dimarts, 12 d’octubre de 2010

Ja no sé com posar-me...


Per tercer any consecutiu heu demostrat una manca de criteri fora del normal, però això no impedeix que em senti tremendament feliç de rebre de nou el premi c@t en la categoria de reflexiu. I sabeu què? Penso que és merescut, ben merescut. Aquest petit espai és casa meva, sóc jo mateix. Aquí hi explico moltes coses meves i moltes cabòries, és un lloc on poder escriure coses que abans em passaven pel cap i es perdien. Res especial en realitat. Les veritables reflexions, els pensaments i anàlisis més interessants es troben en els comentaris. Tinc la immensa sort de tenir una colla de gent fantàstica que passa per aquí i es curra uns comentaris que enriqueixen enormement qualsevol paraula que jo dic. El premi, ben merescut, és per compartir-lo amb tots aquells que heu fet d'aquest lloc un espai de debat, de discussió i d'aprenentatge tan interessant. Perquè si algú aprèn alguna cosa aquí sóc jo, de tots vosaltres. Així que moltes gràcies per ser aquí, i felicitats per aquest premi, que us el mereixeu de totes totes. 

Per cert, si voleu fer un cop d'ull a la gala que hem fet per entregar els premis, passeu per c@ts, ha estat una festa amb uns 50 assistents i més de 1000 comentaris, que es diu aviat! Gràcies a tots també per aquesta estona tan fantàstica, ha estat genial!

49 comentaris:

  1. M'emociona poder posar el primer comentari... aquest era un C@ts que per mi no tenia discussió. Absolutament merescut :-))

    ENHORABONA, pel premi, per l'organització i per tot!!! :-DD

    ResponElimina
  2. Ho he passat molt bé, Xexu i crec que el mèrit d'engegar debats, opinions i converses com les que engegues tu aquí, no es pot passar per alt. Gràcies a tu i a tots els de c@ts.

    I enhorabona pel premi, un cop més!

    ResponElimina
  3. ja saps que jo hi sóc bàsicament per 'culpa' dels que ho organitzeu, a casa teva hi sóc bàsicament per culpa teva i ja saps que a vegades em queixo perquè em fas pensar quan pretenc prende'm la vida a la lleugera, però tot això no treu de que m'estimi amb bogeria aquest racó i per extensió a qui el fa possible o seria al revés?
    i això que no ens coneixem, personalment vull dir és clar.
    Te'l mereixes per ser com ets, nosaltres escrivim el que escrivim per ser com ets. I per culpa teva, és clar.
    Una abraçada immensa, maco!

    ResponElimina
  4. Enhorabona i Felicitats, més que merescut sens dubte!!

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats, maco!
    Petonassos!

    ResponElimina
  6. Enhorabona altre vegada i continua així

    ResponElimina
  7. Moltes felicitats XeXu! Reflexionar, rumiar i alguna vegada remugar és el que acabem fent, tots plegats, gràcies a la teva feina :) Tot un honor ser qui ve després teu. Una abraçada :)

    ResponElimina
  8. Enhorabona, Xexu! T'he descobert fa poc i m'agrades. Premi marescut! (i t'ho diu una reflexiva :))

    ResponElimina
  9. Sí, sí, però no dius res dels pernils CINCO JOTAS que has anat repartint perquè et votéssim... bandido!

    *Sànset*

    ResponElimina
  10. Felicitats Xexu!!!
    Vaig fer tard a votar, però suma-hi un vot més.
    :)

    ResponElimina
  11. Doncs posa-t'hi bé, home. I rep-lo amb alegria!

    Felicitats!

    ResponElimina
  12. moltes felicitats! Ja se t'ha passat els nervis?
    Ben merescut company!

    ResponElimina
  13. Ara et trobo!
    TENIU LA GALA EN DIRECTA A CASA MEVA. UNA QUE FILMA!

    ResponElimina
  14. Mmh, deixa que reflexioni una mica... Moltes felicitats!! Un premi molt merescut i una feina impecable co-organitzants aquests premis fantàstics (i no ho dic perquè n'he guanyat un...).

    ResponElimina
  15. http://blocs.mesvilaweb.cat/AnnaPortell

    ResponElimina
  16. Anit el ditxós ordinador no em deixava felicitar-te, benvolgut XeXu! Moltes felicitats per tot. T'ho has currat com el que més (i t'ho segueixes currant), per tant, et mereixes aquest premi i tot el que tens per aquest món. Anit vaig esboçar un somriure quan vaig veure el teu escrit i el de "Cat's". De veritat, pense que no hi ha persona que es meresca més aquest reconeixement. No saps com posar-te? Jo si, Feliç i orgullós!

    Continua sempre així, ja siga pels premis o pel bon gust d'escriure. Tens tot el meu reconeixement; Val, no és cap premi, però tens la meua enhorabona, els meus aplaudiments i el meu respecte.

    A seguir!
    :)

    ResponElimina
  17. Moltes felicitats Xexu, confesso que, de vegades, penso si el que expliques forma part d'una realitat social o de la pròpia realitat, però són temes, el poc temps del qual disposo per visitar, que vénen de gust de reflexionar..., de nou, felicitats pel premi!

    ResponElimina
  18. Ens fas reflexionar i seguir el teu bloc és un plaer. Moltes felicitats!!!

    ResponElimina
  19. Xexu, moltes felicitats pel premi.

    una abracada molt forta, maco

    raquel

    ResponElimina
  20. Uffff, per fi!!! T'has costat, eh? Finalment, però, has deixat de ser tan cabut i acceptes que el premi no és merescut, sinó merescudíssim!!! :)

    Moltíssimes felicitats, Xexu!!!! :D Una gala preciosa! No hi vaig poder ser tota l'estona, però sí que vaig veure com pujaves a platea amb el teu superfrac d'estar per casa i rebies el premi i t'eixugaves la llagrimeta... aaaah, que et pensaves que no t'havíem vist, eh???

    ResponElimina
  21. Moltes felicitats Xexu!
    com deia a la Clidi, sort que ens feu re-flexionar , si ens fessiu flexionar, no sé jo si.. tant de premi...!
    enhorabones!

    ResponElimina
  22. Moltes felicitats! En aquest cas dobles, pel premi i per l'organització de la gala d'ahir!
    I on t'has de posar? doncs claríssim: a dalt de tot del podi, que és on la gent t'ha col·locat! I sense vergonyes!

    ResponElimina
  23. moltes felicitats!!!! un premi ben merescut!!
    i no siguis tan modest, va deixa que el teu ego s'infli una mica!!!

    ResponElimina
  24. I tant que és merescut, felicitats ! Reflexiones bé, i escrius encara millor.

    ResponElimina
  25. XeXu, lladre, te'l mereixes! Moltes felicitats i a seguir fent-nos reflexionar, que tant de futbol no és bo i ens atrofia. Bé, o si... Res, felicitats i enhorabona per la gran gala d'ahir organitzativament parlant. Va ser increïble i molt divertida! Endavant!

    ResponElimina
  26. Déus, més de 1000 comentaris???? Osti, sí, es diu aviat però impresiona igual, eh?

    L'enhorabona des de Berlin t'arriba pel premi, sí, però encara més t'arriba per la constància, per ser-hi, per ser i tenir un blog on t'expresses com ho fas.

    Enhorabona, XeXu, de debò.

    ResponElimina
  27. Home Xexu, no em diguis que no tinc criteri quan et vaig votar a tu! Ostres, en qualsevol cas, que t'ho mereixes ben merescudament. I ara, a disfrutar i a continuar com fins ara.

    ResponElimina
  28. Nen, és que te'l mereixes! I la gala, va ser genial!!! :)

    ResponElimina
  29. L'enhorabona!!!
    Avui, he visitat diferents blogs i us felicito per la gran participació.

    Salut i endavant!!!

    ResponElimina
  30. Moltes felicitats!Va estar molt bé,no havia assistit mai a una gala d'aquest tipus.T'ho mereixes de totes totes.

    ResponElimina
  31. Moltes felicitats i per partida doble ,Xexu ,pel premi! per ser de l'organització ( molt ben fet, molt treballat i molt emocionant tot plegat)!!!

    ResponElimina
  32. Fa poc que et segueixo però ja m'he enganxat. FELICITATS, és ben merescut. Mola formar-ne part.

    ResponElimina
  33. L'enhorabona Xexu! Fa poc que corro per aquest món dels blogs, però el teu és un dels fixes!

    ResponElimina
  34. i tant que és merescut! Felicitats!!!

    ResponElimina
  35. posa't com vulguis. Felicitats i endavant. Enhorabona efusiva per tot plegat

    ResponElimina
  36. Felicitats dobles: pel premi del blog (i quan algú et diu felicitats per un premi és que creu te'l mereixies) i per la fantàstica iniciativa dels premis cats, que fins fa res desconeixia (i gràcies a l'escombrada cap a casa, que t'agraeixo enormement, ja no és així!).

    ResponElimina
  37. FELICITATS! Jo no hi vaig ser, i ara, poc a poc m'estic posant al dia dels esdeveniments. M'en alegro del teu premi.

    ResponElimina
  38. Amb tota sinceritat: us ho mereixeu, tu i el teu blog! Moltes felicitats! Sé que visito pocs blogs i reconec que em costa molt, moltíssim, deixar-hi comentaris, però a Bona nit i tapa't no em costa tant i no em quedo callada per una barreja estranya de vergonya i no voler-me ficar. Això és mèrit teu i només teu, perquè la manera d'escriure, de deixar constància d'aquells pensaments o situacions o opinions que tens, obren un diàleg, faciliten el fet de deixar la pròpia opinió al respecte i alhora... moltes gràcies a tu.
    manuscrits

    ResponElimina
  39. I al damunt, ets humil!!! Això et fa encara més bona persona. Crec que tens unes qualitats excepcionals. I tant que el premi és merescut!!

    ResponElimina
  40. Infinites gràcies a tots i totes els que heu deixat el vostre comentari aquí, per les felicitacions, pels ànims, i simplement per ser-hi. Com deia al post, ja està bé que hagueu vingut un munt de vosaltres, perquè així aixequem el premi plegats. Sou uns solets tots. Avui en comptes de contestar-vos un per un, tot i que algunes coses m'han arribat molt, us reparteixo abraçades i petons per tots, carretades d'ells. I a més, us torno a agrair el vostre suport a c@ts i la il·lusió que hi poseu en participar. La gala va ser increïble. Hi ha feina darrere, és clar, però amb una gent com vosaltres val la pena fer aquestes coses i voler fer-ho més i millor en properes edicions. Esperem que així sigui, us ho mereixeu! Aneu pensant les millors iniciatives de l'any, hehehe!

    ResponElimina
  41. Ei, encara sóc a temps de felicitar-te, no?
    Moltes felicitats!!! És un premi ben merescut!

    ResponElimina
  42. Se m'havia passat felicitar-te! tot i que haig de reconèixer que vaig votar per un altre...

    ResponElimina
  43. ei,
    mooltes felicitats pel teu merescut premi!!
    i donar-te les gràaààcies perquè crec que vas ser tu que em va nominar a mi al c@t original, no??
    jo no en tenia ni idea..
    enfi.. que estic molt contenta de tot plegat!
    Una abraçada!

    ·

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.