dimecres, 11 d’agost de 2010

Post-al

Hola blogaires!
Com li vaig mig prometre a l'Elur, us envio una postal des d'Estocolm. N`he enviat a altra gent i vosaltres no podíeu ser menys! Estem tenint uns dies força bons a la capital sueca, i tot i que és un lloc que no està malament, tampoc és res de l'altre món, una ciutat més, amb molta aigua, això sí. Suècia no és un país espectacular per veure, però estic content d'haver passat aquests dies per aquí al nord. Ja em queda poquet per tornar! Abraçades i fins aviat!

XeXu

La foto per la postal és d'en RedCrash que me l'ha deixada, una vista de la ciutat que només pots tenir si t'hi porta gent autòctona o adoptada, com va ser el cas.

27 comentaris:

  1. Guau que xulo i que ven trobat això de post-al...
    Que gaudeixis del temps que et queda i de la tornada..:) Jo marxaré a Menorca una setmana.. justament que aquest any ens haviem decidit resulta qeu fan l'anunci i trobarem la illa a reventar.. en fi!

    bon viatge!

    ResponElimina
  2. Acaba de gaudir del viatge!!

    El post del dia 8 m'ha deixat amb un nus a la gola...ostres! i quasi me'l perd!! L'estiu em té els horaris i els costums trastocats...
    Una abraçada!! :)

    ResponElimina
  3. Bonica postal! tot un detallàs! que segueixes gaudint de l'estada!

    ResponElimina
  4. Hola XeXu! Gaudeix de la resta del viatge i la postal ben bonica! Sempre les he anades col·leccionant i recentment he obert un nou bloc de postals, per penjar-hi les que quedaven amagades sota la pols del calaix i per si qualsevol altra persona s'anima a penjar-n'hi.
    Et deixo l'adreça: http://postalsdarreu.blogspot.com/

    I si vols, també la podem penjar!
    Ja em diràs!

    ResponElimina
  5. Bé, almenys s'hi deu estar fresc. Bon viatge!

    ResponElimina
  6. tu sí que en saps! gràcies maco.
    petons i passa-t'ho bé!

    ResponElimina
  7. Bona troballa aquesta 'post-al'. Molt bones vacances, aprofita fins l'últim segon!

    ResponElimina
  8. quin detall!
    que vagin molt be les vacances!

    ResponElimina
  9. Bona imatge, espero que no s'he t'hagi enganxat allò de fer-se el Suec.....Bona tornada amb la millor aerolínea!!!! oju amb el pes i el tamany..."que te clavan"

    ResponElimina
  10. Xexu, encara no he llegit el post(-al), vull que sàpigues que he estic rient molt. És molt GG! Apa, vaig a llegir-lo/la.

    ResponElimina
  11. Ara què? a fer-nos dentetes als que treballem?

    yatevale!


    *Sànset*

    ResponElimina
  12. Molt bo aixo de post-al, i la postal ben bonica. Ja ens explicaras com ha anat el viatge. Mos veiem en breu!!

    ResponElimina
  13. Jajajaja està molt bé això d'enviar-nos una postal en forma de post!! M'ha fet gràcia :-DD

    Ei, una bona notícia: A CATALUNYA, ELS PROPERS DIES, TEMPERATURES DE FINALS DE SETEMBRE!! ;-))

    (Ho he preparat jo per quan tornessis)

    ResponElimina
  14. ahir vaig començar a veure la segona part de millenium, i mira, ens envies una postal d'estocolm!! Està bé enviar una postal via internet, com diria en nuñes: és gratiiiss!!! Gaudeix!!

    ResponElimina
  15. Doncs m'has mig trencat un mite. De fa temps que dic que m'agradaria anar a Suècia pk pensava que era un lloc espectacular per a visitar. Així que no ho és tant?!
    I gràcies per la postal!

    ResponElimina
  16. Ostres jo també. Tenia, i dic tenia, després de llegir-te :-) força ganes de portar-hi a passejar la meva càmera... Espero que ja matitzaràs més la teva afirmació je, je, i en qualsevol cas, a passar-ho tant bé com es pugui !

    ResponElimina
  17. Xexu, gràcies per la post-al, m'ha encantat aquesta idea. pe`ro no em diguis que Estocolm t'ha sembat una ciutat més... no pot ser... ella és tan especial... no?

    Una abraçada i fins aviat.

    ResponElimina
  18. Una postal ben preciosa, Xexu. Gaudeix al màxim del viatge! Una abraçada... ;)

    ResponElimina
  19. Quina foto més xulaaaaa!
    Em fas una envejaa.
    Fins aviat i gràcies per la postal!

    ResponElimina
  20. gràcies per la post-al! així que no em perdré gran cosa si no vaig cap allà, eh? jeje... de moment jo me'n vaig cap a Itàlia en un parell de dies. Que tornes bé a casa!!

    ResponElimina
  21. Moltes gràcies per la postal, XeXu! Què boniques, les terres del nord nord...

    ResponElimina
  22. Sigui virtualment o sigui per correu, sempre fa il·lusió rebre una postal de les vacances d'un amic (i una mica d'enveja també) ;-D

    ResponElimina
  23. oooh, quina bona pinta que té Stockholm...!!Enjoy!!

    ResponElimina
  24. una postal ben bonica.
    com sol passar, l'he rebut després que l'autor hagi tornat del viatge (pel què he vist a altres blogs ja rondes per terres catalanes), però és benvinguda igual.

    ResponElimina
  25. M'alegro que us hagi agradat la meva postal, tant si l'heu rebut abans o després de la meva tornada. Les que vaig enviar físicament han arribat avui, sembla ser, almenys alguna. Gràcies a tots per comentar-la.

    Carme Fortià, aquesta no és una postal de veritat, sinó una foto retocada. Ja he vist el teu nou blog de postals, però aquesta s'hauria de demanar al seu autor. Me la va cedir a mi, però em sembla que es mira això de la propietat intel·lectual, així que millor ho deixem per altres postals de veritat.

    ResponElimina
  26. hahaha, fins i tot l'escrit és tipus postal! hihihi Només et falta "i estem menjant prou bé encara que el menjar és difícil!" ;)

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.