diumenge, 22 d’agost de 2010

En estat de xoc

Aquesta panxa podria ser la conseqüència del tiberi que ens hem fotut al Recasens de Poblenou, però no és ben bé això. Aquesta nit he rebut una notícia que m'ha deixat en estat de xoc, i no precisament perquè no l'esperés, fins i tot l'havia intuïda abans d'anar-hi, però han trigat tant a donar-nos-la que fins i tot les primeres impressions m'han marxat del cap. La Rach està embarassada de tres mesos i mig. El GG i la Rach estan embarassats. I jo segueixo en estat de xoc.

No són els primers amics que tenen descendència, però es dóna el cas que en GG és un número 1, sense rang en la classificació d'amistats, és un germà, és un pare, és un confessor, és un company de pis, de carrera, de mil batalles i aventures, és un crack, és una persona que està allà pel que sigui, és noblesa, és bogeria... és tantes coses... Va marxar de casa per anar-se'n a viure amb una tia que se'l va emportar. Però és que aquesta tia... ha esdevingut amiga sense rang també, és família, és confiança, és sensible i es desviu pels seus preocupant-se per ells fins l'extrem, és estimació. És el que algú com jo desitjaria que li passés al seu millor amic. I li va passar. Junts són encara més que totes les coses que he dit. Són la meva veritable família.

GG, Rach... moltes felicitats. No es deu haver notat, però aquesta potser ha estat la notícia més important que he rebut a la meva vida. En sentir-ho (parlant de lost...) el meu cos ha reaccionat com quan tens un ensurt, he notat la pujada d'adrenalina, com l'estómac m'ha fet un bot sobtat. Després, he pogut participar poc durant molta estona. Encara, a hores d'ara, continuo en estat de xoc.

Em sembla que les visites a Edinburgh seran encara més freqüents a partir d'ara...

40 comentaris:

  1. Moltíssimes felicitats, tiet XeXu!!! :P

    ResponElimina
  2. Doncs això, Felicitats per la part que et toca! :-)

    ResponElimina
  3. ENHORABONA A TOTS TRES!! :-DDD

    A la mami, al papi i al tiet XeXu ;-)))

    Per cert, que l'embaràs et queda molt bé :-)))

    (serà nena) ;-))

    ResponElimina
  4. Tenen sort de tenir un amic com tu.

    Per molts anys a tots 4!

    un abraçada ben forta!

    ResponElimina
  5. Un post magnífic, no me'l puc imaginar millor. Malcriarem a aquesta criatura, no? :)

    ResponElimina
  6. Acompanya'ls en el sentiment. Se'la ha acabat la vida. Ho dic per experiència.

    ResponElimina
  7. Ara sereu 3 embarassats :)
    Cuida'ls i cuida't i felicitats per la part que et toca Xexu!
    I discrepo de Babunski...comença una altra manera de viure . Són etapes...

    ResponElimina
  8. Moltes felicitats per la part que et toca!

    ResponElimina
  9. uiiiii ja t'ho han dit però que es prepari la criatura per a ser malcriada! :) moltes felicitats a tots! :)

    ResponElimina
  10. O sigui, que no tindran una simple criatura: tindran un crack, el megacrack d'Edinburgh. Per molts anys a la feliç parella, i a tu per la part que et toca.

    ResponElimina
  11. Qué guai vas a ser tio!!! Enhorabona!

    ResponElimina
  12. moltíssimes felicitats!!!!!!!a tu i als pares!!!
    la seva felicitat és també la teva felicitat!
    Edimburgh està a la cantonada!

    ResponElimina
  13. Oh!! Moltes felicitats per la part que et toca, però si que quan les amistats properes es comencen a quedar prenyades et quedes de "fora de joc"!

    ResponElimina
  14. Xexu!! Tiet!!! Vols uns clínex?? No... t'ho dic perquè em sembla que se't cau una mica la bava... jejej.
    Moltes felicitats, company! ;)

    ResponElimina
  15. Ostres, jo acabo de saber que seré oncle una altra vegada i em sembla que estic més content que el pare de la criatura! Ai, sí és que som uns bledes. I què maco ...

    ResponElimina
  16. Tens molta sort de poder disfrutar d'una amistat així i ells també de fruir de la teva felicitats per la part que et toca ( i et "toca" això segur) seràs un bon tiet adoptat...un tiet de cor

    ResponElimina
  17. Seràs un "tiet" esplèndit!!!! naltros tenim un amic com tu i és el veritable "padrí" de les meves criatures!!!!! I Ells l'estimen amb bogeria a ell. M'imagino que això és el que et passarà a tu, o bé, això és que desitjo que us passi!

    ResponElimina
  18. Hòstia, Xexu, quin peazo post! Sembla que t'hagis enxufat un cable USB al cor i hagis deixat fer.

    M'imagino com deus estar. Si per a nosaltres va ser un xoc, superior fins i tot a ocasions anteriors, per a tu, amb tot el que ha significat el GG (i de retruc, la Rach) ha de ser com baixar per una muntanya russa sense vagoneta...

    Moltes gràcies, Xexu; i moltes felicitats, parella!

    ResponElimina
  19. La veritat és que no hi ha paraules per a descriure tota la felicitat que estem sentint amb aquesta experiència i encara més al compartir-la amb la gent que estimem. Sempre que ens retrobem és una passada, però aquest cap de setmana "llampec" a Bcn ha estat molt, molt especial per a nosaltres, poder explicar que hi ha un nou ésser viu en camí, les vostres reaccions...bufff. Però igualment te n'has sortit Xexu, tot i l'estat de xoc en què estàs, has tornat a ser un crack i a expressar de manera única aquesta experiència. Com diu el Gerhart, és ben bé que has endollat l'USB directament al cor, i aquest efecte s'ha mantingut viu en llegir-lo, ja que ens ha emocionat moltíssim. Som feliços, feliços pel nostre fill, i feliços per poder tenir amics com vosaltres, per ser una familia. Moltes gràcies!

    ResponElimina
  20. Enhorabona :)
    (jo estic anant a córrer aquests dies per reduïr el meu embaràs no natural de dos mesos)

    ResponElimina
  21. És una notícia esplèndida, m'imagino el que deus sentir Xexu, enhorabona a tots tres!!!! Ja veuràs com o disfrutaràs moltíssim, ens agradarà molt que ens expliquis l'evolució!!
    Una abraçada!!

    ResponElimina
  22. Que macoooooooooooo, enhorabona tiet :) Felicitats per a ells i per a tu, serà fantàstic!!!!!!!!! Un gran petó i enhorabona!!

    ResponElimina
  23. Ostres, si m'emociono jo llegint el comentari d'en GG apa com deu estar en XeXu en haver-lo llegit :-)

    ResponElimina
  24. Jo també estic en estat de xoc desprès de llegir el teu post. Porto una estona davant de l'ordinador i no em surten les paraules, estic molt emocionada. És com diu en Gerard, t'has conectat directament l'USB al cor i ha sortit un escrit preciós. I tots els comentaris de felicitació que em dóna la gent (i a tu per la part que et toca) també em toquen la fibra. Perquè a part d'estar embarassada me n'adono de la sort que tinc de què el nostre fill/a pugui crèixer al vostre costat, ja que tu, la txaro i en gerard formareu part de la seva vida també. En fi, que ara que ho sap tothom sóc conscient de què estic embarassada, que dins meu hi ha vida.... Gràcies Xexu, per aquest escrit tan emotiu, bonic, preciós... Gràcies per ser com ets.

    Assumpta, per què creus que és una nena?

    ResponElimina
  25. Un altre post genial, de sentiment i de cor, cap a l'estima d'uns amics que et fan sentir estimat i segurament encantats de tenir-te al seu costat. Enhorabona pel nou tiet i això sí, fes una mica d'esport perquè aquesta panxa no vagi a més!!!

    ResponElimina
  26. Moltes gràcies a tots els que heu comentat aquest post tan especial. És especial per la importància del que hi diu, és un fet que serà cabdal a les vides de la gent que érem en aquell sopar. Em sembla que, per primera vegada, els quatre amics que van compartir aquella nit, els que sempre ens solem ajuntar, han comentat un post en aquesta casa. Estem molt emocionats, és clar. Molt especialment per la Rach i en GG, moltes felicitats nanos.

    Ah, si us plau, com alguns us heu pogut pensar que la panxa que surt al post és la meva?? Collons, que parlem d'un embaràs, la panxa és de la Rach! Amb permís exprés per ensenyar-la, és clar.

    ResponElimina
  27. Hola Rach... una enhorabona ben gran!! molt, molt, molt gran!! :-))

    Bé, crec que és una nena perquè un dia, en aquest blog, li vaig fer una broma a en XeXu i li vaig dir que el dia que tingués una nena li posés Assumpta :-)) i ell em va dir que li agradava Marta i Laia o un nom que era com la síntesi dels altres dos (crec que va dir això) si jo faig la síntesi, em dóna MARIA, però no sé si és el que ell volia dir :-)

    El fet d'haver parlat de noms de nenes aquí, va fer que... flaix!!... immediatament pensés "serà una nena" :-) però la veritat és que no tinc cap procediment estrany (en XeXu sí que en té un d'una agulla i un fil hehehe)

    ResponElimina
  28. Serà una nena escocesa? ;-) La meva profe d'anglès és escocesa i és molt simpàtica, es diu Helen :-)

    Quan fa mil anys (deu, per ser exactes) li vaig dir que aniríem a Edimburg una setmaneta de vacances, ens va convidar a casa seva a veure un vídeo curtet sobre el que era "indispensable" visitar i a fer un te :-) Amb el te ens va donar uns sandvitxos amb mantega i salmó -que li havien enviat de casa seva- i va compartir amb nosaltres Shortbread "casolà" fet pel seu tiet... i només tenia aquell... i el va repartir amb nosaltres! :-) Recordo aquella tarda com un "previ" del viatge, com una estona magnífica :-)

    ResponElimina
  29. Moltes felicitats! Aquest és un apunt per emmarcar i no oblidar. És per imprimir-lo i penjar-lo a l'habitació! Molt bonic. Això és el millor que li pot passar una persona a la vida!
    Endavant i molts ànims, que s'acosten temps molt feliços!

    ResponElimina
  30. jajaja! moltes felicitats per la part que et toca, que veig que és bastant d'aprop XeXu :)
    I compte amb els àpats d'estiu i de les vacances, que són molt enganyosos ;)

    ResponElimina
  31. D'acord Assumpta, es que no ets la primera que em diu que tinc panxa de nena. Jo encara no hem veig panxa però és veritat que abans estava més planeta. Sobre els noms, el Xexu ja els ha decidit,així que ja no hi ha res a fer.

    I si, serà un nen/a escosesa pq neixerà aquí però tot i que neixi aquí no tindrà nacionalitat anglesa ja que per tenir-la els pares han d'estar vivint aquí més de deu anys i passar un exàmen. Serà català o catalana. I tens raó, la gent aquí es molt amable. ummmmhhh...Shortbread casolà....

    ResponElimina
  32. Ah, no, jo no tinc cap sistema :-) jo ho vaig dir una mica perquè "em va sortir de cop" (però com sigui nena penso presumir molt d'intuïció hehe)

    Mira en XeXu! Ja ha triat els noms! :-)))

    Aquell Shortbread era com una galeta gegantina, rodona, d'uns 20-22 cm. de diàmetre i la meva amiga (bé, la Helen és la profe, però fa tants anys que ens coneixem i hem xerrat tant, que és una amiga, realment) l'anava partint amb les mans, fent-ne trossos... La va portar tota i, evidentment, no la varem acabar :-) però el fet de portar-la sencera i deixar-la damunt la taula perquè anéssim agafant tant com volguéssim em va semblar molt maco :-))

    Amb aquests dies que torna a fer tanta calor (aquí a Catalunya) jo em sento xafada i em costa canviar el post... però acabo de tenir una idea!: A classe d'anglès, de tant en tant, la Helen porta coses per menjar o beure i jo normalment en faig fotos... és divertit! :-)) A veure si aquest vespre m'animo i faig un post amb aquestes fotos... "A classe d'anglès..." pot quedar divertit i així em distrauré :-)

    Tindràs un fillet/a que serà català/na però enraonarà perfectament l'anglès, quina sort!! :-))

    ResponElimina
  33. Enhorabona! Als tres, perquè Xexu, seràs ben bé un tiet, noi, fa il·lusió, oi?

    Sí, potser si fa panxa de nena, però és molt d'hora encara, no?

    Uix, fotos, fotos!

    ResponElimina
  34. oooh!! quina passada de post que t'ha quedat!! :))) no és per menys, eh! es nota que te'ls estimes molt i quan la criatura haurà nascut se't caurà tant la baba que acabaràs deshidratat! B7s!

    ResponElimina
  35. Potser no hauria de dir-ho, però quan he vist la foto jo també he pensat: goita, tu, el Xexu fa prou goig!

    ResponElimina
  36. Home, però com podeu pensar que aquesta panxa és de noi????? en xexu potser no tanta panxa com jo però ell es molt més blanc de pell ja que mai li toca el sol!!!

    Assumpta, quan sapiguem el sexe, en xexu ja t'ho farà saber d'alguna manera o altre. Mai he entrat al teu bloc però potser ara ho començaré a fer. ara, sóc un pèl tímida a l'hora de deixar comentaris....

    ResponElimina
  37. Moltes gràcies, Rach :-))

    Bah, jo també sóc tímida a la vida real, però aquí no es nota :-))

    ResponElimina
  38. Tinc un enrenou de fotos que no trobo les que busco d'anglès... miraré si un company en té una que em falta i que ell sé que va fer... veurem :-))

    Mentre, he trobat una altre cosa que em servirà per la iniciativa d'avui :-)

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.