diumenge, 19 de desembre de 2010

Regal avançat

Us hauria hagut de fer cas amb això de que fer balanç quan encara queden dies de l'any és una mica precipitat, perquè mai se sap. He rebut un regal que em fa una mica de vergonya compartir, però també em fa il·lusió. Un antic company casteller i periodista es va posar en contacte amb mi per si volia participar a una secció que fa ell a la vanguardia.es, en la que destaca blogs. La idea em va fer gràcia, es tractava de fer un text de presentació del Bona nit responent unes quantes preguntes que ells et proporcionen. Ho vaig fer i el text va sortir publicat aquest divendres passat. Deixo l'enllaç per si a algú li ve de gust llegir-ho, tot i que no dic massa res que no sapigueu. Ho trobareu aquí. El pitjor del cas és que demanaven destacar altres blogs, i com és normal, no els podia posar la llista de més de 200 blogs que segueixo, així que espero que ningú es senti malament si no l'he citat...

34 comentaris:

  1. XeXu!!! T'ho vaig dir! I apa, ara has hagut de fer un apèndix al resum de l'any. Però què carai, aquest sí que és un bon corol·lari! Quina sort, et diria, però això no és sort, això és un reconeixement a la teva aportació a la blogosfera.

    I per cert, recullo algunes de les teves recomanacions (altres ja les tinc, també, com a imprescindibles).

    Enhorabona!

    ResponElimina
  2. Tens sort de que no ens coneixem perquè t'estiraria les orelles!

    A part d'això, donar-te l'enhorabona!

    ResponElimina
  3. Doncs quin bon regal! enhorabona XeXu!

    ResponElimina
  4. Un regal molt bonic.Te'l mereixes.M'apunto les teves recomanacions.

    ResponElimina
  5. Eps, molt bé! Ja m'ho he mirat i està molt ben explicat a més. Felicitats, XeXu!
    Petons!

    ResponElimina
  6. Enhorabona pel regalet!

    Aquestes coses sempre fan molta il·lusió. Trobo que l'escrit ha quedat molt bé, ho expliques d'una manera que és super autèntica i encara que no dius res de nou als que et coneixem de fa temps, dóna gust de llegir-ho. M'ha agradat. I què podria dir-te? Gràcies per parlar de la meva Col·lecció, m'afalagues. Una abraçada.

    ResponElimina
  7. Felicitats! Veus com 15 dies donen per molt!

    ResponElimina
  8. Escriure a la Vanguardia no es fa cada dia....enhorabona apart de que t'ha quedat molt bé

    ResponElimina
  9. Moltes felicitats! La descripció del teu blog i del món de la catosfera en general, molt encertada. I sortir en un mitjà de tanta tirada, segur que t'haurà fet il·lusió!
    Una bona manera de completar l'any blocaire!

    ResponElimina
  10. Doncs sí que és un bon regal! Moltes felicitats, perquè és ben merescut. Ei! Encara falten dotze dies perquè acabi l'any i poden venir més regals!

    ResponElimina
  11. L'enhorabona!! Si és que, el que val, val i el que no...escriu un blog :P

    M'ha agradat molt com ho expliques!

    ResponElimina
  12. caram! un XeXu més mediàtic que mai! I ara què? t'hem de dir de vostè? ;) l'enhorabona maco :)

    ResponElimina
  13. Ostres, això ha de fer moltíssima il·lusió!! :-))

    Ho llegeixo i... hehe... reconec la forma d'escriure, però... m'ha semblat un pèl més "formal" i m'ha fet molta gràcia que així sigui perquè sempre he pensat que qui sap escriure bé, pot adaptar el seu estil a les circumstàncies... Bé, que t'ha quedat un "article" magnífic (aquest era un article, no un "post") :-)

    ResponElimina
  14. Moltes felicitats! Però... eh? No has citat el meu blog? Grrrmbl!!! :-)

    ResponElimina
  15. Ai, no puc llegir-ho (el meu ordinador, que agonitza), però enhorabona, segur que tot el que has escrit era ben interessant.

    ResponElimina
  16. Moltes felicitats i l'enhorabona, mediàtic!

    ResponElimina
  17. L'any passat jo també vaig publicar un resum del meu blog, aquell dia vaig tenir un nombre elevadíssim de consultes al blog :)

    ResponElimina
  18. [Mode SánchezLlibre: On] No diré que ja t'ho vaig dir ... però ja t'ho vaig dir. [Mode Off]

    Hehehehe. Sí, a mi també m'has semblat una mica més encorsetat per la circumstància, però la ocasió s'ho mereixia. Felicitats.

    P.S.: Segueix esperant regals, home, que l'any encara et portarà alguna sorpresa. Dotze dies són una vida!

    ResponElimina
  19. Un regal molt i molt merescut per tu i per a tots els orgullosos lectors que seguim el teu Bona nit i tapa't, amic Xexu.

    I un emocionant honor veure el nom del meu bloc, de veritat.

    Espero que notis la fortíssima abraçada que t'envio, rondinaireeeeee :)

    ResponElimina
  20. En hora bona t'ha arribat el premi... ara hauràs de fer un segon resum de l'any!!
    mil enhorabones i per molts anys de blog i de premis!

    ResponElimina
  21. Uooo!!! I qui ho hauria dit, que arribaries fins aquí? M'ha encantat llegir-te a la Vanguardia, trobo que ho has explicat de meravella, i no és gens fàcil.

    Jo em considero una tieta de la família bloguera, una d'aquelles que viu la seva vida i no hi és sempre, però que us estima i enveja d'aquella manera que s'envegen les coses que s'anel·len.

    ResponElimina
  22. De puta mare! Enhorabona per l'article-entrevista. Hòstia, qui t'ho havia de dir fa quatre anys que un dia el teu blog sortiria, amb foto inclosa, a la Vanguardia...

    La veritat és que se m'ha fet estrany llegir sobre el Bona nit fora del context habitual. Què se sent al treure el peu fora dels llençols de la catosfera?

    ResponElimina
  23. Apali, quin regal!!! si que és ben veritat que sembla la part més formal d'en Xexu, molt professional, però trobo que te n'has sortit la mar de bé, es nota molt que t'estimes aquest espai. Una primera entrevista, qui sap si la primera d'altres!

    Saps què és el que més m'ha agradat, que diguis que tens les mateixes ganes de bloguejar que el primer dia!

    ResponElimina
  24. Alça Xexu! Enhorabona. Mira,ara em fa com cosa deixar-te unes paraules sabent-te tan mediàtic-famós.

    ResponElimina
  25. Guauuu que guay!! MOltes felicitats!! :)

    ResponElimina
  26. Caram, Xexu! Un escrit a La Vanguardia, ni més ni menys! Fa molta il·lusió coses com aquestes i és una manera bonica de tancar un any que aviat s'acabarà. Mentre les ganes no se perdin, tendrem Xexu per estona, per sort! Enhorabona, de debò. És més que merescut. El teu blog i tu vos ho mereixeu sense cap dubte. I moltes gràcies per la menció! Vas aconseguir posar-me vermella quan la vaig veure :)

    ResponElimina
  27. Ostres Xexu, fa quatre anys qui m'ho havia de dir... I jo que me n'alegro i no saps quant. Encara que no estiguem gaire en contacte (o gens) segueixo llegint els teus posts i això ens apropa una mica més, no?

    Una abraçada, i m'uneixo als molts comentaris felicitant-te. Petons!

    Ali... Tània

    ResponElimina
  28. Eiii, quina sorpresa!!! He llegit l'article i realment es veu reflectit el teu tarannà, es veu reflectit el Xexu del Bona nit i l'empatia que tens pel món dels blogs.
    Et felicito per haver arribat fins aquí! M'ha agradat molt poder-te llegir a La Vanguardia, ho dic sincerament.
    Caram, si ho penses fa fins i tot respecte! jeje
    Veus com aquests dies encara t'havien de passar moltes coses...? I totes bones!
    Ara t'hauré de dir Senyor??? :P
    Enhorabona de cor!

    ResponElimina
  29. XeXu, quin gran regal!! Fa molta il·lusió això d'aparèixer a la premsa! Moltes felicitats!

    Visca les coses bones!

    ResponElimina
  30. Un gran regal. M'ha encantat com expliques el teu bloc. Felicitats!

    ResponElimina
  31. XeXu, aquest article podria servir molt bé com a introducció al món blocaire, a més de ser una bona autobiografia de l'autor del Bona nit i tapa't.
    Una bona notícia més per afegir a les de l'any, o sigui que si no et toca la loteria, ja t'està bé. I si et toca, millor, però que acabi en 9, que és l'únic dècim que jugo (el de la feina)

    ResponElimina
  32. Moltes, moltíssimes gràcies a tots per les vostres felicitacions, i encara més a aquells que heu llegit l'article i em doneu la vostra opinió. M'ha agradat molt que digueu el que penseu! Estic molt content de compartir-ho amb vosaltres, i si estic tan a gust en aquest món blogaire, i aquestes coses són possibles, és en gran part perquè esteu per aquí. Gràcies a tots, de tot cor.

    ResponElimina
  33. Homeee!! Clar que hem llegit l'article!... per un "article" que es pot dir "article" hehe ;-))

    Saps què? És que m'he recordat de fa mooooolt de temps que jo deia "posts" als comentaris i "articles" als posts i tu em vas preguntar el perquè de la meva forma d'expressar-me ;-)) i, quan et vaig respondre, vaig venir AQUÍ i, gairebé sense atrevir-me vaig dir-te "t'he contestat la pregunta que has fet al meu blog" i tu vas dir que no calia que t'avisés, que tu ja tornaves a mirar què havia respost... i jo pensava "ostres, torna a mirar què he contestat..." :-))

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.