he entrenat per ser una capri amb tots els ets i uts i tota aquesta feinada no la penso deixar perdre per res.
    Sagitari jo? au va!

    Per cert, quina mè de nom és Ofiüc? no pot ser sèriu de cap de les maneres. Fuig, fuig.

    ResponElimina
  11. XeXu, jo ja ho saps, com tu... I no, no puc ser sagitari de cap manera, és impossible. Tossuda com sóc, he de tenir banyes per poder-les ficar ... no pas arc i fletxa!

    Que no, que no, fins aquí podíem arribar! :)

    Jo faré com les revistes, cas omís, cas omís a les reformes i cas omís a les revistes... però com la majoria de la gent també les llegeixo de tant en tant.

    Sagitari, apa i què més!

    ResponElimina
  12. Nassos i jo després de tants segles resulta que soc verge....

    ResponElimina
  13. goita, era el gener del 2007
    http://centpeus.blogspot.com/2007/01/i-el-pobre-ofiuc.html

    ResponElimina
  14. és conya, oi?
    ni parlar-ne!!!
    ja sé que els bessons son odiats fins a la mort per la gran majoria de la humanitat, però jo vull continuar sent bessons!!!!!!!!!!!!! vull continuar amb la meva dualitat i contradicció.
    Res de taures, que son molt tossuts!!!!

    ResponElimina
  15. per el que veig el meu no canvia i puc continuar seguint amb taure...el més tossut de tots. Mira que no li faig cas, però en això ho ha encertat de ple.

    ResponElimina
  16. Hehehe la CARME i l'ELUR també són Sagitari, eh? hehehe

    ResponElimina
  17. Jo he patit un canvi radical: de ser l'extremista escorpí que mai saps per on et pot sortir i que tenia un do per la Medicina (mira que bé, tenir un do per allò que estudies); he de passar a ser l'equilibrada i justa Balança, amb dons per les ciències polítiques i coses del ram. No ho acabo de veure clar.
    Apa tu, no deixeu que l'astrologia us afecti gaire les neurones, que som els mateixos d'ahir!

    Yáiza

    ResponElimina
  18. Jo vaig sentir un experta en el tema i ho va desmentir. D'això fa anys que se'n parla i aquesta constel·lació sempre s'ha conegut formant part d'una altra, si no ho vaig entendre malament. El que si va dir és que això no modificava l'horòscop.

    Però en fi, que facin el que vulguin. Jo sóc tigre segons els xinesos!

    ResponElimina
  19. Doncs jo sóc aquari. I no vull ser capricorn. Així de senzill.

    ResponElimina
  20. kweilan, no ho entenc, tan xulo que és ser capricorn... je, je, je...:) tu hi surts guanyant...

    ResponElimina
  21. XeXu, et proposo crear la Plataforma en Defensa dels Capricorn que mai seran Sagitari. Me'n declaro soci-fundador, vocal, vicepresident (la presidència te la cedeixo per haver estat el primer en alçar la veu) i tresorer (per allò de si puc arrambar algun cèntim cap a la butxaca).

    Mai de la vida seré Sagitari! Ara i sempre Capricorn!(a tot això, deu fer més d'un any que no llegeixo ni em llegeixen l'horòscop...)

    ResponElimina
  22. A mi em passa com a la Laura i el(la?) rits, que d'aquella dualitat bessona passaria a la tossuderia taurina... Encara recordo aquell totxo vermell sobre els horòscops que tenien els meus pares (i que jo devorava sense creure-hi esclar), quin clàssic!

    ResponElimina
  23. De científic a científic, Sagitari són els millors així que no et queixis! ;-#

    ResponElimina
  24. Siiiiiiiii SAGITARI power!! :-DD

    Us hem absorbit, així de clar... Ara tots tindreu el privilegi de ser Sagitari... clar que, els que érem Sagitari ABANS i ho seguim essent ARA, som "Dobles-Sagitari" i som, senzillament, una miqueta millors :-DD

    ResponElimina
  25. XeXu, quin disgust més gran que tinc: ara resulta que torno a ser verge!!!

    ResponElimina
  26. Res, que passava a dir Bona Nit ;-))

    ResponElimina
  27. Va, ja deixo de jugar... de moment crec que em quedaré amb aquesta imatge :-)

    ResponElimina
  28. no, no i no! jo no vull ser ofiüc. amb tot el que he passat com a sagitari: carnet de conduir quan tots els amics el tenen, entrar a una disco quan tothom ja se n'ha cansat, regals d'aniversari barrejats amb els de nadal... un drama. i ara, ara que ja ho he superat, no em penso canviar. faltaria. però moltes gràcies per la informació.

    ResponElimina
  29. Canviar de signe perquè uns senyors van decidir que ampliaven Serpentari? No li veig futur. I menys amb una xifra rodona amenaçada per una de maleïda. Una cosa són 12 horòscops i una altra ben diferent 13, que ni queda rodó ni fa gaire gràcia a la majoria. A més, que això de les constel·lacions amb fronteres per conveni ...

    He passat de Lleó a Càncer? En realitat tant és. Sé qui sóc. No he canviat gens. Hi ha coses de Lleó amb les que m'identifico i coses amb les que no. Hi ha coses de Càncer amb les que m'identifico i coses que no, i podria seguir amb tots els altres sígnes.

    ResponElimina
  30. I jo em pregunto... ara la gent nascuda entre el 29 de Novembre i 17 de Desembre encara no deurà tenir personalitat, oi? és a dir, que els savis de la matèria encara han d’estudiar –científicament, com es fa sempre en aquests casos...- com són aquestes persones. Per tant... els horòscops se saltaran “a la torera” un percentatge determinat d’habitants de l’univers. Això és discriminatori. Què no tenen els mateixos drets que nosaltres els pobres Ofiücs? Què no tenen dret a anar pel mig del carrer amb el cap ben alt? Què s’hauran d’excusar quan, durant la seva primera cita, la citada li vulgui llegir l’horòscop?

    Per demà a les 14:00 hores convoco –com a president del país (recordes?)- manifestacions multitudinàries a les portes de tots els ajuntaments catalans. Que els Ofiücs mai més se sentin sols i desemparats!!!

    *Sànset*

    ResponElimina
  31. Com a Àries que sóc sempre havia entès que el meu oposat, amb el signe que no m'entenia de cap de les maneres, eren els Piscis. I ara, segons aquest canvi, pas a ser Piscis!!! Això vol dir, per entendre'ns, que si abans era cara ara sóc creu? És possible un canvi de personalitat tan bèstia? (To irònic) Diria que no sinó, quin estrès! Per tant, si abans creia poc en aquestes coses, ara menys...

    ResponElimina
  32. Xexu, per si t'anima jo tampoc entraria en el perfil dels Sagitaris (nunca pozitivo) jiji. Però és que ara es veu que sóc peixos. Tants anys escoltant que m'aniria malament en els diners, sort en la salut,...ostres si llegia el del veí, ahhhh ara ho entenc tot.
    Bé, jo com tu, em quedo amb el que tinc que tant de temps ja me li he agafat carinyo. Sí, sí àries: tossuts i caparruts (aquesta sóc jo!) i a més penso que qualsevol dia podrien dir que ha aparegut un altra signe més i apa! tornem-hi.
    Orfiüc sona a rabiut...i a no ets gaire benvingut! Aixxx pobret.

    Eiii com es representa aquest, perquè peixos=uns peixos (clar) cranc=un cranc, àries=una cabra, però què és un ofiüt????

    Salutacions XEXU!!!!

    ResponElimina
  33. L'Ofiüc és el portador de la serp (ara bé, no sé pas per què la porta) :-))

    http://3.bp.blogspot.com/_uAP3nnoZqJQ/TJ7WWWJyFdI/AAAAAAAACRk/LWMEUMh1UIM/s1600/oph.gif

    ResponElimina
  34. Jo era Sagitari i ara m'han fet Ofiüc.
    Vull tornar a ser Sagitari, si us plau.
    Assistiré a la manifestació convocada pel Sànset, segur!

    tot i que... els Sagitaris són el signe més positiu del zodíac!!... això no ho diuen pas per mi...

    ResponElimina
  35. Mare meva, el que ha donat de si el Ofiüc dels coll... Doncs jo, que com el Xexu, la Carme, l'Elur i el Porquet, sembla que hauriem de passar a ser Sagitari amb tot el que teniem de Capricorni, també com ells mi nego en rodó. Això ha de ser una cosa d'aquestes que no tenen efectes retroactius perquè sinó vaja conya! Però a mi m'és igual, seré Capricorni fins que em mori, peti el que peti.

    ResponElimina
  36. A veure, parlem-ne!
    Jo mai hi he entès de signes del zodíac, i no coneixo gaire les característiques que se'ls hi atribueixen, però, moltes vegades (moltes, moltes...) m'he trobat gent que ha vingut i m'ha dit: tu ets Aries,oi?
    I si, sóc Aries, així que encara que les coses hagin canviat, no puc decebre a la gent que hi enten dient-los-hi: no, no, jo era Aries, però ara sóc Peixos.
    A més, com tu, jo no vull ser Peixos, vull seguir sent Aries per sempre!

    ResponElimina
  37. Fora que jo no m'hi sento en el canvi (deixaria de ser àries per ser peixos) i que tampoc no espero gaire de les prediccions astrals, s'ha de dir que això dels signes del zodíac és tan "matemàtic" com els mesos de l'any, una divisió arbitrària a la que qualsevol científic no hauria de fer gaire cas, si algú vol carregar-se aquestes creences (cosa que em sembla bé) que no vagi per aquest camí.

    ResponElimina
  38. Com em poden dir a mi, dona de lluna i aigua que ara sóc dual? De cap de les maneres!!!!!!!! Jo em quedo amb com sóc! Que potser ho he volgut ser perquè em deia que era així? Pot ser... però dual... mai! llunàtica sí!!!!! (o potser és igual ser bessona que llunàtica?)

    Però tens raó, no sé perquè m'hi atabalo si no hi crec...

    ResponElimina
  39. Vaja, vaja. Ja m’ho semblava, ningú no creu en aquestes coses, però mira quanta gent es queixa perquè li han canviat el signe, i que contents estan els que el mantenen! Si és que no tenim remei. Moltes gràcies a tots els signes pels vostres comentaris en aquesta paranoia de post!

    Captaire, molta feina, la veritat, ara canviar tota una vida de ser d’una manera, perquè ens encertin l’horòscop… uf, quina mandra.

    Mireia, ets dels afortunats! No has de fer cap canvi, et seguiran encertant els horòscops, no has d’aprendre a ser d’una altra manera… quina sort!

    Mac, jo no crec en absolut en els horòscops, però sí que he trobat que la meva manera de ser s’escau força amb la descripció que es fa del signe de capricorn. Potser és només perquè ho vull creure, però altres signes no s’adapten tant a mi, i definitivament, el que he llegit de sagitari no ho fa. I mira, encara que no tingui importància, per mi surts guanyant si ara ets balança! He vist el vídeo i té tela. Sembla mentida com n’és de fàcil manipular la ment humana, aquesta màquina tan perfecta…

    Òscar, t’ho pots prendre pel pito del sereno si vols, però digues que no respires tranquil per haver-te quedat com estaves!

    Senyoreta Vida, està a un pas de ser declarada persona non grata al Bona nit. No sé jo si hem d’acceptar el ex-aquari al clan dels escollits… espero que demostreu que esteu capacitats per dominar el món, si no, canvieu-vos la data de naixement!

    Laura, generalment no ens cauen massa bé els signes flanquejants del nostre, i ara ens han ben fotut a molts. Bé, jo no tinc res en contra dels sagitaris, però no en vull ser un! A més, jo tenia certa tendència a envoltar-me de bessons, almenys històricament. I ara són taure?? Vull deixar clar que jo no hi he tingut res a veure…

    Assumpta, no corris tant, que aquest resultat jo l’impugno! Res en contra dels sagitaris, celebro que tu en siguis un, però a mi no m’emboliqueu, eh, deixeu-me ser capricorn, que si no no hi haurà manera de dominar el món. Bé, sent bioquímic tinc una altra opció per a això…
    Conec altres àries que el canvi els va bé, però en canvi, també conec dues àries de manual que no sé què hi fan a la peixera, allà no hi encaixen! El teu germà i la teva mare surten clarament guanyant, ja ho veuràs, han tingut molta sort! I el canvi que ha fet la teva germana també l’ha fet una companya que també estava descontenta i es veu que balança ja li anava la mar de bé. I el teu pare… doncs mira, tampoc és un canvi tan estrany, és normal que hi hagi peixos a l’aquari!
    Ah, que sàpigues que estàs ‘fatal de lo teu’. Mira quin orgull de signe la tia! Ara tots hem de ser sagitaris, i canviant l’avatar i tot, a altes hores de la nit. I jo veient-ho en directe, i pensant ‘aquesta tia no hi toca…’. Aquests són els sagitaris, senyors, són aquesta mena de gent, es delaten ells sols! On estigui un capricorn com Déu mana, que es treguin mil sagitaris!

    Luthien, no et queixis que surts guanyant clarament, ser capricorn era el millor que et podia passar. No voldràs seguir sent d’un signe que no té clara la seva identitat… Aire? Aigua? Sigues de Terra, dona!

    Elur, penso com tu, els nounats ja s’apanyaran, a nosaltres que no ens treguin el privilegi de ser capricorns! A mi em sembla que em venia de sèrie, però per mantenir tot l’ideari capricorn cal entrenar molt. Tu has assolit un magnífic nivell, és normal que no ho vulguis perdre. No llancem per la borda una feina tan ben acabada. I és clar, molt menys tirarem enrere el projecte de dominar el món, només faltaria!! Ara ser alegres i positius per poder ser sagitaris? No pas. Tot per ells. Tan bé com s’està patint per problemes que encara no hi són! I tens raó, una merda de nom, aquest de ofiüc. I espera’t, que no ha transcendit, però que diu que hi ha un catorzè signe que és Cetus! No nem bé!!
    Ja havia vist aquest post d’en Dan, i ahir mateix en parlava ell també (de manera més seriosa, és clar). Canviar-ho tot seria una feinada, segur que els horòscops continuaran sent iguals.

    ResponElimina
  40. Carme, com era d’esperar, l’Elur i tu, dues capricorn convençudes, indignades pel fet de ser ara sagitaris. I és que no és per menys, jo estic igual. I espera’t si passa la Núr per aquí… Si és que està molt clar, el capricorn neix, no es fa!
    Per cert, el que li dius a la Kweilan em fa molta gràcia, ja tenia alguns comentaris contestats i més d’un cop havia escrit que sortien guanyant si ara els tocava ser capris!!

    Molon Labe, mira-ho pel costat bo, això de tornar a ser verge no passa cada dia, aprofita!

    rits, a mi els bessons em cauen bé (o em queien…), si sempre m’han envoltat i m’hi he entès. Més que amb els taure. Però noia ja saps què et toca. A començar a encaparrar-te.

    Garbí24, un dels afortunats, ja veus. La tossuderia potser ha aconseguit que no te’l canviïn!

    RedCrash, Interneeeeeeee…

    Yáiza, primerament, deixa’m donar-te la benvinguda al meu blog. Ja sé que has comentat un post d’un temps enrere, però ja et contesto aquí. No ho sóc pas de famós, sóc un paio qualsevol, entre tants altres. M’alegro que t’hagi agradat el que has llegit, però no et deixis enganyar, a tota aquesta gent la tinc a sou aquí, perquè em facin quedar bé. Bromes a part, em tenen molt mimat i sempre em deixen uns comentaris genials. Mirem que hi hagi bon ambient, i mentre no s’ataqui als altres, aquí es pot dir el que sigui.
    Referent al comentari d’aquest post, penso que has sortit guanyant, els balança els trobo prou bé. Ja saps que els escorpins i els capricorns no acabem d’entendre’ns, això de no saber per on sortireu ens desconcerta massa.

    Estrip, tot això és pre riure una estona, però com veus, a la gent li agraden o li fan gràcia aquests temes. Jo sóc serp en l’horòscop xinès, si no vaig errat, i em mereix tanta credibilitat com el fet de ser capricorn o sagitari.

    Kweilan, des de l’afecte et diré que tu t’ho perds!

    Porquet, t’atribueixes molts càrrecs i potser hauràs de compartir-ne algun amb altres capricorns il•lustres de la casa com l’Elur i la Carme. Parla-ho amb ella, però ves en compte, que són ties dures. El pla de dominar el món ja fa temps que el tenim, no el tirarem ara per terra pel fet que ens diguin que som sagitaris.

    Gemma Sara, primerament deixeu-me donar-vos la benvinguda a casa meva, que l’altre dia no vaig contestar un per un els comentaris, i no ho vaig fer, perdoneu-me. Jo personalment prefereixo els bessons abans que els taures (per història), així que trobo normal que us reveleu. La rits és una ‘la’, és ella. I la Laura també, és clar. Per casa també corria algun llibrot d’aquests, tot el que sigui passar l’estona…

    SM, em sembla que algú s’està buscant que faci crítiques incendiàries dels seus següents llibres? No us la jugueu amb un capricorn, eh!!

    Leblansky, no pateixis, que parlo amb la Carme J i això ho solucionem ràpid. Però home, que és una avantatge això, no tothom pot deixar de ser-ho dos cops.

    Murga, ja has quedat assenyalada, ets la primera ofiüc que es presenta. Mira-ho pel cantó bo, tens tot un món per descobrir, encara no estàs definida, pots fer-te a tu mateixa com vulguis! I pensa que la vida dels capricorns que ara ens volen fer sagitaris tampoc és fàcil. D’acord, era el primer en poder fer moltes coses, però el meu aniversari és només tres dies després de Reis! Imagina-t’ho. Així no anem enlloc.

    Joan, a mi el 13 m’agrada com a número, però quan ens hem acostumat a que algunes coses són 12, doncs costa. Com si ara diguessin que, per decret, la dotzena d’ous passa a tenir-ne tretze també. Quina ximpleria seria. Com els horòscops en general. Però mira com la gent els llegeix i està al cas que ara resulta que a molts no els agrada que els canviïn el signe, en compte de dir que tant els fa. Potser tu t’ho agafes més a la lleugera, com hauria de ser, però molta gent no. I és clar, si busques tots tenim alguna cosa de cada signe.

    ResponElimina
  41. Sànset, ens ho podem agafar d’una altra manera, els ofiücs són un llibre en blanc, encara s’ha d’escriure la seva història. A més, tenen sort que no sabran mai les desgràcies que els esperen. Tots els altres patirem si ens diuen que tindrem problemes a la feina o que ens esperen baralles. Però els ofiücs poden viure tranquils, i el que els hagi de passar ja els passarà. Amb la calma.
    Ja sé que ets el president, però a mi a aquesta hora no em va bé, que estic a la feina, i a més, no tinc ni idea d’on para l’ajuntament del poble on treballo!

    Caterina, la veritat és que aquests canvis són un motiu per dir ‘d’acord, com a broma això dels horòscops estava bé, però ara ja no fa gràcia’. Però bé, segur que seguirem llegint-los de tant en tant i dient coses com ‘com es nota que ets tal o qual signe’. Dona, així a priori jo veuria com una bona cosa deixar de ser àries!

    Nits, els àries que havia conegut no em semblava que fossin tossuts i caparruts, en tenia un altre concepte. Per això penso que el canvi us va bé, però és clar, no sé com són els peixos, així que no sé si surts guanyant o perdent. Ja n’hi ha altres de signes, pel que vaig llegir, hi havia un catorzè signe que era Cetus. Però aquest no s’ha fet tan conegut com Ofiüc. Apa, ja li pots buscar una rima a aquest també.
    L’Assumpta ja t’explica quina és la representació del signe nou, que jo tampoc la coneixia. Gràcies Assumpta!

    M., ara no pots tornar enrere, has quedat assenyalada. Ja pots anar a manifestacions, que no canviarà res. Això sí, a mi que no em canviïn de capricorn, eh! A veure si ara resultarà que tots som uns negatius! A mi els sagitaris que s’han manifestat m’han semblat prou positius.

    Laura T. Marcel, digues que sí! Som capricorns fins la mèdul•la, i ja ens poden intentar canviar, que no ho aconseguiran, i molt menys encara fer-nos sagitaris. Segur que no els fa tanta gràcia ficar-se amb nosaltres quan dominem el món. A veure qui serà el darrer a riure!

    Adbega, una altra àries? N’està ple això! És que no hi ha homes àries? No em conec cap. Això el convertiria en un signe molt interessant, però jo no en tenia massa bon concepte, potser aconseguireu que em canviï la idea i que em sàpiga greu que ara hagueu de ser peixos. Va, farem com que aquest post no ha existit mai, i dissimularem que no hem sentit enlloc això del canvi de signes.

    Josep B., abans ho dic! Just en el comentari anterior deia que no coneixia cap home àries, i ara ja en conec un. Home, el tema dels mesos té una mica més de sentit, encara que n’hi ha alguns que no quadren, però vull creure que està més ben pensat que això dels signes, que total, només ens serveix per estar distrets. No ens ho podem prendre massa seriosament, però té la seva gràcia.

    Cèlia, conec bessons i crancs propers i els dos tenen la meva aprovació. És clar que també conec algun bessó que tela! Potser per tu el canvi no és tan greu dona, llunàtica, dual… potser acaba sent la mateixa cosa.

    ResponElimina
  42. No, si jo no hi crec gens en això... però m'ho vaig passar tan bé!! :-DD

    ResponElimina
  43. Xexu, gràcies per la benvinguda! I mira, ho sento molt, però si jo sóc Balança, tu ets Sagitari. Així que tu mateix! De totes maneres, tinc amics Capricorn... tot i que són un tipus d'amics un pèl estranys, són molt apreciats! (clar que ara també seran Sagitari, potser!).

    Apali, ens llegim per aquí! =)

    Yáiza

    ResponElimina
  44. Jo sóc i continuaria sent sagitari… Però no he coincidit mai gaire amb el que s'acostuma a dir d'ells.

    Per cert, no m'agrada gens el nom d'Ofiüc…

    ResponElimina
  45. Va, que et dono permís perquè t'escapis una estona abans...

    *Sànset*

    ResponElimina
  46. Doncs ara resulta que jo sóc Ofiüc, mira per on. No n'havia sentit a parlar fins llegir la teva entrada!
    I quines característiques tenim els Ofiüctencs??? Amb lo content que estava jo de ser Sagitari perquè em quadrava a la perfecció!

    ResponElimina
  47. guau! havia sentit allò del signe (en un moment similar d'esbarjo al que has comentat) però no sabia com havia quedat la cosa...ara ja si, gràcies :) i ja puc respirar tranquil·la, em quede amb el meu signe de tota la vida!

    ResponElimina
  48. És curiós com ningú hi creu ni s'ho mira ni res però tothom sap quin signe és i quin seria en cas d'haver-se'l de canviar.

    Si és que... sempre necessitem d'invents estranys per sobreviure.

    ResponElimina
  49. Hola! Estic indignada ;), jo era balança, sempre ho havia estat i ben orgullosa que n'estava, sempre havia pensat verge mai, no vull morir verge...i si no tornen a tocar lo de l'horóscop......moriré verge ...buaaaaaaaaaaa

    ResponElimina
  50. XeXu, internéeeee no em serveix com a resposta. Que ens hem de creure tot el que hi ha a la xarxa de xarxes?

    Au va, on ho vas llegir?

    Perquè el que jo he llegit és això:
    http://rac1.org/elmon/blog/ofiuc-no-variara-els-signes-zodiacals/

    ResponElimina
  51. conxo! doncs a mi aquesta nova ordenació zodiacal em talla ben bé pel mig! ja no sé si segueixo sent aquari o m'he de passar a capricorn. sóc un poti-poti, un 50-50? sí, ben mirat, ja em quadra, ja...

    ResponElimina
  52. Aqui podem dir:
    -La duració dels signes ja es ariticial perquè es reparteixen amb duracions iguals, quan en realitat les constelacions tenen mides diferents
    -A sobre, com diu XeXu, es mouen; perque l'eix de rotació de la Terra fa una volta respecte de la perpendicular al plànol d'òrbita terrestre en 26,000 anys.

    Si a més fem notar que les constelacions son pur invent i tranquil.lament podrian ser totalment diferents, penso que està prou clar que l'astrologia més bla bla no pot ser...

    Ignasi "l'astrònom" - Leo abans i Leo encara ;)

    ResponElimina
  53. Ondia! Em preocupa molt l'economia i ara penso que als joiers i tothom del mercat de totes les galindaines zodiacals, se'ls obre un horitzó de noves vendes increible !!!

    Ah! Tens raó Xexu, he passat a ser bessons/es, per tant que es prepari en Leblansky, partida doble o trio !
    Ja ens estarà bé !!!

    ResponElimina
  54. Assumtpa, que t'ho vas passar bé no cal que ho juris, hehehe.

    Yáiza, no m'estranya que els teus amics capricorn et semblin estranys, per nosaltres els escorpins també estan just a l'altre cantó! Potser no se'm farien tan estranys si fos un optimista sagitari, però no és el cas!

    P-CFA, un altre sagitari? Ostres, sembla que sou majoria! Realment, el nom del nou signe no seria el més maco que hi ha...

    Sànset, em sap greu, no hi he pogut anar...

    Deric, ets tema lliure! Pots triar les teves característiques i vendre-les a aquests que fan horòscops. Jo de vosaltres em reuniria uns quants ofiücs i decidiria com voleu ser. Ara en teniu l'oportunitat!

    Maria bestreta, ets dels afortunats, menys feina a pensar com has de ser ara. M'alegro que aquest blog sigui tot un servei públic!

    Elur, així estem una estona distrets, dona. Si no què faríem a les hores mortes a la feina? Que de parlar de sexe també se'n cansa un...

    Natàlia, sembla que a tots els balança s'us ha posat fatal això de ser verges ara... què passa, que us fereix alguna sensibilitat que no sabem??

    RedCrash, jo si ho diu el Google, m'ho crec! Ja ho comentava al post, han fet aquesta distribució, però no tocaran els horòscops tal i com estan, cosa que encara fa menys creïble tota aquesta parafernàlia.

    Pati, 16 de febrer, doncs? A veure si em recordo de felicitar-te. Bé, si ja et va bé tenir una mica d'aquari i una mica de capricorn, no et pots queixar, no?

    Ignasi, em sembla que la prova més irrefutable és aquesta del final, més que les dades astronòmiques, que les constel·lacions les hem inventat nosaltres, no són res real! Però bé que saps el signe que tens, eh lladre!

    Carme J, més figuretes ben lletges a les botigues de souvenirs, ja ho veig a venir. No està gens malament això que dius, que ara en Leb et tindrà per partida doble, o en trio! Segur que li interessa, que ara ell a passat a ser verge!!

    ResponElimina
  55. Ufff, Jo continuo sent una Lleó com una catedral! menys mal...
    La millor amiga, la pitjor enemiga... jeje

    ResponElimina
  56. Va, anem a per una tercera ronda de comentaris ;-))

    Doncs jo no em crec res de res d'això, però a qui em tregui de Sagitari me'l carrego i li trenco les cames, hombre ya!!

    I... ningú ha dit res d'aquell tema tan interessant anomenat "ascendent"?

    És que quan jo era joveneta, a aquella edat que comences a mirar quins són els signes ideals per una parella ideal i totes aquelles coses tan ximples però tan entranyables per les que la majoria de la gent ha passat (fixi's que no dic "tothom" ha passat, perquè no suporto quan algú diu "això li passa a tothom"... no, no, no es pot generalitzar)... per on anava??... ah, sí, que quan era joveneta (fa molts anys) sabíem que no tot radicava en el signe principal, sinó que tots tenim dos signes (quin embolic!)

    Doncs què? També ens ha canviat l'ascendent? (el problema és que no recordo en absolut... ni que m'hi anés la vida, quin era el meu ascendent!)

    ResponElimina
  57. Ai, mira, he trobat una web on et troben l'ascendent ràpidament (hehehe Quick Ascendant Calculator) i m'ha donat que sóc "CÀNCER"...

    Quina emoció! :-))

    Ara he de buscar Sagitari ascendent Càncer perquè em digui com sóc...

    ResponElimina
  58. Ai, perdó, perdó... que m'he deixat l'enllaç :-))

    http://www.cafeastrology.com/ascendantcalculator.html

    ResponElimina
  59. Doncs ja he trobat un lloc que m'han dit com sóc ;-))

    "Ascendente Cáncer: eres un Sagitario más quieto, sensible y estable. Tienes una intuición increíble. Eres paternalista, te encanta dar consejos y a menudo inspiras a los demás.

    Sin embargo, más de una vez necesitas que te animen. Tienes cambios de humor impredecibles. Eres cariñoso, bondadoso, idealista y generoso.
    "

    ResponElimina
  60. Em nego rotundament a ser Càncer, jo sóc Lleó i ho defensaré a capa i espasa!

    ResponElimina
  61. Oh gran sobirà Sànset, no m'ho tinguis en compte, no voldràs que em facin fora de la feina per anar a manifestar-me a favor d'ofiüc!

    Jomateixa, la millor amiga no ho poso en dubte, però no vulguis ser enemiga d'un capricorn... calcularem la teva desgràcia fins el més mínim detall.

    Assumpta, el que et diré t'agradarà, jo sóc ascendent sagitari! Vaja, ho he vist per internet, no sé si és fiable, però això diu. Quantes ximpleries no. El que es tracta és de tenir la gent entretinguda. Ara he anat a mirar la pàgina que has dit tu i també em dóna sagitari, així que m'ho creuré. Però així com trobo que a tu t'ho han clavat força, tret d'alguna cosa, a mi em comença dient que sóc extravertit i amb tendència a les relacions socials. És que quan llegeixo una cosa tan allunyada a la realitat ja paro de llegir. Quines ximpleries. Però jo em quedo amb capricorn, eh, això que no falti.

    Tarambana, hagués quedat millor que diguessis que ho defensaries amb ungles i dents! És un xist.

    ResponElimina
  62. Sigui com sigui, aquest post és d'aquells "desenfadats" que de tant en tant estan molt bé per distreure i riure una mica :-))

    Són aquelles coses en les que, sincerament, crec que poca gent hi creu però la majoria en té algun coneixement, per petit que sigui. I, per alguna estranya raó, gairebé tothom s'estima el seu signe :-)) I, mira, doncs m'ha fet molta gràcia que (encara que no hi creguem gens) siguis ascendent Sagitari ;-))

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.