divendres, 6 d’agost de 2010

Pixapins


Això és el que passa quan tres catalanets decideixen anar a visitar un Parc Natural, així a pèl. Teníem ganes de veure natura, boscos, llacs, qui sap si algunes bestioles. La cosa prometia, encara al cotxe ens ha passat just al davant una rapinyaire volant amb una rata agafada a les potes. Més endavant, un company ha vist un cèrvol, jo no. En arribar al centre d'informació hem preguntat per rutes, i n'hem triat una d'assequible. Assequible fins que em vist que era de senderisme pur i dur, i puja i baixa i tresca i rellisca. I tot això amb sabates planes, roba de carrer, naturalment sense pals, i jo amb el portàtil a l'esquena. Ue! Alguna caiguda, molts passos de ball, però ens hem fet els nostres 6 quilòmetres, prou bé. Ara, de bèstia cap més. A part d'abelles. Un dia molt complet. Sort que ha acabat a la sauna.

29 comentaris:

  1. El portàtil vol dir l'ordinador????? XeXu, home!!!!! hahaha

    (Aquest noi està malalt...)

    ResponElimina
  2. Però si la sauna del bosc a l'estiu és la més divertida que hi ha!!! A més, se sol trobar alguna ombra que et dóna un bon refugi!

    ResponElimina
  3. Home els suecs tenen millor adsl que nosaltres, però no crec que esperessis trobar wifi al mid de bosc. Bones vacances

    ResponElimina
  4. Això us passa per no prescindir de la logística femenina ... Ai, què codonys hi feies amb el portàtil? Ja et veig escrivint al 'Bona nit' assegut en un tronc d'aquests!

    ResponElimina
  5. I passa per fer senderisme. Allà on es pugui arribar en cotxe...

    ResponElimina
  6. ejem! jo crec que hauries d'especificar quina classe de catalanets è? que no tots som així tan... així, vaja. Als de poble no ens passen aquestes coses (posa-li accent pagesot, si us plau)
    petons!

    ResponElimina
  7. Ja estic més tranquil ara que se que estàs bé!
    Ara, això d'acabar el dia, 3 homenots suats i cansats dins una sauna....

    ResponElimina
  8. Jajaj... és el que té l'aventura... però segur que per a la propera vas més preparat!

    ResponElimina
  9. Jajaja, m'afegeixo al pensament de tu per la muntanya amb el portàtil , boníssim!!!!! :)
    M'has fet enrecordar de l'entrada que vaig fer al meu blog sobre els pixapins!!!! jajaja, també heu trobat una caqueta de muntanya?????
    Disfrteu molt!!!
    http://ximximhistories.blogspot.com/search/label/Paranoies%20diverses

    ResponElimina
  10. Estic encuriosida per saber si has trobat wifi pel mig del bosc, o escrivies el post des de dins de la sauna... ehem, ehem.

    ResponElimina
  11. Aquests pixapins, que no deixen anar el portàtil ni per escalar l'Everest...

    *Sànset*

    ResponElimina
  12. Només se t'acut a tu anar a la natura amb el portàtil a sobre...

    A la guia que vas comprar no hi deia res d'aquest parc natural?

    ResponElimina
  13. Jajajaja ostres, m'uneixo a tots els comentaris sobre el portàtil :-))

    A no ser que el duguessis al damunt per por de deixar-lo abandonat a l'alberg (o al lloc on us hostatgeu) i que, en arribar, no hi fos (ja sé que se'ls agafa carinyu als portàtils i un no els vol perdre) :-))

    ResponElimina
  14. Això de dur el portàtil a fer aquestes rutes m'ha impactat! Cal anar ben equipat per a fer aqeustes rutes. Pots acabar amb els peus destrossats!

    ResponElimina
  15. Hahaha!! A mi també m'ha deixat fora d'òrbita, això del portàtil! Jo que em sentia més aviat freak per baixar a la biblio cada tarda, per connectar-me (a casa mons pares a la Costa Brava, on sóc ara, no tenen internet). Nen, jo estic malament però tu estàs molt fatal!!

    Aitx, sauna per acabar, això sí que sona bé.

    ResponElimina
  16. Jejeje.^^Déu n'hi dó quines caminades que us feu...però diga'm una cosa.Què hi fan tants arbres caiguts?Els deixen pels excursionistes?Ben curiós.

    ResponElimina
  17. El portàtil? Xexu, que t'he de tocar el crostó!!! jeje. Espero que hagis gaudit tant com jo ho he fet aquests dies de la natura, i a vegades la pena és aquesta de trobar-se algun bosc molt ben cuidat o un bosc que no està net amb arbres caiguts al voral. I d'animals, jeje, com més hi vagis més en veuràs!! Petonets!!!

    ResponElimina
  18. prova superada!! esteu fets tot uns excursionistes!!!!jo tampoc entenc gaire lo dels arbres caiguts, que eren proves d'una gimcana enlloc d'una excursió?

    no cal que digui res del portàtil, ja tothom t'ho ha dit, sr. bilbo bolsón!!! (mai m'ha agradat això de bilbo saquet)

    a seguir disfrutant dels paratges suecs!!!!

    ResponElimina
  19. Uaaaaaaaaa com mola! Un rat-penat amb una rata??? de debò??? I cérvols!!!! Quina passada ^^

    Pssssse.... no cal anar a Suècia per gaudir d'una bona sauna... Vine a casa meva a les 12 del migdia ;-)

    Una abraçada i que ho acabeu de passar molt bé!!!

    ResponElimina
  20. Però que no ets a Suècia? que fas amb el portàtil? si et fa feliç seguir escrivint...suposo que és com dur-te més companyia amb tu a part dels companys de viatge...com endur-te part de casa amb tu...Bona estada!

    ResponElimina
  21. On vas amb el portàtil per al muntanya! Je, je, je... m'has fet molta gràcia!

    Bones excursions! Que us ho passeu molt bé!

    ResponElimina
  22. El meu primer comentari ha estat: perquè s'ha endut el portàtil de vacances? Després en Martí m'ha recordat que si el notebook que tinc fos meu i no de la feina també el portaria a Escòcia, per tant només puc fer que entendre't.
    Passa-t'ho bé!!!

    ResponElimina
  23. Has escrit portàtil però volies dir mini-portàtil? És el notebook petitó? :-)) (És que m'hi ha fet pensar el comentari de la MIREIA)

    ResponElimina
  24. Per cert... com es diu "notebook" o "netbook"? ho estic buscant i em surt de les dues maneres :-)

    XeXu... materialitzat... sé que ets aquí...

    ResponElimina
  25. Joder, és que un no pot estar tranquil·lament a Karlstad mirant-se uns blogs sense que li reclamin respostes aquí!! Es diu 'netbook', són aquests mini-portàtils que corren. Des que el vaig veure me'n vaig enamorar i el vaig portar a casa, me l'enduc a tots els viatges, i ara escric des d'ell. Es diu Lúthien, per cert, espereu que li faig unes moixaines. Ja està.

    Com que veig que és el que més us ha impactat, diré que si el porto a l'esquena sempre és perquè estem fent ruta i dormint en albergs. No el deixo mai enlloc si no està tancat en clau, i sempre que voltem el tinc en una motxilleta que porto, amb la càmera, els diners i les coses que no vull perdre. Aquest dia no m'esperava que faríem una caminada tan exigent, però igualment, si ho hagués sabut, me l'hagués emportat igualment, que al cotxe no el deixo.

    I res, que aquesta és la història de la meva excursió amb el netbook. I no, no buscava connexió al mig del bosc! Però tots els albergs en tenen aquí, així que una estoneta em connecto cada dia. I no sóc l'únic, eh? Que aquí ha comentat un dels cafres que viatja amb mi! Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris!!

    Per cert, Laia, no era un rat penat, era una mena d'àliga, una au rapinyaire grossa, però no sé quina.

    ResponElimina
  26. Sorry, netbook és que jo tampoc m'aclaro!

    ResponElimina
  27. Ai, quina gràcia, vas acudir a la meva trucada telepàtica :-))

    Clar, home, no veus que t'enyorem!! ;-))

    Ei MIREIA, es diu Netbook, sí, però si busques NOTEBOOK a Google també et surt com a mini-portàtil... així que no ho entenc :-)

    Per mi una "Notebook" era un model o marca de llibreta d'aquelles amb moltes pàgines, marcades per tallar, pre-perforades per si les volies arrancar i guardar en classificadors... però també he vist mini-portàtils d'aquests amb el nom de "Notebook", per tant el que penso és que potser, segons el fabricant, n'hi diuen d'una forma o d'una altre :-))

    ResponElimina
  28. això de no haver vist el cèrvol m'ha semblat una injustícia!!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.