dimecres, 30 de juny de 2010

Ell mai no ho faria

Arriba el juliol i això vol dir que molta gent començarà a marxar de vacances, i els altres ens quedarem a mig gas. Potser es notarà més a l'agost, però com passa cada any segur que  hi haurà una davallada de participació a la catosfera. Recordeu la campanya que portava aquesta imatge com a bandera:


Doncs sí, ni s'us acudeixi deixar les vostres mascotes abandonades a la carretera, però no era d'això del que volia parlar. Molta gent té tendència a abandonar els seus blogs a l'estiu, i deixar-los allà morts de fàstic. I jo us dic que no! No abandoneu els vostres blogs en aquests dies estiuencs, penseu una mica en ells i en la gent que ens quedem sempre per aquí. El vostre blog no es mereix això. Ell mai no ho faria!

40 comentaris:

  1. Jo no l'abandonaré fins el dia 20 de juliol, a partir del qual marxaré 20 dies de vacances. Espero tornar el dia 10 d'agost.

    ResponElimina
  2. Ell no ho faria, però jo necessito un descans blocaire de la mateixa forma que necessito un descans laboral !!

    Així que ja estic preparant les maletes (virtuals), que les altres les utilitzo tot l'any !!!

    ResponElimina
  3. Xexu, ja pots comptar-hi... no abandonaré els blogs durant l'estiu... potser canviaré una mica el meu ritme, això sí!

    ResponElimina
  4. home vist així... potser tens raó. Fa pena i tot!

    ResponElimina
  5. el problema és precisament aquest: ell, el molt mal parit, no ho fa mai!!!! ;)

    ResponElimina
  6. Jajajajaja BONÍSSIM!!!

    Et prometo que avui mateix pensava tancar quinze dies per desconnectar una mica... però després he pensat "i qui vol desconnectar??"

    Això sí, la setmana que ve, del 5 al 9 vaig als Cursos Bíblics de l'Associació Bíblica de Catalunya, a Tarragona... pels matins. A les tardes ja faré la meva vida normal... però m'agrada passar els apunts i tal.. són cursos que són una passada i val la pena tenir el cap en ells quan es fa... De totes formes, no abandonaré els blogs, no :-))

    ResponElimina
  7. Molt bé,molt original...el primer moment m'he imaginat que es tractava dels animals.
    Intentaré seguir el consell^^.

    ResponElimina
  8. Pffff... Doncs jo ho passaré malament, si ja ho estic fent ara, això... El tinc molt abandonat, no perquè me'n cansi, simplement perquè estic en un moment de la vida que em costa molt inspirar-me... Poso una pàgina en blanc davant meu i... simplement... no em surt res decent! Espero que l'estiu em revitalitzi i m'ajudi a poder expressar tot el que sento com sempre...però mai el tindria oblidat, ho prometo! I ho saps!

    ResponElimina
  9. Molt bo, això farà que algun que altre es salvi del tancament......doncs la gent a l'estiu s'oblida una mica de les coses i quant arriba l'hivern li fa mandra posar-si.....AGUANTAREM!!!!

    ResponElimina
  10. De totes maneres, als animals abandonats a la carretera, no tornen a cercar-los passades les vacances.

    I els blogs, tret que hagis oblidat la contrasenya, reprenen l'activitat passat el periode vacacional.

    De vegades, encara que no facis vacances, la calor tampoc acompanya gaire a passar moltes hores davant la pantalla. Però sempre es troben iniciatives interessants durant l'estiu. Hi estarem atents!

    ResponElimina
  11. hahahaha molt bona XeXu!! Per cert, si vols podem iniciar una campanya catosfèria de "No l'abandonis!!". Home, tot depèn de si on estàs tens connexió o no a internet, que també fa!

    No garanteixo res, però com últimament estic amb una mica de crisis creativa, potser em prenc vacances i tot...

    ResponElimina
  12. hahahaha! Que bandarra! Cadascú que faci el que vulgui, home! Tot i que, amb aquesta situació de crisi i de pujada de l'IVA, vés a saber quanta gent marxarà de vacances... Jo faré vacancetes, però em temo que m'emportaré l'ordinador per continuar treballant si m'envien feinetes, així que estaré connectada. I tenim c@ts, oi? :D

    ResponElimina
  13. Nosaltres només farem, oficialment, una setmana de vacances. Intentarem mantenir la casa animada i activa durant la resta de dies... però amb la caloreta que fa...

    ResponElimina
  14. doncs jo m'estava plantejant deixar-lo en repòs durant una temporada...

    ResponElimina
  15. ARRIBA LAS HACHAS!

    No ho farem pas!

    Només faltaria!!!

    *Sànset*

    ResponElimina
  16. No ho faré, almenys no TOT l'estiu :-))

    ResponElimina
  17. jeje, que bo el post nen!! No és que marxi molt lluny, però sí que dic que me'n vaig a la muntanya a buscar la fresca i sense ordinadors, així que aquelles setmanes "abandonaré" el meu estimat bloc i els vostres. Després faré una marató per posar-me al dia. Serà a l'agost però, fins llavors estaré aquí donant la tabarra!!

    ResponElimina
  18. no l'abandonaré, només el narcotitzaré mentre sigui fora ;) ah! és cruel? bé, doncs el criogenitzaré :P

    ResponElimina
  19. Jeje, em pensava que parlaves d'animals! No ho sé què farem... a part de treballar... ja ho veurem, però segur que segueixo passant pera aquí per llegir-te: faci calor, o plogui a bots i barrals. Això que no falti.

    ResponElimina
  20. No no crec que l'abandoni pas....em penso que aquest any no faré cap viatge...o sia que hauré de viatjar a la catosfera!

    ResponElimina
  21. Jo l'estiu passat, i gràcies al Wifi públic, vaig passar-ho molt bé bloguejant en banyador i amb el geladet sempre a tiro.

    Aquest any penso repetir. De geladets també, clar! (el banyador sí que és nou)

    ResponElimina
  22. Je,je molt bo! Jo en comptes de deixar-lo penso engrescar-m'hi més per fer-te suport.

    ResponElimina
  23. Jo no tinc cap blog... és que mai m'he sentit prou responsable com per cuidar-me'n :)

    ResponElimina
  24. jajajajajjaaja!!!!! :)) que bo!!!!! jo he baixat una mica el ritme a final de curs però ara que tinc vacances tinc més temps per tot així que no, no l'abandonaré! :)

    ResponElimina
  25. Com que no tinc vacancces a l'agost i només una setmana aquest juliol. Com que estaré amb una dinpamica de treball normal, no abandonaré pas el bloc.

    ResponElimina
  26. jajaja, estàs fatal!!!!
    ni una miqueta? ni uns dies per tenir idees brillants i posts memorables?

    ho tindré en compte (xò de fet les vacances les tinc al setembre, i llavors ja haurà tornat tothom i per tant ja no trobaràs a faltar posts)

    ResponElimina
  27. Molt bo però ara tinc remordiments perquè jo seré una que l'abandonarà. Però el meu bloc és comprensiu i m'esperarà.

    ResponElimina
  28. Molt bo! Jo l'he abandonat uns dies però torno a activar-lo i potser a l'agost el deixaré uns altres dies però tornaré

    ResponElimina
  29. jejeje, molt bona proposta! Jo em pendre la llicència de deixar-lo uns dies, però el tinc ben educat i sé que m'esperarà ;)

    ResponElimina
  30. Buf! No és l'estiu que em fa abandonar el bloc. És un nen de 3 anys i una nena de 5 mesos!

    ResponElimina
  31. Tu no estàs bé, no? com se t'acudeixen aquestes idees? :P

    Ara que ja he acabat tot el procés de les oposicions, torne i em quede...el blog serà un dels xicotets plaers d'aquest estiu.

    ResponElimina
  32. XeXu, ara que he mig tornat, intentaré ser-hi més present i tornar a llegir-vos, i a tornar a escriure.
    Una abraçada :)

    ResponElimina
  33. Babunski, amb aquests motius tan preciosos, estàs disculpat si falles algun dia ;-))

    ResponElimina
  34. Ufff fa unes vint-i-sis hores que vull fer un post, però tinc massa calor... de veritat que no podem abandonar una mica?

    Va, aniré a buscar una cançoneta i faré un post musical... o no... no sé...

    Va... ho intento... intento fer el post... ufff

    ResponElimina
  35. Les entrades programades s'hi valen?

    ResponElimina
  36. Moltes gràcies a tots i a totes pels vostres comentaris. Si he aconseguit arrencar-vos un somriure amb aquesta ximpleria de post, aquest era l'objectiu. A l'estiu el ritme de la catosfera baixa molt, això ja ho sabem. Però és una llàstima deixar els blogs apartats durant aquest període, no? Potser els que diuen que se'ns fregeixen les neurones amb la calor té raó, però alguna cosa sempre surt. Bé, jo he de dir que aquest blog no tanca mai, estigui on estigui del món, sempre i quan sigui capaç de trobar una connexió, que penso que, a dia d'avui és relativament senzill. Una altra cosa és no buscar-la. Però ser-hi, hi és. I no, no valen posts programats, hombre ya! Ja està bé de programar les publicacions, sobretot quan no ets present! Si és que t'agrada que surtin a una hora concreta, doncs mira. Però això de fotre el camp, abandonar el blog, i a sobre deixar-lo pencant a ell solet...! Solidaritat amb els blogs abandonats!

    ResponElimina
  37. Volia comentar aquest post fa dies...

    Mmm... A mi m'agradaria complir amb el que demanes Xexu, però ho dubt una mica, me sap greu. Ara també estic escrivint en altres àmbits i no tenc tant temps pel blog, més que a l'estiu tenc més vida social i ganes de sortir... No crec que l'abandoni al 100% però crec que el meu ritme serà tan baix com el d'ara o fins i tot és possible que una mica més. Un post divertit el teu ;)

    ResponElimina
  38. Ha ha! M'ha semblat genial. Jo torno d'una setmana de vacances i he aconseguit que el blog no se m'adormís. Sóc una persona responsable...

    ResponElimina
  39. I no ho faig, de debo que no, pero no puc escriure, coses...
    Però vaig llegint

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.