divendres, 23 de juliol de 2010

Declaració d'independència

En el Petit Blog de l'Assumpta m'he assabentat d'una notícia d'avui mateix. Es veu que el Tribunal Internacional de Justícia ha fet pública la sentència sobre la independència de Kosovo, que data del 17 de febrer del 2008. En aquell moment Kosovo es va declarar unilateralment independent de Sèrbia. Naturalment, els serbis van denunciar el cas al TIJ, i la resolució d'aquest ha estat, en paraules del seu president, que la declaració d'independència no viola cap dret internacional general, es veu que aquest no contempla la prohibició sobre les declaracions d'independència. Fins avui, 69 països dels 192 de les Nacions Unides ja reconeixien Kosovo com a estat independent, suposo que aquest número ara creixerà. Curiosament, Espanya no és un d'aquests països.

Així que ja ho veieu, només fa falta una declaració d'independència, unilateral, decidida, ferma, i les Nacions Unides ens avalaran. Doncs no esperem més, no? Vaig a fer-la:

A dia 23 de juliol de 2010, en un poble de l'extraradi de Barcelona, DECLARO que Catalunya passa a ser, per voluntat meva, i amb el suport de l'Assumpta i en Josep Lluís, independent de l'estat espanyol, i esdevé un estat de ple dret en el marc d'Europa.

No ha estat tan difícil, no? No cal dir que tots els que hi estiguin a favor, poden donar suport a aquesta declaració unilateral. Quants més siguem, més ens en riurem.


Persones que donen suport a la declaració d'independència:
  1. Jordi Tudó
  2. Assumpta
  3. Josep Lluís
  4. Carme Rosanas
  5. Zel
  6. Estrip
  7. Clint
  8. P-CFACSBC2V
  9. Mireia (Un altre invent)
  10. McAbeu
  11. Elur
  12. Joan (Cops de ploma)
  13. Puji
  14. Núr
  15. Maria Victòria
  16. Jordi (He omplert la banyera...)
  17. Alepsi
  18. Albert (Piuet)
  19. Instints
  20. Garbi24
  21. Sànset
  22. Utnoa
  23. Natàlia
  24. Babunski
  25. Marta (Volar de nit és perillós)
  26. Maria (Somnis de plastilina)
  27. Albert B. i R.
  28. Kika 
  29. Menta fresca 
  30. Elvira FR 
  31. Myself
  32. Ferran
  33. Mercè
  34. Jordi Casanovas (Cròniques)
  35. Sargantana
  36. Laia (El cau de les nereides)
  37. El Veí de dalt 
  38. Xitus

57 comentaris:

  1. On s'ha de signar?

    Bon blog

    Salut i sort

    ResponElimina
  2. Hem d'aconseguir que aquest post sigui rècord d'entrades de tota la història del Bona nit!!... Pel que fa a la meva demarcació-bloguera, en Josep Lluís i jo ens afegim, contents i decidits a la declaració d'independència de Catalunya!!

    ResponElimina
  3. Doncs, jo m'adhereixo sense cap dubte i signo aquí mateix! I com més aviat millor!

    ResponElimina
  4. Per cert, que la declaració t'ha quedat xulíssima... l'he llegit un munt de vegades... això d'esdevenir un estat de ple dret és fantàstic :-)

    ResponElimina
  5. Ep, ep, amb el meu suport també!!!!

    ResponElimina
  6. La qüestió és que aquesta declaració la facin una majoria dels diputats del Parlament de Catalunya. A les properes eleccions ha de sortir una candidatura de gent disposada a fer-ho. És a qui haurem de votar si volem que esdevingui una realitat.

    ResponElimina
  7. Que no Albert, que no ho has entès. Ja som independents, ni eleccions ni hòsties, he declarat la independència de Catalunya. No em queda clar si t'hi afegeixes o no, o vols esperar que una candidatura que no guanyarà es presenti a les eleccions, i que els que sí guanyaran ho deixin tot igual?

    ResponElimina
  8. Que bé, ja m'hi sento i tot! El meu suport! En faré ressò al meu bloc.

    ResponElimina
  9. així, amb dos pebrots!
    S'ha acabat tanta tonteria!

    ResponElimina
  10. Ostres, ESTRIP!! Molt bé!! ;-))) Això s'anirà escampant i aviat alguns estats ens començaran a donar el seu reconeixement :-))

    ResponElimina
  11. M'hi apunto!!!!! Però si ho arribo a saber abans de llegir el post em mudo. Que ser un estat de ple dret es mereix alguna cosa més que xancletes i calça curta. XeXu, ja et vas ben pimpollar per declarar Catalunya indenpendent!

    ResponElimina
  12. Apunta'm a la llista també, sempre va bé riure una mica. ;-D

    ResponElimina
  13. suma-n'hi una altra!


    wwww.solidaritatcatalana.cat

    ResponElimina
  14. Ostres, com mola!

    Jo també m'hi apunto, per descomptat.

    ResponElimina
  15. Ara ho entenc tot... ahir em va semblar veure algun tanc pel carrer!

    ResponElimina
  16. Jo m'hi apunto, encara que sigui per riure una mica! hehehe

    Com ja vaig comentar a l'article que vaig escriure al meu bloc: què passa amb els estats que no reconeixen Kosovo? Si Espanya no reconeix Kosovo, els kosovars poden entrar a Espanya? hum...

    Sigui com vulgui, si realment és tan fàcil demanar la indepència, no sé com és que hem trigat tant a fer-ho!

    ResponElimina
  17. Jo, Maria Victòria Angelet a data 23 de juliol de 2010 en un poble del Bergada Casserres i per la meva pròpia voluntat me uneixo el estat de independència de Catalunya d’Espanya.

    Una data molt assenyalada per mi. Avui és el meu aniversari (59 anys) ui què en són molts!

    Ànims que ho aconseguirem,


    Maria Victòria

    ResponElimina
  18. Eeeeeeeeeeeeeeeeeeep! però tu de que vas???

    Que no recordes que al gener d’aquest any vas assolir la ciutadania sansetiana??? Tu i uns quants més...(http://xitsdamour.blogspot.com/2010/02/declaracio-dindependencia-de-la.html) Ho vas fer per voluntat pròpia.

    I, vist el vostre passotisme, vaig muntar un cop d’Estat –amb èxit, per cert- i vaig declarar-me cap d’Estat, un estat autoritari i paternalista (forma estatal que va ser reconeguda pel Tribunal Penal Internacional l’altre dia, però no va sortir a la premsa...). Per tant a tu, com a súbdit meu, no et permeto que vagis per allí fundant Estats i declarant independències tant feliçment. T’invito a que rectifiquis si no vols gaudir d’un consell de guerra com els d’antes. Tens 24 hores, ni un minut més.

    ...

    Bé, com ja saps, sóc un president amb talante, i podem negociar alguna cosa. Si convences als teus seguidors que això que en dieu col•loquialment Catalunya sigui absorbit per la República de les Terres d’en Sànset, i jo en passi a ser el president vitalici, acceptaré unir-me a la vostra causa. Tu mateix.


    *President Sànset I*

    ResponElimina
  19. In, inde, independència!! In, inde, independència!! In, inde, independència!! In, inde, independència!! In, inde, independència!! In, inde, independència!! In, inde, independència!! In, inde, independència!! In, inde, independència!! In, inde, independència!! In, inde, independència!! In, inde, independència!!

    Ha quedat clar?? Alguna pregunta més? ;-)

    ResponElimina
  20. Homeeeee i tant! Ja veuràs d'aquí a... 5 o 6 anys riurem de la no-independència de Catalunya! xD

    ResponElimina
  21. Quines ganes que en tenim, eh? Jo també ho signo, a veure si fem un referèndum de debò i podem dedicar-nos a altres coses!

    ResponElimina
  22. Ostres, NÚR!!! Quin enllaç... ufff... emociona, eh? ;-))

    SÀNSET... quedes absorbit :-))))

    ResponElimina
  23. Que nooooooooooooooooo, que quedeu absorvits vaaaaltros!

    *El vostre Cap d'Estat*

    ResponElimina
  24. Hi tant que VOTO a favor d'això.....on l'haig de ficar. Bon cap de setmana

    ResponElimina
  25. SÀNSET, jo t'he absorbit a tu primer... ara, en un moment, he anat a consultar al Tribunal Internacional de Justícia i m'ha contestat que tinc raó jo, que prior tempore, potior iure

    Per cert... estem en guerra?

    Mira que quan torni en XeXu de treballar i es trobi que el primer dia ja li hem muntat una guerra dirà que no se'ns pot deixar sols...

    Vols que les Terres d'en Sànset sigui territori autònom? això t'ho puc concedir :-)))

    ResponElimina
  26. Béeeeee...

    Us comunico els resultats de la fructífera negociació amb l'ambaixadora oficial del Xexu:

    1- la senyora Utnoa, en Sànset i els nostres servils Tipo Roig i Tipo Blau s'adhereixen a la declaració d’independència de Catalunya.

    2- A partir d’ara, doncs, la República de les Terres d’en Sànset passa a formar part integrant i integradora de l’Estat Català

    3- En Sànset i la Utnoa passen a ser els presidents del país, com s’ha resolt després de les transaccions. A posteriori, aclarirem quin ha de ser el nostre sou per la tasca de representativitat que haurem de desenvolupar.

    Salutacions.

    *Els vostres presidents*

    ResponElimina
  27. Jo m'addereixo a...Xexu president, Xexu president!!!Amb el teu manifest ens has captat l'atenció totalment.
    I en resposta al post anterior, em recordes al Bender en lo bo home, jajajaja! El Bender no és borratxo, s'alimenta d'alcohol que es diferent ;-) Visca també Robònia independent!!!!!

    ResponElimina
  28. Hi entra Lleida aquí també? Hi ha alguna conselleria lliure per a mi?

    ResponElimina
  29. Desitjo tan una Catalunya independent...

    ResponElimina
  30. Si és com ho dius, llavors, evidentment, m'hi apunto sense el més mínim dubte! Quan més aviat millor, i si pot ser avui, millor que demà!

    ResponElimina
  31. ho sento però no em mola comparar-me amb kosovo. crec que ho podem fer molt millor.

    me n'alegro molt que el Tribunal de l'Haia reconegui com a vàlida la declaració d'independència, ara a veure què fa l'ONU i si el reconeix com a Estat. I en aquest cas pot ser fàcil, els USA hi estan d'acord, però ja han dit que no és aplicable a altres realitats europees (això si reconeixen que hi ha realitats sobiranistes!)

    Ens arriba en un bon moment, moltes sensibilitats estan canviant. Estic convençuda que ja no hi ha volta enrera, però amb els polítics que tenim....

    ResponElimina
  32. Ei, però això que és... un triunvirat? Amb tres presidents? Comencem malament, les despeses ens pujaran que no vegis! hauríem de fer elecccions per a triar-ne un de sol. :) Je, je, je... Em faria gràcia una presidenta, votaré Utnoa!

    ResponElimina
  33. La meva negociadora ha arribat a un acord amb en Sànset durant el dia mentre jo em dedicava a tasques menys nobles, i s'ha decidit que en Sànset i l'Utnoa presidiran Catalunya a partir d'ara, sempre i quan surtin elegits en democràcia un cop tiri endavant la declaració d'independència. Si aquesta té prou suport, en un futur podem celebrar eleccions. Jo em desmarco d'això, no em presentaré. Només volia una Catalunya independent i l'he declarada. Ara deixaré el país en mans de gent competent i de confiança, i us animo a donar-los el vostre suport en les properes eleccions.

    ResponElimina
  34. encara hi sóc a temps per apuntar-m'hi? o ja està tot fet?

    ResponElimina
  35. Sí!! jo també votaré UTNOA ;-))

    Sànset, no pateixis, pots ser Ministre :-)

    Jo, cap de Diplomàcia :-DD

    ResponElimina
  36. Jo, Menta fresca, també coneguda per Maria Mercè, des d'un poble del voltants de Barcelona, dono TOT el meu suport a aquesta declaració. Si et cal el NIF, també.

    ResponElimina
  37. va, prou adhesions, que ja no queden ministeris per repartir!!!!

    ResponElimina
  38. Jo, com vaig de prepotent ;-), em declaro directament reina de Catalunya i a qui no li vagi bé o sento, l'altre dia a l'anàlisi de sang em van dir que tenia sang blava i això de viure a la Zarzuela em va bé, però aqui a Catalunya li diriem en comptes de Palacio de la Zarzuela, Palau de l'escalivada.Ja us aviso que no admeto un no per resposta.

    ResponElimina
  39. Apunta'm hi! XeXu jo també em declaro independent i declaro la independència del meu poble!

    ResponElimina
  40. M'hi adhereixo des de Tarragona.
    Sembla fàcil, no?

    ResponElimina
  41. Xexu, restringiré les entrades al bloc (ja explicaré pq), m'agradaria que poguessis tenir-hi accés (si vols), i per això necessito alguna adreça de correu, no sé si me la vols facilitar.

    ResponElimina
  42. (es que no sé com més fer-ho, perquè no em deixa agregar adreça url). Gràcies!!

    ResponElimina
  43. ostres..volia abans, pero no podia deixar el meu comentari

    sere una sargantana independent aixis??
    ostres tu...aixo mola!
    m'hi apunto!

    ResponElimina
  44. I jo també hi vull donar suport!

    Nota per a Sànset i Utnoa:
    Cap de Creus = Reserva Marina protegida!! =)

    ResponElimina
  45. M'hi apunta, Sr. Xexu. Em demano la Conselleria d'Afers Ociosos.

    ResponElimina
  46. Vaja, només començar ja em comencen a fer el buit. La eròtica del poder, serà això...

    *Sànset*

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.