dijous, 15 d’abril de 2010

500

Hola, em presento, em dic XeXu, i aquest blog avui mostra el seu post número 500. I semblava que va ser ahir, eh? Que d'acord, que això no és una celebració ni és res, que no m'agrada celebrar res més que els aniversaris del blog. Però el número fa patxoca, això no es pot negar.

Però si avui destaco això és per una altra cosa. Al llarg de tot aquest temps he passat per totes les fases que se suposa que ha de passar un blogaire tipus: paranoia, crisis d'identitat, preocupació pels comentaris... totes i més. Però realment el que més m'ha preocupat és que molts cops he pensat que perdia l'essència del que va començar sent aquest blog. El blog és jo, i jo sóc el blog. Jo he canviat, i el blog s'ha adaptat a mi. No m'ha agradat mai tenir la impressió d'escriure de cara la galeria, vaig començar escrivint per mi, per la necessitat d'expressar-me, i això he mirat de seguir fent. Aquests dies m'he adonat que darrerament això ho he fet molt. Potser de vegades no ho sembla, però els escrits són molt personals i a mi em va molt bé poder-ho escriure, el cos m'ho demana. I si algun cop no s'entén, és que potser no es pot explicar tot en aquesta vida.

Estic content. Em segueix agradant aquest espai, és casa meva i me la sento més que mai. Hi aboco tot el que tinc, tot el que sóc. Vull mantenir sempre aquesta sensació. M'agrada poder dir això després de 500 posts.

46 comentaris:

  1. És molt maco poder dir això que tu has dit... que, després de 500 posts, et segueix agradant el teu espai, que t'hi sents identificat i que vols seguir endavant ;-)

    Quin post tan maco! M'ha agradat!

    Els blogaires som persones afortunades perquè tenim una caseta especial on podem escriure, expressar els nostres sentiments, les nostres il·lusions, o qualsevol cosa que volguem...

    Moltes felicitats i per molts més posts!!

    ResponElimina
  2. Perdó, jo no m'he presentat... Em dic Assumpta i també tinc un blog. No he fet tants posts com tu, però vaig fent...
    Al meu blog quasi mai explico coses personals... ejem... les explico aquí, per exemple ;-))
    Com m'agrada el teu blog i m'hi sento a gust, seguiré passant ;-))

    ResponElimina
  3. Felicitats, la xifra s'ho mereix!

    A mi em passa igual, a força d'escriure m'acabo entenent. Jo ara estic en la fase de què potser escric massa transparentment. No sé, coses de capricorn.

    ResponElimina
  4. jajaj..no voldria que aixo acabes siguen con una reunio d'aquestes de terapia en grup, pero...potser tampoc es tant diferent

    em dic sargantana i tambe tinc un blog...no te massa res d'especial pero es el meu raco i tan de bo quand tingui 500 post pugui dir el que dius tu. crec que mantenir-lo aixis...teu i que t'hi sentis be es important.
    de la mateixa manera que es maco veure que els companys tambe si senten be.
    felicitats xexu!!
    es pot demanar poc mes.
    500 petons per tu...

    ResponElimina
  5. Doncs jo si que celebro els teus 500 posts perquè m'agrada el seu bloc, m'agrada el que hi dius -tot i no entendre't a vegades :P-, m'agrada que hi siguis i m'agrada haver-te conegut.

    Felicitats, XeXu!
    Petons, maco!

    ResponElimina
  6. 500 són molts posts.
    felicitats! i per molts posts més!

    ResponElimina
  7. M'alegro d'haver-te conegut, Xexu. Jo penso que és una gran sort sentir el que dius en aqust post. Aquest é s un blog molt "autèntic" no sé si s'entèn el que vull dir. Molt teu molt com és i com ha estat sempre... amb els canvis d'una evolució molt maca.

    Sempre s'entén l'essencial, encara que no s'entengui del tot.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  8. L'enhorabona.
    D'alguna manera el blog -alguns- és com un diari on mostrem una petita part de nosaltres, la que no ens importa que ens descobrisquen. Hi ha una altra part que ens la quedem. Supose que tots els blogs canvien a mesura que nosaltres també canviem. Jo vaig obrir el meu amb l'excusa d'ensenyar-li a algú com s'obria un blog. A poc a poc agafà consistència i, com tu dius, ell és jo i jo sóc ell...
    Això, que felicitats.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  9. Com que no és una celebració, no et felicitaré.

    Ara, si ho fos, et felicitaria i et diria que ara toca arribar als 1000. I toca arribar als 1000 tal com ho has fet per arribar als 500, escrivint com escrius i escrivint per tu.

    No et puc desitjar que et vagi millor, simplement que ho mantinguis.

    *Sànset*

    ResponElimina
  10. Jo espero que continuï, com a mínim, 500 articles més! Enhorabona, XeXu, per tota la "feina" feta!

    ResponElimina
  11. Ei, fa patxoca això dels 500 missatges al bloc. Escriure com a necesitat vital, això em sona, sí.

    ResponElimina
  12. Jo trobo normal que el bloc evolucioni amb nosaltres, és una faceta més de la persona i ho trobo força lògic. Moltes felicitats pels 500 posts i que en vinguin 500 més !

    ResponElimina
  13. Uff… 500 posts… és molt, això! Espero que no et cansis de fer-ne 500 més, i 1.000, i… De moment, sembla que vas bé!

    ResponElimina
  14. Moltes felicitats pel post 500 i enhorabona per fer el blog com el fas. Tu estàs content i a nosaltres ens agrada, no es pot demanar gaire cosa més. :-)

    ResponElimina
  15. No n'hi ha prous per dir-ho quan en facis mil!!
    (rè, només provoco perquè així segur que et piques i vas mantenint això obert, que no se sap mai, tu...)

    Dit això, només queda agraïr-te que un dia tinguéssis la clarivident idea d'obrir-te un bloc i deixar que nosaltres hi poguéssim venir i deixar-nos-hi quedar, és clar. Jo, personalment, ja no sabria moure'm per aquí sense tu.
    Un plaer haver sigut testimoni d'una bona part d'aquests 500 i espero poder-te estar emprenyant (perquè 'lu' meu no té altre nom) durant els pròxims 1000.

    Un abraçada i un petonàs!

    ResponElimina
  16. Me n'alegro que estiguis content, és un bloc on un s'hi troba molt còmode, felicitats pels 500!!

    ResponElimina
  17. Feliços 500! Ara a seguir escrivint i evolucionant i creixent, tant tu com el blog!

    ResponElimina
  18. Si que es tenen fases si... felicitats!

    ResponElimina
  19. Això es casa teva, nosaltres hi venim per que hi estem ben atesos, però tu decideixes el que poses i quant ho poses. Vinga endavant i a per els mil

    ResponElimina
  20. per molts posts! :) bé, m'agrada casa teva :)

    ResponElimina
  21. I a mi, com a molts altres, m'agrada passar pel teu racó a escoltar-te. Llàstima que la tecnologia, de moment, no permet acostar-se a les cases virtuals que ens agraden amb una ampolleta de vi com a present.

    Felicitats Xexu!!!

    ResponElimina
  22. Un crack com tu de la catosfera pot fer el que li doni la ganaaaa!! Ha quedat clar??!!?? ;-)

    Felicitats de nou. M'agrada llegir-te i submergir-me en aquests teus pensaments que ens fan pensar moltes vegades! Visca les teves reflexions!

    Ara vinc...


    ... ja sóc aquí! És que he anat a veure quants posts tenia publicats. No en tenia ni idea!! 603... Bé, hauré de celebrar els 1.000. O els 750? ;-)

    ResponElimina
  23. 500 posts! Carai, felicitats! Tal i com dius, 500 no és cap nombre especialment bonic ni rellevant (en una base diferent ni tan sols tindria zeros), però de tant en tant es necessiten excuses com aquesta per a les celebracions. I jo que en vaig fer 100 fa poc i ja n'estava content...

    A seguir publicant doncs, que pel que veig ets tota una blog-celebritie!

    ResponElimina
  24. Uf, doncs que per molts més hi poguem ser al teu costat, llegint, comentant, rient o, si cal, preocupant-nos per a tu.... Un gran petó, bona feina XeXu :)

    ResponElimina
  25. Holaaa Xexu! Molt de gust! Jo sóc la Guspi!
    jaja És que m'ha fet gràcia la teva manera de començar el post... :D
    Ei, cinc-cents es diu ràpid, eh? Mare meva... Jo no hi arribaré mai!
    Ara en serio, trobo bonic això que dius i realment, si un escriu sobre ell mateix, creix amb el blog i el blog poc a poc va prenent la forma de les mans que l'han creat.
    I estic d'acord en què no cal que se sàpiga tot. Encara recordo un comentari teu en un post meu on em deies que no sabies si el que havia escrit era trist o alegre. I recordo que em va fer gràcia llegir-ho, però ho vinc a dir perquè hi ha moltes formes d'expressar-se i no cal que siguin entenedores a ulls de tothom...
    Espero que el caliu de la gent dels blogs t'animi per escriure'n cinc-cents més!
    Felicitats!

    ResponElimina
  26. Moltes felicitats XeXu pel post 500! Moltes felicitats! de debò......i trobo fantàstic això que has escrit..vull dir que m'agrada que diguis el que dius del bloc ....que t'hi sentis com a casa i a gust...per això és...el nostre espai , el de cadascú, moltes felicitats i a seguir escrivint!

    ResponElimina
  27. No sé si falta alguna cosa em sembla que és el tercer que intento escriure i em desapareix

    ResponElimina
  28. I tant que hi ha per celebrar!! Tu has arribat a on molts no sabem si arribarem ni tan sols a la meitat. Desitjo de tot cor poder continuar gaudint de, almenys, 500 més amb les seves paranoies, crisis d'identitat, comentaris...
    Una forta abraçada! ;)

    ResponElimina
  29. Collona 500 postssststs!!! Enhorabona, tens un blog molt interessant i sobre tot per això, perquè es nota que és molt "íntim" pense que el fas original i sincer.
    interessa´nt la teva reflexió de les fases per les que passa un bloggaire... jejej Jo acabe de superar una crisi d'identitat i ara no sé què em toca... Necessite més temps per a pensar!!
    Sort i que continue així!

    ResponElimina
  30. encantada de conèixe't, Xexu!

    espero que els 500 posts següents continuin sent tan teus i reflectin tot el que et mou. Mai em cansaré de dir-ho, el blog és de cadascú i dir tot el que et mou és el que per mi ha de ser un blog. No ho perdis mai!

    moltíssimes felicitats!

    ps. he llegit el primer post, i potser si que has canviat, però ets el mateix!

    ResponElimina
  31. "Estic content. Em segueix agradant aquest espai, és casa meva i me la sento més que mai. Hi aboco tot el que tinc, tot el que sóc. Vull mantenir sempre aquesta sensació. M'agrada poder dir això després de 500 posts." I a mi que m'agrada que t'agradi i que estiguis content, perquè així podré continuar-te llegint molts post més!

    ResponElimina
  32. Ho sento no sé que m'ha passat abans.
    Moltes felicitats i pels 500 posts següents més.

    ResponElimina
  33. Uaaaaaaaaaaau!! 500! Moltissimes felicitats! A mi encara me'n queden 23! Hahaha... i últimament porto una de feina a sobre... :(

    Una abraçada Xexu, i endavant!!! :)

    ResponElimina
  34. Sona molt bé, això! Felicitats, XeXu!!

    ResponElimina
  35. 500 més i ja arribes als 1.000! Moltes felicitats i que duri!

    ResponElimina
  36. Enhorabona XeXu,
    no és fàcil mantenir-se constant. S'ha d'escriure sempre de cara a un mateix, si no no té sentit. Escriure de cara a la galeria porta a la buidor.
    Salut i per 500 més :)

    ResponElimina
  37. Guardar l'essència és difícil i perdre el camí encara més, felicitats per tot això!
    Una abraçada! :)

    ResponElimina
  38. Acabo de descobrir el blog i, no sé amb quina essència el devies començar, però està clar que té personalitat. Just acabo d'estrenar el meu, us n'obro les portes: http://petitesdiscrepancies.blogspot.com/
    felicitat pels 500!

    ResponElimina
  39. Enhorabona per aquests 500 posts! Diria que tots, fins i tot aquells que fan blogs molts concrets xerrant només de llibres o política, etc, iniciem un blog com a necessitat d'expressar-mos. En començar mai sabem com anirà, és un "a veure com va això dels blogs" i vaja, a mi el blog m'ha canviat una part de la meva vida, i no exager. A sobre acabes intercanviant idees i opinions amb gent que, no sols aquells que acabes coneixent sinó aquells que no coneixeràs mai, que m'atreviria a dir que, no tots però si uns quants, s'acaben com convertint en una espècie de família virtual.

    Per molts post més, Xexu! 500, 1000, els que calguin! ;)

    ResponElimina
  40. Moltíssimes gràcies a tots i totes els que heu passat i comentat. Agraeixo molt les paraules boniques que m'heu dit, per mi és un honor que us sentiu tan còmodes aquí, que sempre aporteu el vostre granet de sorra (de vegades platges senceres) a les quatre paraules que jo escric. Aquí als comentaris m'agrada parlar de manera més propera, diferent a quan escric el post, ja que llavors sóc jo sol amb el teclat i la pantalla i buido el cap de tot el que no sigui el tema que vol sortir. Després això acaba sent un cafè col·lectiu on xerrem de les vostres coses i les meves, i és molt agradable veure com alguns expliquen aquí coses que no expliquen a casa seva. També el bon rotllo i la complicitat que es va establint entre la gent que ja porta temps per aquí (no només amb mi, entre ells també!) que fa que sembli que ens coneguem de sempre quan no ens hem vist mai. I no és increïble això? A mi m'ho sembla, però també em fa feliç. Aquí tothom és benvingut mentre es porti bé, sempre amb respecte. Moltes, moltes gràcies a tots per ser-hi, i les meves salutacions per la Lolita Lagarto (que ja no sé si t'havia saludat un altre dia també...) i Txernòbil Brain, sigueu molt benvinguts.

    ResponElimina
  41. Xexu, moltes, moltes, moltíssimes felicitats!!!!!!!!

    ResponElimina
  42. Nen, per molts, molts anys. 500 posts són molts sentiments, moltes emocions, molts "buidatges" interiors (de més o menys intensitat). No ens coneixem en persona, però et conec més que a alguns coneguts presencials. És la màgia de l'esciptura. És la màgia de l'amistat blocàire.

    Una abraçada, XeXu, i per molts més.

    ResponElimina
  43. Una mica tard però m'afegeixo a les felicitacions. 500 apunts s'ho mereixen!!!

    ResponElimina
  44. Arribo tard, però a temps de felicitar-te! Jo he passat un buit, no sé si és part de fase blogaire, però espero que, algun dia, pugui també sentir això que dius, després de 500, i poder seguir sentint-me igual de bé al meu món. Felicitats i que no pari, no deixis que pari pas!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.