dilluns, 16 d’agost de 2010

Blogaire + càmera...

Ser blogaire i anar pel món amb una càmera a la mà és molt estressant. Hom busca bones fotos, bones perspectives per tenir un bon record, i per què no, per utilitzar-les per fer algun post. Però llavors és quan et topes amb això:


I no pots evitar pensar en en Tibau i les seves cares del món! És una sauna exterior a Uddevalla. Però no et quedes aquí, és clar. Llavors veus un trucador i penses en Té la mà Maria i companyia i el seu blog. Aquest estava a Örebro.


Ah, i sense oblidar el mestre Vilapou, que no hi ha escapada que no trobi alguna escala digne de ser fotografiada! Aquesta en ple Arxipèlag d'Estocolm.


I mentre mires de concentrar-te en obtenir alguna imatge digna, veus les finestres de les casetes de colors del centre d'Estocolm. I és clar, penses en el blog de finestres de la Cris...


Si fins i tot mires al cel i pense 'mira, aquest núvol li agradarà a l'Assumpta'! 


Per cert, que si les voleu recollir, feel free.

33 comentaris:

  1. la de l'Assumpta a mi també m'agrada molt i mollt :))

    ResponElimina
  2. Deies que tampoc era un lloc molt interessant per a fer el turista. Doncs les imatges que ensenyes estan prou bé!

    ResponElimina
  3. Eeeeei!! jajaja quina xulada de post!! ;-))

    M'encanta "el meu" núvol!! és com si tingués una base i, damunt, un bonic castell! :-))

    No és massa habitual un post teu amb tantes imatges i la veritat és que trobo que totes les fotos estan molt ben fetes :-)

    (Imagina jo que, a més, busco imatges pel joc d'endevinar la foto misteriosa jeje)

    Gràcies!! Smuaaaaaaaaaaaaaaaac (l'agafo, eh?)

    ResponElimina
  4. Molt bones fotos i curioses totes...segur que a l'Assumpta el núvol li agrada molt ( encara que no sigui el núvol kinton o sí que ho era?) la que m'agrada a mi és la primera ...

    ResponElimina
  5. ostres ens hem creuat amb l'Assumpta...veus? li ha agradat! encara que tu això ja ho sabies...

    ResponElimina
  6. nano, he fet la passejada virtual a tots els apunts de vacances, perquè em pensava que no series tan prolífic i és clar, som viciosos...saps que també ens passa als altres, veiem cosetes i pensem...té! això li agradaria a....I per cert, a mi també m'agraden els núivols reiet...un petonàs!

    ResponElimina
  7. Eeeei, el núvol és gran, crec que hi cabem tots, ELUR, ZEL... està molt tou i suau... s'hi està molt bé!! :-DD

    ELVIRA, tu i jo ens creuem més d'una vegada pels blogs, eh? ;-))

    ResponElimina
  8. Quin apunt més xulo, XeXu! hahaha Tot un detall!

    ResponElimina
  9. M'encanta la primera!! saunes a l'exterior, quin contrast de temperatura quan en surts! :)

    ResponElimina
  10. Quina passada de fotitos XeXu!
    El millor de tot és que les hagis fet pensant en altres persones, ho he trobat un gest molt bonic.
    Besitos!

    ResponElimina
  11. El blogaire mai perd la condició de blogaire ni encara que estigui lluny de casa.Molt bones!

    ResponElimina
  12. M'encanten les fotos i l'apunt. Té alguna cosa d'entranyable.

    ResponElimina
  13. això és perquè ets un home generós! :)

    ResponElimina
  14. Els blocàires estem malalts... però quina malaltia més maca!

    ResponElimina
  15. I n'hi ha que encara diuen que la Blogosfera és només un món virtual... aquest post és una altra prova de que és ben real.

    ResponElimina
  16. Mirant el món amb ulls blocàires ...

    ResponElimina
  17. Moltes gràcies... de part de les escales. És veritat que això de ser blocaire és... alguna cosa més.

    ResponElimina
  18. ha, ha. Conec aquesta sensació i a mi també em passa; la meva forma d'enfocar la càmera ha canviat rdicalment.
    Gràcies

    ResponElimina
  19. A mi també m'ha passat això! I...no és bonic? No és bonic veure coses i pensar en gent desconeguda però alhora tan propera a nosaltres? :)

    ResponElimina
  20. Ja ho dic jo que "el blogaire" hauria de ser considerat esport d'aventura. El que passa és que els del coi de C.O.I (xist) no em fan ni punyetero cas...

    *Sànset*

    ResponElimina
  21. Molt maco Xexu, jo encara no conec gaire a molta gent de la que anomenes, però si les cares del món i de fet anava per Venècia i totes les cares del món que veia quedaven retratades.. Molts cops ja fas la foto i penses això em servirà pel blog, per explicar alguna cosa..
    La veritat és que això del món blocaire es un vici molt maco i sa!!!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  22. Queda clar que el blog forma part de nosaltres més del que pensam, també parl per jo, clar. Al principi que en Jesús feia lo de les cares en veia per tot allà on anava! Era impressionant, hehe. Bones fotos!

    ResponElimina
  23. Jajjajaj! Jo també li n'he enviat una a en Jesús!! Molt xulo el post!

    ResponElimina
  24. hahah, jo també sempre que veig algo que s'assembla a un rostre pense en Les cares del món del Tibau. Ja no hi ha remei. Per cert fa temps que tinc una pendent per enviar-li.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  25. molt xules! potser Suècia no et va acabar de per el pes, però trobo que vas trobar de tot.

    llavors, ens podriem preguntar allò de.... un blogaire neix o es fa?

    ResponElimina
  26. Xexu, m'has deixat bocabadada!!!!! Moltíssimes gràcies, de tot cor, et faria res enviar-me la foto per posar-la al bloc de finestres, com a regal teu? Et deixo un petó enorme, un viatge ben profitós el teu, ets un cel :)
    (si m'envies la finestra, pots fer-ho a
    risc30@hotmail.com
    serà un plaer penjar-la i a més, el dia 29 d'agost, a un espai del TN de TV3 migdia sortirà recomanat el "Finestres" estic ben contenta)

    ResponElimina
  27. es veu que t'ho vas passar d'alló més bé fent les fotos!

    ResponElimina
  28. Moltes gràcies a totes i tots els que heu comentat aquesta entrada. M'alegro de que les fotos us hagin agradat, no són bones fotos, però sí curioses, i la gràcia que fa és que, per exemple, una foto d'unes finestres com aquestes no diria res a ningú, però estic segur que molts de nosaltres pensem automàticament en el blog de la Cris. I és que estem malalts, jo me'n declaro, i espero que no us quedi cap dubte que aquell post que vaig fer de que no s'havia d'abandonar el blog a l'estiu el tinc més present que mai. Jo no em desconnecto mai, fins i tot quan estic desconnectat.

    ResponElimina
  29. Xexu, gràcies, de debó, hi ha molta gent, amics i companys blocaires, que han sortit de viatge, o a fer una sortida, i m'han dut una finestra, per a mi això m'omple d'orgull :)

    ehem, me l'enviaràs la finestra o què? risc30@hotmail.com (així ja no tens excusa, jajajaa, petons nocturns)

    ResponElimina
  30. Oh! És que hi ha tant a fotografiar i és impossible desconnectar. La foto del núvol és meravellosa!

    ResponElimina
  31. Molt bo! realment és estressant, deu se r per això que jo agafo poc la càmera de fotos... je, je...

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.