dijous, 16 de setembre de 2010

El rei és meu!

Qui no coneix en Salvador Macip, el blogaire més mediàtic de tota la catosfera?  Doncs si encara queda algú que no, potser que comenci a passar. És metge i investigador biomèdic, i com que és del meu ram (ehem, millor dir que jo sóc del seu, un respecte), ja fa certa gràcia. Ell diu que no em pot fitxar pel tros de laboratori que té a Leicester perquè no té prou diners, però no fotem, que les entrevistes a TV3 segur que les cobra el tio! Afers exteriors, Dutifrí, investigador de referència... però és que a més té uns quants llibres publicats i dos discs! I a sobre té dona i un fill! Pels no iniciats, el món de la ciència no es caracteritza precisament per poder congeniar feina i família...

Doncs bé, fa poc en Salvador va fer un joc que consistia en què el seguidor número 200 del seu blog podria triar un dels seus llibres i el rebria a casa dedicat, i el més important, sense recàrrec! I com que va tenir la vista de fer-ho ben tard a la nit i a aquella hora només hi som jo i de vegades la lluna, en vaig ser el guanyador. No ens enganyem, la mecànica del joc era fàcil, si no, de què! Avui mateix he rebut el meu premi:


Ja tinc El rei del món a casa. Em servirà per anar fent boca abans no surti el nou llibre. M'ha fet molta il·lusió, tinc moltes ganes de llegir-lo. Moltes gràcies Salvador!

24 comentaris:

  1. veuràs com et diverteix :) jo m'ho vaig passar bomba amb el llibre! :) que afortunat!

    ResponElimina
  2. Ai, mira! Aquesta mà jo la conec, és la mateixa que agafa canelleres! ;-))

    Enhorabona pel regal i enhorabona al Salvador per tot el que fa ;-)

    (XeXu... l'enllaç a Afers exteriors no funciona)

    ResponElimina
  3. Què afortunat! I què viu! també em va tocar un llibre seu pel tema dels Jocs Literaris del Jesús Maria Tibau i me'l vaig acabar ben de pressa. Realment, una lectura que val molt la pena!

    ResponElimina
  4. Veus? Hi ha coses que surten rodones... Ara, després de llegir el primer capítol, hi he descobert dues errades, espero que al llibre no hi surtin..

    "se li cau de..." i una altra de bessona..., ja saps que sóc maniàtica de la llengua...

    ResponElimina
  5. Molt bé! A vegades la sort cal buscar-se-la. Si estàs atent... guanyes! Enhorabona!

    ResponElimina
  6. Jo el vaig llegir fa uns mesos: vaig ser el seguidor número 100 del Salvador. :-)

    T'espera una lectura apassionant!

    ResponElimina
  7. Veig un possible delicte de "tràfic d'influències"...

    Ara en Salvador ja deu estar tremolant només d'esperar la teva crítica al Llibres i Punt!

    *Sànset*

    ResponElimina
  8. Ei, doncs volem post a "Llibres i punt", faltaria més!

    Felicitats!

    ResponElimina
  9. Ostres!, quina il·lusió que fa una cosa així. I deixa't estar de jocs fàcils que és molt complicat estar al lloc adequat en el moment adequat. ;-)

    ResponElimina
  10. Gràcies a tu, XeXu, per totes les coses bones que dius de mi! Que consti que no hi va haver tongo en el concurs, com suggereix el Sànset, tot i que m'alegro que guanyés un "del ram"! I la crítica l'espero amb interès, res de por!

    Gràcies també als altres lectors i guanyadors que heu tret el cap per aquí! No hi ha res millor per a un escriptor que sentir que algú s'ho ha passat bé llegint un llibre seu. (zel, els teus decobriments arriben massa tard... el proper cop et pregunto abans que surti el llibre! ;-)).

    ResponElimina
  11. Quina il·lusió i bé, si en Salvador diu que no hi ha tongo,és que no n'hi deu haver... ens ho haurem de creure!

    ResponElimina
  12. Ooh! Doncs felicitats!!! I donat el meu poc abast dins la catosfera, no el coneixia... però he llegit un post fantàstic de no fa gaire. Ja el tinc a la llista!!!

    ResponElimina
  13. Aquests regalets són els que fan més il·lusió.Gaudeix-lo i a veure si ens el comentes en el teu blog de llibres.La veritat és que no he llegit res d'ell, però si que em sona de veure'l per la tv.

    ResponElimina
  14. Enhorabona!
    Molt bona aquesta frase "a aquella hora només hi som jo i de vegades la lluna".
    Adéu!

    ResponElimina
  15. Ale qué morrut!! jo també vull un!
    Val, aniré i me'l compraré per recolzar!!
    Enhorabona!!

    ResponElimina
  16. Ja explicaràs el resultat....tu que ets un critic autentic. Enhorabona, anar a dormir tard te rambé la seva recompensa

    ResponElimina
  17. Ostres, què bé! Justament fa una estona he passat per can Salvador i llegia el post sobre el seu llibre...
    Ja ens explicaràs què t'ha semblat, quan hagis trobat el temps per llegir-te'l, eh?

    Que passis un bon cap de setmana.

    ResponElimina
  18. Jo ja vaig queixar-me en el seu moment per la injustícia , jeje, al final no vem quedar que me'l regalaves???? jejeje

    ResponElimina
  19. Moltes gràcies a tots per la vostra enhorabona i els comentaris que heu deixat. Gràcies altre cop a en Salvador pel regalet i per passar per aquí a saludar. Ja li vaig dir a ell que en faria una ressenya al Llibres i punt! quan l'hagi llegit, i es va mostrar molt interessat en llegir-la. Deu ser perquè no ha llegit la darrera ressenya que he escrit, potser se li passarien les ganes! Però bé, la veritat és que em fa tanta il·lusió haver guanyat el llibre, tots en parleu tan bé, i l'agafaré amb tantes ganes, que no sé si això és la millor manera de començar un llibre. Espero que no es produeixi aquell desagradable efecte de 'me n'havien parlat tan bé...'.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.