diumenge, 21 de febrer de 2010

Nous temps

M'he decidit a canviar-li una mica la cara al Bona nit. El negre sempre acompanyarà aquest blog, com sempre acompanya a qui escriu. Potser no es notaran massa canvis, però el que he fet ha estat agafar una plantilla ja feta i modificar-la al meu gust. Donat el meu desconeixement del codi, he fet el que he pogut i només he retocat detallets, però cada cosa que aconseguia posar al meu gust suposava un triomf i una alegria per mi. Darrerament penso que s'escau més una nit ennuvolada que no pas estelada, m'agrada com ha quedat. Però sobretot m'agrada que m'ho he fet jo, i em calia canviar una mica. Sempre està bé que tot canvii una mica. 

Si algú ha provat de modificar la plantilla, sabrà que de vegades els navegadors entren en conflicte, i si mireu el Bona nit des de l'explorer, hi veureu errors. Per això us recomano que feu servir firefox (o chrome). Si no el teniu, clickeu sobre la imatge i el podreu aconseguir, en català, si us ve de gust.


Per altra banda, i tot i el que vaig dir en el darrer post, m'agradaria explicar-vos que he estat pensant molt seriosament obrir un blog que parli només de llibres, paral·lel a aquest, és clar. Ja n'hi ha molts, però som uns quants els malalts de llibres, i posat que aquí només parlo dels llibres que més m'agraden, he pensat que podria tenir un lloc on parlar de tots els que llegeixo, encara que siguin una merda, parlant clar i català. Em ve de gust, i pot ser que m'hi animi en els propers dies. No sé si això és un avís o una amenaça, però aquí queda.

33 comentaris:

  1. ets la repera! o sigui al post anterior deies que no tenies temps, que anaves rendit i ara dius que obriràs un altre bloc. Ai, ai ai.
    Ai! m'encanta aquesta nova plantilla! enhorabona! ja ho deia el Capità Enciam, els petits canvis són poderosos i creu-me, tenia força raó, per friki que fos o ens sembli ara. M'agrada, m'agrada tot... menys això dels comentaris, aquestes finestres així sempre m'han atabalat, què vols fer-hi, sovint m'hi quedo encallada jeje.

    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Està bé això de canviar el bloc... quan ho veig a altres, penso mira què xulo. Però em resisteixo a canviar el meu.

    ResponElimina
  3. T'ha quedat molt maco! Els canvis sempre són bons i trobo que hi has tingut molta traça.

    Jo no en tinc ni idea d'això de les plantilles i em feu enveja els que teniu els blogs tan xulos.

    ResponElimina
  4. Ei, molt xulo! Ah i jo faig servir l'explorer i ho veig tot bé!

    Que tinguis una bona setmana! :-)

    ResponElimina
  5. Doncs penso jo que t'ha quedat força bé... i t'ho diu una persona que no ha adaptat la seva plantilla a la nova versió de blogger per la feinada que comporta fer-ho i retocar plantilles en general !!

    ResponElimina
  6. Ben retocat....ara jo recordo el que em va fer emprenyar quant ho vaig fer i encara ara tinc algunes coses que no van prou a l'hora.
    Un altre blog......? si et be de gust perquè no, no es dolent per la salut, no engreixa, no es penal, fas amics......vaja una passada

    ResponElimina
  7. M'agrada aquesta lluna color de crema... Em vénen ganes de mossegar-la!
    Jo també sóc un negat per a les plantilles... i com que tinc un informàtic per casa... mai acabo de posar-m'hi... pel que t'entenc perfectament quan a la pantalla veus refelctit el que volies que fes l'ordinador des d'un principi.

    PD: M'agrada el gat blanc que juga a fer de lluna. ;-)

    ResponElimina
  8. Deu ser una nova "era de canvis" Xexu ja que el menda lerenda, aquest dissabte al matí, també va estar realitzant unes petitíssimes modificacions al blog.
    Òbviament, des d'aquestes línies quedes del tot animat a obrir un nou blog llibreter del que me'n faré seguidor tan bon punt s'engegi. Si cal parlar malament d'algun llibre, podries començar amb el Ulyses de Joyce que és un d'aquells llibres que he intentat llegir en 33.218 ocasions i, fins ara, sense cap mena de sort.
    Una abraçada crack!

    ResponElimina
  9. M'agrada molt, molt i molt!! :-))

    És veu ben bé "teu", però amb un nou aire... Res, que t'ha quedat magnífic!! ;-)

    I també m'agrada que no hagis tocat aquesta frase: "Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu." ;-))

    El de la foto és en Blog o en Bamboo? :-)

    Ja tinc ganes de veure el teu nou blog de llibres!! :-)

    ResponElimina
  10. T'ha quedat molt bé la casa després de les reformes.
    També tinc ganes de veure el teu nou blog de llibres però et repeteixo el que ja t'ha dit l'ELUR: No havíem quedat que anaves esgotat? :-D

    ResponElimina
  11. és en Maua, no? (i segur que serà en Lovi)

    Rectifico el que vaig dir ahir de la finestra dels comentaris, però només perquè no em demana paraula de verificació :P

    A la pantalla de la feina, la lluna es comença a amagar just al "tapa't" i queda molt guapo!

    ResponElimina
  12. de tant en tant ja va bé canviar de cara, ni que sigui per trencar la rutina.

    ResponElimina
  13. M'agrada, aquest canvi! Sembla més "net". El meu deu fer un any que no el toco… potser hauré d'anar-hi pensant… No és mala idea, un nou blog de llibres. N'hi ha molts, sí, però tots són diferents.

    ResponElimina
  14. doncs t'ha quedat molt bé! L'he mirat des de firefox i des d'explorer per comparar i em fot haver de dir que el veig millor amb explorer... Però vaja, a casa només tinc linx amb firefox aixó que...
    Endavant amb el blog de llibres!!!! ;)

    ResponElimina
  15. Enhorabona pel canvi, t'ha quedat molt bé. I pel que fa al blog de llibres, no triguis!! Un petó.

    ResponElimina
  16. Diria que per no controlar massa això dels codis ho manegues molt bé! Jo ho he obert amb l’explorer i es veu perfecte, igual que al moozilla.

    Tenir un bloc paral·lel i sobre un tema en concret –nosaltres, per exemple, en tenim un de musical- pot ser una bona pensada. A veure si t’animes i ens ho dius perquè el puguem anar seguint!

    *Sànset*

    ResponElimina
  17. Sens dubte, ni un avís ni una amenaça, una bona notícia! jajaja

    Ja passaràs el link! M'agrada que la gent recomani llibres, perquè de vegades no saps quin agafar! I ja saps que tenim gustos molt semblant, no? ;-)

    ResponElimina
  18. El canvi ha estat a millor. El constrast de colors és millor i es veuen les llestres amb més claredat.
    Un nou bloc? Quanta feinada! Ara bé, si t'ho proposes de ben segur que te'n sortiràs!

    ResponElimina
  19. M'agraden els teus canvis...Que petitó...sembla una boleta.
    Ostres tu! Amb això del blog de llibres tens unes idees genials^-^.Avisa'ns,eh?Que a mi em costa de trobar aquests nous blogs.

    ResponElimina
  20. t'ha quedat molt maco! com diu el P-CFACS... tb m'ha donat la sensació de net, respira pau malgrat diguis que està emboirat. Trobo que aquesta lluna dóna molt misteri.

    els petits canvis fan sentir-se molt bé.

    endavant amb el nou blog de llibres. Malgrat et doni feina, si et ve de gust, serà un èxit. Fa un temps que em plantejo un de cuina, però crec que encara trigaré.

    ResponElimina
  21. Caram noi, veig que malgrat els dubtes i els moments d'esgotament has dit: enlloc de fer pausa, doncs va i treballo més i em monto blog nou. Això és com les vagues aquelles japoneses que enlloc de parar treballen més. Doncs vinga, si això et fa sentir bé i és el què et porta ganes de seguir, només puc dir: ENDAVANT! i molt xulo el blog, visualment queda molt ben organitzat.

    ResponElimina
  22. Sí, sí que està bé canviar coses de tant en tant! Sembla que ens doni àire, oi?, energia renovada. Segur que el Feng Shui en diu alguna cosa, dels petits canvis (que són poderosos no, no ho diu el Feng Shui; ho deia el senyor enciam, hehe).

    M'agrada el canvi, XeXu.

    ResponElimina
  23. Desgraciadament a l'ordinador des d'on em connecto ara mateix no tinc cap dels navegadors adients per veure't bé aquesta nova cara... Hauré d'esperar a mirar-te des de casa! M'alegro que t'hagis animat a modificar la plantilla, sempre s'hi aprenen coses noves, malgrat que una plantilla mai no mostra qui hi ha darrere... oi? hihihi

    A veure si em poso una mica al dia amb els teus articles antics!

    Un nou bloc???? Tio, que ja tinc prou feina a seguir els que ja hi ha ara!!!! Però si ho fas, et seguiré, encara que sigui en silenci!


    Bona nit! I ja em tapo jo, que porto una encostipamenta que fot por! argh!

    ResponElimina
  24. Mita'l ell, el manetes!!! A mi m'agrada, t'ha quedat molt bé! Sempre m'ha encantat això de que tinguessis una lluna a la capçalera ^_^ Ja llegirem les teves recomanacions de llibres, doncs!!!


    Ai, avui he pensat en tu perquè fent pràctiques de fisio vegetal m'han posat amb un noi que fa... bioquímica! No sé quin merder ha tingut amb una assignatura i li convaliden aquestes pràctiques enlloc de les altres...

    ResponElimina
  25. Xexu, i que maco t'ha quedat!! ets un crack amb això dels blogs, amb crear plantilles sense saber, en donar consells, en saber escriure tan bé i en saber cuidar tant a la teva gent, en ser tan especial...!! I això del nou blog de llibres, ja ens diràs alguna cosa quan l'hagis obert! Per cert, quin nom li posaràs??? que punyetera que sóc..., jejej

    petons
    raquel

    ResponElimina
  26. Jo també volia fer canvis però no sé si blogspot i jo ens sabrem entendre... el verd està bé, però potser és una mica massa estrident. Enhorabona pel canvi i per la traça! I per la foto, tens una "rosquilla ensucrada". Que monus, quan dormen. L'Otis està en una posició semblant, en plan "rosquilla de xocolata".

    Per cert... d'on treus el temps? Com mantens al dia aquest bloc, repasses els blocs de tothom i ara en vols fer un de nou??? Explica'm el secret! Jo no donaria a l'abast...

    ResponElimina
  27. M'agrada com t'ha quedat, és veritat que els canvis sempre són bons i sí, de tant en tant convenen.

    La idea del blog temàtic, sobre llibres, és una idea que celebro, l'espero vaja, m'agrada llegir les ressenyes dels llibres i sempre hi ha bones recomanacions. Endavant! (a mi també de vegades em passa pel cap, em frena el temps que hi podria dedicar...).

    ResponElimina
  28. M'agrada molt aquesta nova estètica, però, per publicar comentaris prefereixo l'antic ;p
    Si engegues aquest nou projecte, pots estar segur que el seguiré, m'agraden molt els blogs de llibres i en segueixo uns quants!

    ResponElimina
  29. el negre lliga amb tot, diuen. Pocs canvis però ben fets. Els canvis refresquen sempre les idees.

    ResponElimina
  30. M'agrada molt la plantilla, jo un dia d'aquests també m'hi poso amb la meva, i si tenir un nou bloc et Motiva, endavant!!!!! ànims, ja ens explicaràs :)

    ResponElimina
  31. Moltes gràcies a tots i totes pels vostres comentaris, m'alegro de que us hagi agradat el canvi. Jo estic content. Ahir mirava la plantilla tal i com la vaig trobar i les modificacions que hi he fet, i encara que són humils, almenys em deixa satisfet, que no és poc per tenir poca idea de html o css. A veure si m'animo a no deixar-la estàtica massa temps, i anar-hi introduint cosetes de tant en tant. Ara que he començat, que no perdi el poc que he après, no?

    El de la foto és en Lovi (Blog) que mira d'imitar el logo de Firefox, per això l'he posat. En Maua (Bamboo) ho prova amb el Chrome, però no se'n surt tan bé, ha de practicar. La foto és de fa tant temps que si la fes ara des de la mateixa distància, només es veuria una massa de pel de la cuixa de la mala bèstia aquesta que ara pesa 7 quilos.

    I sobre el blog de llibres, de moment no tinc cap novetat, de moment només és una idea. Però no patiu que quan el tingui sereu els primers en saber-ho, hehehe.

    ResponElimina
  32. clar, si poses fotos antigues és impossible saber quin és! jejejeje.

    jo vull veure en Maua fent el logo de Chrome!! vaaaaaa... ;-)

    i en Xexu fent l'arroba!

    (al final potser sí que em trencaràs les cames! jajajaja)

    ResponElimina
  33. M'agrada molt la nova decoració!

    Si! Sí! Obre un altre blog de llibres!

    Lo que passa és que això és addictiu i després no pots parar jajaja

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.