divendres, 26 de novembre de 2010

Mono

Insomni. L'angoixa li impedia dormir. Estirat al llit amb els ulls esbatanats, amb unes profundes ulleres que li solcaven la cara, que conferien una profunditat abismal a aquells ulls que no podia tancar. Li semblava que no havia dormit mai. Es va incorporar, no sabia què fer. Els nervis el corroïen per dins. Suava, una suor freda que li feia venir esgarrifances, malgrat que la temperatura no era dolenta. S'eixugava nerviosament el front amb la màniga del pijama, realitzava moviments espasmòdics. Ja sabia què li passava, però no podia ser, ara no podia ser. Van començar els tremolors, es mirava la mà i no era capaç de deixar-la quieta. Aviat era tot el cos el que tremolava. Necessitava una dosi, ni que fos només una. Els tremolors no cessaven, va encreuar els braços i es va abraçar el pit, assegut com estava balancejava el tors endavant i endarrere, respirava pesadament. Tenia el mono, però saber-ho no l'ajudava. Tenia el mono, però encara havien de passar tres dies fins que es pogués tornar a connectar a internet.


*****

Me'n vaig fora el cap de setmana i probablement no tindré accés a la xarxa, així que ja sabeu, porteu-vos bé i no publiqueu massa, que després és una feinada a la tornada.

27 comentaris:

  1. Au! que no serà tant! he, he, he

    Tot just un cap de setmana... que t'ho passis molt bé, XeXu i segur que no te'n recordaràs gaire... bé una mica sí, ja ho sé per experiència quan desconnecto un cap de setmana... però estant de viatge, no estàs per xarxes, sobretot si vas amb altra gent.

    ResponElimina
  2. Hahahahaha què exagerat!!! :-))

    Tu t'emportes la teva... (ostres no recordo el nom de la teva petita Netbook) per si un cas ;-))

    Justament acabo de fer un post, per cert ;-))

    ResponElimina
  3. Ai, perdó hehehe... i que ho passis molt bé!! :-))

    ResponElimina
  4. Va, va, va...si ni te´n recordaràs de nosaltres! Esperem que el fred et deixi fer tot el que vols!

    ResponElimina
  5. Minivacances de blog...ja anirà bé, home. Després fa més ganes. Passau-ho molt bé!

    ResponElimina
  6. Costarà però ho superaràs!
    Feliç cap de setmana.

    ResponElimina
  7. Fins a la penúltima frase del primer paràgraf m'havies fet espantar. Després he vist que el teu humor impregnava per complet el post. Espero que tinguis un cap de setmana molt bo i que tornis amb forces per escriure al teu bloc que tants seguim.

    ResponElimina
  8. Jo ja m'imaginava un yonki cocaïnoman o algo així... però bueno... mentre es sigui yonki de blog, ja va bé! Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  9. ai, m'ha agafat una angoixa que ni te cueng que jo aviat he de marxar una setmana :( em sembla que aniré a buscar tranquil·litzants a cal metge ;)

    bon viatge :)

    ResponElimina
  10. vaja, ara que m'havia proposat fer dos posts per dia... va, ja t'esperaré.
    Bon viatge, maco!

    ResponElimina
  11. En certa manera aquesta angoixa passa...passa-t'ho bé.Et trobarem a faltar.

    ResponElimina
  12. Hehehehehe! Ja m'estaves fent patir! Molt bon viatge! I desconnecta de la xarxa, que de tant en tant també va bé!

    ResponElimina
  13. Marxa feliç....nosaltres mantenim viu el fort, per si venen els indis.......més que tot

    ResponElimina
  14. Bon viatge Xexu!! Que vagi tot molt bé!!

    ResponElimina
  15. Uf, no crec que en realitat sigui tan exagerat, però una mica sí que em fa falta Internet si he d'estar uns dies sense. Suposo que es tracta de distreure's i no pensar-hi. Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  16. Passa-t'ho bé! es pot sobreviure sense Internet
    ( bé de fet només tres dies ,és el temps màxim que es pot tolerar)

    ResponElimina
  17. Ho podràs aguantar, segur que sí! I més si el cap de setmana val la pena.
    Escriure, no podrem evitar escriure... n'estem enganxats!

    ResponElimina
  18. I quan té el mono de cavall
    en el seu cap, quin guirigall!
    perd un cargol
    pobre (aquí hi va Armengol, però jo diré "Xexu")
    I quan té el mono de cavall
    en el seu cap, quin guirigall!
    es torna micoooooo
    per un bon piiiiicooooo!

    Quan he llegit "mono" m'has fet pensar en aquesta cançó d'uns Amics meus... Que per cert, són molt bons! Te'ls recomano! :)

    M'ha agradat la teva manera d'explicar que marxes el cap de setmana. Molt original. També m'has fet pensar en un concurs que vam fer un cop sobre cartes d'amor. La gent havia d'escriure cartes d'amor però no havien d'anar dirigides a persones. En van sortir de molt bones. I aquest joc que primer penses que es parla d'una cosa i després resulta que n'acaba sent una altra de molt diferent, el trobo molt agut. I tu ho has fet molt bé! Potser algun dia faci un post d'aquesta mena...

    Gaudeix del cap de setmana! Segur que aquest mono el pots controlar... La tàctica està en cansar-lo! Visita molts llocs durant el dia perquè pugui dormir rodó per la nit! :)

    Apa! Vaig a postejar com una boja que me n'han vingut unes ganes... (que dolenta que sóc!)

    Una abraçada!

    ResponElimina
  19. doncs doble ració de post cada dia!!!!! jejejeje

    pensa que mitja catosfera està de viatge aquest cap de setmana, segur que sou uns quants que tindreu mono.


    com que veuràs aquest comentari a la tornada, desitjo que hagis passat molt bon cap de setmana desconnectat!

    ResponElimina
  20. El XeXu té monoooooo!!! hahahaha Apa, no pateixis molt i passa-t'ho moooolt bé!!

    ResponElimina
  21. No saps el que et perdràs...
    Però com ho supararàs?
    Tornaràs abans d'hora,... ja ho veuràs!
    No és tant fàcil...!

    Huaaaahuaaahau!

    ResponElimina
  22. oooh! et comprenc molt bé! però des que tinc netbook s'ha acabat el mono! ueee! sóc una ionki del ciberespai, I know... snif...

    ResponElimina
  23. vinc a disculpar-me... és que... és que... ains, com t'ho dic jo això ara? ejem.... d'això que he actualitzat el bloc i tu encara has d'arribar!!!!!!! no sé com he sigut capaç de fer una cosa així, però no m'he pogur esperar 24 hores més... quin greu que em sap... em perdones?

    ResponElimina
  24. Ei, arribo tard però no vull deixar d'agrair-vos a tots els comentaris que heu deixat en aquest post, moltes gràcies, ha estat dur no tenir internet aquests dies, almenys de manera regular, però ha valgut la pena també!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.