dissabte, 1 de maig de 2010

Ho sento mooolt...

És una evidència i és ben patent que lligar és una cosa molt complicada, no és cap secret.

També queda molt clar que guanyar un títol no és cosa gens fàcil, que li diguin al Barça.

I com a tercer punt, també és natural que quan et falta el teu grup de referència, hagis de buscar substituts de garanties. Aquests són Els amics de les arts. Us demano que presteu atenció a la lletra d'aquesta cançó, a mi m'agrada molt. Penso que d'aquesta gent se'n parlarà molt. En podeu sentir més al seu MySpace.

39 comentaris:

  1. Ho has definit molt bé...lligar és complicat, que no vol dir difícil, un pim pam és fácil el complicat es avenir-se en la durada....
    Bon tema musical, si

    ResponElimina
  2. Quan he vist el títol del post, he pensat ràpidament en Els Amics de les Arts. La part del diàleg és mooolt bona :-D

    ResponElimina
  3. Avui van a Vic amb la Maria Coma, l'Anna Roig i em sembla el Petit de Cal Eril, no crec que hi pugui anar, però em faria molta il·lusió sentir-los a tots. La Maria Coma suposo que saps qui és la parella de Pau Vallvé (Estanislau Verdet).

    ResponElimina
  4. No havia sentit res d'aquest grup però m'ha agradat la cançó! :) Gràcies per la recomanació!

    ResponElimina
  5. els vaig veure i sentir a St. Jordi acompanyant a RAC 1 al carrer! molen!

    ResponElimina
  6. Servidor, com myself, no els coneixia de res; m'agraden. S'agraeix la presentació al gran públic ;)

    ResponElimina
  7. Nosaltres en tenim la discografia.

    Molt bons, si senyor!

    Se'n parlarà, segur.

    *Sànset*

    ResponElimina
  8. lligar? què és això?

    doncs mira els havia escoltat i ni sabia qui eren... sóc així, feta i deixada estar.

    ah! un concertillu d'aquesta gent ha de ser per passar-s'ho teta, almenys amb aquesta cançó :P

    bon cap de setmana maco!

    ResponElimina
  9. No els coneixia... m'han agradat, encara que no tant com el Bruce. :) je, je... ;)

    ResponElimina
  10. Molt bons els Amics de les Arts! L'Home que treballa fent de Gos o Jean Luc són cançons per emmarcar!

    ResponElimina
  11. Com diu en Guardiola... hem e ser fidels al nostre joc i fer-ho amb humilitat. Després ja no importa si guanyes o no! Però al final... com ha passat amb el Barça, acabes tenint algun títol. A lligar amb humilitat doncs!

    ResponElimina
  12. Una gent a seguir...Ja els coneixia. Un grup de culte, com els Antònia Font.

    ResponElimina
  13. El nom del grup em sonava perquè l'havia llegit a algun lloc (potser a cal Sànset i la Utnoa) però res més.

    La cançó està ben buscada amb tot el símil futbolero... però, de moment, no poc dir que m'hagi entusiasmat... com la Carme, m'agrada més en Bruce ;-))

    ResponElimina
  14. "Aquests són els trencacames" deu fer referència a tu, jejeje!!

    ResponElimina
  15. I bé... ja que la cançó té aquest símil futbolero... no puc evitar dir que estic nerviosa per aquest vespreeee...aaaaaggh!!... pateixo!!!
    I no m'agrada patir!! (clar, quina burrada, a qui li agrada patir?)... vull dir que jo sóc culé-optimista (som pocs, però existim) però estic molt, molt, molt nerviosa en aquest final de Lliga... uffff
    Ai, perdó, eh? però ja em sento millor :-))

    ResponElimina
  16. Unes veus interessants, tens raó i els agrada explicar bones històries, malgrat que sigui tant difícil "billigar"!!

    ResponElimina
  17. Ja havia sentit a parlar d'ells.Com sempre,molt bon gust musical.

    ResponElimina
  18. Els coneixia i prometen. Gràcies Xexu!
    Passo per C@ts :)

    ResponElimina
  19. Caram un bon descobriment, almenys per mi que no els coneixia...la lletra molt bona:-)Gràcies per fer-me'ls conèixer!

    ResponElimina
  20. Apa, doncs, a escoltar!
    Gràcies maco!

    ResponElimina
  21. Els directes són molt bons! Us recomano que en busqueu algun que us quedi a prop i us animeu a veure'ls.

    Quan al diàleg de la cançó diu "ho sento mooolt" es refereix a la cançó A vegades, molt bona també! Heu de veure'n el videoclip!!

    PTONS

    Utnoa

    ResponElimina
  22. Si les coses no fossin complicades, segurament perdrien part del sentit que té aconseguir-les. Sempre cal anar a pels reptes!

    ResponElimina
  23. Ahir et deia que no n'havia escoltat mai al nom, i ahir mateix, en un sopar on també hi havia catalans... va i posen una cançó d'aquests Amics de les Arts! Peazo casualitat, eh?

    Assumpta... ohhmmmmmmm... ;)

    ResponElimina
  24. Estan bé. Fan riure les seves lletres, força ben trobades encara que parlin de coses ben importants, però encara no els he escoltat prou com per saber si m'agraden o no (mira, necessito el meu temps).

    Aquesta no l'havia sentit.

    Se'ls està donant molta publicitat darrerament, suposo que seran els Manel del 2010.

    ResponElimina
  25. hahaha! Lligar és complicat quan portes temps fora del mercat... hahahaha! Jo recordo una temporada que vaig "tornar al mercat de la carn" i la meva amiga em va dir "Núr, para, que estàs fent el ridícul!" Cal actualitzar les tàctiques... hahahaha

    ResponElimina
  26. M'agraden molt i el clip és mala cosa de fresc.

    ResponElimina
  27. Antònia és Antònia! però aquest grup també té bona pinta!

    ResponElimina
  28. Em fa gràcia el que diu la rits perquè jo li trobo força coses semblants als Manel i recordo que fa no gaire tu em deies que no els escoltaves (els Manel) perquè tothom en parlava. Jijiiji. Jo encara no he escoltat molt Els Amics de les Arts però se que m'agradaran.

    ResponElimina
  29. A TV3 anuncien la retransmisió del Mallorca - Madrid fent referència a aquella pel·lícula que a tu t'agrada -que no recordo com es diu- d'un que cada dia es repeteix la seva vida, que cada dia li sona el despertador i li va passant el mateix :-))

    ResponElimina
  30. Eiii porto tot el dia escoltant-los!!!!!!!

    ResponElimina
  31. Els amics de les arts sonen molt i molt bé. Tenc ganes d'escoltar-los una mica més. En quant als A.F. crec que no queda molt per al seu retorn ;)

    ResponElimina
  32. Assumpta!! Atrapat en el temps! Contextualitzada en el dia de la marmota. A mi també m'encanta aquesta peli! jaja, ja ho vaig veure!

    Utnoa

    ResponElimina
  33. No els he sentit en directe, però fa molts dies que sento a parlar d'ells i no vaig poder estar-me d'escoltar-los. Són grans.
    Torno a estar per aquí. He canviat l'adreça i la imatge del bloc, em trobaràs a:
    www.gatetambturboinstints.blogspot.com
    Poc a poc i amb calma, m'aniré posant al dia dels vostres blocs, que hi ha feina per fer.
    Ens veiem aviat!!

    ResponElimina
  34. Moltes gràcies per haver comentat aquest post, i m'alegro que molts hagueu gaudit de la música dels Amics de les Arts. Naturalment no poden agradar a tothom, i alguns tindreu altres preferències. Jo a dia d'avui no em trec les cançons del cap, i mira que tampoc me les sé massa bé, però em van venint fragments i em fa gràcia. Enganxen, són originals, i parlen amb paraules molt ben trobades de temes molt quotidians. Això fa que arribin molt. Ja us dic, penso que se'n sentirà a parlar. A veure què tal els seus propers treballs.

    ResponElimina
  35. Siiiiii, Utnoa, aquesta!! ;-))
    És que jo no l'he vist mai, però un dia en XeXu va dir que li agradava i ahir, quan vaig veure l'anunci, doncs me'n vaig recordar ;-))

    ResponElimina
  36. XeXu ;-))

    En la cançó aquesta que diu "Ho sento mooooolt", surt la paraula BEATLES, de veritat, de veritat :-DDD

    ResponElimina
  37. No em canso d'escoltar aquest disc. És fantàstic.

    ResponElimina
  38. Fa uns mesos que els he descobert i m'encanta com sonen!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.