diumenge, 22 de novembre de 2009

La sorpresa

Hola des d'Edinburgh!

Al meu amic GG li agrada celebrar el seu aniversari, un mes abans de la data sol enviar un mail de convocatòria a molta gent perquè tinguem temps de muntar-nos-ho per anar-hi. Els darrers anys ens hem ajuntat força gent de diferents procedències, però que ens hem anat coneixent a base d'aquests sopars.

Aquest any, però, amb ell i la seva parella a Edinburgh, no hi va haver mail i no estava previst celebrar-ho. Però això no era motiu perquè els altres no decidíssim anar-hi. Així que vam comprar uns vols per poder ser amb ell en aquestes dates. La gràcia del cas és que ell no en sabia res, ni en va saber res fins el mateix moment que ens va veure en el bar on havíem quedat de trobar-nos amb la Rach, la seva parella, el nostre ganxo perfecte.

És una gran bogeria, però valia la pena fer aquesta escapada per fer una sorpresa d'aniversari a una de les persones més importants de la meva vida. El moment de la trobada va ser espectacular, estàvem tan nerviosos... és una cosa que no oblidarem mai. Però no ens ho podíem perdre, jo fa molts anys que assisteixo a aquest sopar.

No podia dir res aquí perquè ell ho llegiria i la sorpresa s'hauria acabat. I mireu que tenia ganes d'explicar-ho! Vam arribar ahir a la tarda i ens quedem fins dimarts, no tenim massa plans, però segur que hi ha coses noves per veure. I també estaré per aquí alguna estona, segur. 

40 comentaris:

  1. El millor regal que li podíeu fer.
    Espero que tingueu una vida ben llarga per poder anar-vos disfrutant mútuament.
    Un petó, maco!

    ResponElimina
  2. uaaala! Apa que no devia estar content ni res, uns sorpresa genial!

    ResponElimina
  3. Felicitats al teu amic!!!! i quina enveja més gran ohhhh és que m'agrada moooooolt Edinburgh. Crec que si no visqués aquí viuria a Escòcia, em vaig enamorar d''aquest país.

    Aiii res tu disfruta a tope, que nosaltres ja cuidarem Catalunya :)

    Mira, ja m'hi veig passejant pel Princess Street o asseguda en aquell parc de davant mirant el castell,... ai val més que no hi pensi jiji és que és una ciutat de conte.

    Passa-ho bé i carrega molt les piles, que ja em sembla, pel què et llegeixo que ho estas fent.

    Fins aviat :)

    ResponElimina
  4. moltes felicitats!!! el millor regal que li podieu fer!!! i no és una bogeria, aquestes coses són les que ens mouen per dins, la gent que estimem s'ho mereixen tot!

    i el millor plà? estar junts!!!

    disfruteu molt aquests dies!!

    ResponElimina
  5. una gran regal. devien estar molt emocionats! :-)

    ResponElimina
  6. q maco!!!! segur q li ha encantat la sorpresa. Gaudeix d la companya dls teus amics!!

    ResponElimina
  7. Quina gran sorpresa i quin gran regal! Segur que heu fet feliç al vostre amic!


    *Sànset*

    ResponElimina
  8. Ostres, quin post tan emotiu!!! És maquíssim :-)

    "No podia dir res aquí perquè ell ho llegiria i la sorpresa s'hauria acabat. I mireu que tenia ganes d'explicar-ho!"

    ... i és que quan prepares una cosa amb tanta il·lusió costa molt no parlar-ne! ho voldríes explicar a tothom, perquè tots compartissin aquesta alegria tan gran :-)

    Felicitats a en GG i a tots vosaltres!!

    I, mira, què vols que et digui, no m'en puc estar, ho he de dir: em fas una enveja gran, però no una enveja de les bones (allò que en diuen "enveja sana") no, no... una "envidia cochina" jajaja Edimbuuuuuuuurg!! jo vull anaaaar!! :-PPP

    Ah! i que sàpigues que vaig resoldre l'enigma fet a mà d'en McAbeu jajajaja

    ResponElimina
  9. Un bon motiu per desplaçar-se! que us ho passeu molt bé :)

    ResponElimina
  10. Això es el millor regal que pogui rebre.....gaudiu-ho al màxim

    ResponElimina
  11. Aquestes sorpreses són d'aquelles que te'n recordes tota la vida.
    Que maco...
    Viu i disfruta-la!
    Tira moltes fotos així no es perden els records.

    ResponElimina
  12. Quina sorpresa més maca! Jo, en el seu lloc m'hagués emocionat tant... ja suposo que ell també. I vosaltres. Que us ho passeu molt bé! I pugueu repetir-ho molts anys més.

    ResponElimina
  13. Buf! M'imagino la il·lusió que hi vau posar en la sorpresa i les ganes de l'encontre. Aquest amic és molt afortunat.

    ResponElimina
  14. Ostres, d'això se'n diu amistat, i la resta són punyetes...quina il.lusió que li deuria fer, no? Disfruta, maco!

    ResponElimina
  15. XeXu, això s'en diu AMISTAT INCONDICIONAL.... m'encanta, petons per a tots i devierteix-te moltíssim eh? :)

    ResponElimina
  16. apa nano!! aixì si que és tota una sorpresa !!

    ResponElimina
  17. Quina bona pensada, XeXu! I és que quan s'estima, no hi ha distàncies...

    Segur que el seu posat en veure-us va ser impagable i la vostra satisfacció enorme... :-)
    Petons!

    PS Ja ho vaig dir a la fada que no eres de trobades, t'ho he llegit més d'un cop.
    + petons!

    ResponElimina
  18. és una gran bogeria... És una genialitat. Si és que sou l'hòstia!

    Doncs espero que hagueu gaudit d'aquests dies (i que encara te'n queden dos!). Sorpreses així valen tot un imperi...

    ResponElimina
  19. Aix, se m'ha escapat... volia posar que NO és una bogeria...

    ^_^

    ResponElimina
  20. Una idea boníssima, m'imagino com vau gaudir preparant-la i l'alegria de l'homenatjat quan us va veure.
    A mi també en fa enveja aquesta "excursió", perquè encara que el meu nom pugui fer-ho pensar no he estat mai a Escòcia i m'encantaria :-D
    Passeu-vos-ho molt bé!!

    ResponElimina
  21. si senyor, això és una sorpresa. Em poso en el seu lloc i això seria el millor sopar i el millor regal!

    ResponElimina
  22. Quina bona sorpresa! I a més a més del tot inesperada!! Ben fet!! I a més a més us emporteu un cap de setmana diferent!

    ResponElimina
  23. ooooh! quina gran sorpresa!!! tenies raó, Vilanova no et pillava de pas! ;)

    ResponElimina
  24. Woow això sí que són tradicions maques!! Ciutat preciosa de conte de fades :)
    A disfrutar!!

    ResponElimina
  25. Oooooh!!!! Que bé! Segur que li va fer moltíssima il·lusió, i a tu també, que ja sabem que els trobes moltíssim a faltar! ains... Me n'alegro de tot cor! Passa-ho molt bé per aquelles terres!

    ...i he d'escriure un article, però no sé com fer-ho...

    ResponElimina
  26. Què bonic! Quins amics més bons sou... i mira, a sobre, uns dies de vacances :) Felicitats al teu amic!

    ResponElimina
  27. una idea genial i una sorpresa perfecta. gaudeix d'escòcia i de les amistats que valen un imperi :)

    ResponElimina
  28. Uau xiquet, això són amics eh :)

    ResponElimina
  29. Si, va ser una sorpresa molt "guai"! Crec que tots (menys el GG) estàvem d'uns nervis... però va valer molt la pena. Aquests dies estan sent més que perfectes i tot gràcies a vosaltres!
    molts petons
    Raquel

    ResponElimina
  30. Sou uns amics collounts! Anar fins tant lluny per a celebrar el seu aniversari! Segur que no ho oblidarà mai!

    ResponElimina
  31. Doncs sí, ha estat un regal i sorpesa genials!! És veritat, aquestes coses no s'obliden mai, i em sento molt afortunat de tenir uns amics així, gracisss!!

    ResponElimina
  32. Quan et munten una sorpresa així o et fan un post sorpresa et sents realment estimat. Molt i molt emotiu, de debò. Felicitats a tots dos. Petons.

    ResponElimina
  33. al principi t'anava a renyar perquè no ens havies dit res que anaves a Edinburgh, però ja he vist perquè, aix!!! Jo em sentiria molt afortunada de tenir uns amics com vosaltres, i més estant lluny, quan veure's és més difícil. El millor regal que ha pogut tenir, sens dubte!! Petonets!!

    ResponElimina
  34. Aaaah! Com mola! Aquestes escapades amb sorpreseta inclosa són memorables!

    A disfrutar!

    ResponElimina
  35. Vaja, vaja... O sigui que tu tornes d'Edinburg, i servidor torna a la blogosfera. Com es nota que s'atansa el Nadal! ;)

    ResponElimina
  36. Bé, doncs ja torno a ser a caseta. Tot ha anat molt bé per terres escoceses, com el mateix homenatjat ha manifestat en aquest mateix post. Estem molt contents d'haver pogut celebrar l'aniversari plegats, i de com ha anat tot. Val la pena fer cosetes així, sempre deixen un bon regust a la boca. Gràcies a tots per tots aquests comentaris, els vaig anar llegint des d'allà, i que sapigueu que anava transmetent les vostres felicitacions a en GG, d'aquells que el felicitàveu, és clar.

    ResponElimina
  37. Uix, jo tam bé he participat d'una festa sorpresa per un aniversari, però és clar, en un lloc molt més proper! Està bé poder fer aquesta escapada!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.