divendres, 23 d’abril de 2010

San Giorgio

Si estic escrivint aquest post és que finalment he pogut complir l'objectiu de la setmana, que era evitar que un volcà islandès ens fes la punyeta. Finalment, el volcà s'ha comportat i hem pogut volar, escric des de Roma. Només nosaltres, cinc personetes, som capaços de muntar un viatge amb tres vols diferents, que sortien de tres aeroports diferents. Ideal quan un núvol de cendra plana per sobre tot Europa! Però quan els vam agafar no ho sabíem, és clar. I finalment, com ens sol passar quan fem coses junts, tot ens sortirà bé.

No sé si mai havia passat la diada fora del país, però mira, aquest any no m'importa massa, gairebé millor estar lluny. M'agrada molt Sant Jordi, però de vegades no és una festa agraïda. I bé, qui pot resistir-se a una visita a Roma? Ja hi havia estat, però sempre havia volgut tornar-hi. Demà caminaré per Campo di Fiore, per Piazza Navona, el Colosseo, la Fontana... Roma és una ciutat espectacular, monumental. Però per visitar-la. Viure-hi ha de ser un desastre.

Aquí plou, suposo que a Barcelona també. Queda poc de dia, però us desitjo que hagueu passat i acabeu de passar una bona diada, i que tingueu totes moltes roses i tots plegats molts llibres per llegir. Els compartireu, no?

29 comentaris:

  1. Que vagi molt bé per Roma, Xexu. Tu ho has dit; una ciutat monumental. Val molt la pena. És un lloc on tornar-hi sempre.

    Bon san Giorgio, i que ho gaudeixis!

    *Sànset*

    ResponElimina
  2. Tu sí que t'ho has muntat bé! Un Sant Jordi diferent :-)

    ResponElimina
  3. Bona diada i si és a Roma millor que millor! A vegades va bé un canvi d'aires els dies assenyalats. Quine envejeta ;) Encara no he anat mai a Roma i m'agradaria visitar-la :) Un dia o altre.

    ResponElimina
  4. Em vaig imaginar que em preparaves alguna al dir que no estaries per aqui^-^...Uauau!no més ben dit UAUAU quina passada!Disfruta molt Xexu i companyia.Sí ara queien gotetes a Barcelona però bé,la diada genial com sempre.
    Que bé,em sap greu dir-ho però a mi també em provoques enveja^^.

    ResponElimina
  5. Buah! 2 cops avui?Que m'està passant? Tiraràs fotos?jejeje

    ResponElimina
  6. Roma, és una ciutat molt i molt agraïda de visitar, t'hi trobes com a casa i hi ha un piló de coses maques. Aquesta sí em va enamorar! I no em faria res de tornar-hi.

    Bon cap de setmana i passa-t'ho molt bé!

    ResponElimina
  7. Però que fas tu aquí?? :-DD

    Tenia el teu blog apagat, pensant que no hi eres i, passejant-me per altres blogs t'he vist comentant i dic "Ostres, en XeXu!!, aquest és capaç de fer un post i tot des d'on hagi anat" jajaja i justa la fusta :-PP

    Doncs que passis uns bons dies de vacances italianes (no he estat mai a Itàlia. Una cosina meva que ha viatjat molt diu que de tot el que coneix triaria Roma) jo, com només puc fer vacances -quan puc!- a l'estiu i odio passar calor, destinacions com Grècia, Itàlia, Portugal, etc. no estan mai a la meva llista. Sempre cap al Nord ;-))

    Ja ens faràs un Fotoblog d'aquells teus quan tornis, eh? :-))

    Apaaaaaaa, a passar-ho bé!! Records als teus amics!! ;-))

    ResponElimina
  8. Ooh, mira-te'ls ells! Quina escapadeta!!

    Doncs si fa caloreta, un bon gelat per la Fontana :-)

    Passeu-ho de conya Xexu & cia!

    ResponElimina
  9. Quina sort que no us hàgiu topat amb cap incidència per culpa del volcà! Heu tingut més sort que d'altres!
    Bon dia de Sant Jordi!

    ResponElimina
  10. Que t'ho passis molt bé en aquest Sant Jordi "diferent". He estat un parell de vegades a Roma, una formant part d'un viatge organitzat i l'altra vam anar més al nostre aire i coincideixo amb tu, la ciutat és espectacular però no sé si m'hi acostumaria per viure-hi.
    Ah!, no sé si va ploure a Barcelona però a Vila-seca vam acabar el Sant Jordi ben remullats. ;-)

    ResponElimina
  11. Porte'ns de Roma una mica de l'esencia que hi va deixar el Barça........per dimecres ho necessitarem.....
    Bona estada i bones pizzas...

    ResponElimina
  12. Noi, quina xamba: Xexu contra el volcà!

    Ahir ens va donar per passejar pel centre, bé, mirar de passejar perquè més aviat era una peregrinació d'ovelles. T'asseguro que als dos minuts hauria preferit un 'canvi de lloc instantani' per passejar per Roma i trobar-me un cop i un altre al coi de plaça de Vittorio Emmanuelle!

    ResponElimina
  13. Heu tingut sort doncs amb els avions, perquè ha de fer molta ràbia quan tens un viatge previst que et quedis a les portes de poder-lo fer.
    A mi, personalment Roma em va sorprendre, no esperava que fos una ciutat tant maca. Disfruteu-la al màxim.
    Salutacions des de Catalunya! :)

    ResponElimina
  14. disfruta moltíssim del viatge! això si, no us deixeu una passejada pel Trastevere!!! (i de nit, millor)

    Boníssima la cançó de Marlango!

    ResponElimina
  15. Roma? Hmm... això és la capital d'aquell país on la gent crida quan parla, els conductors són terroristes en potència i hi mana un feixista? Buf, posats a perdre'm, em perdo pel Tiergarten! Ohmmm...

    PS: Sant Giorgio fora mola, estic d'acord, però només un cop de tant en tant, que un ambient com aquest no es viu enlloc més i s'ha d'aprofitar.

    Buon viaggio!

    ResponElimina
  16. Ara fa aproximadament un any em van donar la plaça de pràctiques a Roma...
    Ja ho dius tu "Roma és una ciutat espectacular, monumental. Però per visitar-la. Viure-hi ha de ser un desastre."
    I nom´s amb 3 mesos et dono tooooota la raó: viure-hi ha és un desastre. Un món a part.

    ResponElimina
  17. Roma...vull tornar!!!!! imperdonable no passar la diada aquí, però!!!

    Que ho passis bé!

    ResponElimina
  18. Estic enamorada d'Itàlia i això que no hi he estat mai... algun dia però hi aniré, només falta que em toqui la loteria, és clar.

    Espero que disfrutis molt!
    Et deixaria una rosa, però prefereixo deixar-te una abraçada.

    ResponElimina
  19. Me n'alegro que hagueu pogut volar. Conec una noia que es va haver de quedar quatre o cinc dies més on havia anat perquè no podia tornar i persones que no han pogut fer viatges...

    Quan vam anar a Florència vam fer una escapada a Roma de poques hores i em van quedar ganes de tornar-hi i passar-hi més temps. ains...

    ResponElimina
  20. XeXuuuuu!! Què fas a Roma?? Posa una flor allà on vam guanyar la Champions, que segur que ens portarà sort pel partit de tornada!! hehehehe

    A Roma ja vaig estar-hi una vegada i tinc unes ganes boges de tornar-hi a anar!

    ResponElimina
  21. Roma, ummmmmmmmmm, em va fascinar, tan de bo t'ho estiguis passant de conya, i portis moltes anècdotes per explicar :) Un baccio, ragazzo!!

    ResponElimina
  22. XeXuuuuuuuu si ets a temps de fer el que et diu en Jordi, fes-hoooooo :-DDD

    ResponElimina
  23. Això s'ha acabat, gent. Ja torno a ser a caseta, sense cap problema amb els vols i després d'uns dies genials. Roma és una ciutat molt guapa. Bruta i decadent en molts barris, però té encant, i és monumental. Hem gaudit molt, encara que em sap greu dir que no hem anat a l'Olímpic a fer peregrinació per la victòria del Barça de l'any passat. Teníem molt poc temps i moltes coses per veure! Però al Barça no li cal, home.

    Moltes gràcies a tots i a totes que heu comentat aquest post, i gràcies també pels bons desitjos.

    ResponElimina
  24. Saps que si el Barça perd avui serà culpa teva, no?????

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.