dilluns, 5 de juliol de 2010

El mòbil de mon pare

No sóc gens familiar, això els que em coneixen ja ho saben. Ahir vam quedar amb els meus pares i el meu germà per celebrar l'aniversari de bodes d'ells i el recent títol de doctor adquirit per ell. Tot i ser dos fets importants, la celebració no va tenir cap fet destacat, només trobar-nos i dinar plegats, fet força inusual.

Només vull explicar un fet que em va resultar divertit i de seguida vaig pensar que era un post. Xerrant sobre mòbils (el meu germà deu ser la persona que més n'ha tingut perquè se'l carrega cada dos per tres), ma mare em va explicar l'última del meu pare, que per una vegada va ser ben trobada. Diu que s'ha distret a posar una música diferent a alguns contactes per saber qui truca de manera fàcil. Fins aquí bé. Em diu que al seu cap li ha posat la música d'Expedient X, ja que és una mica raret. A mon germà li ha posat la Cavalleria Rusticana, no sé ben bé per què. A ma mare li té una cançó dels anys 60 que no recordo. I llavors és quan ma mare em deixa anar:

- I a tu et té posada Missió Impossible, perquè és impossible que truquis!

34 comentaris:

  1. jajajajajjajaja
    té bon sentit de l'humor el teu pare, se li ha de reconèixer.

    ResponElimina
  2. Em pregunto si té algun contacte (odiat, evidentment) amb una melodia (per dir algo) de la Marina Rossell...

    ResponElimina
  3. XeeeeeXu! Home!!! truca una mica més ;)

    ResponElimina
  4. Quina ironia més ben trobada la del teu pare! ;) m'ha caigut molt bé!

    ResponElimina
  5. què graciós ton pare! Aquesta és una anècdota pròpia de monòleg :)

    ResponElimina
  6. Pobre pare!! M'apunto a la proposta de la Mireia... truca'l més, home!! (bé, vull dir que el truquis "alguna vegada") :-)

    ResponElimina
  7. xDDDD era aquesta o una de Cats, no ? :)

    ResponElimina
  8. Això mateix deu pensar ma mare de mi també.

    ResponElimina
  9. Ostres, els pares! Sempre voldiren veure'ns més! Crec que és normal i que, a nosaltres, quan ho siguem i ens trobem en la mateixa situació, ens passarà el mateix!

    ResponElimina
  10. Ai XeXu!!! Doncs a veure si el sorprens i aconsegueixes que te'n posi una altra :P

    ResponElimina
  11. me mare, quan passa una setmana sense trucar-nos ja em demana si m'he perdut, i sempre diu que truca ella (no és cert). Però ja se sap, a vegades tenim moltes coses al cap i... de totes maneres podries fer alguna cosa per canviar la música?

    ResponElimina
  12. totes les ocasions són bones per a ells, i més si ets una missió impossible per a ells!!!

    doncs, ara el podries sorprendre, no?

    sort que tens que el saben fer anar!!! els meus, això dels móbils ho porten fatal!!!!

    ResponElimina
  13. Je,je,je deixa que la teva família s'acosti a tu^-^.
    Quin gadget més xulo aquest de mirant la lluna.És maquíssim!

    ResponElimina
  14. Hahahaha XeXu, que boooo!!!!

    Quin cas estàs fet!!! I el teu pare, boníssim!!! hahaha

    ResponElimina
  15. Je, je, je, Xexu, doncs, felicitats per tenir els pares que tens, amb bon humor! D'altres en farien un conflicte de els trucades o de les no trucades... I ja imagino el devies pensar... s'ho pren amb tan bon humor, per què trucar?

    ResponElimina
  16. Hahahaha! Ostres, t'hauries de preguntar si això de ton pare és humor o cinisme! Molt bona, sí.

    ResponElimina
  17. ai m'has fet riure XeXu!

    Trobo que li hauries de trucar per sorprendre'l, no?

    un petó

    Utnoa

    ResponElimina
  18. Que no se n'assabenti ma mare, que li copia la idea!

    ResponElimina
  19. Quin caxondo el teu pare!

    I encara bo que no te'n va posar cap de Los Pecos o alguna cosa així, que llavors hagués resultat ofensiu!

    *Sànset*

    ResponElimina
  20. Quin toc d'atenció més delicat.......a partir d'ara almenys una trucada perduda al dia si que li podries fer.....Molt bo...realment dóna per un post

    ResponElimina
  21. hihihi! Quina gràcia! Abans jo trucava força a mons pares, però... en fi! Coses que passen i que no s'expliquen! Sigui com vulgui, no siguis tan bandarra i truca'ls de tant en tant, home!

    ResponElimina
  22. Què bo!!! Aleshores la sintonia t'escau d'allò més bé, no? Sé que fer això amb els mòbils és força freqüent. Jo en conec tres del meu voltant que ho fan i quan crid els sona The Beatles(a un "Help!", a l'altra "She loves you" i el tercer "Another girl") I per què serà que m'associen amb els Beatles? :P

    ResponElimina
  23. hahahaha crec que som similars tu i jo. El meu pare desconeix aquesta opció, sinó també l'assignaria al meu nom.

    Noi, a mi em costa molt això de la família i les trobades familiars de Nadal ja ni en parlem... uff!!

    ResponElimina
  24. Ton pare té molta conya marinera al damunt. I això, quan la gent es va fent gran, és molt d'agraïr acostumats com estem a etiquetar-los de rondinetes.

    ResponElimina
  25. Jejeje, ja m'imagino el movil sonant i el pensament del teu pare, que divertit!!!! Jo abans tenia un bordar d'un gos emprenyat, però em reservo a dir per qui era ;-).....

    ResponElimina
  26. Això és una directa absolutament directa! Ja truques més sovint?

    ResponElimina
  27. Molt bona aquesta del teu pare!! si senyor!
    una abraçada
    raquel

    ResponElimina
  28. Generalment el meu pare no em fa massa gràcia i no trobo que tingui bones sortides, però aquest dia em va superar, se li ha de reconèixer el mèrit. No sé si és conya o cinisme, però jo vaig riure, tu. I no, no l'he trucat pas, ni tinc massa intenció de fer-ho. Potser el dia que li soni la cançoneta li agafarà alguna cosa! Moltes gràcies a tots i a totes pels vostres comentaris!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.